7 - James Milner

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: 7 - James Milner

Indlæg af sjampen » onsdag, 11. apr, 2018 15:00

Wormie skrev:Nævn 1 bedre fri-transfer signing i verden de sidste 10 år.

tror ikke den findes
Pirlo fra Milan til Juventus i 2011 og det er ikke engang tæt løb. Købte en af verdens bedste spillere og byggede stort set hele holdet op omkring hans evner. Hev ham endda fra en direkte rival der var forsvarende mestre, og tog så mesterskabet i samtlige 4 år med Pirlo på holdet.

Eller for den sags skyld Pogba til Juventus på en fri transfer, for så at blive en fremragende spiller for dem og solgt for et astronomisk beløb. Selvfølgelig mere en ung og uprøvet spiller, men han spillede altså tæt på 30 ligakampe for Juve allerede i sin første sæson, så de købte jo ikke en ungdomsspiller der så udviklede sig til at være rigtig god.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Scherwin » onsdag, 11. apr, 2018 15:37

Billede
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: 7 - James Milner

Indlæg af sjampen » onsdag, 11. apr, 2018 15:43

Så hvad, fordi Milner løber meget er han bedre end Andrea Pirlo? Al respekt for Milner, men Pirlo er en af de definerende spillere I den nuværende epoke af fodboldhistorien. Spørgsmålet er ikke om vi har en spiller på nuværende hold med niveau på Pirlo. Spørgsmålet er om den måske bedste dybdeliggende playmaker i nyere LFC historie, Xabi Alonso, er bedre end Pirlo.

Milner er en dygtig spiller. Hårdtarbejdende, taktisk voldsomt imponerende, defensivt dygtig og tilføjer mål og assist. Det gør ham jo ikke bedre end Steven Gerrard. Stop nu med at gøre egne spillere bedre end de er, bare fordi de spiller hos Liverpool nu. Milner har sin berettigelse på vores hold og i vore startopstilling, navnligt lige nu. Men navne som Gerrard, Alonso, Pirlo, Lampard, Scholes, Giggs, Zidane, Ballack, Figo, Xavi etc. der hører James Milner altså ikke hjemme. Eller navne som Busquets, Modric, Kroos, Iniesta, David Silva hvis vi skal tage næste generation.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Niels K » onsdag, 11. apr, 2018 15:53

sjampen skrev:Så hvad, fordi Milner løber meget er han bedre end Andrea Pirlo? Al respekt for Milner, men Pirlo er en af de definerende spillere I den nuværende epoke af fodboldhistorien. Spørgsmålet er ikke om vi har en spiller på nuværende hold med niveau på Pirlo. Spørgsmålet er om den måske bedste dybdeliggende playmaker i nyere LFC historie, Xabi Alonso, er bedre end Pirlo.

Milner er en dygtig spiller. Hårdtarbejdende, taktisk voldsomt imponerende, defensivt dygtig og tilføjer mål og assist. Det gør ham jo ikke bedre end Steven Gerrard. Stop nu med at gøre egne spillere bedre end de er, bare fordi de spiller hos Liverpool nu. Milner har sin berettigelse på vores hold og i vore startopstilling, navnligt lige nu. Men navne som Gerrard, Alonso, Pirlo, Lampard, Scholes, Giggs, Zidane, Ballack, Figo, Xavi etc. der hører James Milner altså ikke hjemme. Eller navne som Busquets, Modric, Kroos, Iniesta, David Silva hvis vi skal tage næste generation.
Det var bedste spiller på en fri transfer, der blev talt om.

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: 7 - James Milner

Indlæg af sjampen » onsdag, 11. apr, 2018 15:56

Niels K skrev: Det var bedste spiller på en fri transfer, der blev talt om.
Pirlo blev hentet på en fri transfer og der er ingen sammenligning mellem Milner og Pirlo. Pirlo hører til i ovennævnte sammenhæng. Det gør Milner ikke.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 15. apr, 2018 16:31

sjampen skrev:
Niels K skrev: Det var bedste spiller på en fri transfer, der blev talt om.
Pirlo blev hentet på en fri transfer og der er ingen sammenligning mellem Milner og Pirlo. Pirlo hører til i ovennævnte sammenhæng. Det gør Milner ikke.
Jeg føler jeg bør smide Lewandowski i puljen.

