27 - Divock Origi

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: - Divock Origi

Indlæg af Niels K » søndag, 15. mar, 2015 18:28

texy skrev:
ynwafuglsang skrev:Han har scoret hattrick i dag :-)
Det er sgu vigtigt, at han får scoret lidt igen. Det har sgu' ikke været en imponerende sæson for ham.
Træneren udtalte på et tidspunkt, at han var blevet tynget i sit spil, efter aftalen med os blev annonceret. Lad os håbe, han giver den fuld gas fra nu, så han er fuld af selvtillid til pre season

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: - Divock Origi

Indlæg af AndreasN » søndag, 15. mar, 2015 18:41

Man skal stadig huske på, at vi med en utrolig ung spiller at gøre. Derudover har han konsekvent (ret mig, hvis jeg tager fejl) spillet på kanten - for slet ikke at snakke om det kolossale pres, det er på ham, som Lilles fans ellers hjælper dejligt meget på ved gentagende gange at buhe af ham.

Jeg synes hele snakken om hans mål, eller mangel på samme, er en kende latterlig. Selvfølgelig havde det været belejligt, hvis han havde scoret mere, men hvis man går og forventer en ny topscorer, så bliver man skuffet. Lad os for den sags skyld heller ikke glemme, hvor elendigt Sterling præsterede i en længere periode, før han for alvor fandt formen.

Jeg er helt sikker på, at han vil blive en kæmpe gevinst for vores klub på sigt.
Liverpool Football Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: - Divock Origi

Indlæg af texy » søndag, 15. mar, 2015 19:50

AndreasN skrev:Man skal stadig huske på, at vi med en utrolig ung spiller at gøre. Derudover har han konsekvent (ret mig, hvis jeg tager fejl) spillet på kanten - for slet ikke at snakke om det kolossale pres, det er på ham, som Lilles fans ellers hjælper dejligt meget på ved gentagende gange at buhe af ham.

Jeg synes hele snakken om hans mål, eller mangel på samme, er en kende latterlig. Selvfølgelig havde det været belejligt, hvis han havde scoret mere, men hvis man går og forventer en ny topscorer, så bliver man skuffet. Lad os for den sags skyld heller ikke glemme, hvor elendigt Sterling præsterede i en længere periode, før han for alvor fandt formen.

Jeg er helt sikker på, at han vil blive en kæmpe gevinst for vores klub på sigt.
Jeg har også kun set ham spille på kanten, hvor han til gengæld ikke har set stærk ud i mine øjne. Hans førsteberøringer og kombinationsspil skal udvikles meget. Men hurtigheden har han heldigvis.
Kloppite

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: - Divock Origi

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 15. mar, 2015 21:47

Origi lavede hattrick i dag.

Edit: andre kom først.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: - Divock Origi

Indlæg af AJ » mandag, 16. mar, 2015 08:17

Han har spillet på kanten nogle gange, men mest helt på toppen. Enten alene eller med en makker (Nolan Roux).

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: - Divock Origi

Indlæg af AndreasN » mandag, 16. mar, 2015 10:00

Jeg troede, deres fortrukne opstilling var 4-3-3, hvor Roux var fortrukket på toppen, men det vidner jo heldigvis om, at Origi er en alsidig spiller, der ikke har lagt sig fast på en position og har haft en dårlig periode. Lidt af en måde at vende skuden på, men lad os håbe, at han slutter sæsonen godt af og kommer til Liverpool med selvtillid.
Liverpool Football Klopp

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: - Divock Origi

Indlæg af AJ » onsdag, 18. mar, 2015 22:56

AndreasN skrev:Jeg troede, deres fortrukne opstilling var 4-3-3, hvor Roux var fortrukket på toppen, men det vidner jo heldigvis om, at Origi er en alsidig spiller, der ikke har lagt sig fast på en position og har haft en dårlig periode...
Jeg checkede det lige. Ifølge football-lineups.com har Lille spillet med to på toppen i 15 ud af 29 kampe, så det er rimelig fifty-fifty. Blandt de 14 øvrige kampe har Origi blot ageret spydspids i 2 - derudover har Roux været foretrukket.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: - Divock Origi

