28 - Danny Ings

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Hr. Drejer
Indlæg: 13718
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 15. okt, 2015 16:05

Damm! Det er synd for Ings. God start i klubben, men under den gamle manager, nu har vi fået ny manager, som han skulle imponerer. Ings er ude. Benteke er stadig ude. Dette kan betyde en ny start for Origi.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af texy » torsdag, 15. okt, 2015 16:09

Hr. Drejer skrev:Damm! Det er synd for Ings. God start i klubben, men under den gamle manager, nu har vi fået ny manager, som han skulle imponerer. Ings er ude. Benteke er stadig ude. Dette kan betyde en ny start for Origi.
Ja, der kan ikke være tvivl om, at Origi kan se frem til spilletid. Måske ved indhop fra bænken i PL, men også med starter i Cups.
Kloppite

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 15. okt, 2015 16:16

texy skrev:
Hr. Drejer skrev:Damm! Det er synd for Ings. God start i klubben, men under den gamle manager, nu har vi fået ny manager, som han skulle imponerer. Ings er ude. Benteke er stadig ude. Dette kan betyde en ny start for Origi.
Ja, der kan ikke være tvivl om, at Origi kan se frem til spilletid. Måske ved indhop fra bænken i PL, men også med starter i Cups.
Det er fint. Han har brug for at få selvtilliden tilbage efter et noget skævt ophold i Lille. Håber, Klopp kan give ham det. Han har i hvert fald et stort talent.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af LFC-Aaby » torsdag, 15. okt, 2015 16:17

Oomph242 skrev:
LFC-Aaby skrev:Hvor er det synd for Ings... Og hvad fanden er chancen for at to af de store overraskelser i år, begge får samme skade. Fuck det er vanvittigt!

Så er der efterhånden kun Sturridge tilbage af kvalitet, til angrebet.
Ja... Og han er jo heller ikke umiddelbart typen der holder sig skadesfri. Jeg frygter allerede december måned. Det skulle ikke undre mig, hvis vi er tvunget til at bruge ungdomsspillere til den tid.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Bellamy_fever » torsdag, 15. okt, 2015 17:02

Oomph242 skrev:
LFC-Aaby skrev:Hvor er det synd for Ings... Og hvad fanden er chancen for at to af de store overraskelser i år, begge får samme skade. Fuck det er vanvittigt!

Så er der efterhånden kun Sturridge tilbage af kvalitet, til angrebet.
Det må også snart være på tide med en ny skade til ham, han har trods alt spillet over 2 kampe :roll:
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Hr. Drejer
Indlæg: 13718
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 15. okt, 2015 17:07

Aggerdoo skrev:
texy skrev:
Hr. Drejer skrev:Damm! Det er synd for Ings. God start i klubben, men under den gamle manager, nu har vi fået ny manager, som han skulle imponerer. Ings er ude. Benteke er stadig ude. Dette kan betyde en ny start for Origi.
Ja, der kan ikke være tvivl om, at Origi kan se frem til spilletid. Måske ved indhop fra bænken i PL, men også med starter i Cups.
Det er fint. Han har brug for at få selvtilliden tilbage efter et noget skævt ophold i Lille. Håber, Klopp kan give ham det. Han har i hvert fald et stort talent.
Har du fulgt ham før han kom til LFC? Klopp var vist også ude efter ham?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14366
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Emmy » torsdag, 15. okt, 2015 17:23

Aggerdoo skrev:Synd for Ings.

Rent spillemæssigt ser jeg det dog ikke som en stor katastrofe, trods alt. Jeg forventer, at Klopp vil spille med én angriber, og at det bliver Sturridge hovedsageligt. Så jeg tror egentlig ikke, at Ings ville få så meget spilletid alligevel (i hvert fald i PL), forudsat Sturridge og Benteke holder sig fri af skader.

Vi er ok dækket ind med Origi som tredjeangriber, synes jeg.
Der mener jeg du tager grueligt fejl. Ings er som skabt til Klopp fodbold og det er en kæmpe bet. Stakkels Ings!
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Jesper » torsdag, 15. okt, 2015 17:24

Nu kommer klichéen snart: jeg kommer stærkere tilbage end før. Det er efterhånden standard.
Problemet ligger i, at det faktisk ofte er tværtimod i forhold til den her slags skader. Også set i lyset af de næsten obligatoriske følgeskader.
Med andre ord, det er noget forbandet lort.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14366
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Emmy » torsdag, 15. okt, 2015 17:26

Jesper skrev:Nu kommer klichéen snart: jeg kommer stærkere tilbage end før. Det er efterhånden standard.
Problemet ligger i, at det faktisk ofte er tværtimod i forhold til den her slags skader. Også set i lyset af de næsten obligatoriske følgeskader.
Med andre ord, det er noget forbandet lort.
Virkelig noget forbandet lort. Vi mangler en rigtig dygtig spiller nu og hvem ved om han nogensinde rammer samme niveau igen. PIS!
"We're not racist, we only hate the mancs"

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 15. okt, 2015 17:40

Hr. Drejer skrev:
Aggerdoo skrev:
texy skrev:
Hr. Drejer skrev:Damm! Det er synd for Ings. God start i klubben, men under den gamle manager, nu har vi fået ny manager, som han skulle imponerer. Ings er ude. Benteke er stadig ude. Dette kan betyde en ny start for Origi.
Ja, der kan ikke være tvivl om, at Origi kan se frem til spilletid. Måske ved indhop fra bænken i PL, men også med starter i Cups.
Det er fint. Han har brug for at få selvtilliden tilbage efter et noget skævt ophold i Lille. Håber, Klopp kan give ham det. Han har i hvert fald et stort talent.
Har du fulgt ham før han kom til LFC? Klopp var vist også ude efter ham?
Lagde for første gang mærke til ham til VM sidste år, hvor han imponerede mig stort. Og i øvrigt også slog Lukaku af holdet.

