28 - Danny Ings

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 10. jul, 2017 11:18

nikand skrev:
Filos of Isk skrev:
AJJ skrev:Forekommer at være en sympatisk fyr, men ingen fremtid i Liverpool. Har aldrig været og bliver aldrig god nok.
Jeg vil sige at juryen desværre stadig er ude på det punkt. Det er klart det ser ikke godt ud for ham. at slå til i LFC er i forvejen svært, især som angriber, og derfor bliver det jo bare endnu sværere med skaderne i bagagen. MEN en gang imellem gør modgang stærk og hvis Ings kan kæmpe sig tilbage i form og få nogle minutter har han gode muligheder for at få en rolle på holdet. Han var hurtigere/samme niveau som Firmino og stærk fysisk, han er måske også mere målfarlig og hårdtarbejdende. Det er klart, hvis Ings bliver første angriber i LFC, så er det også fordi de øvrige ikke gør det godt nok og i den situation skal vi have en ny. Men hvis vi kunne have Ings i form som en loyal 2./3. angriber så kunne det være ret stærkt.
Hvis Ings er vores anden angriber vel jeg modsat dig sige det ikke er særlig stærkt. En spiller der har været skadet i to år.
Jeg vel heller ikke mene at Ings er mere målfarlig end Firmino. Ings spillede da en sæson på et sløjt hold hvor han var stjernen, opbyggeren og afslutteren - en ganske imponerende sæson.
Hvis han har overhalet Origi, Sturridge og Solanke for at blive 2./3. valg, så er det rimelig stærkt, skulle jeg mene.

Jeg ved ikke om han er mere eller mindre målfarlig, jeg tror også at Firmino får en bedre sæson på den konto pga. Salah på fløjen og Coutinho på midten. Men muligheden er der da, Firmino bliver nok aldrig en rigtig skarpretter, men Ings har måske den coolness der kræves.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Mads T. » mandag, 10. jul, 2017 13:39

Man kunne måske forestille sig, at Ings tog en sæson i f.eks. Huddersfield og fik sin skarphed tilbage. Han har behov for at spille så meget som muligt, når han er klar igen og det kommer til at blive sparsom med muligheder i Liverpool.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 10. jul, 2017 14:26

Mads T. skrev:Man kunne måske forestille sig, at Ings tog en sæson i f.eks. Huddersfield og fik sin skarphed tilbage. Han har behov for at spille så meget som muligt, når han er klar igen og det kommer til at blive sparsom med muligheder i Liverpool.
Helt enig, jeg tror der er gode muligheder for at han tager på leje aftale til januar, hvis han altså har vist at det går fremad.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af nikand » tirsdag, 11. jul, 2017 14:54

Filos of Isk skrev:
nikand skrev:
Filos of Isk skrev:
AJJ skrev:Forekommer at være en sympatisk fyr, men ingen fremtid i Liverpool. Har aldrig været og bliver aldrig god nok.
Jeg vil sige at juryen desværre stadig er ude på det punkt. Det er klart det ser ikke godt ud for ham. at slå til i LFC er i forvejen svært, især som angriber, og derfor bliver det jo bare endnu sværere med skaderne i bagagen. MEN en gang imellem gør modgang stærk og hvis Ings kan kæmpe sig tilbage i form og få nogle minutter har han gode muligheder for at få en rolle på holdet. Han var hurtigere/samme niveau som Firmino og stærk fysisk, han er måske også mere målfarlig og hårdtarbejdende. Det er klart, hvis Ings bliver første angriber i LFC, så er det også fordi de øvrige ikke gør det godt nok og i den situation skal vi have en ny. Men hvis vi kunne have Ings i form som en loyal 2./3. angriber så kunne det være ret stærkt.
Hvis Ings er vores anden angriber vel jeg modsat dig sige det ikke er særlig stærkt. En spiller der har været skadet i to år.
Jeg vel heller ikke mene at Ings er mere målfarlig end Firmino. Ings spillede da en sæson på et sløjt hold hvor han var stjernen, opbyggeren og afslutteren - en ganske imponerende sæson.
Hvis han har overhalet Origi, Sturridge og Solanke for at blive 2./3. valg, så er det rimelig stærkt, skulle jeg mene.

