28 - Danny Ings

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af AndreasN » torsdag, 15. okt, 2015 19:26

Det skete til træning i går, så for en gangs skyld kan vi ikke tørre den af på landsholdet.
Liverpool Football Klopp

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af nrg » torsdag, 15. okt, 2015 20:12

AndreasN skrev:Det skete til træning i går, så for en gangs skyld kan vi ikke tørre den af på landsholdet.
Ahhr, vi må da på en eller anden måde kunne give Roy Hodgson skylden. Han må have presset ham for hårdt til landsholdssamlingen, så han ikke er blevet klar il han kom hjem igen. Jeg vil give Roy Hodgson skyld for hvad som helst negativt, ifm. Liverpool ;-)
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11145
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Cynwal » torsdag, 15. okt, 2015 20:39

nrg skrev:
AndreasN skrev:Det skete til træning i går, så for en gangs skyld kan vi ikke tørre den af på landsholdet.
Ahhr, vi må da på en eller anden måde kunne give Roy Hodgson skylden. Han må have presset ham for hårdt til landsholdssamlingen, så han ikke er blevet klar il han kom hjem igen. Jeg vil give Roy Hodgson skyld for hvad som helst negativt, ifm. Liverpool ;-)
I second that.
Woy er roden til alt ondt!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Nørfjand
Indlæg: 135
Tilmeldt: søndag, 03. jun, 2007 16:33
Geografisk sted: Over Jerstal
Alder: 49

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Nørfjand » torsdag, 15. okt, 2015 21:28

AndreasN skrev:Rend mig i røven!

Det var så pisse befriende at se Ings spille. En af de eneste, der under Rodgers viste lidt mandsmod. Jeg tror også sagtens, at Klopp kunne bruge ham.

Når det så er sagt, så er Sturridge, Benteke og Origi et ganske fint udvalg. Jeg tror tilgengæld, Origi kan excellerer ganske fint under Klopp.
Fuldstændig enig, han gav sig fuldt ud. En spillertype der kan trække andre op med sin udstråling og vilje

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af texy » mandag, 19. okt, 2015 13:04

Meget uklart, hvor meget hurtigere Ings eventuelt kan komme tilbage. Men jeg krydser alt hvad jeg har af fingre for at vi får ham tilbage tids nok til, at han kan nå at blive helt klar til afslutningen af sæsonen, hvor vi forhåbentligt stadig er med i EL, FA Cup og topkampen i PL...

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... o-10287591
Kloppite

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 05. dec, 2015 09:51

Nu melder de engelske kilder, såsom DailyMail osv

- Danny Ings kommer højstsandsynlig ikke mere i spil til denne her sæson. TRIST og tragisk med alle de langtidskorsbånd skader.


- God Bedring Danny!!! Kom stærkt tilbage, og vis dig som en fighter og sand kriger på banen - som han viste de første to måneder i den smukke røde trøje.... Det en sand Klopp mand, der kæmper røven ud af bukserne.
- Både med løb tilbage og frem i banen. Klopp vil se masser løb uden bold og gennempres, det er SMUKT at se på. Benteke, Sturridge og selv Origi må overtage pladsen i front denne her sæson. GO REDS & Ings ings ings DANNY INGS! :love3:
You'r Never Walk Alone. ///

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af texy » tirsdag, 22. dec, 2015 08:54

Det ærgrer mig ekstremt, at Ings er ude. Han passer virkelig godt til den måde Klopp vil spille bolden på.

Paradoksalt nok spiller han sig i sit fravær i øjeblikket tættere og tættere på en plads startopstillingen. Benteke ser ikke ud til at fungere godt nok. Firmino er ikke angriber, og mangler derudover dømt på det vi foreløbig har set kvalitet nok til PL. Og Sturridge er er et par krykker, vi har parkeret permanent i omklædningsrummet.
Kloppite

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af zalcos » tirsdag, 22. dec, 2015 09:04

Jeg begræder også Ings' skade enormt. Han var on fire inden skaden kom. Klart vores bedste angriber (forudsat Studge er skadet).
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af RedRedRed » tirsdag, 02. feb, 2016 01:13

Det er sgu det fedeste returløb jeg nogensinde har set;



Glæder mig til at få ham tilbage, og se hvad han kan drive det til.


Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Sivi » tirsdag, 02. feb, 2016 08:01

RedRedRed skrev:Det er sgu det fedeste returløb jeg nogensinde har set;



Glæder mig til at få ham tilbage, og se hvad han kan drive det til.

Så vil han vel være tilbage til sidst i sæsonen, og ikke først næste?
Justice for the 96! <3

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 02. feb, 2016 10:21

Sivi skrev: Så vil han vel være tilbage til sidst i sæsonen, og ikke først næste?
Med den type skader, er der desværre langt fra let træning til direkte kontaktsport. Jeg tror det vil være klogest at lade ham få pre-season med inden næste sæson, før man kaster ham i kamp. Men nu må vi se. De har jo lidt andre faciliteter i Liverpool end vi dødelige har ;)

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Oomph242 » fredag, 26. feb, 2016 21:03


Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Robbie_God_Fowler » fredag, 26. feb, 2016 22:01

Fed attitude. Den mand har store cojones!

Jeg håber sådan, at det lykkedes ham at komme sig 100%. Der er behov for typer som ham i vores klub.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af texy » fredag, 26. feb, 2016 22:29

Var det lige vores egen lille Ings "Rocky" video?

Håber dælme, at han vil være upåvirket af sin skade, når han engang er tilbage. For der er ingen tvivl om, at vi så vil få en hamrende sulten angriber med en utrættelig attitude. Om boldtalentet så også rækker må tiden vise. Men jeg har hele tiden sagt, at jeg troede mere på Ings som en succes i Liverpool end Benteke. Med den (for mig) overraskende udvikling i Bentekes status i klubben, så er det stadig temmelig sandsynligt på trods af en lang skadesperiode.

Mon han når tilbage på banen i denne sæson?
Kloppite

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Jesper » lørdag, 27. feb, 2016 08:59

Ings er for mig typen, man ikke kan lade være med at elske. Lidt ligesom Flanagan. De er guld værd i en trup. De er nok samtidig prototypen på spillere, hvor det mere er indstilling end rendyrket talent, der skal bære dem frem. En spiller som Origi, der kan man i sammenligning næsten se i hans løb og medfødte atletiske evner, at det er medfødt. Ved ikke om det er fordi solen skinner, men fornemmer så meget talent i vores trup, at pilen peger opad mht fremtiden, så uanset resultater i denne sæson, så vil denne sæson for mig huskes for at vi så en spirende grøde af talent, der forhåbentlig skal tegne os i mange år frem.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar