6 - Dejan Lovren

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af TomViolence » mandag, 13. okt, 2014 07:50

Touré eller Sakho
Scouser by heart.

Siden 2009.

Kriller8
Indlæg: 215
Tilmeldt: lørdag, 24. dec, 2011 13:30

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Kriller8 » søndag, 23. nov, 2014 16:29

Ligner et fejlkøb.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 23. nov, 2014 16:30

Ligner næsten et ringere køb end Carroll.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

sirsvansealot
Indlæg: 486
Tilmeldt: onsdag, 26. dec, 2007 20:08

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af sirsvansealot » søndag, 23. nov, 2014 17:21

Og alligevel mere overbevisende end Panik-Skrtel

Brugeravatar
Ma Captain
Indlæg: 487
Tilmeldt: tirsdag, 01. maj, 2012 13:31

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Ma Captain » mandag, 24. nov, 2014 15:29

Det kan ikke gå hurtigt nok med at smide ham ned på andet holdet. Han var elendig til VM og endnu ringere nu! RAUS! :wall: :army8:
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af DAGGER! » mandag, 24. nov, 2014 16:07

Lovren ligner slet ikke lederen for det her Liverpool hold. Hold nu op, han sejler da langt op af søen pt. Landsholdsspiller eller ej, Lovren virker ikke til at have kvaliteten på top4 bold i PL. Skuffende end til videre vi fans har fået øjnene op for.
De 'lederevner' savner man virkelig, efter Carra og Hyypia. Daniel Agger var heller ikke løsningen på forsvarsproblemerne, da hans skader bryder konstant op og Skrtel har heller ikke evnerne til lederskabet. :oops:
En Mats Hummels type kunne der sagtens blive brug for, dog er det lidt urealistisk om det kommer i land men Marco Reus ville også pynte på det her hold. To kvalitets spiller (Hummels og Reus) og en Jurgen Klopp til at overtage Brendan Rodgers til jule-nytår? Bliver spændende hvad der sker den næste måned, hvis det ikke bliver bedre på grønsværen.
You'r Never Walk Alone. ///

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Kelly » mandag, 24. nov, 2014 22:16

Kelly og Wisdom ville gøre det lige så godt.
Jeg forstår ikke de sende unge Liverpooldrenge væk i stor stil og henter noget der er dårligere.
Lovren PanikMartin og Johnson der er væk defensivt er guf for andre hold og han sende enhver træner til psykolog.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af thefugle » mandag, 24. nov, 2014 23:25



Umiddelbart en god observation. Har selv undret mig iver hvorfor han blev købt og hvorfor han var så god sidste år og så nærmest elendig nu.

Det er lidt det samme med balotelli, de bliver smidt in i noget de ikke er vant til og ikke passer ind i.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 25. nov, 2014 09:40

thefugle skrev:

Umiddelbart en god observation. Har selv undret mig iver hvorfor han blev købt og hvorfor han var så god sidste år og så nærmest elendig nu.

Det er lidt det samme med balotelli, de bliver smidt in i noget de ikke er vant til og ikke passer ind i.
Der er ingen der fortæller Lovren skal presse op konstant. Der ingen der fortæller Lovren han skal fumle rundt. I Southampton havde han en ung back på sin side, der har vanskeligheder i placeringerne og hovedløst styrter frem - selvom Shaw spillede ganske godt alligevel sidste sæson, så var det netop de problemer han havde - Alberto Moreno er en del hurtigere end Shaw, men ikke fysisk lige så stærk.

Lovren vinder meget i hovedspillet, men mangler at lede forsvaret og mangler at kunne holde linjen. Det virker ikke mellem ham og Skrtel det er helt sikkert. Han kan ikke styre/guide Skrtel og her er det lederegenskaberne mangler. Carragher og Agger magtede godt at kunne styre Skrtel. Vi bliver nød til at bryde det Balkan midterforsvar op.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Danie15turridge
Indlæg: 302
Tilmeldt: torsdag, 31. jan, 2013 17:22

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Danie15turridge » tirsdag, 25. nov, 2014 12:17

Hekkem skrev: Var også ganske positivt overrasket. Og fik endelig en bekraftigelse i han rent faktisk er en commanding defender. Han kommanderede næsten hele tiden, selvom det var mest i første halvleg man hørte ham, og forsvaret virkede langt mere sikkert.

Flot kamp og glæder mig til at se ham i hans debut i næste weekend.
Sikke tiderne skifter.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af AJ » tirsdag, 25. nov, 2014 12:35

Hekkem skrev:Vi bliver nød til at bryde det Balkan midterforsvar op.
Skrtel er fra Slovakiet.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 25. nov, 2014 15:45

AJ skrev:
Hekkem skrev:Vi bliver nød til at bryde det Balkan midterforsvar op.
Skrtel er fra Slovakiet.
Ahr skidda rigtigt. Men ringe er de sammen alligevel
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Larry Dillman
Indlæg: 1061
Tilmeldt: mandag, 13. aug, 2007 14:29

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Larry Dillman » torsdag, 27. nov, 2014 13:56

Danie15turridge skrev:
Hekkem skrev: Var også ganske positivt overrasket. Og fik endelig en bekraftigelse i han rent faktisk er en commanding defender. Han kommanderede næsten hele tiden, selvom det var mest i første halvleg man hørte ham, og forsvaret virkede langt mere sikkert.

Flot kamp og glæder mig til at se ham i hans debut i næste weekend.
Sikke tiderne skifter.
Hehe........jeg må indrømme, at jeg stadig hænger delvist fast i karakteristikken fra ovenstående Dortmund-kamp. Og individuelt var jeg absolut ikke imponeret af Kolo i går mod Ludo. Mit tip er lidt, at den kroatiske syndebuk var blevet verbalt flået på diverse fan-fora, hvis han havde skøjtet nervøst rundt som Kolo gjorde. Min tiltro til Lovren er stadig stor - og som i tilfældet Balo/Sturr har vi vel også kun set konstellationen Lovren/Sakho mod spurs?
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af LFC-Aaby » tirsdag, 16. dec, 2014 12:26

https://m.youtube.com/watch?feature=you ... ZiYeQcaQXY
Jeg synes virkelig at Carragher er spot on her. Og når man der det sådan, så ser det jo helt vanvittigt ud. Som de også siger så skal jeg ikke kunne sige om det er ham eller Liverpool der er problemet.
Carragher gør det altså rigtig fornuftigt!
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: 6 - Dejan Lovren

Indlæg af Skovdal » tirsdag, 16. dec, 2014 18:05

LFC-Aaby skrev:https://m.youtube.com/watch?feature=you ... ZiYeQcaQXY
Jeg synes virkelig at Carragher er spot on her. Og når man der det sådan, så ser det jo helt vanvittigt ud. Som de også siger så skal jeg ikke kunne sige om det er ham eller Liverpool der er problemet.
Carragher gør det altså rigtig fornuftigt!
Ja han gør, og han skal hives ind som defensiv træner, det kan kun gå for langsomt!

Men er bange for Rodgers mister hans job på hans stædighed...
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Besvar