27 - Divock Origi

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: - Divock Origi

Indlæg af Mads T. » søndag, 26. okt, 2014 17:10

Emmy skrev:
Mads T. skrev:
AndreasN skrev:Det er det ikke. En af betingelserne for aftalen var, at han var i Lille året ud. Alt ser ud til, af han derfor heller ikke kommer til januar, og det synes jeg er en god idé.
Selvfølgelig er det en mulighed, men det vil komme til at koste os. Jeg tror ikke det kommer til at ske og det er måske også bedst at give ham den sidste halvsæson i Frankrig også.
Lille har fuldstændigt kategorisk afvist muligheden. Og lad ham bare blive og udvikle sig yderligere. Der vil være monster forventninger til ham ved et januar skifte, så skal han være frelseren der skal redde resten af sæsonen og det er ikke en fair start at få.
Ok det havde jeg ikke hørt, men alt jo har sin pris. Er dog helt enig i, at han vil have bedre af at blive Lille, på trods af, at jeg på et tidspunkt foreslog at han kunne hentes til januar.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: - Divock Origi

Indlæg af texy » onsdag, 05. nov, 2014 13:37

Lad os prøve med en positiv historie her på forum i denne lidt svære tid. Håber at Kjær får ret.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ly-4571670
Kloppite

Hr. Larsen
Indlæg: 226
Tilmeldt: torsdag, 15. aug, 2013 14:07

Re: - Divock Origi

Indlæg af Hr. Larsen » fredag, 14. nov, 2014 10:47

http://www.bold.dk/nyt/origi-vil-fremsk ... ool-skifte

Han er stadig kun 19 år, men jeg ville gerne tage chancen med af få ham til Liverpool allerede i januar og så sige farvel og tak til Borini.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: - Divock Origi

Indlæg af Kelly » fredag, 14. nov, 2014 11:27

Emmy skrev:
Mads T. skrev:
AndreasN skrev:Det er det ikke. En af betingelserne for aftalen var, at han var i Lille året ud. Alt ser ud til, af han derfor heller ikke kommer til januar, og det synes jeg er en god idé.
Selvfølgelig er det en mulighed, men det vil komme til at koste os. Jeg tror ikke det kommer til at ske og det er måske også bedst at give ham den sidste halvsæson i Frankrig også.
Lille har fuldstændigt kategorisk afvist muligheden. Og lad ham bare blive og udvikle sig yderligere. Der vil være monster forventninger til ham ved et januar skifte, så skal han være frelseren der skal redde resten af sæsonen og det er ikke en fair start at få.
Naturligvis kan liverpool hente ham til januar det er et spørgsmål om penge.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: - Divock Origi

Indlæg af Bellamy_fever » fredag, 14. nov, 2014 21:38

håber ikke vi lader vores desperation gøre at vi henter Origi hjem og voldtager ham med forventninger... syntes i forvejen der er ved at være opbygget et voldsomt press på Sturridge... og Sterling for den sags skyld.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: - Divock Origi

Indlæg af thefugle » fredag, 14. nov, 2014 23:54

Bellamy_fever skrev:håber ikke vi lader vores desperation gøre at vi henter Origi hjem og voldtager ham med forventninger... syntes i forvejen der er ved at være opbygget et voldsomt press på Sturridge... og Sterling for den sags skyld.
Synes nu der ligger et stort pres på hele vores trup lige nu. Der er mindst lige så stort pres på Mignolet, Lovren, Markovic, Lallana og Balotelli lige pt, pga manglende præstationer.

Sterling og Sturridge har os umiddelbart i følge mig klaret presset ualmindeligt godt, og helt ærligt, hvis man ikke kan klare presset af at skulle være en af de bedste på holdet og være en af dem man forventer noget ekstraordinært fra, så hører man ikke til i en top klub.

Jeg ville med glæde sende 5 mio pund ekstra efter Lille til Januar hvis vi kan få Origi. Han ville gøre det minimum dobbelt så godt som Balotelli, Borini og Lambert det er jeg sikker på. Origi sammen med Sturridge ville jeg meget gerne se efter Januar.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: - Divock Origi

Indlæg af Thommo » lørdag, 15. nov, 2014 00:22

thefugle skrev: Han ville gøre det minimum dobbelt så godt som Borini det er jeg sikker på..
Det er tvivlsomt, så skal han da forbedre sig noget så eftertrykeligt, med et skifte fra frøland til PL. og det sker sjældent.
Verden er smask fuld af hyklere....

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: - Divock Origi

Indlæg af thefugle » lørdag, 15. nov, 2014 00:40

Thommo skrev:
thefugle skrev: Han ville gøre det minimum dobbelt så godt som Borini det er jeg sikker på..
Det er tvivlsomt, så skal han da forbedre sig noget så eftertrykeligt, med et skifte fra frøland til PL. og det sker sjældent.
Synes slet ikke det er tvivlsomt.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: - Divock Origi

Indlæg af DAGGER! » søndag, 16. nov, 2014 10:55

http://www.bold.dk/nyt/origi-slaar-fast ... -paa-lille
D. Origi spiller sæsonen i Lille, og fair nok for det. Han er kun 19 år og burde ikke gives alt for meget pres på hans skulder med et skifte til Januar til Liverpool. Det er fifty-fifty pt med de skriverier om ham
=> Men hans twitter slår han fast, at hans fokus er 100% i Lille.


You'r Never Walk Alone. ///

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: - Divock Origi

Indlæg af Oomph242 » søndag, 16. nov, 2014 11:16

DAGGER! skrev:http://www.bold.dk/nyt/origi-slaar-fast ... -paa-lille
D. Origi spiller sæsonen i Lille, og fair nok for det. Han er kun 19 år og burde ikke gives alt for meget pres på hans skulder med et skifte til Januar til Liverpool. Det er fifty-fifty pt med de skriverier om ham
=> Men hans twitter slår han fast, at hans fokus er 100% i Lille.



Fint. Så kastes han ikke for løverne, i denne lukne tid.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: - Divock Origi

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 21. nov, 2014 16:02

Det vil være fint hvis vi kan få ham i januar for en overskuelig pris, for vi er eddermame tyndt besat i angrebet p.t. Men at tro at han alene kan redde kastanierne ud af ilden vil være et alt for stort pres at lægge på en så ung og, ihf på det her niveau, uprøvet spiller.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3933
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 44
Kontakt:

Re: - Divock Origi

Indlæg af ThunderZtorm » tirsdag, 02. dec, 2014 22:02

Origi er et talent der allerhelst skulle være udlejet 1½-2½ år endnu. Vi skal have en anden, reel profil, ind til angrebet i januar.

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: - Divock Origi

Indlæg af Belloni » søndag, 15. mar, 2015 14:56

Har scoret for Lille idag. Indtil videre en enkelt pind. Godt med lidt medvind til ham i en svær periode

YNWA-1892
Indlæg: 104
Tilmeldt: lørdag, 26. okt, 2013 15:44

Re: - Divock Origi

Indlæg af YNWA-1892 » søndag, 15. mar, 2015 15:31

Han har scoret hattrick i dag :-)
“We have to change, from doubters to believers — now.”

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: - Divock Origi

Indlæg af texy » søndag, 15. mar, 2015 16:45

ynwafuglsang skrev:Han har scoret hattrick i dag :-)
Det er sgu vigtigt, at han får scoret lidt igen. Det har sgu' ikke været en imponerende sæson for ham.
Kloppite

Besvar