09 - Roberto Firmino

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 09 - Roberto Firmino

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 08. jan, 2018 09:33

Miskat skrev:
Thommo skrev:
peter42 skrev:Firmino er på Cypern med konen istedet for i DUBAI med holdet. Gad vide om det har noget med racismeanklage gøre!!!!!!

Tror sgu det ender med 10 spilledages straf
Det var jo ikke racistisk, at voldmanden så troede det er jo fjolsets egen skyld. Dernæst ville det da også være mærkeligt at agere med at tage til Dubai, når han skulle stå ret foran det korrupte fa. Men mon ikke voldsmanden slipper, og Firmino får at vide han ikke må bande og så er den ikke længere.
Problemet er at Holgate reagerer som han gør. Jeg tror ikke det kan have været på "filho da puta". Spørgsmålet er, om Firmino har sagt noget lige efter det? A la n-ordet eller lignende. Jeg kunne desværre godt frygte det og i det tilfælde, det er rigtigt, er det selvfølgelig totalt åndssvagt og fortjener en straf. Han er dog uskyldig til det modsatte er bevist. Er der video af Firmino umiddelbart efter han har sagt "filho da puta"? Kenny går i vejen på de klip jeg har kunnet opspore.
Man skal også huske at Holgate er totalt presset efter straffesparket og så dette, han er ung, pulsen var oppe i forvejen. Han ser en udvej og det er at "spille" på det, måske var der en af hans mere rutinerede holdkammarater der hviskede ham i ørene at nu skulle han være chokeret over noget Firmino havde sagt for at undgå et muligt rødt kort.
Firmino er også ophidset og får sagt en masse meget hurtigt på portugisisk, selv hvis det hele blev optaget vil Holgate sikkert kunne finde en lyd han syntes lød som et ord der starter med "n" og som jeg bestemt ikke håber Firmino har brugt. Og så bruge det til at stille sig selv i offerollen, hvilket for nogen(måske for alle i nogle situationer) er en naturlig reaktion når man gør noget moralsk forkert og bliver konfronteret med det.

Så jeg syntes ikke at Holgate's reaktion peger på andet end at han er en forkælet møgunge. Inden Firmino måske for sagt noget han ikke bør sige, så er Holgate jo ikke ligefrem i færd med at undskylde eller spørge Firmino om han kom til skade, nej han bliver nærmest stødt over at Firmino har den frækhed at spørge hvad fanden han tror han laver.

Når alt det er sagt så er det selvfølgelig aldrig i orden at ty til racisme, jeg håber virkelig ikke Firmino har gjort det, men man ved aldrig, pulsen var jo oppe allerede inden det her skete. Og der er store problemer med racisme i England(og over det meste af verden) så jeg er egentlig også okay med at de undersøger sagen lidt nærmere.
Forhåbentlig finder de ud af at Firmino ikke fik sagt noget n-ord og kan sætte Holgate i skammekrogen over det, sandsynligvis ender det nok med at det ikke kan bevises at Firmino sagde noget og det vil også være fint nok.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 09 - Roberto Firmino

Indlæg af Mads T. » mandag, 08. jan, 2018 10:09

Forhåbentlig er nedenstående sandt:


YNWA-1892
Indlæg: 104
Tilmeldt: lørdag, 26. okt, 2013 15:44

Re: 09 - Roberto Firmino

Indlæg af YNWA-1892 » tirsdag, 09. jan, 2018 10:47

Mads T. skrev:Forhåbentlig er nedenstående sandt:

Er der nogen der ved hvornår episoden bliver bedømt? :) Det skal jo være inden City-kampen ifølge FA's regler.
“We have to change, from doubters to believers — now.”

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 09 - Roberto Firmino

Indlæg af Bojangles » onsdag, 10. jan, 2018 13:38

Mon ikke vi er ude i en tyv tror hver mand stjæler, fra den blå hatecrime tumpe? https://www.plbold.dk/nyhed/fa-forvente ... ske-tweets

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 09 - Roberto Firmino

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 10. jan, 2018 14:17

Bojangles skrev:Mon ikke vi er ude i en tyv tror hver mand stjæler, fra den blå hatecrime tumpe? https://www.plbold.dk/nyhed/fa-forvente ... ske-tweets
Eller tyv søger beskylder hver mand for røveri for selv at slippe for straf?

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 09 - Roberto Firmino

Indlæg af texy » onsdag, 10. jan, 2018 14:29

Hvis Madley ikke har hørt noget, så kan jeg ikke forestille mig andet, end at sagen lukkes. Har faktisk svært ved at se, hvorfor sagen er taget op. Dommeren befandt sig under hele episoden tættere på Firmino end Holgate og burde dermed have bedre mulighed for at høre, hvad der blev sagt.
Kloppite

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 09 - Roberto Firmino

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 10. jan, 2018 18:04

Livet er ikke længere det samme i Liverpool, efter at Coutinho er skredet. hmmm, er det et spørgsmål om tid, hvornår Firmino følger efter?

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/1 ... -philippe/
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: 09 - Roberto Firmino

Indlæg af MP » onsdag, 10. jan, 2018 20:11

Firmino er ikke god nok til at have interesse hos Real/Barca. Hvilket selvfølgelig er positivt er for os. Er vild med ham som spiller


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 09 - Roberto Firmino

Indlæg af YNWA! » onsdag, 10. jan, 2018 20:59

Firmino ville være et større tab end Coutinho
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 09 - Roberto Firmino

Indlæg af Jesper » onsdag, 10. jan, 2018 21:10

Kan det passe at Firmino og Coutinho har præcis den samme tatovering? Sådan en tynd streg fra det ene øre ned til halsen, hvor der angiveligt er skrevet noget på? Bare noget jeg læste engang, men hvis det er sandt, så siger det da et eller andet om det bånd, de havde.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 09 - Roberto Firmino

Indlæg af Mads T. » onsdag, 10. jan, 2018 21:32

Jesper skrev:Kan det passe at Firmino og Coutinho har præcis den samme tatovering? Sådan en tynd streg fra det ene øre ned til halsen, hvor der angiveligt er skrevet noget på? Bare noget jeg læste engang, men hvis det er sandt, så siger det da et eller andet om det bånd, de havde.
De har i hvert fald begge sådan en type tatovering har jeg lagt mærke til. Om der er noget fælles ved dem, skal jeg ikke kunne sige.

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 09 - Roberto Firmino

Indlæg af AJJ » onsdag, 10. jan, 2018 22:10

Hr. Drejer skrev:Livet er ikke længere det samme i Liverpool, efter at Coutinho er skredet. hmmm, er det et spørgsmål om tid, hvornår Firmino følger efter?

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/1 ... -philippe/
Afgjort. Han ryger til Barca til sommer efter en skuffende 7. plads i PL (Everton tager 6. pladsen) og tab til Porto i CL og West brom i FA. Salah til Madrid. Mane ryger til PSG. Klopp får tilbud fra Bayern M og forlader selvfølgelig den synkende skude. FSG rekrutterer efterfølgende Moyes, hvorfor både VvD og Keita indgiver transferrequest. Sidstnævnte efter blot to træningskampe. Som et lyspunkt hentes Benteke tilbage fra CP. Resten af pengene fra salget af fab four, VvD, Keita bruges til straks afvikling af gæld ifbm etablering af ny Main stand.

Edit: Sikke et grædekone-forum det er blevet efter salget af Cou. Det har været en lang optur for klubben efter Klopp kom til, men straks der kommer lidt modgang, ligger man sig i mental fosterstilling. Hold da op - tænk hvis Klopp og spillerne reagerede på samme måde. Ses.
Senest rettet af AJJ onsdag, 10. jan, 2018 22:42, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 09 - Roberto Firmino

Indlæg af Thommo » onsdag, 10. jan, 2018 22:18

Præcis AJJ :lol: Om jeg fatter den tankegang Drejer har, pg så har valgt at følge en holdsport, hvor spillere kommer og går. Stangspring var nok en mulighed da man så kan følge en specifik "stanger".
Verden er smask fuld af hyklere....

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 09 - Roberto Firmino

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 10. jan, 2018 22:43

Thommo skrev:Præcis AJJ :lol: Om jeg fatter den tankegang Drejer har, pg så har valgt at følge en holdsport, hvor spillere kommer og går. Stangspring var nok en mulighed da man så kan følge en specifik "stanger".
Den opmærksomme læser ville have set det lille spørgsmålstegn.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 09 - Roberto Firmino

Indlæg af YNWA! » onsdag, 10. jan, 2018 23:49



Min favorit i truppen. :love3:
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Besvar