27 - Divock Origi

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
nordjysk redman
Indlæg: 250
Tilmeldt: torsdag, 06. aug, 2015 12:42

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af nordjysk redman » torsdag, 11. aug, 2016 14:43

Leth15 skrev:Jeg så kampen mod Mainz live på stadion og her var der specielt en spiller der skuffede mig, nemlig Origi. Ikke så meget på grund af at tingene ikke lykkedes for ham, men hans attitude virkede på mig meget lad og ugidelig. Jeg talte flere situationer hvor Hendo prøvede at råbe Origi op, hvorefter Origi arrogant vifter ham væk med armen. Det virkede til at især Hendo var frustreret over ham i løbet af kampen.

Jeg har været meget imponeret over hans præsentationer hidtil, og det irriterer mig at jeg skulle opleve denne version af ham. Jeg håber at han modbeviser mig mod Arsenal og scorer, hvorefter hans jubelscene eventuelt kunne indeholde et lille møs på Hendo :love3:
lige i det tilfælde kan jeg sgu sagtens forstå origi de havde for under 24 timer inden mainz kampen spillet en drømme kamp mod barca på et udsolgt wembley så kan jeg sgu sagtens forstå at man ikke lige har aller mest lyst til at spille en ligegyldig testkamp mod mainz med alt respect for dem

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af Emmy » torsdag, 11. aug, 2016 15:48

nordjysk redman skrev:
Leth15 skrev:Jeg så kampen mod Mainz live på stadion og her var der specielt en spiller der skuffede mig, nemlig Origi. Ikke så meget på grund af at tingene ikke lykkedes for ham, men hans attitude virkede på mig meget lad og ugidelig. Jeg talte flere situationer hvor Hendo prøvede at råbe Origi op, hvorefter Origi arrogant vifter ham væk med armen. Det virkede til at især Hendo var frustreret over ham i løbet af kampen.

Jeg har været meget imponeret over hans præsentationer hidtil, og det irriterer mig at jeg skulle opleve denne version af ham. Jeg håber at han modbeviser mig mod Arsenal og scorer, hvorefter hans jubelscene eventuelt kunne indeholde et lille møs på Hendo :love3:
lige i det tilfælde kan jeg sgu sagtens forstå origi de havde for under 24 timer inden mainz kampen spillet en drømme kamp mod barca på et udsolgt wembley så kan jeg sgu sagtens forstå at man ikke lige har aller mest lyst til at spille en ligegyldig testkamp mod mainz med alt respect for dem
Spiller man i Liverpool så yder man 100% hver gang. Lyst eller ej, alt andet er uacceptabelt.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af AndreasN » torsdag, 11. aug, 2016 23:20

nordjysk redman skrev:
Leth15 skrev:Jeg så kampen mod Mainz live på stadion og her var der specielt en spiller der skuffede mig, nemlig Origi. Ikke så meget på grund af at tingene ikke lykkedes for ham, men hans attitude virkede på mig meget lad og ugidelig. Jeg talte flere situationer hvor Hendo prøvede at råbe Origi op, hvorefter Origi arrogant vifter ham væk med armen. Det virkede til at især Hendo var frustreret over ham i løbet af kampen.

Jeg har været meget imponeret over hans præsentationer hidtil, og det irriterer mig at jeg skulle opleve denne version af ham. Jeg håber at han modbeviser mig mod Arsenal og scorer, hvorefter hans jubelscene eventuelt kunne indeholde et lille møs på Hendo :love3:
lige i det tilfælde kan jeg sgu sagtens forstå origi de havde for under 24 timer inden mainz kampen spillet en drømme kamp mod barca på et udsolgt wembley så kan jeg sgu sagtens forstå at man ikke lige har aller mest lyst til at spille en ligegyldig testkamp mod mainz med alt respect for dem
Lige nøjagtigt den attitude Klopp elsker.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af Niels K » lørdag, 24. sep, 2016 09:27


Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 04. okt, 2016 08:55

Jeg tror Origi må føle sig som taberen i vores fine sæson start. Personligt havde jeg troet, at han vil være mere involveret, end tilfældet har været. Klopps første valg til offensiven er helt klart Cou, Firmino, og Mane. Og det ser ud til at Sturridge er foran Origi.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 04. okt, 2016 10:43

Hr. Drejer skrev:Jeg tror Origi må føle sig som taberen i vores fine sæson start. Personligt havde jeg troet, at han vil være mere involveret, end tilfældet har været. Klopps første valg til offensiven er helt klart Cou, Firmino, og Mane. Og det ser ud til at Sturridge er foran Origi.
Sturridge har formentlig stadig noget kredit som følge af tidligere tiders præstationer; imo er det fair nok, når man betænker, at hans skadesfrekvens - 7-9-13 - lader til at være kommet ned på et mere normalt niveau. Men det er klart, at denne kredit ikke er uudtømmelig, så medmindre han snart finder tilbage til sit topniveau, må Origi have flere chancer end han har fået hidtil.

Og egentlig er det da lidt af et luksusproblem at have spillere som Sturridge, Origi og Ings til at kæmpe om en enkelt plads på holdet :)
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 04. okt, 2016 16:34

Med Firmino som det klare førstevalg, kæmpe de vel mere om, hvem der får de to pladser på bænken. ;-)

Det bliver først spændende, når Mané skal til AFCON, så en af dem alt andet end lige skal på banen.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 04. okt, 2016 17:56

AndreasN skrev:Med Firmino som det klare førstevalg, kæmpe de vel mere om, hvem der får de to pladser på bænken. ;-)

Det bliver først spændende, når Mané skal til AFCON, så en af dem alt andet end lige skal på banen.
Jeg vil godt sætte penge på at det bliver Origi! ...med forbehold for skader 7-9-13 knock on wood
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af DAGGER! » fredag, 07. okt, 2016 17:28

Vil gerne se Origi noget mere i spil, hans fysik og ivrige løb - er imø en fornøjelse. Han er en KLOPP spiller, lidt ligesom Lewandowski var i Dortmund.... Stjernefrø har Liverpools også i Firmino, som har et talent og kæmpe potentiale til kvalitet i flere år.

Origi har også været inde og snuse til Belgiens landshold, og ser ham som fast startere hos Liverpool - Dog er konkurrencen hård, da Daniel Sturridge og Roberto Firmino står over i køen pt. Til angrebspladsen :director:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af Niels K » lørdag, 29. okt, 2016 11:13

Origi er tilsyneladende først nu i den nødvendige optimale form:

http://www.liverpoolfc.com/news/first-t ... -shape-now?

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af Tom_Jorsal » fredag, 02. dec, 2016 11:14

Jeg kunne godt tænke mig at se Origi i startopstillingen noget oftere. Han virker til at være i omdrejninger nu, og det giver noget ekstra at have så hurtig og stærk en mand på toppen, synes jeg. Man kunne sagtens rotere lidt mere med Fimino, Lallana og Mane på de tre offensive midtbanepladser og give lidt flere pladser i startopstillingen til Origi. Vi får ham nok at se en del mere nu med Coutinho ude til januar, og herfter Mane væk til Africa Cup of Nations. Men synes alligevel, han har været for langt væk fra startopstillingen ift. hans kvalitet og potentiale.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af nikand » tirsdag, 27. dec, 2016 10:53

Tom_Jorsal skrev:Jeg kunne godt tænke mig at se Origi i startopstillingen noget oftere. Han virker til at være i omdrejninger nu, og det giver noget ekstra at have så hurtig og stærk en mand på toppen, synes jeg. Man kunne sagtens rotere lidt mere med Fimino, Lallana og Mane på de tre offensive midtbanepladser og give lidt flere pladser i startopstillingen til Origi. Vi får ham nok at se en del mere nu med Coutinho ude til januar, og herfter Mane væk til Africa Cup of Nations. Men synes alligevel, han har været for langt væk fra startopstillingen ift. hans kvalitet og potentiale.
Origi har i hvert fald lavet mål i den sidste måneds tid og har vist Klopp og andre at han har mål i støvlerne.
Om det er Coutinho der mangler i offensive eller om det er at Origi spiller har betydning for Liverpools flow i spillet og chanceskabelse. Jeg hælder til en kombination.

De mange dybe løb og andre uselviske løb er fantastiske at se for en angriber.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af nikand » tirsdag, 09. maj, 2017 15:30

Ovenstående er desværre ændret de sidste mange kampe, hvor Origi arbejder hårdt men sjældent har en afslutning eller skaber en afslutning.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af Thommo » tirsdag, 09. maj, 2017 15:49

Niels K skrev:Origi er tilsyneladende først nu i den nødvendige optimale form:

http://www.liverpoolfc.com/news/first-t ... -shape-now?
5-15 meter fra målet er han i kage form, lettere træls at se på for mine øjn.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af Niels K » fredag, 12. maj, 2017 11:38

Thommo skrev:
Niels K skrev:Origi er tilsyneladende først nu i den nødvendige optimale form:

http://www.liverpoolfc.com/news/first-t ... -shape-now?
5-15 meter fra målet er han i kage form, lettere træls at se på for mine øjn.
Var det tilbage fra oktober ? :D

Det er sløjt, det han har præsteret i den seneste tid, men han er helt sikkert ikke bedst mod tætpakkede forsvar. Her er et meget godt skriv om Origi:

http://anfieldindex.com/27874/divock-or ... ience.html

Besvar