18 - Alberto Moreno

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af nikand » fredag, 28. nov, 2014 23:47

Moreno nu for lille til Liverpool iflg sæbye og Mølby. Nogen der kender noget til denne store historie?
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af Cynwal » lørdag, 29. nov, 2014 11:11

nikand skrev:Moreno nu for lille til Liverpool iflg sæbye og Mølby. Nogen der kender noget til denne store historie?
Jeg kan nu snarere huske mange historier - fra for mange år siden - om at Jan Mølby var for stor til Liverpool ;)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 29. nov, 2014 15:45

Rodgers er igang med at ødelægge det eneste fornuftige køb han har gjort. Og en af de bedste backs vi længe har haft. Hvad sker der lige?
Johnson og Enrique valgt foran ham de sidste to kampe.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af nikand » søndag, 30. nov, 2014 08:46

Cynwal skrev:
nikand skrev:Moreno nu for lille til Liverpool iflg sæbye og Mølby. Nogen der kender noget til denne store historie?
Jeg kan nu snarere huske mange historier - fra for mange år siden - om at Jan Mølby var for stor til Liverpool ;)
Touche.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af Thommo » søndag, 25. okt, 2015 22:13

Ikke meget skriveri i denne tråd, personligt synes jeg han har været vores bedste denne sæson, og det er lige før jeg vil sige han har en lige så stor stjerne i mit sind, som gode gamle John Arne. At Rodgers kunne undgå ham i start 11´eren i starten af sæsonen var og er uforståeligt som jeg ser det. Når han lige dropper det over ivrige foran modstanderens mål, så assist og mål bliver hyppigere, ja så er han jo tæt på at være komplet. Ved godt han har sine blundere af og til defensivt, men synes nu også det er forbedret den sidste tid.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
CVLiverpool
Indlæg: 679
Tilmeldt: mandag, 16. dec, 2013 10:43
Geografisk sted: Aarhus

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af CVLiverpool » mandag, 26. okt, 2015 07:41

Enig Thommo.
Han kan blive (og er til dels allerede) en gevinst for os.

Jeg tror Moreno, Firmino, Ings og Lallana er nogle af dem, der vil forbedre sig meget under Klopp. De kan lægge flere mål og assists til deres spil.
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af nikand » tirsdag, 27. okt, 2015 15:24

Morenos fart, acceleration, tacklinger imponerer mig og især at det gælder i alle kampe i alle minutter. Vi mangler lidt bedre indlæg, men han er godt med i kombinationerne.
We need a new Fowler...

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af texy » onsdag, 20. jan, 2016 23:54

Jeg har generelt været meget imponeret af Moreno i denne sæson. Jeg er vild med hans fart og aggressivitet. Og i de fleste kampe har han været blandt de tre, som mine stemmer efterfølgende falder på.

Men jeg må indrømme, at jeg af og til sidder og tænker, at Smith måske er ENDNU bedre. Jeg er med på, at han mest har spillet imod lettere modstandere, end dem som vi bruger Moreno imod. Men det er som om, at Smiths indlæg er skarpere samtidig med, at han måske også selv er en smule mere målfarlig.

Uanset hvad, så føler jeg, at vi er ekstremt godt dækket ind på den plads. Hvis så bare Flanno kommer tilbage på niveau, så vil det være det samme i den anden side. Rart med positioner, som man føler sig helt overbevist om, at vi ikke behøver forstærkning på.
Kloppite

Brugeravatar
Weissert
Indlæg: 706
Tilmeldt: lørdag, 29. jan, 2011 16:02
Geografisk sted: Tønder, Sdr. Jylland !

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af Weissert » torsdag, 21. jan, 2016 00:00

texy skrev:Jeg har generelt været meget imponeret af Moreno i denne sæson. Jeg er vild med hans fart og aggressivitet. Og i de fleste kampe har han været blandt de tre, som mine stemmer efterfølgende falder på.

Men jeg må indrømme, at jeg af og til sidder og tænker, at Smith måske er ENDNU bedre. Jeg er med på, at han mest har spillet imod lettere modstandere, end dem som vi bruger Moreno imod. Men det er som om, at Smiths indlæg er skarpere samtidig med, at han måske også selv er en smule mere målfarlig.

Uanset hvad, så føler jeg, at vi er ekstremt godt dækket ind på den plads. Hvis så bare Flanno kommer tilbage på niveau, så vil det være det samme i den anden side. Rart med positioner, som man føler sig helt overbevist om, at vi ikke behøver forstærkning på.
Helt enig. Moreno's aggressive spillestil er vidunderlig. Smith har en kæmpestor fremtid, hvis bare vi kan holde på ham. Hans indlæg er eminente. Og endelig er Cafu tilbage
“When I've got nothing better to do, I look down the league table to see how Everton are getting along.”

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af Surf » torsdag, 21. jan, 2016 10:10

Og fedt nok, fordi det i sommer var de to positioner, der så svagest ud hos reserverne. Så dejligt at Smith har grebet chancen og at Flanno er på vej tilbage!
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 28. feb, 2016 21:53

På en eller anden måde er det lykkes os at købe en back, med en mindre hjerne end Enriques. Han er forhåbentlig væk til sommer.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af Oomph242 » søndag, 28. feb, 2016 22:26

Hr. Drejer skrev:På en eller anden måde er det lykkes os at købe en back, med en mindre hjerne end Enriques. Han er forhåbentlig væk til sommer.

Jeg synes der står en del før i rækken, som skal ud før Moreno. Ellers skulle Real Madrid eftersigende, være interesseret i Moreno.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 28. feb, 2016 23:30

Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:På en eller anden måde er det lykkes os at købe en back, med en mindre hjerne end Enriques. Han er forhåbentlig væk til sommer.

Jeg synes der står en del før i rækken, som skal ud før Moreno. Ellers skulle Real Madrid eftersigende, være interesseret i Moreno.
Måske. Carra mener også at Moreno skal ud ASAP.

http://www.liverpool.no/Nyheter/-M-kjpe ... eback.aspx
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af Emmy » mandag, 29. feb, 2016 06:34

Carra har ret
"We're not racist, we only hate the mancs"

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af texy » mandag, 29. feb, 2016 10:50

Emmy skrev:Carra har ret
Det mener jeg nu ikke, at han har. Ligesom jeg ikke mener, at han havde ret, da han mente at Rafa skulle ud og Hodgson ind.
Kloppite

Besvar