Jeg holder dog også på Pirlo.

Men Milner var rigtig godt set, jeg indrømmer gerne at jeg var skeptisk da det skete. Men jeg er godt nok glad for at vi hentede ham. Han har bragt nogle ting som vi mistede med Gerrard, især mentale egenskaber.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Oomph242 » søndag, 15. apr, 2018 18:03

Wormie skrev:Nævn 1 bedre fri-transfer signing i verden de sidste 10 år.

tror ikke den findes
Pogba, Zlatan, Lewandowski, Larsson, McManaman og Pirlo. Tror jeg nu er meget godt med.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 16. apr, 2018 16:59

Oomph242 skrev:
Wormie skrev:Nævn 1 bedre fri-transfer signing i verden de sidste 10 år.

tror ikke den findes
Pogba, Zlatan, Lewandowski, Larsson, McManaman og Pirlo. Tror jeg nu er meget godt med.
Ah vi skal altså mere end 10 år tilbage før Mcmananan og Larsson var bedre frie transfers :D

Men nok om det lad os bare glæde os over at vi ikke betalte 10 millioner til City, selvom en god del af de penge alligevel er havnet hos Milner og agenten.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Niels K » mandag, 16. apr, 2018 19:40

sjampen skrev:
Niels K skrev: Det var bedste spiller på en fri transfer, der blev talt om.
Pirlo blev hentet på en fri transfer og der er ingen sammenligning mellem Milner og Pirlo. Pirlo hører til i ovennævnte sammenhæng. Det gør Milner ikke.
Jeg vil nu heller ikke gå så langt, men det var en fantastisk transfer for os og for Milner, og du lavede bare en kæmpe liste med en del ikke-transferfrie spillere.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Niels K » onsdag, 18. apr, 2018 10:11

Fedt, vi har Milner både på og udenfor banen. Han højner niveauet:

http://www.espn.co.uk/football/club/liv ... at-anfield

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Niels K » onsdag, 25. apr, 2018 15:16

Cl-rekord til Milner for flest assists:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/4 ... ue-rekord/

Her lidt flere med på listen. Bl.a. Firmino:

https://talksport.com/football/liverpoo ... son-neymar

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 7 - James Milner

Indlæg af nikand » torsdag, 26. apr, 2018 20:24

Oomph242 skrev:
Wormie skrev:Nævn 1 bedre fri-transfer signing i verden de sidste 10 år.

tror ikke den findes
Pogba, Zlatan, Lewandowski, Larsson, McManaman og Pirlo. Tror jeg nu er meget godt med.
Baggio, Sol Campbell, Michael Laudrup, Dennis Law, Gary Mac.

Det er godt nok mange. Juventus især har altid haft en næse for dette, bare de sidste år: Pogba, Pirlo, Khedira.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Thommo » torsdag, 26. apr, 2018 21:39

nikand skrev:
Oomph242 skrev:
Wormie skrev:Nævn 1 bedre fri-transfer signing i verden de sidste 10 år.

tror ikke den findes
Pogba, Zlatan, Lewandowski, Larsson, McManaman og Pirlo. Tror jeg nu er meget godt med.
Baggio, Sol Campbell, Michael Laudrup, Dennis Law, Gary Mac.

Det er godt nok mange. Juventus især har altid haft en næse for dette, bare de sidste år: Pogba, Pirlo, Khedira.
Macca var efter min mening mange gange bedre signing end Milner, vi havde i den grad brug for erfaring på midten, og tror han havde gigantisk indvirkning på den spiller Ste G blev, Danny Murphy tog også godt ved lære af ham. Åh ha en gude signing han var. Ikke dermed sagt Milner er dårlig, men uha jeg var glad for den skallede skotte :dance:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Niels K » søndag, 13. maj, 2018 19:10

Milner bør være klar til finalen, men når det nu var, som det var, så er det fedt, at Solanke fik så meget tid, assist og mål og dermed må have tanket oceaner af selvtillid, hvis der skulle blive brug for ham i finalen.

Lallana fik minutter, og Ings så også frisk ud med en fin tæmning og nærmest en assist på det sidste mål.

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/5 ... skelskade/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Niels K » torsdag, 17. maj, 2018 19:26

Liverpool’s Gegenpress and the Renaissance of James Milner:

https://liverpooloffside.sbnation.com/l ... ue-assists

Besvar