28 - Danny Ings

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 26. jun, 2018 18:32

Han var en god gut at have i omklædningsrummet og en god mentor for de unge, men lad os indse det, han havde ikke talentet til Liverpool.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Kelly » tirsdag, 26. jun, 2018 20:03

Jeg tror han kommer til at lave en del mål for et andet hold. Han er god meget målfarlig. Men med glasben.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Bojangles » tirsdag, 26. jun, 2018 21:21

Jeg er virkelig ærgerlig over at miste ham. Syntes han har gjort det fantastisk i den minimale spilletid han har fået og han er imø det bedste bud, på en 1til1 erstatning for Firmino (altså i den betragtning at det er det samme slags spil han bringer bare på et lavere niveau) Så med Ings, behøves vi ikke ændre i spillet - som vi gør med stort set alle andre alternativer

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Jesper » tirsdag, 26. jun, 2018 21:28

Bojangles skrev:Jeg er virkelig ærgerlig over at miste ham. Syntes han har gjort det fantastisk i den minimale spilletid han har fået og han er imø det bedste bud, på en 1til1 erstatning for Firmino (altså i den betragtning at det er det samme slags spil han bringer bare på et lavere niveau) Så med Ings, behøves vi ikke ændre i spillet - som vi gør med stort set alle andre alternativer
Kunne faktisk ikke være mere uenig, men fred være med det. Han er en sympatisk fyr, men det er vel ikke et parameter. Så tak, og god vind fremover.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 27. jun, 2018 15:23

Bojangles skrev:Jeg er virkelig ærgerlig over at miste ham. Syntes han har gjort det fantastisk i den minimale spilletid han har fået og han er imø det bedste bud, på en 1til1 erstatning for Firmino (altså i den betragtning at det er det samme slags spil han bringer bare på et lavere niveau) Så med Ings, behøves vi ikke ændre i spillet - som vi gør med stort set alle andre alternativer
Helt enig, arbejder hårdt, har teknik, fik også sendt flere fornuftige afslutninger afsted, og med tanke på at han ikke var i nærheden af at kunne spille 90 minutter for et år siden, så er han altså kommet langt, syntes jeg.

Han har desværre også den samme begrænsning som Firmino i forhold til hurtigheden, der gør at han ikke rigtigt er så god på kanten.

Men lad os nu se Markovic er stadig i klubben, så bare fordi en spiller er på markedet betyder det jo ikke at han er væk til september. Et år tilbage på kontrakten, det bliver nok ikke det helt vilde vi kan forlange for ham... 40 millioner pund er billigt for en god engelsk angriber i dagens PL marked :aliboronz8:

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 27. jun, 2018 15:48

Filos of Isk skrev:
Bojangles skrev:Jeg er virkelig ærgerlig over at miste ham. Syntes han har gjort det fantastisk i den minimale spilletid han har fået og han er imø det bedste bud, på en 1til1 erstatning for Firmino (altså i den betragtning at det er det samme slags spil han bringer bare på et lavere niveau) Så med Ings, behøves vi ikke ændre i spillet - som vi gør med stort set alle andre alternativer
Helt enig, arbejder hårdt, har teknik, fik også sendt flere fornuftige afslutninger afsted, og med tanke på at han ikke var i nærheden af at kunne spille 90 minutter for et år siden, så er han altså kommet langt, syntes jeg.

Han har desværre også den samme begrænsning som Firmino i forhold til hurtigheden, der gør at han ikke rigtigt er så god på kanten.

Men lad os nu se Markovic er stadig i klubben, så bare fordi en spiller er på markedet betyder det jo ikke at han er væk til september. Et år tilbage på kontrakten, det bliver nok ikke det helt vilde vi kan forlange for ham... 40 millioner pund er billigt for en god engelsk angriber i dagens PL marked :aliboronz8:
Tror sgu Ings er en langt mere lukrativ signing end Markovic.

Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Ponzac » onsdag, 27. jun, 2018 15:49

Bojangles skrev:Jeg er virkelig ærgerlig over at miste ham. Syntes han har gjort det fantastisk i den minimale spilletid han har fået og han er imø det bedste bud, på en 1til1 erstatning for Firmino (altså i den betragtning at det er det samme slags spil han bringer bare på et lavere niveau) Så med Ings, behøves vi ikke ændre i spillet - som vi gør med stort set alle andre alternativer
Helt enig! Jeg synes det ville være et tab at sælge ham, men ved godt at vi ikke er mange der synes det.

Han kan passe ind på alle hold og hvis der bliver satset på han, så er jeg sikker på han vil få succes.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 27. jun, 2018 15:50

Er det Danny Ings man vil have på bænken i en CL finale?

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 27. jun, 2018 16:09

Fowler89 skrev:Er det Danny Ings man vil have på bænken i en CL finale?
Man ville nok gerne have 6 andre også ;)

og ja, hvis 2. angriberen er skadet, så ville jeg have det helt fint med Ings på bænken i en CL finale ;) , hellere Ings på bænken og Fekir( på midtbanen) på banen end Lacazette på bænken. Der syntes jeg så også at de to kanter er vigtigere og langt nemmere(pga mere spilletid i køen bagved to kanter der begge får flere skader og har brug for flere pauser end Firmino) at være garderet på end centerforwarden. Men det er en helt anden snak.

Og nej selvfølgelig er han ikke drømmespilleren at have på bænken, men hvis Firmino blev skadet istedet for Salah, så havde Ings været et solidt alternativ der gjorde mange af de samme ting bare på et lidt lavere niveau. Det er især i de store kampe Ings ville være god at have hvis Firmino er skadet, Solanke/Origi er meget mere naturlige angribere og er jo langt foran på rent talent, men det arbejde Firmino gør, det tror jeg Ings kan replikere bedre end de to andre.

Anyways, det er ikke fordi Ings er et giga tab og vi er ikke engang tvunget til at hent en erstatning som vi har været med Can, så det går nok. Jeg håber da at Ings finder en ny klub, der giver ham spilletid.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Bojangles » fredag, 10. aug, 2018 11:02

Klopps farvel til Ings.
Billede
"It is a very strange feeling saying goodbye to Danny. The biggest emotion is how much we will miss him."

https://www.liverpoolfc.com/news/first- ... -liverpool

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Niels K » fredag, 10. aug, 2018 18:05

Burnley napper 2,3 mio. £ af salget:

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... y-15015351

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Niels K » fredag, 10. aug, 2018 19:07

Jeg kan rigtig godt lide Danny Ings, men der var vist nogle stykker herinde, der mente, at det var fuldstændig utopisk at forestille sig, at vi fik 18 + 2 + 20% ved videresalg for en spiller, der har været så meget skadet, spillet så få kampe og scoret så få mål, mens han har været her, og som egentlig aldrig har kunnet se talentet i den sympatiske og hårdtarbejdende fodboldspiller.

Dvs. Michael Edwards did it again, og vi er vel næppe færdige i dette vindue ?

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Fowler89 » lørdag, 11. aug, 2018 00:04

Niels K skrev:Jeg kan rigtig godt lide Danny Ings, men der var vist nogle stykker herinde, der mente, at det var fuldstændig utopisk at forestille sig, at vi fik 18 + 2 + 20% ved videresalg for en spiller, der har været så meget skadet, spillet så få kampe og scoret så få mål, mens han har været her, og som egentlig aldrig har kunnet se talentet i den sympatiske og hårdtarbejdende fodboldspiller.

Dvs. Michael Edwards did it again, og vi er vel næppe færdige i dette vindue ?
I en verden hvor Kepa koster 80 så synes jeg det er fair at Ings koster 20.

Besvar