27 - Divock Origi

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: - Divock Origi

Indlæg af Thommo » fredag, 20. mar, 2015 21:08

AndreasN skrev:Haha, det har jeg slet ikke tænkt over, men det kan jeg da godt se nu. Vi har købt den franske Welbeck... Desværre! ;-)
Han er fra Belgien, for nu at flue kneppe.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: - Divock Origi

Indlæg af Ponzac » fredag, 20. mar, 2015 22:59

Thommo skrev:
AndreasN skrev:Haha, det har jeg slet ikke tænkt over, men det kan jeg da godt se nu. Vi har købt den franske Welbeck... Desværre! ;-)
Han er fra Belgien, for nu at flue kneppe.
Og fra den hollandske del. Så slet ikke fransk. mere hollandsk

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: - Divock Origi

Indlæg af AndreasN » lørdag, 21. mar, 2015 09:29

Ja, jeg skulle nok være gået i seng...
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: - Divock Origi

Indlæg af Mads T. » søndag, 03. maj, 2015 22:09

Fin kasse af Origi her til aften. Meget intelligent løb han laver bag om forsvarsspilleren. Målet kan ses på nedenstående link.

http://www.goal-247.com/FootballVideos/ ... Origi-goal

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: - Divock Origi

Indlæg af Thommo » onsdag, 28. okt, 2015 22:58

SÆLG, er min tanke, at tænke sig at klubben har smidt 10 store efter ham, virker som 9,9 for meget. Og reelt er det vel 10 for meget idet, han koster lønkroner uden at levere en dyt... 0 stemmer i de sidste 3 kampe er meget sigende. At han fik 3 mod Spurs, ved jeg ikke hvad jeg skal sige til. Måske hans familie har oprettet sig og stemt.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3933
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 44
Kontakt:

Re: - Divock Origi

Indlæg af ThunderZtorm » torsdag, 29. okt, 2015 00:50

Yes. 20-årige skal have 4 kampe, leverer de ikke varen, så skal de bare ud.

Jeg er klar på at give ham i hvert fald 2 år. Det var jo slet ikke meningen at han som sådan skulle være omkring førsteholdet på den her måde i den her sæson. Det var jo derfor vi købte Benteke og Ings..

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: - Divock Origi

Indlæg af Surf » torsdag, 29. okt, 2015 08:50

Det er dybt godnat at råbe på salg af vores 20-årige FJERDE angriber, efter at han er blevet tvunget til at spille 4 kampe fordi de tre foran ham er skadet. Jeg tænkte næsten, at det måtte være trolling.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: - Divock Origi

Indlæg af Emmy » torsdag, 29. okt, 2015 09:04

Surf skrev:Det er dybt godnat at råbe på salg af vores 20-årige FJERDE angriber, efter at han er blevet tvunget til at spille 4 kampe fordi de tre foran ham er skadet. Jeg tænkte næsten, at det måtte være trolling.
Thommo...er det svar nok?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: - Divock Origi

Indlæg af zalcos » torsdag, 29. okt, 2015 09:37

Han er fandme fesen! Så hellere spille uden angriber, men med Firmino på toppen eller noget. Der kommer intet fra ham. Han modtager nogle pasninger og lægger den videre engang i mellem, men det kunne Allen også gøre som front-angriber ...
Han er 20 år og fin som 4. valg. Men hvorfor have en spiller i truppen der er så dårlig det ikke giver mening at bruge ham? Kæmpe fejlkøb. N'gog var en god back up angriber!
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Repsej
Indlæg: 601
Tilmeldt: lørdag, 09. jul, 2011 14:28
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 52

Re: - Divock Origi

Indlæg af Repsej » torsdag, 29. okt, 2015 09:52

At kræve ham solgt allerede nu er måske lige i overkanten.
Men han har altså allerede spillet 15 kampe for det belgiske landshold, som i mine øjne er et af de mest talentfulde hold pt. Og hvis han som 20-årig allerede har fået så mange kampe, så synes jeg bestemt også godt vi kan kræve og forlange lidt mere af ham.
Han har desuden de sidste 2 (3?) sæsoner spillet fast i Lille, scoret nogle mål og også spillet i CL med dem.

Så så meget tid skal han heller ikke have, mener som sagt sagtens vi kan forlange en del mere end det han har vist indtil nu.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: - Divock Origi

Indlæg af Mads T. » torsdag, 29. okt, 2015 13:34

Mon ikke også hans niveau er højere end det vi ser for os lige nu? Det har han i hvert fald tidligere vist, så det er jeg sikker på at det er.

Derfor giver det helller ingen mening at snakke om salg. Lad nu lige knægten falde til i England og få lidt kampe hist og pist som indskifter/reserve, så skal han nok finde spillet og udvikle sig endnu mere.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: - Divock Origi

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 29. okt, 2015 18:07

Jeg håber Origi kommer til, at vise noget om et år eller to. Men som han spiller nu, kan jeg desværre godt forstå. Hvorfor kan blev kåret som den mest overvurderede spiller, i den franske liga sidste sæson.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: - Divock Origi

Indlæg af Thommo » lørdag, 07. nov, 2015 22:59

Emmy skrev:
Surf skrev:Det er dybt godnat at råbe på salg af vores 20-årige FJERDE angriber, efter at han er blevet tvunget til at spille 4 kampe fordi de tre foran ham er skadet. Jeg tænkte næsten, at det måtte være trolling.
Thommo...er det svar nok?
Alene det at du er uenig med mig, må betyde jeg har ret. Det er min teori, og gætter på du ikke er enig, men det klarer jeg garanteret. Selv gode gamle Titi Camara, ville være en forstækning er min overbevisning, hvis Origi spiller, tæller jeg ham som nul/10 spillere, lej ham ud i 5 år, så kan det være han har en værdi, der er hæderlig, men tvivler reelt på han kan gøre sig i eksempvis superligaen på noget tidspunkt. ståle må da hjertens gerne købe ham, han plejer jo at købe middelmåddige angriber til overpris. Det er der vel ikke to forskellige meninger om.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3933
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 44
Kontakt:

Re: - Divock Origi

Indlæg af ThunderZtorm » søndag, 08. nov, 2015 00:27

Thommo skrev:
Emmy skrev:
Surf skrev:Det er dybt godnat at råbe på salg af vores 20-årige FJERDE angriber, efter at han er blevet tvunget til at spille 4 kampe fordi de tre foran ham er skadet. Jeg tænkte næsten, at det måtte være trolling.
Thommo...er det svar nok?
Alene det at du er uenig med mig, må betyde jeg har ret. Det er min teori, og gætter på du ikke er enig, men det klarer jeg garanteret. Selv gode gamle Titi Camara, ville være en forstækning er min overbevisning, hvis Origi spiller, tæller jeg ham som nul/10 spillere, lej ham ud i 5 år, så kan det være han har en værdi, der er hæderlig, men tvivler reelt på han kan gøre sig i eksempvis superligaen på noget tidspunkt. ståle må da hjertens gerne købe ham, han plejer jo at købe middelmåddige angriber til overpris. Det er der vel ikke to forskellige meninger om.

Han gjorde det ellers okay som teenager i fransk fodbold. Jeg vil vove den påstand at fransk fodbold er "lidt" stærkere end superligaen, og at Origi, som han er lige nu, ville kunne blive topscorer i superligaen uden for alvor at få sved på panden.

Din kritik er fuldstændig usaglig, og det klæder på ingen måde en Liverpool-fan at være så useriøs omkring egne spillere.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af Thommo » søndag, 08. nov, 2015 01:07

Saglig, har flertallet ret? jeg synes det er sagligt, ergo er det vel sagligt? og holdt egentligt igen, da jeg reelt synes han er den mest elendige spiller siden diouf, omend uendeligt mere sympatisk. Useriøs.... hvori er det useriøse....At skrive jeg synes han er komplet og aldeles talent løs, som jeg reelt mener han er? hvorfor er det useriøst at skrive???spørgsmålstegn!!!!!!!!!! skal jeg skrive der er talent, hvis jeg ikke mener han ejer et gram talent, det kommer jeg ikke til, jeg må naturligvis skrive tingene som jeg ser det, er med på det er in at følge flertallet, men det er jeg ikke en del af. Jeg ville ønske han spillede i man u, kort og godt. Find gerne dette indlæg om 3 år fra idag og han har scoret 30 mål for LFC i PL, som bør være et ekstemt realistisk. Men gætter på julemanden kommer før det sker.Jeg gætter på max 3 liga mål når vi rammer sommer pausen. Postivt bud reelt, hvis i spørger mig. Et mål pr 500 minutter er endnu et bud. Håber dog ikke han får 1500 minutter der resulterer i 3 mål, men ved aldrig
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar