28 - Danny Ings

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 20. maj, 2017 09:27

Niels K skrev:Det er faktisk fedt at læse de positive ord fra Lallana om Ings:

http://www.liverpool.no/nyheter/2017/tr ... smarkedet/

Det betyder måske, at behovet for en ny angriber ikke vil være så udpræget, som jeg troede, og jeg er sikker på, at Lallana ikke deler roser ud på denne måde om hvem som helst.
Måske skal vi bare beholde de angribere, vi har ? Vi kan vel for hylan da ikke være så uheldige med skader til dem hver sæson ?

Hvis Danny Ings kan holde sig skadesfri. Indtil videre har han været en ligegyldig spiller for os.

Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Ponzac » torsdag, 25. maj, 2017 20:13

Jeg håber inderligt at Ings er klar til næste sæson og ikke løber ind i en skade mere. Desværre har knæskader ødelagt mange unge spilleres fremtid, og Ings er endda løbet ind i 2 på 2 år?

Før Ings fik sin første knæskade var han vores bedste angriber på daværende tidspunkt. Lad os håbe han kan komme tilbage og spille en rolle. I det mindste have et skades frit år og så spiller endnu større rolle året efter.

Jeg så Ings som en perfekt spiller til vores spillestil, så håber virkelig at manden kan komme tilbage. Kan dog godt frygte at tålmodigheden er sluppet op :(

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 05. jul, 2017 23:27

Hvad er jeres tanker om Ings. Synes han var så vild og giftig inden skaden og troede faktisk han kunne blive 1 mand i angrebet.

Er der potentiale i manden endnu?

For mig virker han som en i stil med Bellamy. God gammeldags angriber

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af athomsen » torsdag, 06. jul, 2017 07:25

liverpoolfc86 skrev:Hvad er jeres tanker om Ings. Synes han var så vild og giftig inden skaden og troede faktisk han kunne blive 1 mand i angrebet.

Er der potentiale i manden endnu?

For mig virker han som en i stil med Bellamy. God gammeldags angriber
Jeg tror at Ings kan blive ganske værdifuld for os

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 06. jul, 2017 08:34

liverpoolfc86 skrev:Hvad er jeres tanker om Ings. Synes han var så vild og giftig inden skaden og troede faktisk han kunne blive 1 mand i angrebet.

Er der potentiale i manden endnu?

For mig virker han som en i stil med Bellamy. God gammeldags angriber
Han skal være meget heldig for at få spilletid. Konkurrencen er blevet hårdere med købet af Salah. Og han er vel nede som 4-5 valg. Firmino, Sturridge, Origi (og vel også Salah) er foran ham i køen.

Dernæst har han haft to knæskader med kort mellemrum, og sandsynligheden for at han kommer tilbage til fordum styrke, er vel begrænset.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af athomsen » torsdag, 06. jul, 2017 08:51

Hr. Drejer skrev:
liverpoolfc86 skrev:Hvad er jeres tanker om Ings. Synes han var så vild og giftig inden skaden og troede faktisk han kunne blive 1 mand i angrebet.

Er der potentiale i manden endnu?

For mig virker han som en i stil med Bellamy. God gammeldags angriber
Han skal være meget heldig for at få spilletid. Konkurrencen er blevet hårdere med købet af Salah. Og han er vel nede som 4-5 valg. Firmino, Sturridge, Origi (og vel også Salah) er foran ham i køen.

Dernæst har han haft to knæskader med kort mellemrum, og sandsynligheden for at han kommer tilbage til fordum styrke, er vel begrænset.
Enig om at det bliver svært for ham. Men som type passer han godt til Klopps filosofi. Skulle Firmino få karantæne eller blive skadet, ville jeg nok starte med Ings

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 06. jul, 2017 09:20

liverpoolfc86 skrev:Hvad er jeres tanker om Ings. Synes han var så vild og giftig inden skaden og troede faktisk han kunne blive 1 mand i angrebet.

Er der potentiale i manden endnu?

For mig virker han som en i stil med Bellamy. God gammeldags angriber
Han skal i hvert fald have en reel chance for at vise hvad han kan. Men desværre tvivler jeg på, at han når helt tilbage til hans bedste niveau. To så slemme skader kan næsten ikke undgå at påvirke ham, både fysisk og måske ikke mindst mentalt.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1658
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 48

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Mysjkin » torsdag, 06. jul, 2017 10:08

Ings nåede kun at spille nogle få kampe for os inden han rendte ind i de mange skader. Det korte indtryk jeg fik af ham var at han var hårdtarbejdende, fysisk stærk, havde et hæderligt blik for spillet og var dygtig til at placere sig. Til gengæld er hans teknik middelmådig og man skal næppe forvente at han er typen der bare sætter en mand eller skaber det store på egen hånd.

Jeg ser ham ikke som bedre end Origi, og han vil ikke kunne matche en fit Sturridge eller Firmino i form.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Callesen » torsdag, 06. jul, 2017 10:09

En ting er om han kan komme tilbage til sit tidligere niveau. Noget andet er om han kan bygge på?
Jeg kan ikke mindes nogen, som har haft en knæskade og slet ikke to, som er så slemme der er blevet bedre efterfølgende?

