28 - Danny Ings

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Niels K » fredag, 10. jul, 2015 13:22

Super attitude fra Ings:

http://www.hitc.com/en-gb/2015/07/10/da ... t-to-star/?

Igen, starter vi med Ings vil vi umiddelbart være bedre stillet, end vi var med nogle af vores angribere fra sidste sæson, og nu vil Ings blive fodret af langt bedre medspillere.

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 21. jul, 2015 22:59

Er der nyt om hvor meget vi skal betale i kompensation?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Aarhus » tirsdag, 21. jul, 2015 23:12

Det bliver måske først afgjort til januar. Sådan var det vist også, da Sturridge skiftede fra City til Chelsea.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Jesper » tirsdag, 21. jul, 2015 23:36

Det er ret sjovt at læse de forskellige betragtninger omkring Ings, men spørgsmålet er vel mere, hvilket niveau han er på?
Hvis Kun er 10 for at tage en PL skala og at man min skal være på 7 for at være en spiller fra et top 4 hold, så vil jeg ikke vurdere ham som mere end 3-4 stykker. Altså en spiller til en bundklub eller en breddespiller (3. - 4. valg) og det er vel også det han er købt ind til.
Så med andre ord, så er det Benteke, Sturridge og dels Firmino vores hold skal bygges op om. JJeg kender ikke Origi endnu, så ham vil jeg ikke udtale mig om. De tre andre vi har er vel ren overskudslager.
Jeg vil selvfølgelig tilføje, at det er en vurdering baseret på kampe før han er kommet i den røde trøje. Testkampene tillægger jeg ikke den store værdi. Her vurderede jeg selv Lovren til at være Beckenbauer! Han kan med andre vokse i trøjen så at sige.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af texy » onsdag, 22. jul, 2015 00:28

Jesper skrev:Det er ret sjovt at læse de forskellige betragtninger omkring Ings, men spørgsmålet er vel mere, hvilket niveau han er på?
Hvis Kun er 10 for at tage en PL skala og at man min skal være på 7 for at være en spiller fra et top 4 hold, så vil jeg ikke vurdere ham som mere end 3-4 stykker. Altså en spiller til en bundklub eller en breddespiller (3. - 4. valg) og det er vel også det han er købt ind til.
Så med andre ord, så er det Benteke, Sturridge og dels Firmino vores hold skal bygges op om. JJeg kender ikke Origi endnu, så ham vil jeg ikke udtale mig om. De tre andre vi har er vel ren overskudslager.
Jeg vil selvfølgelig tilføje, at det er en vurdering baseret på kampe før han er kommet i den røde trøje. Testkampene tillægger jeg ikke den store værdi. Her vurderede jeg selv Lovren til at være Beckenbauer! Han kan med andre vokse i trøjen så at sige.
Jeg vurderer Ings væsentligt højere, end du gør. Men mi vurdering hænger sammen med, hvad jeg tror, Ings kan bidrage med i Liverpool. Hans spillestil passer i mine øjne langt bedre til vores, hvorfor jeg indledningsvis vil give ham 5-6, men tror på at han kan nå det magiske 7-tal, hvis han får nok chancer.

Benteke har jeg omvendt mindre forventninger til. Jeg forventer ikke, at han kan nå op på mere end et 6-tal for os, og dermed reelt ikke er spilleren, der gør os til et top 4 hold.

Men jeg håber, at min store skepsis gøres gevaldigt til skamme.... Med mindre Ings eller Origi griber chancen og bliver sindssygt gode. Så er det jo nærmest ligegyldigt :D
Kloppite

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af JTN » onsdag, 22. jul, 2015 13:04

Uanset gradering eller spillertype, så er Ings en opgradering på tredjeangriberpositionen i mine øjne.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Robbie_God_Fowler » mandag, 21. sep, 2015 23:28

I disse dage er det rart at se en spiller som Ings der kæmper en vis legemsdel ud af bukserne, og ikke surmuler over at være andenviolin.

Fortsætter Ings disse takter, kan han godt gå hen og blive lidt af en fanfavorit. Han minder mig lidt om Dirk Kuyt. En ydmyg spiller der spiller med hjertet og forstår passionen blandt fansene. Keep up the good work Danny!

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af nikand » onsdag, 23. sep, 2015 13:34

Robbie_God_Fowler skrev:I disse dage er det rart at se en spiller som Ings der kæmper en vis legemsdel ud af bukserne, og ikke surmuler over at være andenviolin.

Fortsætter Ings disse takter, kan han godt gå hen og blive lidt af en fanfavorit. Han minder mig lidt om Dirk Kuyt. En ydmyg spiller der spiller med hjertet og forstår passionen blandt fansene. Keep up the good work Danny!
Jeg tænker på to spillere som har spillet i Liverpool, den med succes og den uden, som minder om Ings. Ings har netop kvaliteter som Kuyt, dvs. højt energiniveau, ærgerrig, målfarlig, dybdeløb, holdspiller og så Keanes kvaliteter med teknik og overblik, går ned i banen og kan sætte spillet op inden han igen kan afslutte angrebet.

Dette er naturligvis meget tidligt at påpege og især fordi Ings ikke er ældre og ikke så meget erfaringer fra en subtopklub, men jeg tror at Ings på sigt kan blive en glimrende breddespiller i LFC. Pt. bør han faktisk starte på banen men det skyldes nok kombinationen af ovenstående og Firmino, Ibe Origis mangel på kvalitet pt samt at Benteke og Sturridge ikke er helt klar.
We need a new Fowler...

