27 - Divock Origi

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af AJ » mandag, 09. nov, 2015 09:57

@ Thommo

Det er useriøst, fordi Origi har spillet på det belgiske landshold ved VM, hvor han decideret slog Romelu Lukaku af. Og jeg vil vove den påstand, at Marc Wilmots er lidt mere inde i tingene end de fleste af os andre. Desuden har Origi (som kun er 20 år) spillet 73 kampe i Ligue 1, som er blandt de 5-10 stærkeste ligaer i Europa. Så er man simpelthen bare ikke talentløs.

Brugeravatar
matty
Indlæg: 674
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:47
Geografisk sted: østofte...
Alder: 32

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af matty » tirsdag, 10. nov, 2015 01:52

Er delvist enig med @Thommo, har meget meget svært ved at se Origi´s kæmpestore talent.
Ja han scorede et mål til VM, men han har jo intet vist derefter, hvilket også kan ses på hans plads på årets flophold i Frankrig.
Og ja jeg er klar over han er ung, men det var El Hadji Diouf også dengang han Spillede et fornuftigt VM, og han er ikke ligefrem en spiller med et imponerende cv derefter. Den eneste forskel er som jeg ser det egentlig at Origi ikke lader til at være hjerneskadet som Diouf er, men når det er det eneste positive man kan sige om ham, så ser det ikke lovende ud desværre :(

Men håber da at han viser noget der gladeligt får mig til at æde mine ord i mig igen
i am a highlander. cause i saw cliffs, magic and mel gibson. braveheart hallo?

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af Thommo » tirsdag, 10. nov, 2015 03:01

Jeg indrømmer gerne jeg skrev det noget hårdt, forleden og af og til har en FOR hård tone, som jeg prøver at fralægge mig(ikke med held altid), idet den er usympatisk, det er jeg klar over. Men jeg holder i bund og grund ved min holdning om Origi, jeg synes han er blottet for talent, jeg kan ihvertfald ikke se talentet. og har luret godt og grundigt synes jeg. Han har vel den alder, pris og rutine. så man ikke kan vente flere år på det udfolder sig. Over 50-80 kampe i frankrig velsagtens. Så han bør snart vise noget, efter min mening.

@AJ At han stod foran Lukaku, fattede jeg intet af, og han spillede da også vel som en superliga spiller, som jeg husker det. Jeg tænkte om ikke andet at det var for at vise sin magt og velsagtens viden(som så endte i uvidenhed efter min mening), som træner, at Lukaku ikke var 1. valg. og vise befolkningen han havde fundet et usædvanligt talent.....Noget som så endte i ikke-succes. Vil næsten enhver LFC´er ikke bytte Origi med Lukaku? Mon Everton vil bytte Belgiens nummer 2 for nummer 1, jeg håber det men tvivler. De griner hvis vi vil bytte ligeover til januar, og LFC bliver en giga joke tror jeg.

Og Wilmots er vel ikke idiot, men jeg tager ikke for gode varer at Lukaku skulle være dårligere end Origi. Lukaku er tæt på at være topklasse, ofte når jeg ser Everton, Origi er ikke i de kampe jeg har set, jeg tænker reelt superliga, når jeg ser på Origi. Og spm nævnt tidligere, et hattrick ændrer intet, ej heller en god måned, hvis han præsterer over 5-8 måneder ændrer jeg mening. Lidt ligesom med den nuværende ynglingsspiller, Cou som jeg synes var for ung, og tilmed inter skrald til at kunne være god.
Verden er smask fuld af hyklere....

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af AllanShore » tirsdag, 10. nov, 2015 18:03

Han er på shortlisten til Golden Boy. Det er Sterling bl.a. ikke. Så må I jo selv tolke på det som i vil.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Arturo Bandini
Indlæg: 2342
Tilmeldt: onsdag, 20. jun, 2007 07:57
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af Arturo Bandini » tirsdag, 10. nov, 2015 18:33

AllanShore skrev:Han er på shortlisten til Golden Boy. Det er Sterling bl.a. ikke. Så må I jo selv tolke på det som i vil.
Sterling vandt sidste år og når man først har vundet den, kan man ikke blive nomineret igen.
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af Bellamy_fever » tirsdag, 10. nov, 2015 21:22

AllanShore skrev:Han er på shortlisten til Golden Boy. Det er Sterling bl.a. ikke. Så må I jo selv tolke på det som i vil.
Ud over jeg syntes han som 20 årrig, fjerde reserve har klaret det ok (ikke blændende, men heller ikke ringe) efter at være blevet kastet for løverne ret pludseligt uden kamptræning og erfaring i PrL..... Er dig ikke helt med på hvad han har gjort for st forvilde sig på den liste ?
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 12. jan, 2016 00:19

Origi er blevet opereret i knæet og er ude i en måned yderligere. Så fedt.
Liverpool Football Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13717
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 28. feb, 2016 20:57

Han gjorde det fint i dag. Han skal nok blive en stor gevinst for os. Giv ham tid.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af Niels K » torsdag, 03. mar, 2016 20:44


Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af Niels K » lørdag, 12. mar, 2016 12:19


Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af nikand » tirsdag, 15. mar, 2016 14:57

Niels K skrev:The "next" Lewandowski:

http://anfieldindex.com/21810/can-origi ... owski.html?
Ahh! Den havde jeg ikke set komme.
We need a new Fowler...

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af MP » torsdag, 24. mar, 2016 18:06

http://plbold.dk/nyhed/laarskade-tvinge ... lgien-lejr

Origi ude med lårskade.

Så må vi ikke håbe Sturridge fortsætter sin skades forbandelse med det engelske landshold, for så er vi lige pludselig svagt stillet.
Med mindre Firmino bliver klar

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af Mads T. » torsdag, 24. mar, 2016 20:28

Tjaa, jeg ville egentlig gerne se Benteke få nogle kampe fra start i streg. Er sikker på at han ville score et par stykker hvis han fik chancen.

kenn1204
Indlæg: 72
Tilmeldt: søndag, 01. maj, 2011 18:43

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af kenn1204 » fredag, 25. mar, 2016 07:49

Benteke er også skadet.....

Brugeravatar
CVLiverpool
Indlæg: 679
Tilmeldt: mandag, 16. dec, 2013 10:43
Geografisk sted: Aarhus

Re: 27 - Divock Origi

Indlæg af CVLiverpool » mandag, 11. apr, 2016 12:09

Divock Origi bliver den nye angribsstjerne i LFC, der banker de nemme kasser ind og giver os noget at konkurrere med.
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

Besvar