09 - Roberto Firmino

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 09 - Roberto Firmino

Indlæg af YNWA! » fredag, 23. feb, 2018 11:16



Bobby vinder månedens spiller for januar i klubben.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 09 - Roberto Firmino

Indlæg af YNWA! » søndag, 25. feb, 2018 23:52



Få skrevet under asap!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 09 - Roberto Firmino

Indlæg af YNWA! » mandag, 26. feb, 2018 17:51




:lol: :lol:
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 09 - Roberto Firmino

Indlæg af Bojangles » mandag, 26. feb, 2018 19:37

Jeg har stadig svært ved at se Firmino skrive under på noget før sæsonen er ovre - med den mål/assist bonus han har lige pt, skal der en Alexis Sanchez kontrakt til, for at forbedre den. Og det giver vi ikke.

Derudover tror jeg også lidt, at denne bonus er med til at motivere ham. Ikke så meget fordi han er pengegerrig, men bare fordi det giver det ekstra sjov.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 09 - Roberto Firmino

Indlæg af Niels K » tirsdag, 27. feb, 2018 06:30

No Look Firmino:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/2 ... -i-blinde/

Hvem var det nu, der mente, at vi ikke havde en +20 målscorer i Bobby ?

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 09 - Roberto Firmino

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 27. feb, 2018 09:24

Niels K skrev:No Look Firmino:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/2 ... -i-blinde/

Hvem var det nu, der mente, at vi ikke havde en +20 målscorer i Bobby ?
uhh det er en lang liste.

Jeg tror heldigvis jeg bevarede troen på at Firmino kunne oppe scoringen især da tilgangen af Salah ville gøre holdets struktur bedre, men jeg må også indrømme at jeg er blevet positivt overrasket.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 09 - Roberto Firmino

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 27. feb, 2018 11:08

Niels K skrev:No Look Firmino:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/2 ... -i-blinde/

Hvem var det nu, der mente, at vi ikke havde en +20 målscorer i Bobby ?
Ja jeg var en af dem som ikke så ham som en +20 målscorer i PL. Men lad os håbe han modbeviser det..

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 09 - Roberto Firmino

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 27. feb, 2018 13:11

Oomph242 skrev:
Niels K skrev:No Look Firmino:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/2 ... -i-blinde/

Hvem var det nu, der mente, at vi ikke havde en +20 målscorer i Bobby ?
Ja jeg var en af dem som ikke så ham som en +20 målscorer i PL. Men lad os håbe han modbeviser det..
Han har da lavet 20 mål i denne sæson?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 09 - Roberto Firmino

Indlæg af Bojangles » tirsdag, 27. feb, 2018 13:23

YNWA! skrev:
Oomph242 skrev:
Niels K skrev:No Look Firmino:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/2 ... -i-blinde/

Hvem var det nu, der mente, at vi ikke havde en +20 målscorer i Bobby ?
Ja jeg var en af dem som ikke så ham som en +20 målscorer i PL. Men lad os håbe han modbeviser det..
Han har da lavet 20 mål i denne sæson?
Men ikke i PL - og skulle han score 20 mål i PL, så vil Oompf stadig ikke være overbevist, da det jo ikke er 20+, men kun 20. og skulle han score 20+, så skal han bevise det ovre tre sæsoner bevise det. og når han har gjort det...hmm, ja, Oompf skal nok finde en måde at være utilfreds på

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 09 - Roberto Firmino

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 27. feb, 2018 14:00

Ja, Vi har alle vores kæpheste. Der er også nogle herinde (ingen nævnt-ingen glemt) som bliver ved med at være efter Gini, uanset hvor mange gode kampe han præsterer. Bliver ved med at være negativ over enten det ene eller andet.

Ja, verden er af lave.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 09 - Roberto Firmino

Indlæg af Thommo » tirsdag, 27. feb, 2018 15:19

Niels K skrev:No Look Firmino:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/2 ... -i-blinde/

Hvem var det nu, der mente, at vi ikke havde en +20 målscorer i Bobby ?
Jeg stiller mig da gerne frem, som en af de kritiske over hans position på banen, og at han ikke scorede nok, det gjorde han jo heller ikke! Og glæder mig da over fremgangen, hvorfor fanden skulle jeg dog ikke det :dontknow: Han er forbedret kraftigt hen over sæsonen, men han nærmer sig jo også sit prime som fodboldspiller. Jeg mener stadig han ville blive endnu bedre med en rigtig angriber foran sig, det skrev jeg også i sin tid, for jeg vil gerne have ham på banen, både dengang og nu.