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 23. sep, 2015 15:23

Robbie_God_Fowler skrev:I disse dage er det rart at se en spiller som Ings der kæmper en vis legemsdel ud af bukserne, og ikke surmuler over at være andenviolin.

Fortsætter Ings disse takter, kan han godt gå hen og blive lidt af en fanfavorit. Han minder mig lidt om Dirk Kuyt. En ydmyg spiller der spiller med hjertet og forstår passionen blandt fansene. Keep up the good work Danny!
Eller Borini. Han kæmpede også en vis legemsdel ud af bukserne, og han surmulede heller ikke. Han skulle nærmest bæres ud SF Liverpool, da han blev solgt.

Ings bringer nogen fanden-i-voldsk til spillet. Men det var vi også mange der syntes efter Borinis først kamp.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Repsej
Indlæg: 601
Tilmeldt: lørdag, 09. jul, 2011 14:28
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 52

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Repsej » onsdag, 23. sep, 2015 17:02

Hr. Drejer skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:I disse dage er det rart at se en spiller som Ings der kæmper en vis legemsdel ud af bukserne, og ikke surmuler over at være andenviolin.

Fortsætter Ings disse takter, kan han godt gå hen og blive lidt af en fanfavorit. Han minder mig lidt om Dirk Kuyt. En ydmyg spiller der spiller med hjertet og forstår passionen blandt fansene. Keep up the good work Danny!
Eller Borini. Han kæmpede også en vis legemsdel ud af bukserne, og han surmulede heller ikke. Han skulle nærmest bæres ud SF Liverpool, da han blev solgt.

Ings bringer nogen fanden-i-voldsk til spillet. Men det var vi også mange der syntes efter Borinis først kamp.
Men han kæmper i det mindste, det er der mange andre der kunne lære lidt af ;)
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af mortenbak » onsdag, 23. sep, 2015 19:09

Jeg er vild med Ings !

Han går bare ind og giver den gas og kæmper løs !

Stjerne eller ej - jeg er vild med ham !

Håber han laver hattrick i aften :headbang:

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 23. sep, 2015 19:18

Hr. Drejer skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:I disse dage er det rart at se en spiller som Ings der kæmper en vis legemsdel ud af bukserne, og ikke surmuler over at være andenviolin.

Fortsætter Ings disse takter, kan han godt gå hen og blive lidt af en fanfavorit. Han minder mig lidt om Dirk Kuyt. En ydmyg spiller der spiller med hjertet og forstår passionen blandt fansene. Keep up the good work Danny!
Eller Borini. Han kæmpede også en vis legemsdel ud af bukserne, og han surmulede heller ikke. Han skulle nærmest bæres ud SF Liverpool, da han blev solgt.

Ings bringer nogen fanden-i-voldsk til spillet. Men det var vi også mange der syntes efter Borinis først kamp.
Der er ligheder med Borini, der også havde den rette mentalitet samt evnen til at tage de rette løb.

Hvorvidt Ings bliver en succes eller ej er for tidligt at konkludere på, men han har allerede taget flere succesfulde førsteberøringer end Borini gjorde i hele sin Liverpool tid. Så der er tegn på, at han kan blive er hit.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af AndreasN » onsdag, 23. sep, 2015 19:24

Ings er længder foran Borini, selvom jeg havde da også havde samme tanker omkring ham. Jeg synes dog allerede, at han har vist sig langt bedre. Han er teknisk dygtig og indgår rigtig fint i samspillet med de andre - de formåede Borini aldrig rigtigt. Simpelthen fordi han er for teknisk dårlig. Nu handler det for mig bare om, at Ings får spilletid på sin bedste - og eneste position - som er angriber. Ikke kant. Angriber!

Især nu hvor Benteke er ude et par kampe kunne man godt tænke sig at se Ings sammen med Sturridge.
Liverpool Football Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af texy » torsdag, 24. sep, 2015 08:51

Jeg tror helt oprigtigt på, at vores stærkeste to-mands angreb hedder Sturridge/Ings og ikke Sturridge/Benteke.

Jeg synes, at Ings' energi giver os lidt ekstra og jeg synes, at han tager nogle gode løb. At det så ikke hjælper meget i en tid, hvor hele holdet generelt spiller som et skræmt juniorhold, det er noget andet.
Kloppite

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af mortenbak » torsdag, 24. sep, 2015 09:18

texy skrev:Jeg tror helt oprigtigt på, at vores stærkeste to-mands angreb hedder Sturridge/Ings og ikke Sturridge/Benteke.

Jeg synes, at Ings' energi giver os lidt ekstra og jeg synes, at han tager nogle gode løb. At det så ikke hjælper meget i en tid, hvor hele holdet generelt spiller som et skræmt juniorhold, det er noget andet.
Enig ! Hans utrættelige boldjagt klæder vores angreb.

Jeg så kampen forskudt... eller det vil sige 1 halvleg inden jeg blundede. Han løb hele tiden.... jeg vågnede i det 117 minut.... der løb han stadig.... Duracell ?

Jeg skrev det tidligere... jeg er vild med ham. Han er pt absolut min favorit pga af hans indstilling.Jeg håber han bevarer sin indstilling og ikke bliver trukket med ned. Jeg synes han er et lyspunkt. Resten af holdet.... tja, de virker uinspirerede eller overbetalte.... sørgeligt :(

Besvar