Indlæg af AndreasN » onsdag, 18. mar, 2015 23:39

Det hører jo også med til historien, når man kigger på hans manglende mål. Igen, det skulle have været bedre, men om ikke andet forventeligt, at en så ung spiller render ind i en scoringskrise - især når han halvdelen af tiden ligger på kanten.
Liverpool Football Klopp

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: - Divock Origi

Indlæg af AllanShore » torsdag, 19. mar, 2015 00:27

Sidder I og snakker om Danny Welbeck?
Fan af Manchester United

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: - Divock Origi

Indlæg af Kelly » torsdag, 19. mar, 2015 07:23

ThunderZtorm skrev:Origi er et talent der allerhelst skulle være udlejet 1½-2½ år endnu. Vi skal have en anden, reel profil, ind til angrebet i januar.

Til sommer skal han ikke lejes ud mere.
Origi. Ibe. Sturridge. Sterling. Det er talentfuldt og godt.
Sælg Aspas. Borini. Lambert.
Og såfremt der hentes endnu en god,angriber sælg Mario. Lad os gerne kigge mod Villarreal.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: - Divock Origi

Indlæg af DAGGER! » fredag, 20. mar, 2015 16:09

AllanShore skrev:Sidder I og snakker om Danny Welbeck?

WTF. haha - Alt for random kommentar. :shock: :sign7:

Danny Welbeck er ikke et emne på Liverpools fan side...
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: - Divock Origi

Indlæg af RedRedRed » fredag, 20. mar, 2015 16:53

DAGGER! skrev:
AllanShore skrev:Sidder I og snakker om Danny Welbeck?
WTF. haha - Alt for random kommentar. :shock: :sign7:
Danny Welbeck er ikke et emne på Liverpools fan side...
Tror du misforstår Allans spydighed?

Men du har ret, sådanne spillere hører ikke til på vores forum. Pakket ind i spøg eller ej. :)

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: - Divock Origi

Indlæg af Aarde » fredag, 20. mar, 2015 17:21

Jeg vil nu ikke kalde det en spydighed. Han påpeger jo bare et pudsigt sammentræf. For man kommer da ikke uden om, at AndreasN's beskrivelse af Origis sæson lyder påfaldende meget som noget, man igen og igen hørte om Danny Welbeck, da han spillede i United.
AndreasN skrev:Det hører jo også med til historien, når man kigger på hans manglende mål. Igen, det skulle have været bedre, men om ikke andet forventeligt, at en så ung spiller render ind i en scoringskrise - især når han halvdelen af tiden ligger på kanten.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: - Divock Origi

Indlæg af RedRedRed » fredag, 20. mar, 2015 17:27

Aarde skrev:Jeg vil nu ikke kalde det en spydighed. Han påpeger jo bare et pudsigt sammentræf. For man kommer da ikke uden om, at AndreasN's beskrivelse af Origis sæson lyder påfaldende meget som noget, man igen og igen hørte om Danny Welbeck, da han spillede i United.
AndreasN skrev:Det hører jo også med til historien, når man kigger på hans manglende mål. Igen, det skulle have været bedre, men om ikke andet forventeligt, at en så ung spiller render ind i en scoringskrise - især når han halvdelen af tiden ligger på kanten.
Det er jeg klar over. Men vil stadig sige det er en kende spydigt, når Allan ved hvad vi håber vi kan få ud af Origi. Og han samtidig ved hvor høje vores tanker er (og især var) om Welbeck.

Mon ikke Allan har moret sig en smule for sig selv, da han skrev indlægget?

Dansk Synonymordbog:
spydighed: sarkasme, skose, stikpille


Tror det var lidt i det sindelag Allan var i. Måske.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: - Divock Origi

Indlæg af AndreasN » fredag, 20. mar, 2015 19:08

Haha, det har jeg slet ikke tænkt over, men det kan jeg da godt se nu. Vi har købt den franske Welbeck... Desværre! ;-)
Liverpool Football Klopp

Besvar