Igennem lejeperioden i Lille har han jo spillet meget kant, og det har været tydeligt, at det ikke er hans position. Derfor er han heller ikke kommet tilbage med meget selvtillid.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 15. okt, 2015 17:40

Emmy skrev:
Aggerdoo skrev:Synd for Ings.

Rent spillemæssigt ser jeg det dog ikke som en stor katastrofe, trods alt. Jeg forventer, at Klopp vil spille med én angriber, og at det bliver Sturridge hovedsageligt. Så jeg tror egentlig ikke, at Ings ville få så meget spilletid alligevel (i hvert fald i PL), forudsat Sturridge og Benteke holder sig fri af skader.

Vi er ok dækket ind med Origi som tredjeangriber, synes jeg.
Der mener jeg du tager grueligt fejl. Ings er som skabt til Klopp fodbold og det er en kæmpe bet. Stakkels Ings!
Okay. Jeg mener, at du tager grueligt fejl.

Oomph242
Indlæg: 5660
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 15. okt, 2015 18:06

Aggerdoo skrev:
Hr. Drejer skrev:
Aggerdoo skrev:
texy skrev:
Hr. Drejer skrev:Damm! Det er synd for Ings. God start i klubben, men under den gamle manager, nu har vi fået ny manager, som han skulle imponerer. Ings er ude. Benteke er stadig ude. Dette kan betyde en ny start for Origi.
Ja, der kan ikke være tvivl om, at Origi kan se frem til spilletid. Måske ved indhop fra bænken i PL, men også med starter i Cups.
Det er fint. Han har brug for at få selvtilliden tilbage efter et noget skævt ophold i Lille. Håber, Klopp kan give ham det. Han har i hvert fald et stort talent.
Har du fulgt ham før han kom til LFC? Klopp var vist også ude efter ham?
Lagde for første gang mærke til ham til VM sidste år, hvor han imponerede mig stort. Og i øvrigt også slog Lukaku af holdet.

Igennem lejeperioden i Lille har han jo spillet meget kant, og det har været tydeligt, at det ikke er hans position. Derfor er han heller ikke kommet tilbage med meget selvtillid.

Slog han Lukaku af eller roterede de bare. Som jeg husker det skiftedes de bare til, at starte inde.
Desværre er VM 2014 nærmest, det eneste opløftende fra Origi indtil videre. Lad os håbe det ikke bliver en Diouf om igen.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 15. okt, 2015 18:16

Oomph242 skrev:
Aggerdoo skrev:
Hr. Drejer skrev:
Aggerdoo skrev:
texy skrev:
Hr. Drejer skrev:Damm! Det er synd for Ings. God start i klubben, men under den gamle manager, nu har vi fået ny manager, som han skulle imponerer. Ings er ude. Benteke er stadig ude. Dette kan betyde en ny start for Origi.
Ja, der kan ikke være tvivl om, at Origi kan se frem til spilletid. Måske ved indhop fra bænken i PL, men også med starter i Cups.
Det er fint. Han har brug for at få selvtilliden tilbage efter et noget skævt ophold i Lille. Håber, Klopp kan give ham det. Han har i hvert fald et stort talent.
Har du fulgt ham før han kom til LFC? Klopp var vist også ude efter ham?
Lagde for første gang mærke til ham til VM sidste år, hvor han imponerede mig stort. Og i øvrigt også slog Lukaku af holdet.

Igennem lejeperioden i Lille har han jo spillet meget kant, og det har været tydeligt, at det ikke er hans position. Derfor er han heller ikke kommet tilbage med meget selvtillid.

Slog han Lukaku af eller roterede de bare. Som jeg husker det skiftedes de bare til, at starte inde.
Desværre er VM 2014 nærmest, det eneste opløftende fra Origi indtil videre. Lad os håbe det ikke bliver en Diouf om igen.
Han slog ham af.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af AndreasN » torsdag, 15. okt, 2015 18:30

Rend mig i røven!

Det var så pisse befriende at se Ings spille. En af de eneste, der under Rodgers viste lidt mandsmod. Jeg tror også sagtens, at Klopp kunne bruge ham.

Når det så er sagt, så er Sturridge, Benteke og Origi et ganske fint udvalg. Jeg tror tilgengæld, Origi kan excellerer ganske fint under Klopp.
Liverpool Football Klopp

mortenbak
Indlæg: 3067
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af mortenbak » torsdag, 15. okt, 2015 19:24

Er det sket under landskamps træning ? Var han ikke udtaget ?

Det er noget forbandet PIS ! Han er min klare yndling blandt vores angribere. Studge self også, men kan godt lide Ings´indstilling og fightervilje.
ØV !

Besvar