28 - Danny Ings

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af F1rm1no » søndag, 14. aug, 2016 14:15

Han spiller kamp ligenu så mon dog


Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af nikand » søndag, 28. aug, 2016 17:54

Gad vide om Ings får spilletid og hvad Klopp synes om Ings. Jeg er selv overrasket over den manglende tillid og spilletid, da jeg anså Ings som en Klopptype.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af JTN » søndag, 28. aug, 2016 18:13

Jeg tolker indskiftningen i sidste sæsons sidste kamp mod West Brom som et udtryk for tro på Ings. Nu er det vel el spørgsmål om at få ham i en acceptabel kampform, hvorfor han optræder for U21, hvor han da vist allerede også har scoret en enkelt gang eller to. Men jeg er enig i, at det ville være spændende snart at se, hvordan Ings kan begå sig i Klopps systemer, og om han i det hele taget kan forsætte de lovende takter fra inden hans skade. Han var vel noget nær bedste mand i sidste sæson indtil managerskiftet og hans skade. Umiddelbart tror jeg, han kan komme i spil til alle positioner oppe foran lige fra spidsangriber til wing. Måske han kan være nøglen i kampe som den mod Burnley, når vi har brug for at spille mere direkte og søge positioner i feltet.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af nikand » mandag, 29. aug, 2016 21:59

JTN skrev:Jeg tolker indskiftningen i sidste sæsons sidste kamp mod West Brom som et udtryk for tro på Ings. Nu er det vel el spørgsmål om at få ham i en acceptabel kampform, hvorfor han optræder for U21, hvor han da vist allerede også har scoret en enkelt gang eller to. Men jeg er enig i, at det ville være spændende snart at se, hvordan Ings kan begå sig i Klopps systemer, og om han i det hele taget kan forsætte de lovende takter fra inden hans skade. Han var vel noget nær bedste mand i sidste sæson indtil managerskiftet og hans skade. Umiddelbart tror jeg, han kan komme i spil til alle positioner oppe foran lige fra spidsangriber til wing. Måske han kan være nøglen i kampe som den mod Burnley, når vi har brug for at spille mere direkte og søge positioner i feltet.
Jeg ser ikke Ings som naturlig spids, men en type som Robbie Keane som kan gå ned i banen og deltage i det opbyggende spil og har visioner hertil.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Mads T. » mandag, 29. aug, 2016 23:51

Der åbenbart flere klubber der har udtrykt ønske om at leje Ings, senest Sunderland, men de har fået at vide, at han ikke er til leje. Tror helt sikkert han er en del af Klopps planer. Han skal bare lige finde kampformen.

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af JTN » tirsdag, 30. aug, 2016 16:44

nikand skrev:
JTN skrev:Jeg tolker indskiftningen i sidste sæsons sidste kamp mod West Brom som et udtryk for tro på Ings. Nu er det vel el spørgsmål om at få ham i en acceptabel kampform, hvorfor han optræder for U21, hvor han da vist allerede også har scoret en enkelt gang eller to. Men jeg er enig i, at det ville være spændende snart at se, hvordan Ings kan begå sig i Klopps systemer, og om han i det hele taget kan forsætte de lovende takter fra inden hans skade. Han var vel noget nær bedste mand i sidste sæson indtil managerskiftet og hans skade. Umiddelbart tror jeg, han kan komme i spil til alle positioner oppe foran lige fra spidsangriber til wing. Måske han kan være nøglen i kampe som den mod Burnley, når vi har brug for at spille mere direkte og søge positioner i feltet.
Jeg ser ikke Ings som naturlig spids, men en type som Robbie Keane som kan gå ned i banen og deltage i det opbyggende spil og har visioner hertil.
Han har helt sikkert kvaliteter til at deltage i kombinationer mm., men han er da rendyrket angriber. I Burnley mener jeg i hvert fald han blev spillet således. For os har du nok ret i, at han vil blive brugt som alt-mulig-mand til at starte med.


Sent from my iPhone using Tapatalk
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Niels K » søndag, 25. sep, 2016 19:47


texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af texy » søndag, 02. okt, 2016 20:27

Yderligere 3 kasser af Ings...