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

28 - Danny Ings

Indlæg af nikand » torsdag, 06. jul, 2017 23:56

Jeg så Ings som en hårdtarbejdende type som er glad for at gå ned i banen og deltage aktivt i det opbyggende spil og så søge frem igen - med fint overblik, iver og teknik. Så visse ligheder med Robbie Keane. Og nu med en anden angriber vi har i truppen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af AJJ » fredag, 07. jul, 2017 00:09

Forekommer at være en sympatisk fyr, men ingen fremtid i Liverpool. Har aldrig været og bliver aldrig god nok.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 07. jul, 2017 12:56

AJJ skrev:Forekommer at være en sympatisk fyr, men ingen fremtid i Liverpool. Har aldrig været og bliver aldrig god nok.
Jeg vil sige at juryen desværre stadig er ude på det punkt. Det er klart det ser ikke godt ud for ham. at slå til i LFC er i forvejen svært, især som angriber, og derfor bliver det jo bare endnu sværere med skaderne i bagagen. MEN en gang imellem gør modgang stærk og hvis Ings kan kæmpe sig tilbage i form og få nogle minutter har han gode muligheder for at få en rolle på holdet. Han var hurtigere/samme niveau som Firmino og stærk fysisk, han er måske også mere målfarlig og hårdtarbejdende. Det er klart, hvis Ings bliver første angriber i LFC, så er det også fordi de øvrige ikke gør det godt nok og i den situation skal vi have en ny. Men hvis vi kunne have Ings i form som en loyal 2./3. angriber så kunne det være ret stærkt.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af nikand » fredag, 07. jul, 2017 14:20

Filos of Isk skrev:
AJJ skrev:Forekommer at være en sympatisk fyr, men ingen fremtid i Liverpool. Har aldrig været og bliver aldrig god nok.
Jeg vil sige at juryen desværre stadig er ude på det punkt. Det er klart det ser ikke godt ud for ham. at slå til i LFC er i forvejen svært, især som angriber, og derfor bliver det jo bare endnu sværere med skaderne i bagagen. MEN en gang imellem gør modgang stærk og hvis Ings kan kæmpe sig tilbage i form og få nogle minutter har han gode muligheder for at få en rolle på holdet. Han var hurtigere/samme niveau som Firmino og stærk fysisk, han er måske også mere målfarlig og hårdtarbejdende. Det er klart, hvis Ings bliver første angriber i LFC, så er det også fordi de øvrige ikke gør det godt nok og i den situation skal vi have en ny. Men hvis vi kunne have Ings i form som en loyal 2./3. angriber så kunne det være ret stærkt.
Hvis Ings er vores anden angriber vel jeg modsat dig sige det ikke er særlig stærkt. En spiller der har været skadet i to år.
Jeg vel heller ikke mene at Ings er mere målfarlig end Firmino. Ings spillede da en sæson på et sløjt hold hvor han var stjernen, opbyggeren og afslutteren - en ganske imponerende sæson.
We need a new Fowler...

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Bojangles » fredag, 07. jul, 2017 14:48

Ings er stadig en ung knægt - hans mål for denne sæson er at holde sig skadesfri hele vejen igennem og arbejde hårdt når han får chancen - hans skal nok få chancen, specielt i cupkampe, men samtidigt kan jeg sagtens se ham få chancer, hvor sejren skal arbejdes hjem (dvs. vi fører, men bliver presset, så der skal arbejdes hårdt.

Så må der vurderes næste sæson, om han har vist sig stærk nok til at være en del af truppen. Kan han finde det niveau han havde inden hans skader, så vil han være en rigtig god spiller at have på bænken, men burde ikke være start 11'er. Kan han bygge på, så kan jeg sagtes se ham presse sig på til start 11'eren - men jeg tvivler desværre - sådan et par knæskader tidligt i karrieren kan desværre ødelægge rigtig meget.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 10. jul, 2017 09:29

Bojangles skrev:Ings er stadig en ung knægt - hans mål for denne sæson er at holde sig skadesfri hele vejen igennem og arbejde hårdt når han får chancen - hans skal nok få chancen, specielt i cupkampe, men samtidigt kan jeg sagtens se ham få chancer, hvor sejren skal arbejdes hjem (dvs. vi fører, men bliver presset, så der skal arbejdes hårdt.

Så må der vurderes næste sæson, om han har vist sig stærk nok til at være en del af truppen. Kan han finde det niveau han havde inden hans skader, så vil han være en rigtig god spiller at have på bænken, men burde ikke være start 11'er. Kan han bygge på, så kan jeg sagtes se ham presse sig på til start 11'eren - men jeg tvivler desværre - sådan et par knæskader tidligt i karrieren kan desværre ødelægge rigtig meget.
Hans problem er vel lidt at vi har fem angribere og en kun en plads på banen, så hvis nu Firmino spiller fast, så er der fire mand der skal slås om pladsen i cup kampe. Selv hvis Firmino og Sturridge(/Origi) skiftes og de så ikke behøver spilletid i cups, så er der tre mand.

ok, Origi kommer måske til at spille mere kant(har jeg en lille teori om), men til gengæld skal Solanke jo også spille hvis han skal udvikle sig. Og Sturridge er sådan set også stadig på vej tilbage(må vi da håbe, når nu vi ikke sælger). Ings kunne vel egentlig også spille box-to-box, ikke permanent, men bare i en cup kamp mod et league 1 hold, hvis vi gerne vil spare Wijnaldum, men Can er skadet f.eks.

Det kan jo være han bliver lejet ud til januar når hans genoptræning er nået lidt længere, klubben vil jo nok helst selv have styr på ham, fordi klubber der lejer vores reserver typisk ikke har bedre lægestab end os og potentielle lejere vil nok også gerne lige se ham spille lidt bold før de er overbevist. Så hvis han nærmer sig formen til januar kan det jo være enmulighed, for jeg tvivler også på at han kan nærme sig PL holdet i denne sæson efter så store skades problemer.

Besvar