27 - Divock Origi

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af texy » torsdag, 21. apr, 2016 16:32

AJ skrev:Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har ærgret mig så meget over en skade til en af vores spillere. For det meste tænker jeg, at det ikke får den store betydning.
Sådan har jeg det også. Ikke så meget på grund af det kortsigtede i forhold til vores kampe og resultater her i sæsonafslutningen. Mere på grund af momentum i hans udvikling. Nu sidder jeg med en lille frygt for, at han er gået i stå, når han kommer tilbage. Eller, at vi befinder os i en situation, hvor vi ikke kan spille ham nok til at han kommer tilbage på niveau (og over), fordi vi er startet på en ny sæson og pladsen til eksperimenter og udvikling er minimal.

Men sådan har jeg også haft det med Ings. Og måske dette bliver Ings' chance for at presse Origi i pre-season.
Kloppite

Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af Dieks » torsdag, 21. apr, 2016 21:29

http://footy.dk/2016/04/21/officielt-li ... -saesonen/

Så gik det desværre som frygtet. Pisse ærgerligt med den spillemæssige form han er i for tiden. :wall: Eneste trøst må være at sturridge også har gjort det fornuftigt i de seneste kampe.

Men super synd for Origi der nok også må vinke farvel til EM deltagelsen. Tror og håber på at han kan fortsætte den positive udvikling når han vender tilbage til sæsonstarten.

Ramiro funes mori må satme sidde med en dårlig smag i munden. Kunne være lækkert hvis Everton statuerede et eksempel, med hans opførsel, og smed ham på ungdomsholdet eller tribunen resten af sæsonen. Nu hvor han alligevel går glip at FA-cup kampen og de ikke har noget at spille for resten af sæsonen.

God bedring til Origi...
YNWA..!

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 22. apr, 2016 08:31

Dieks skrev:http://footy.dk/2016/04/21/officielt-li ... -saesonen/

Så gik det desværre som frygtet. Pisse ærgerligt med den spillemæssige form han er i for tiden. :wall: Eneste trøst må være at sturridge også har gjort det fornuftigt i de seneste kampe.

Men super synd for Origi der nok også må vinke farvel til EM deltagelsen. Tror og håber på at han kan fortsætte den positive udvikling når han vender tilbage til sæsonstarten.

Ramiro funes mori må satme sidde med en dårlig smag i munden. Kunne være lækkert hvis Everton statuerede et eksempel, med hans opførsel, og smed ham på ungdomsholdet eller tribunen resten af sæsonen. Nu hvor han alligevel går glip at FA-cup kampen og de ikke har noget at spille for resten af sæsonen.

God bedring til Origi...
Måske jeg klamrer mig til halmstrå her, men som jeg læser artiklen er det jo stadig "kun" mediesnak? Har nogen hørt noget officielt direkte fra klubben?
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af Surf » fredag, 22. apr, 2016 08:34

Klassisk footy.dk og skrive "Officielt" i overskriften, men så alligevel at basere artiklen på løst snak, uden endda at henvise til hvilke engelske medier de snakker om. Endnu engang bliver jeg mindet om, hvorfor jeg helt undgår den hjemmeside. Det burde andre også.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af Callesen » fredag, 22. apr, 2016 10:41

Echo har meldt den ud her til morgen. Origi kommer ikke til at spille mere i Liverpools trøje i denne sæson. Hans EM er vist også lige på vippen.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... k-11224387

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 22. apr, 2016 12:31

Callesen skrev:Echo har meldt den ud her til morgen. Origi kommer ikke til at spille mere i Liverpools trøje i denne sæson. Hans EM er vist også lige på vippen.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... k-11224387
Men de skriver stadig kun "damage". Altså måske ikke noget der er revet over eller brækket. Tør man mon håbe på "kun" en kraftig forstuvning eller forstrækning?
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af Jesper » fredag, 22. apr, 2016 15:21

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af Niels K » fredag, 22. apr, 2016 17:09

Måske er sæsonen ikke ovre for Divock:

http://www.skysports.com/football/news/ ... rgen-klopp?

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af Emmy » mandag, 16. maj, 2016 09:07

Se lige her:

http://touch.liverpool.no/Nyheter/Origi ... ening.aspx

Det er en fantastisk nyhed
"We're not racist, we only hate the mancs"

Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af Dieks » mandag, 16. maj, 2016 13:53

Emmy skrev:Se lige her:

http://touch.liverpool.no/Nyheter/Origi ... ening.aspx

Det er en fantastisk nyhed
En farlig joker at have med på Onsdag. Med mindre Klopp tør satse ham fra start.? Selvom det mest logiske måske ville være at give genvalg til de 11 der spillede mod Villarreal. Nu hvor de blev kørt rundt. Om ikke andet så bliver det spændende og se ham til EM.
YNWA..!