Jeg ved ikke om han er mere eller mindre målfarlig, jeg tror også at Firmino får en bedre sæson på den konto pga. Salah på fløjen og Coutinho på midten. Men muligheden er der da, Firmino bliver nok aldrig en rigtig skarpretter, men Ings har måske den coolness der kræves.
Jeg synes ikke at Ings har ekstraordinær coolness men har rå energi og power kombineret med god teknik hvilket ses foran kassen.
Jeg ønsker det bedste for ham, men forventer ikke det store - selvom jeg elsker denne Robbie Keane type.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 23. jul, 2017 09:11

nikand skrev:
Filos of Isk skrev:
nikand skrev:
Filos of Isk skrev:
AJJ skrev:Forekommer at være en sympatisk fyr, men ingen fremtid i Liverpool. Har aldrig været og bliver aldrig god nok.
Jeg vil sige at juryen desværre stadig er ude på det punkt. Det er klart det ser ikke godt ud for ham. at slå til i LFC er i forvejen svært, især som angriber, og derfor bliver det jo bare endnu sværere med skaderne i bagagen. MEN en gang imellem gør modgang stærk og hvis Ings kan kæmpe sig tilbage i form og få nogle minutter har han gode muligheder for at få en rolle på holdet. Han var hurtigere/samme niveau som Firmino og stærk fysisk, han er måske også mere målfarlig og hårdtarbejdende. Det er klart, hvis Ings bliver første angriber i LFC, så er det også fordi de øvrige ikke gør det godt nok og i den situation skal vi have en ny. Men hvis vi kunne have Ings i form som en loyal 2./3. angriber så kunne det være ret stærkt.
Hvis Ings er vores anden angriber vel jeg modsat dig sige det ikke er særlig stærkt. En spiller der har været skadet i to år.
Jeg vel heller ikke mene at Ings er mere målfarlig end Firmino. Ings spillede da en sæson på et sløjt hold hvor han var stjernen, opbyggeren og afslutteren - en ganske imponerende sæson.
Hvis han har overhalet Origi, Sturridge og Solanke for at blive 2./3. valg, så er det rimelig stærkt, skulle jeg mene.

Jeg ved ikke om han er mere eller mindre målfarlig, jeg tror også at Firmino får en bedre sæson på den konto pga. Salah på fløjen og Coutinho på midten. Men muligheden er der da, Firmino bliver nok aldrig en rigtig skarpretter, men Ings har måske den coolness der kræves.
Jeg synes ikke at Ings har ekstraordinær coolness men har rå energi og power kombineret med god teknik hvilket ses foran kassen.
Jeg ønsker det bedste for ham, men forventer ikke det store - selvom jeg elsker denne Robbie Keane type.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ikke af hvad vi har set fra ham indtil nu, men det er noget af det han måske kan bygge på sit spil. Han bliver næppe hurtigere eller højere, måske lidt bedre teknisk, men kan han finde kynismen foran mål så kan han blive rigtig god for os.

Brugeravatar
Scouzer
Indlæg: 562
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:13
Geografisk sted: Skive
Alder: 37

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Scouzer » torsdag, 10. aug, 2017 07:51

Er der nogen der har en ide om hvorfor han slet ikke har fået spilletid i preseason? Så vidt jeg har forstået skulle han da være tilbage i fuld træning

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk

bblauritzen
Indlæg: 1053
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af bblauritzen » torsdag, 10. aug, 2017 10:42

Scouzer skrev:Er der nogen der har en ide om hvorfor han slet ikke har fået spilletid i preseason? Så vidt jeg har forstået skulle han da være tilbage i fuld træning

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
Det sidste jeg har hørt var at nu trænede med de andre, men jeg tror stadig han er stykke fra 100%

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 10. aug, 2017 11:27

Burnley vil have en erstatning ind i stedet for Andre Gray som er kommet til Watford. Det kan muligvis blive Danny Ings,
Liverpool.no ude med denne melding på rygtebasis:
http://www.liverpool.no/rykteboersen/

Newcastle har vært linket til Danny Ings, som forlot Burnley til fordel for Liverpool for 7,5 millioner pund for to år siden. Men nå seiler Burnley opp som nye favoritter til å sikre seg Ings. På Turf Moor ønsker man å hente hjem Ings etter salget av Andre Gray til Watford.
HITC


- Niveauet må imø. ikke være godt nok til et år med PL eller CHL for den sags skyld. Dominic Solanke, Origi og Sturridge er i hvertfald over Ings i reserve hierkivet på 1. holdet. :arrow: 1. Firmino 2. Solanke 3. Sturridge 4. Origi også 5. Danny Ings.
You'r Never Walk Alone. ///

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 10. aug, 2017 12:14

Det ville nok være bedst for Ings' karriere, hvis han valgte at gå tilbage til Burnley.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 11. sep, 2017 13:09

http://www.liverpoolfc.com/news/first-t ... precaution
The 25-year-old was replaced by Yan Dhanda after complaining of discomfort 36 minutes into Sunday's Premier League 2
"It's more a precaution than anything," the U23s boss told Liverpoolfc.com.

"He felt something very early in the game and he wasn't quite right, so we're not taking any chances with Danny and there are plenty of first-team games to come.

"We'll just look after him and assess him, but I'm sure he'll be fine."
Håber ikke det er for slemt, måske håber de på han kan sidde på bænken imod Liecester i liga cuppen. De tager ikke nogen chancer lige foreløbig og det er godt at høre.

Men jeg bliver da lidt nervøs.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Emmy » mandag, 05. feb, 2018 23:06

Ings skadet igen her til aften. Har nogen set eller læst noget?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Niels K » tirsdag, 20. feb, 2018 10:56

Danny er tilbage i topform, og Klopp er vældig glad for ham:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/2 ... -form-naa/

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Jesper » tirsdag, 20. feb, 2018 11:07

Niels K skrev:Danny er tilbage i topform, og Klopp er vældig glad for ham:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/2 ... -form-naa/
Det siger han jo ret beset om alle. Med mindre de er kommet i unåde og så siger han typisk ingenting. Jeg kan ikke se fidusen i ham. Han var et one hit wonder, aldeles rå og ufærdig da vi fik ham, og så har han brugt de sidste par år med skader, hvor han skulle blive finpudset som fodboldspiller. Og man kan jo bare se på andre, hvad de her alvorlige skader gør ved eks hurtighed og smidighed samt risiko for følgeskader. Så ja, hjertet er det rette sted hos Ings, men han får ikke en fremtid hos os. Og læser man interviewet igennem, så er det også først og fremmest pæne ord, for reelt siger han ingenting, da han lige får nævnt at "konkurrencen er hård" etc. Med andre ord, han får minimalt med spilletid og til sommer sælges han forhåbentlig og kan få kickstartet en reel karriere et sted.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 20. feb, 2018 11:17

Jesper skrev:
Niels K skrev:Danny er tilbage i topform, og Klopp er vældig glad for ham:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/2 ... -form-naa/
Det siger han jo ret beset om alle. Med mindre de er kommet i unåde og så siger han typisk ingenting. Jeg kan ikke se fidusen i ham. Han var et one hit wonder, aldeles rå og ufærdig da vi fik ham, og så har han brugt de sidste par år med skader, hvor han skulle blive finpudset som fodboldspiller. Og man kan jo bare se på andre, hvad de her alvorlige skader gør ved eks hurtighed og smidighed samt risiko for følgeskader. Så ja, hjertet er det rette sted hos Ings, men han får ikke en fremtid hos os. Og læser man interviewet igennem, så er det også først og fremmest pæne ord, for reelt siger han ingenting, da han lige får nævnt at "konkurrencen er hård" etc. Med andre ord, han får minimalt med spilletid og til sommer sælges han forhåbentlig og kan få kickstartet en reel karriere et sted.
Det tror jeg du har fuldstændig ret i, Jesper. Ings får ingen strålende karriere i Liverpool.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Emmy » tirsdag, 20. feb, 2018 11:19

Cynwal skrev:
Jesper skrev:
Niels K skrev:Danny er tilbage i topform, og Klopp er vældig glad for ham:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/2 ... -form-naa/
Det siger han jo ret beset om alle. Med mindre de er kommet i unåde og så siger han typisk ingenting. Jeg kan ikke se fidusen i ham. Han var et one hit wonder, aldeles rå og ufærdig da vi fik ham, og så har han brugt de sidste par år med skader, hvor han skulle blive finpudset som fodboldspiller. Og man kan jo bare se på andre, hvad de her alvorlige skader gør ved eks hurtighed og smidighed samt risiko for følgeskader. Så ja, hjertet er det rette sted hos Ings, men han får ikke en fremtid hos os. Og læser man interviewet igennem, så er det også først og fremmest pæne ord, for reelt siger han ingenting, da han lige får nævnt at "konkurrencen er hård" etc. Med andre ord, han får minimalt med spilletid og til sommer sælges han forhåbentlig og kan få kickstartet en reel karriere et sted.
Det tror jeg du har fuldstændig ret i, Jesper. Ings får ingen strålende karriere i Liverpool.
Jeg er meget uenig. Jeg ser et stort lys i ham og ja karrieren er gået i stå efter skaderne, men han har noget fantastisk i sig. Kan han holde sig stærk og skadesfri så bliver han en stærk angriber at have i truppen næste sæson.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar