7 - James Milner

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Niels K » søndag, 18. dec, 2016 09:50

5-6 gode år i Milner endnu i en Liverpool-trøje. Lad os håbe det:

https://www.sundaypost.com/fp/klopp-put ... -top-five/

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 10. jan, 2017 17:21

Det er sgu da meget godt købmandsskab at have fået fat i Europas næstbedste venstre back på en fri transfer! ....og så er han oven i købet alsidig, og kan spille andre steder på banen også, samtidig med, at han er iskold straffesparksskytte :D Whats not to like?
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... catorEmail
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 7 - James Milner

Indlæg af texy » onsdag, 11. jan, 2017 15:38

Cynwal skrev:Det er sgu da meget godt købmandsskab at have fået fat i Europas næstbedste venstre back på en fri transfer! ....og så er han oven i købet alsidig, og kan spille andre steder på banen også, samtidig med, at han er iskold straffesparksskytte :D Whats not to like?
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... catorEmail
Ja, med hans præstationer i denne sæson, bør al snak om, at man ikke kan have en højrebenet spiller på venstre back vel reelt forstumme. Ved godt, at det ikke sker.

Men i det mindste er det vel en slags argument for, at man ikke kan købe et bedre alternativ til pladsen. Og dermed i høj grad også en fjer i hatten til Klopp, som så at Milner havde kvaliteter til at løfte os så meget på den position.
Kloppite

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 7 - James Milner

Indlæg af texy » onsdag, 11. jan, 2017 23:16

Var det sådan en slags "commentator's curse", som vi lige fik lavet der? Roser manden lidt for meget, og så betaler han tilbage med en yderst skuffende præstation.

I så fald tager jeg alt tilbage. Milner stinker, og vi skal skynde os at købe en erstatning inden søndag.
Kloppite

APLFC
Indlæg: 334
Tilmeldt: søndag, 24. jan, 2010 10:09
Geografisk sted: Roskilde

Re: 7 - James Milner

Indlæg af APLFC » torsdag, 12. jan, 2017 00:52

texy skrev:Var det sådan en slags "commentator's curse", som vi lige fik lavet der? Roser manden lidt for meget, og så betaler han tilbage med en yderst skuffende præstation.

I så fald tager jeg alt tilbage. Milner stinker, og vi skal skynde os at købe en erstatning inden søndag.
Jeg er enig. Vores angreb går i stå, når Milner får bolden på kanten. Hans indlæg er for ringe. Både med venstre og højre. Jeg kan heller ikke forstå, at han sparker dødebolde. Jeg forstår dog godt, at han sparker straffe. Der er han rigtig dygtig. Han er også stabil rent defensivt, men der skal simpelthen investeres i en ny VB.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Cynwal » torsdag, 12. jan, 2017 07:01

texy skrev:Var det sådan en slags "commentator's curse", som vi lige fik lavet der? Roser manden lidt for meget, og så betaler han tilbage med en yderst skuffende præstation.

I så fald tager jeg alt tilbage. Milner stinker, og vi skal skynde os at købe en erstatning inden søndag.
Jeg påtager mig det fulde ansvar. Det er ikke Millners skyld. Det er min.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Bøgvad
Indlæg: 421
Tilmeldt: torsdag, 02. aug, 2012 20:31

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Bøgvad » torsdag, 12. jan, 2017 15:35

APLFC skrev:
texy skrev:Var det sådan en slags "commentator's curse", som vi lige fik lavet der? Roser manden lidt for meget, og så betaler han tilbage med en yderst skuffende præstation.

I så fald tager jeg alt tilbage. Milner stinker, og vi skal skynde os at købe en erstatning inden søndag.
Jeg er enig. Vores angreb går i stå, når Milner får bolden på kanten. Hans indlæg er for ringe. Både med venstre og højre. Jeg kan heller ikke forstå, at han sparker dødebolde. Jeg forstår dog godt, at han sparker straffe. Der er han rigtig dygtig. Han er også stabil rent defensivt, men der skal simpelthen investeres i en ny VB.
Sjovt at ingen nævner Clyne i denne sammenhæng.. Synes det er forkert det du siger. Han laver langt flere løb i fletet end Clyne og har også flere indlæg. Clyne er god, mens et synes jeg også Milner er. Offensivt synes jeg at han bringer mere end Clyne lige pt. Han har bare en dårlig periode, men at købe en ny på baggrund af ovenstående synes jeg er forkert..

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Niels K » fredag, 14. apr, 2017 09:19

Jeg synes også, at man kan kalde Milner's sæson for god og rimelig stabil og give ham en 7/10. Der er dog basis for at vi kan forbedre os et niveau eller 2 på venstre back med den rette spiller og Milner som pålidelig back up:

http://anfieldindex.com/27574/james-mil ... -back.html

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Niels K » lørdag, 20. maj, 2017 09:36

Hatten af for Milner:

http://www.squawka.com/news/its-not-jam ... o4uD1m8.97

Han har squ generelt set haft en rigtig flot sæson, selvom der har været nedadgående kurve efter Nytår (som for så mange andre spillere).

Dermed ikke sagt, at vi ikke kan forbedre os på venstre back, og Milner skal dermed hæve sit niveau for at få en plads på midten/kanten eller som venstre back. Milner er i øvrigt en fantastisk mand at have i truppen.

Hårdtarbejdende, multi-anvendelig, rutineret, har et højt bundniveau - Der skal nok blive mange kampe til Milner næste sæson også.

Mazter81
Indlæg: 936
Tilmeldt: fredag, 18. jun, 2010 10:55
Geografisk sted: Paphos
Alder: 42
Kontakt:

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Mazter81 » lørdag, 20. maj, 2017 13:51

Det hedder polyvant ;)

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Niels K » fredag, 16. feb, 2018 16:37


Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Niels K » torsdag, 22. feb, 2018 08:51

Pæne ord og fortjent ros til Milner:

https://www.unibet.co.uk/blog/football/ ... -1.1000100

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Bojangles » tirsdag, 27. feb, 2018 13:10

https://www.theanfieldwrap.com/2018/02/ ... otten-man/

Milner er så fuckin awesome - håber han kan holde det høje niveau i mange år endnu.

Bøgvad
Indlæg: 421
Tilmeldt: torsdag, 02. aug, 2012 20:31

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Bøgvad » tirsdag, 27. feb, 2018 15:03

Mazter81 skrev:Det hedder polyvant ;)
Er det dig Morten Olsen???

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Scherwin » onsdag, 11. apr, 2018 00:29

Nævn 1 bedre fri-transfer signing i verden de sidste 10 år.

tror ikke den findes
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Besvar