28 - Danny Ings

Underkategori til tidligere LFC-spillere
MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af MP » mandag, 10. okt, 2016 15:53

Ings arbejder sten hårdt, selvom han ikke har været i nærheden af spilletid på førsteholdet. Han viser sit værd ved at banke mål ind på stribe og det fortjener belønning. Desværre ser jeg ham ikke få spilletid de næste mange kampe. I ligaen er Sturridge klart 4. valg til de 3 forreste positioner (Coutinho, Firmino, Mané) Og endda måske også starter hvis Lallana er skadet. Her kæmper Ings med Origi om at være 5. valg og Origi's talent ville være en skam at smide bagerst køen. Synes ikke han har spillet sig af holdkortet.
Så er der cup kampene, her ser jeg meget gerne Ings få chancen, hvis ikke det var fordi modstanderen var Spurs. Selvom Poch udtaler han stiller med et meget ungt hold, så tror jeg at Klopp stiller i tæt på stærkeste opstilling.
Så hvis ikke vi ryger ind i et skadeshelvede så tror jeg desværre der er lang udsigt til spilletid. Og det ærgrer mig at der ikke er plads til Ings på holdkortet, men omvendt så ser jeg heller ikke hvem der skulle kunne sættes af. Det er jo et rent luksus problem

Han må få chancen i næste runde af EPL når vi har nakket Spurs og ellers må han få de første runder af FA cuppen når den starter.

pingel
Indlæg: 1002
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af pingel » onsdag, 02. nov, 2016 11:49

Det lader til at Ings er ude igen...

http://www.telegraph.co.uk/football/201 ... he-season/?

AJJ
Indlæg: 2392
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af AJJ » onsdag, 02. nov, 2016 11:52

For helvede, hvor er det synd for ham...

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af AndreasN » onsdag, 02. nov, 2016 12:11

7-9 måneder siger Klopp. Stakkels mand...
Liverpool Football Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13718
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 02. nov, 2016 12:19

Øv!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1674
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 48

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Mysjkin » onsdag, 02. nov, 2016 12:26

Det er godt nok bittert. Ings bliver atter stoppet i sin udvikling.

Tænker vi på holdet som helhed er skaden dog mindre: med så få kampe og både Sturridge og Origi som bænkevarmere ville det formodentlig ikke være blevet til mange minutter for Ings alligevel.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14366
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Emmy » onsdag, 02. nov, 2016 12:37

Umanerligt trist for Ings. Jeg tror ikke vi ser ham spille kamp for os igen.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Jesper » onsdag, 02. nov, 2016 12:41

Nøj, jeg føler med ham! Sikke noget forbandet lort. Jeg ved godt at spilleren klassisk meddeler, at han vil komme endnu stærkere tilbage, men faktum er jo, at det gør man meget sjældent efter en alvorlig knæskade, tværtimod. Og han har haft flere knæskader. Desuden er skaderne kommet i de år, hvor han for alvor skulle etablere sig.
Man skal ikke afskrive ham, men spørgsmålet er nok, hvor meget han får ud af sin karriere nu set i forhold til, hvis han ikke havde haft de her skader.
Øv altså!
Vi er som klub ret godt rustet på den position, men det kan Ings selvfølgelig ikke bruge til en pind.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af JTN » onsdag, 02. nov, 2016 12:50

Nej nej nej hvor er det dog synd og skam. Selvfølgelig mest for Ings, men jeg har virkelig også set frem til at se ham spille igen.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af texy » onsdag, 02. nov, 2016 13:07

Det er så synd for Ings. Ved godt, at det er tarveligt at sige, når manden nu igen skal til at kæmpe med en slem skade, men jeg tror desværre for Ings, at det var hans karriere i Liverpool, der røg der.

Jeg forventer ikke, at vi venter på ham, eller planlægger fremtiden med ham i tankerne længere. Han bliver genoptrænet og solgt, fordi vi har andre løsninger på plads, når han engang er tilbage.

Til gengæld, så er det en spiller mindre, som Origi skal dele den perifere spilletid med. Så måske en fordel for Origi's udvikling. Og måske også en gut som Ojo, når han engang er klar igen.

Men helt generelt bare ekstremt trist.
Kloppite

AJJ
Indlæg: 2392
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af AJJ » onsdag, 02. nov, 2016 13:34

Tror heller ikke, vi ser ham i den røde trøje igen. Selv uden denne skade var det nok tvivlsomt, om Ings havde niveauet til at være Liverpool-angriber.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 02. nov, 2016 14:13

jeg tror stadig han har en chance for at komme tilbage, der vil næppe være mange, attraktive, klubber der står i kø for at købe ham til sommer, så han har da mulighed for (igen) at rive en sæson ud af kalenderen og fokusere på at være klar til næste år og der kan han i mine øjne sagtens være 4. valg igen. Hvis der hentes en ny angriber forestiller jeg mig at man sælger Origi eller Sturridge(vel mest realistisk) såfremt Firmino stadig er forrest i køen til den tid. Hvis det sker er Ings stadig nummer 4 eller har muligheden for at være det, hvis han kan kæmpe sig tilbage.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Mads T. » onsdag, 02. nov, 2016 16:07

Det super synd for Ings, som ellers lige var ved at være oppe i gear igen.

Når det nu skulle ske, så tror jeg det kan være en blessing in disguise, da Firmino, Origi og Sturridge, særligt de to sidstnævnte, så vil kunne få mere spilletid. Det ville være svært at holde alle tre + Ings tilfredse, hvis alle skulle have spilletid.

Det skulle i øvrigt være beskadiget brusk i højre knæ den er gal med og dermed har skaden intet med hans korsbåndskade at gøre. I øvrigt samme skade som Welbeck har døjet med.

Brugeravatar
lasse.j
Indlæg: 1111
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 09:24
Geografisk sted: Randers
Alder: 51

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af lasse.j » onsdag, 02. nov, 2016 16:13

:cry:
Mvh

Lasse

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Niels K » lørdag, 20. maj, 2017 09:03

Det er faktisk fedt at læse de positive ord fra Lallana om Ings:

http://www.liverpool.no/nyheter/2017/tr ... smarkedet/

Det betyder måske, at behovet for en ny angriber ikke vil være så udpræget, som jeg troede, og jeg er sikker på, at Lallana ikke deler roser ud på denne måde om hvem som helst.
Måske skal vi bare beholde de angribere, vi har ? Vi kan vel for hylan da ikke være så uheldige med skader til dem hver sæson ?

Besvar