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af Jesper » mandag, 16. maj, 2016 16:51

Dieks skrev:
Emmy skrev:Se lige her:

http://touch.liverpool.no/Nyheter/Origi ... ening.aspx

Det er en fantastisk nyhed
En farlig joker at have med på Onsdag. Med mindre Klopp tør satse ham fra start.? Selvom det mest logiske måske ville være at give genvalg til de 11 der spillede mod Villarreal. Nu hvor de blev kørt rundt. Om ikke andet så bliver det spændende og se ham til EM.
Ja, jeg håber det er fra start. Jeg synes han passer langt bedre til vores hold end Sturridge. Han giver dybdeløb og kan holde på bolden, for ikke at tale om hans egen målfarlighed. Men det kommer selvfølgelig an på fysikken og timingen.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 17. maj, 2016 22:48

Emmy skrev:Se lige her:

http://touch.liverpool.no/Nyheter/Origi ... ening.aspx

Det er en fantastisk nyhed
Ja, han har en meget stor andel i vores EL-succes i år, så hvor vil det være fortjent hvis han når at få finalen med :love3:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
CVLiverpool
Indlæg: 679
Tilmeldt: mandag, 16. dec, 2013 10:43
Geografisk sted: Aarhus

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af CVLiverpool » torsdag, 11. aug, 2016 12:52

Jeg glæder mig til sæsonstart!

Mest af alt for at se Klopps hold smadre alle de andre, men også til at se Origi.
Med Sturrigde' skade er vejen banet for Origi. Jeg tror ikke, at vi får Sturrigde at se mere i startopstillingen, før Origi - forhåbentlig ikke - render ind i en skade.
Origi bliver vores nye front mand, der banker bolde ind på samle bånd.

Han er hurtig, kan drible og han er iskold foran mål. Ligesom Sturrigde. Bare hurtigere og mere fysisk.
Jeg spår, at han scorer +20 mål for os. Sammen med Mané, Firmino, Coutinho, Can, Lovren og Karius bliver han en af vores nøglefigurer i den kommende sæson.

TRE DAGE TIL KAMP! :violin:
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af texy » torsdag, 11. aug, 2016 13:49

CVLiverpool skrev:Jeg glæder mig til sæsonstart!

Mest af alt for at se Klopps hold smadre alle de andre, men også til at se Origi.
Med Sturrigde' skade er vejen banet for Origi. Jeg tror ikke, at vi får Sturrigde at se mere i startopstillingen, før Origi - forhåbentlig ikke - render ind i en skade.
Origi bliver vores nye front mand, der banker bolde ind på samle bånd.

Han er hurtig, kan drible og han er iskold foran mål. Ligesom Sturrigde. Bare hurtigere og mere fysisk.
Jeg spår, at han scorer +20 mål for os. Sammen med Mané, Firmino, Coutinho, Can, Lovren og Karius bliver han en af vores nøglefigurer i den kommende sæson.

TRE DAGE TIL KAMP! :violin:
Jeg tror, at du har ret i, at Origi har overhalet Sturridge.

Men jeg tror, at Firmino ofte vil være vores førstevalg i angrebet.
Kloppite

Leth15
Indlæg: 22
Tilmeldt: fredag, 31. jan, 2014 17:09

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af Leth15 » torsdag, 11. aug, 2016 14:33

Jeg så kampen mod Mainz live på stadion og her var der specielt en spiller der skuffede mig, nemlig Origi. Ikke så meget på grund af at tingene ikke lykkedes for ham, men hans attitude virkede på mig meget lad og ugidelig. Jeg talte flere situationer hvor Hendo prøvede at råbe Origi op, hvorefter Origi arrogant vifter ham væk med armen. Det virkede til at især Hendo var frustreret over ham i løbet af kampen.

Jeg har været meget imponeret over hans præsentationer hidtil, og det irriterer mig at jeg skulle opleve denne version af ham. Jeg håber at han modbeviser mig mod Arsenal og scorer, hvorefter hans jubelscene eventuelt kunne indeholde et lille møs på Hendo :love3:

Besvar