Og Drejer må da gerne mene verden er af lave, bare fordi man er så næsvis, at mene noget andet end ham, jeg mener bare det er mangel på respekt for andre folks mening, at have den holdning :roll: .
Verden er smask fuld af hyklere....

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 09 - Roberto Firmino

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 27. feb, 2018 15:36

Bojangles skrev:
YNWA! skrev:
Oomph242 skrev:
Niels K skrev:No Look Firmino:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/2 ... -i-blinde/

Hvem var det nu, der mente, at vi ikke havde en +20 målscorer i Bobby ?
Ja jeg var en af dem som ikke så ham som en +20 målscorer i PL. Men lad os håbe han modbeviser det..
Han har da lavet 20 mål i denne sæson?
Men ikke i PL - og skulle han score 20 mål i PL, så vil Oompf stadig ikke være overbevist, da det jo ikke er 20+, men kun 20. og skulle han score 20+, så skal han bevise det ovre tre sæsoner bevise det. og når han har gjort det...hmm, ja, Oompf skal nok finde en måde at være utilfreds på
Fri fantasi og bitterhed giver et svært sind:).

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: 09 - Roberto Firmino

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 27. feb, 2018 16:24

Firmino og Milner er vel de bedste spillere for tiden. Den ene kreative-mål hitteren og den anden arbejdshesten - sætter midtbanen op til et højt niveau.

Jeg er meget positiv med Boobby Firmino - og Han er imø god som falsk 9er, og i makkerskab til Salah og Mané - så er han én klasse spiller! Firmino har lavet ligeså mange "Kig Væk mål" end Pogba i hele sæsonen. What a parodi.
You'r Never Walk Alone. ///

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 09 - Roberto Firmino

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 27. feb, 2018 16:44

DAGGER! skrev:Firmino og Milner er vel de bedste spillere for tiden. Den ene kreative-mål hitteren og den anden arbejdshesten - sætter midtbanen op til et højt niveau.

Jeg er meget positiv med Boobby Firmino - og Han er imø god som falsk 9er, og i makkerskab til Salah og Mané - så er han én klasse spiller! Firmino har lavet ligeså mange "Kig Væk mål" end Pogba i hele sæsonen. What a parodi.
Jeg syntes snart Firmino fortjener at få fjernet den der "falsk" foran sit nummer. Han arbejder ned i banen, men han kommer stadig ind i feltet og yder truslen imod mål.

Jeg syntes alle tre foran gør det strålende for tiden og det ligner en rigtig god formel Klopp har fundet deroppe.

Milner er god og han er stabil, han er også liiiidt langsom til tider, han var f.eks. lidt tid om at få fat imod Porto og det gav dem nogle chancer, men så fik Lovren jo vippet den over mål og alt var fint.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 09 - Roberto Firmino

Indlæg af Bojangles » tirsdag, 27. feb, 2018 19:44

Hr. Drejer skrev:Ja, Vi har alle vores kæpheste. Der er også nogle herinde (ingen nævnt-ingen glemt) som bliver ved med at være efter Gini, uanset hvor mange gode kampe han præsterer. Bliver ved med at være negativ over enten det ene eller andet.

Ja, verden er af lave.
Ja, den kan ikke være til mig, for jeg roser bestemt Gini, når han fortjener det. ;-) Men hver gang pointerer jeg også, at jeg gerne vil se ham gøre det to kampe i træk, og det er ikke sket endnu, til trods for 1.5 år og 70 kampe. Men for helvede han spillede godt sidst, hvor han bare ville have bolden hele tiden og hele tiden søgte frem og var offensivt aggressiv. En totalt atypisk Gini kamp, men den slags kampe jeg vil elske at se ham spille hver gang.

Besvar