7 - James Milner

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 12. aug, 2015 11:52

Jeg vil også møde ind et par timer før, hvis jeg fik £140.000 om ugen.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Bellamy_fever » onsdag, 12. aug, 2015 13:21

Hr. Drejer skrev:Jeg vil også møde ind et par timer før, hvis jeg fik £140.000 om ugen.
hvorfor ? du for hverken mere eller mindre i løn af den grund .
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Alonso » onsdag, 12. aug, 2015 22:17

Red or dead skrev:
zalcos skrev:
Red or dead skrev:Har lige hørt et program hvor David Prentice fra Liverpool Echo siger at Milner møder ind to timer før alle andre til træning, det er fandeme en god indstilling!
Er personligt ved at være træt af at høre om at alle møder før ind for at sende et signal. Eller også er det bare medierne der først er blevet opmærksomme på det nu.

Forstår ikke helt hvad du er træt af. Er du træt af at spillerne bruger ekstra tid på træningsbanen, eller at medierne reportere om det? Under alle omstændigheder er det vel stadig en god ting at have folk i truppen der er villige til at ligge en ekstra indstats på træningsbanen.
Jeg er umiddelbart også meget positiv omkring det.

Men er træningstiderne netop ikke sat, som de er, fordi det er på den måde, spillerne bedst holder sig i rette form? Man kan jo også overtræne, hvilket kan føre til, at man præsterer dårligere. I den mellemregning er det selvfølgelig enormt vigtigt at huske, at ingen mennesker er ens. Så de forskellige grænser er meget individuelle.

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Aarhus » onsdag, 12. aug, 2015 22:37

Bellamy_fever skrev:
Hr. Drejer skrev:Jeg vil også møde ind et par timer før, hvis jeg fik £140.000 om ugen.
hvorfor ? du for hverken mere eller mindre i løn af den grund .
Hvis det netop er den indstilling, der har fået ham så langt i karrieren, så er det vel det hele værd.

Tænk hvad Bendtner kunne have opnået, hvis han havde samme professionelle indstilling.

Jeg synes, det er fedt vi har spillere, der vil yde det ekstra, som gavner både dem selv og klubben, og det sætter da baren for de unge spillere i klubben, at det ikke kun kræver hårdt arbejde at komme i førsteholdstruppen, men at der altså også skal investeres en del for at forblive en del af den.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 12. aug, 2015 23:09

Det kan jo være mange grunde, måske vil han bare have fred for ungerne og sidde med sin Ipad og en kop the før de andre møder ind.

Red or dead
Indlæg: 64
Tilmeldt: lørdag, 15. mar, 2014 18:58

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Red or dead » onsdag, 12. aug, 2015 23:11

Jeg er umiddelbart også meget positiv omkring det.

Men er træningstiderne netop ikke sat, som de er, fordi det er på den måde, spillerne bedst holder sig i rette form? Man kan jo også overtræne, hvilket kan føre til, at man præsterer dårligere. I den mellemregning er det selvfølgelig enormt vigtigt at huske, at ingen mennesker er ens. Så de forskellige grænser er meget individuelle.[/quote]


Er helt enig i at man skal passe på at man ikke overtræner, og at ekstra timer på træningsbanen ikke nødvendigvis gør dig til en bedre fodboldspiller. Men så vidt jeg kunne forstå, så mødte han bl.a. ind tidligere fordi han havde en speciel kostplan, så jeg går udfra at de kloge hoveder som har lagt den kostplan, også har styr på hvordan man træner bedst muligt.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Alonso » torsdag, 13. aug, 2015 00:10

Jeg tror bestemt også, James Milner ved, hvad han gør. Han ser ud til at være i strålende form. Men det var også mere en generel tilgang til det her med at spillere møder ind tidligere, end de skal.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 13. aug, 2015 00:13

Bellamy_fever skrev:
Hr. Drejer skrev:Jeg vil også møde ind et par timer før, hvis jeg fik £140.000 om ugen.
hvorfor ? du for hverken mere eller mindre i løn af den grund .
Det kan jo være at der lægges mærke til det (og nogen har opdaget det, ellers vil vi vel ikke diskutere det ), og det tages med i næste lønforhandling, udover alle de mål han kommer til at score for os.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Niels K » tirsdag, 20. okt, 2015 15:54

Den hårdest arbejdende indtil videre i 2015:

http://bleacherreport.com/articles/2580 ... ier-league?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Niels K » mandag, 02. nov, 2015 19:03

Der er givetvis et vist pres på Milner:

http://www.espn.co.uk/football/club/liv ... nder-klopp

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 7 - James Milner

Indlæg af AndreasN » mandag, 02. nov, 2015 19:24

Jeg kan ærligt talg ikke acceptere, at han skal tillade sig at være utilfreds over, at han nu spiller på kanten... Fra start... Som kaptajn...

Og det skynder jeg mig lige at sige, at han heller ikke har påstået, at han er, men hvis forklaringen på hans miserable præstationer er, at det er et "chok" for ham at blive sat på kanten, så er det godt nok sølle.

Jeg ved ikke, hvad forklaringen er, men man kan jo ikke sætte en finger på hans arbejdsindsats, og han giver sig jo fuldt ud. I øjeblikket er han bare rigtig dårlig til det.
Liverpool Football Klopp

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Redmaniac » mandag, 02. nov, 2015 19:37

Han spillede lige så ringe inde på midten, så det kan vel være ligegyldigt

Jeg er godt nok skuffet over hans præstationer indtil videre. Han virker ikke umiddelbart som værende en, der håndterer presset som stjernespiller på et hold specielt godt.

Det er så tydeligt, at han gerne vil, og han løber også meget, men han er et par sekunder for sent på den i hver eneste aktion.

Under alle omstændigheder er jeg skuffet over, at han blev valgt som viceanfører, men det var nok i mangel af bedre alternativer i Rodgers startformation.. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at hvis Klopp var kommet til i sommers, så havde Lucas også været vicekaptajn lige nu.

Brugeravatar
CVLiverpool
Indlæg: 679
Tilmeldt: mandag, 16. dec, 2013 10:43
Geografisk sted: Aarhus

Re: 7 - James Milner

Indlæg af CVLiverpool » tirsdag, 03. nov, 2015 07:24

Ligeså meget som jeg jubler over Lucas' fremgang (og andres) under Klopps, ligeså meget undrer jeg mig over Milners stagnering (tilbagegang om man vil).

Da Milner kom anså jeg ham som et scoop. Både fordi han var "gratis" men også fordi han viste et højt niveau i City.
Jeg synes, det er en fejl af Klopp, at han spiller ham på kanten fremfor at spille ham på midten. I en juletræsopstilling, hvor han dækker højreside af midtbanen synes jeg han gør det bedre, end når han skal dække kanten i en 4-2-3-1 opstilling. Hans enorme løbepensum gavner mere som box-til-box i en klassisk 4-4-2, som jeg ser det.

Hvad gør Klopp, når Henderson kommer tilbage? Skal han ind ved siden af Lucas? Ud på kanten i stedet for Milner?
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 7 - James Milner

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 03. nov, 2015 13:34

Man kunne vel også prøve at tage Can (som heller ikke har været specielt god) ud og sætte Milner ind centralt, indtil vi får Henderson tilbage. På de tre pladser foran Lucas og Milner kunne man spille med Lallana/Ibe, Firmino og Coutinho. Vores stærkeste opstilling ser jeg ikke nødvendigvis Milner være en del af.

Mignolet
Clyne - Skrtel - Sakho - Moreno
Lucas - Henderson
Lallana/Ibe - Firmino - Coutinho
Benteke

Selvom vi godt kunne ønske mere end Lallana eller Ibe, så synes jeg bestemt, at vi har at gøre med en potent startopstilling. Desuden ville vi have en udmærket bænk (antaget at alle er klar):

Sturridge, Ings, Lallana/Ibe, Can, Flanagan, Lovren og Bogdan.
Liverpool Football Klopp

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: 7 - James Milner

Indlæg af Callesen » tirsdag, 03. nov, 2015 14:32

Vi var ret gode da Lallana og Milner byttede plads i starten af 2. halvleg, hvor Milner´s pres kom meget mere til sin ret længere fremme på banen.
Jeg havde gerne set de to havde forsat der bare for at se om det også havde givet den givne effekt længere tid.

Men Milner har heller ikke levet op til mine forventninger. Han har ikke slået igennem i den grad, som jeg forventede spillemæssigt. På fight der er der ikke en finger at sætte på det. Han prøver efter bedste evne og løber virkelig meget men indtil videre har det resulteret i frispark, et par enkelte mål og assists.

Besvar