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... s-11968495

Han er altså snart meget svær som minimum at holde væk fra bænken.
Kloppite

bblauritzen
Indlæg: 1059
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af bblauritzen » mandag, 03. okt, 2016 09:33

texy skrev:Yderligere 3 kasser af Ings...

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... s-11968495

Han er altså snart meget svær som minimum at holde væk fra bænken.
Men hvem skal han erstatte? Firmino er tydeligvis første valg og med både Sturridge og Origi på bænken har jeg svært ved at se at der bliver plads til ham udover i Cup kampene. Han kan ikke være tilfreds med at spille for U23.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11256
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Cynwal » mandag, 03. okt, 2016 12:00

bblauritzen skrev:
texy skrev:Yderligere 3 kasser af Ings...

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... s-11968495

Han er altså snart meget svær som minimum at holde væk fra bænken.
Men hvem skal han erstatte? Firmino er tydeligvis første valg og med både Sturridge og Origi på bænken har jeg svært ved at se at der bliver plads til ham udover i Cup kampene. Han kan ikke være tilfreds med at spille for U23.
Det er rimelig sigende om kvaliteten i truppen, at en brandvarm angriber ikke kan presse sig ind på bænken.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af texy » mandag, 03. okt, 2016 18:24

bblauritzen skrev:
texy skrev:Yderligere 3 kasser af Ings...

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... s-11968495

Han er altså snart meget svær som minimum at holde væk fra bænken.
Men hvem skal han erstatte? Firmino er tydeligvis første valg og med både Sturridge og Origi på bænken har jeg svært ved at se at der bliver plads til ham udover i Cup kampene. Han kan ikke være tilfreds med at spille for U23.
Ligesom man kan rotere i startopstillingen, så er der vel ikke noget i vejen for at rotere på bænken. Jeg kunne sagtens finde på at placere Ings foran både Sturridge og Origi i en periode eller i nogle kampe.

Man må da give et halmstrå til at manden at klynge sig til. Især når de andre to ikke scorer mål.
Kloppite

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af AndreasN » mandag, 03. okt, 2016 19:05

Nu har de vel også begge fået begrænset spilletid. Måske ikke Sturridge, der desværre ikke har haft sit vanlige niveau. Men jeg er enig i, at Ings gør alt rigtigt, og det bær honoreres - og det ved Klopp også godt, så jeg føler mig rimelig overbevist om, at Ings snart får sin chance på førsteholdet.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Niels K » mandag, 03. okt, 2016 19:45

Man kan vel godt have alle 3 på bænken ?

Repræsenterer de ikke forskellige typer af angribere egentlig ?

Ings: Den hårdtkæmpende fox in the box, der spiller uden de store dikkedarer, som bare skal have læderet i rusen.

Sturridge, som gerne rykker ned i banen og deltager i opspillet, som er lidt overalt i angrebet og agerer bindeled. Som kan sætte en modspiller med finurlige finter, har hurtige fødder og et kort og hårdt aftræk fra alle afstande.

Origi, som har lidt af det hele, men er god at spille i dybden, som presser hårdt, som har fået en rigtig god fysik og er god til at holde i bolden.

Altså Ings, når der skal være en stationær type i boxen, som er på pletten ved indlæg og på 2. boldene, og som vil arbejde stenhårdt. Knap så meget teknik.

Sturridge, når vi belejrer modstander-feltet og har bruge for mange værktøjer til at få bussen kørt i grøften. Knap så meget defensiv løbevillighed/formåen

Origi, når der er hårdere modstand, og der skal løbes meget, men når der samtidig er brug for hurtighed, styrke og teknik. Mangler naturligt nok erfaring

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af MP » mandag, 10. okt, 2016 10:36

Godt nok på et billigt grundlag, men yderligere 2 mål af Ings i en lukket kamp mod Bradford :gunfire:

http://www.plbold.dk/nyhed/ings-milner- ... kede-doere

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af AndreasN » mandag, 10. okt, 2016 12:02

Billig baggrund eller ej, så har han altså lavet 9 mål i sine sidste 5 kampe nu. Han gør i hvert fald sig selv svær at se bort fra og mon ikke, han er at finde i truppen til vores kampe meget snart.
Liverpool Football Klopp

Besvar