28 - Danny Ings

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Niels K » søndag, 22. apr, 2018 07:35

Bellamy_fever skrev:Udover det, desværre også en kamp der viste at han bare ikke har niveauet
Jeg faldt heller ikke på halen, men det giver jeg dig ikke ret i. Han har ikke teknik som Firmino og heller ikke den samme hurtighed, men han udfører mange af de samme opgaver med ned i banen og deltage i spillet og det første pres.
Han har til gengæld ikke mistet næsen for, hvor bolden kommer og dette fox in the box-instinkt, og det kan man sagtens bruge, når vi skaber så mange chancer normalt.
Han scorer 1 mål, han burde have et mere på kontoen, men målmanden spiller også med og redder godt, og så snydes han for et klokkeklart straffe. Det er ikke et ringe udbytte af kampe.
Endelig mener jeg helt oprigtigt, at han skal have flere kampe fra start, før han bedømmes af os andre. Klopp har ham til træning hver dag, og hvis han var så ringe, så havde han nok købt sig en anden angriber.

Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Ponzac » søndag, 22. apr, 2018 09:35

Niels K skrev:
Bellamy_fever skrev:Udover det, desværre også en kamp der viste at han bare ikke har niveauet
Jeg faldt heller ikke på halen, men det giver jeg dig ikke ret i. Han har ikke teknik som Firmino og heller ikke den samme hurtighed, men han udfører mange af de samme opgaver med ned i banen og deltage i spillet og det første pres.
Han har til gengæld ikke mistet næsen for, hvor bolden kommer og dette fox in the box-instinkt, og det kan man sagtens bruge, når vi skaber så mange chancer normalt.
Han scorer 1 mål, han burde have et mere på kontoen, men målmanden spiller også med og redder godt, og så snydes han for et klokkeklart straffe. Det er ikke et ringe udbytte af kampe.
Endelig mener jeg helt oprigtigt, at han skal have flere kampe fra start, før han bedømmes af os andre. Klopp har ham til træning hver dag, og hvis han var så ringe, så havde han nok købt sig en anden angriber.
Jeg synes Ings er en fantastisk spiller. Han giver sig altid fyldt ud, og hvis han nu får lov til at spille lidt flere kampe, så skal timingen nok komme tilbage. Manden var altså ude med TO knæskader i træk... Jeg synes aldrig han har spillet en decideret dårlig kamp for Liverpool som angriber. Han har ikke været sublim efter sine skader, men han har så heller ikke spillet kontinuerligt.

Jeg vil mene at Ings har en fremtid på holdet, måske ikke som første angriber, men til mindre kampe kan han bestemt spille, og som backup.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Bellamy_fever » søndag, 22. apr, 2018 13:39

Men hvad bygger i den formodning på ? Ings presser godt og har en fed attitude, men det er simpelthen ikke nok til en position som 2. Angriber i en klub af Liverpools størrelse.
Personligt rater jeg Origi langt højere end Ings, selvom jeg kan rigtig godt lide manden, Ings har, foruden hans gode indstilling og pres ikke rigtig vist noget særligt i hans tid i Liverpool - Origi har trods sin 23 år vist sit enorme talent. Ings bedste periode var lige før Klopp kom til, men selv her scorede han jo heller ikke ligefrem mål på samlebånd ( ifølge transfer marker siden vi købte ham i 2015: 4 mål....)

Næste sæson så jeg gerne Divock kom hjem og agerede 2. Angriber, og så har vi altså nogle unge talenter til positionen som 3. Mand - solanke og brewster eksempelvis.
Problemet er for mig at Ings simpelthen kommer til at tage spilletid fra unge spillere med større potentiale. - vi har altså kun 1. Egentlig angriber plads og Firmino har jo ikke ligefrem tildens til skader.
Niels K skrev:
Bellamy_fever skrev:Udover det, desværre også en kamp der viste at han bare ikke har niveauet
[...]Han scorer 1 mål, han burde have et mere på kontoen, men målmanden spiller også med og redder godt, og så snydes han for et klokkeklart straffe. Det er ikke et ringe udbytte af kampe.
han score et ret simpelt mål (spark til en nedfalds bold i retning mod mål og håb på det bedste) hvilket helt sikkert skal gives som et plus for ham i kampen, som du selv nævner brænder han så en ret stor chance og skal vel ret beset heller ikke decideret belønnes fordi der bliver lavet et straffe på ham ?

Jeg må bare erkende jeg intet så der ændre min holdning at Ings er en sympatisk fyr, og vil være fin som 4. Mand(/manden der træder til når talenterne ikke har tur i den, når de for chancerne) hvis han vil.. Foruden hans arbejdsraseri og gode attitude, aå har jeg bare aldrig set ham rent faktisk vise det niveau nogle folk siger han ville have haft, hvis altså han ikke var skadet hele tiden...
Niels K skrev:[...]Klopp har ham til træning hver dag, og hvis han var så ringe, så havde han nok købt sig en anden angriber.
Samme argumentation kan vel så bruges på Karius, mignolet, moreno, gini, klavan og Lovren .. Alle spillere der regelmæssigt for spilletid, men som i den grad kan opgraderes på, dette kan der vel ikke herske tvivl om ?
Senest rettet af Bellamy_fever søndag, 22. apr, 2018 13:53, rettet i alt 1 gang.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Thommo » søndag, 22. apr, 2018 14:22

Bellamy_fever skrev: Næste sæson så jeg gerne Divock kom hjem og agerede 2. Angriber, og så har vi altså nogle unge talenter til positionen som 3. Mand - solanke og brewster eksempelvis..
[/quote]
Så håber jeg Firmino, og såmænd også Mane og Salah, ikke får hverken skader eller formnedgang. Origi stats i LFC er ynkelige, og det er blevet værre i Tyskland. Hvis ambitionen bare er top 3, så håber jeg stadig på at tre kløveret er klar i 114 pl kampe tilsammen, tænk lige at City har Aguerro og Gabriel Jesus, vi har i så fald en Lada som 2. valg, de har selveste Jesus. Hvis vi skal udfordre skal Lada og Trabant(Solanke)vel max være 4.-5, valg til en plads, hvis mesterskabet er målet.
Verden er smask fuld af hyklere....

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Bojangles » søndag, 22. apr, 2018 14:33

Sammenligning mellem Ings og Origi på kampe i Premiere League og Europæiske kampe (engelske cup-kampe udeladt, da mange af de kampe er imod hold på meget lavere niveau - Det kan så diskuteres om ikke mange af de europæiske kampe også bør udlades af den årsag)

Ings.
650 min spillet.
3 mål
1 Assist

Origi
3079 min spillet
17 mål
3 assist

Hvis tallene forblev ens ifht spilletid, så ville Ings havde scoret 14,22 mål assist 4,74
På den måde så ser deres tal meget ens ud.

Jeg syntes kun at Origi er blevet ringere og ringere i hans tid i Liverpool og så syntes jeg overhovedet ikke hans spillestil passer til vores hold. Hans stil minder lidt om Sturridge, som er 317 niveauer bedre, men som heller ikke passer til vores hold. Vores hold vil i mine øjne i høj grad falde sammen med Origi som angriber i stedet for Firmino, da han ligesom Sturridge er en "doven" - klassisk angriber. Og hans niveau er slet ikke så højt, at man kan se igennem fingre med det, som man har kunne med Sturridge.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Oomph242 » søndag, 22. apr, 2018 16:12

Bojangles skrev:Sammenligning mellem Ings og Origi på kampe i Premiere League og Europæiske kampe (engelske cup-kampe udeladt, da mange af de kampe er imod hold på meget lavere niveau - Det kan så diskuteres om ikke mange af de europæiske kampe også bør udlades af den årsag)

Ings.
650 min spillet.
3 mål
1 Assist

Origi
3079 min spillet
17 mål
3 assist

Hvis tallene forblev ens ifht spilletid, så ville Ings havde scoret 14,22 mål assist 4,74
På den måde så ser deres tal meget ens ud.

Jeg syntes kun at Origi er blevet ringere og ringere i hans tid i Liverpool og så syntes jeg overhovedet ikke hans spillestil passer til vores hold. Hans stil minder lidt om Sturridge, som er 317 niveauer bedre, men som heller ikke passer til vores hold. Vores hold vil i mine øjne i høj grad falde sammen med Origi som angriber i stedet for Firmino, da han ligesom Sturridge er en "doven" - klassisk angriber. Og hans niveau er slet ikke så højt, at man kan se igennem fingre med det, som man har kunne med Sturridge.
Jeg ved ikke hvor meget bedre Origi var før han kom til os. Han solgte sig selv godt på to VM kampe ellers er det ikke meget han har vist i karrieren.

http://www.empireofthekop.com/2015/04/0 ... n-ligue-1/

Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Ponzac » søndag, 22. apr, 2018 17:21

Jeg gætter på at dem som siger de aldrig har set Ings præstere for Liverpool hverken ser kampene færdig eller fulgte Liverpool før Klopp kom til. Manden har altså ikke været i kamptræning jeg ved ikke hvor langtid. Han har fået 2 kampe fra start hvoraf kun 1 på hans vante plads.

Prøv lige og klap hesten.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Bellamy_fever » søndag, 22. apr, 2018 18:12

Intet af hvad du siger gør sig gældende for mig - men ingen har endnu givet en ordentlig begrundelse for hvad det er Ings gør, der berettiger ham til den tro i har ? Den eneste begrundelse der har været indtil nu, forbløffer mig lidt, at hans skadeshistorik på en eller anden måde er positivt ? At det er fordi han har været skadet i stor del af sin tid at han ikke er slået igennem.. Men det er da blot endnu et minus .. HVAD er det konkret der gør at han bør have en fremtid i Liverpool foran spillere som sturridge og Origi der HAR vist det høje niveau tidligere, eller solanke og andre ungdoms spillere med alderen foran sig.

Jeg kan som sagt skide godt lide manden, og kan i komme med en saglig begrundelse for hvorfor han sku hæve sit niveau drastisk er jeg top klar.. Men jeg kan bare desværre ikke selv se det
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 22. apr, 2018 18:19

Origi er en langt bedre angriber end Ings.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Bojangles » søndag, 22. apr, 2018 20:56

Hr. Drejer skrev:Origi er en langt bedre angriber end Ings.
Voronin er en langt bedre angriber end Origi.

Endnu en ligegyldig one-liner uden noget substans. :roll:

Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Ponzac » søndag, 22. apr, 2018 20:57

@Bellammy_fever

Jeg ved ikke om du er en forklædt troll? For det er åbenlyst at du ikke har set eller ikke kan huske hans niveau da han kom til klubben. Hvordan er det muligt at komme med noget sagligt når du benægter hvad der er sket tidligere? Fair hvis man har mistet tålmodigheden, men at sige han aldrig har vist noget for Liverpool, det er bullshit.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 22. apr, 2018 21:14

Bojangles skrev:
Hr. Drejer skrev:Origi er en langt bedre angriber end Ings.
Voronin er en langt bedre angriber end Origi.

Endnu en ligegyldig one-liner uden noget substans. :roll:
:roll:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af AJJ » søndag, 22. apr, 2018 21:21

Er det virkelig stadig til diskussion, om Ings har niveauet til Liverpool? Det har han da så åbenlyst ikke. Og tjek lige, hvad vores konkurrenter har siddende på bænken...Synd for som person virker han på alle måder fantastisk. Origi? Det løb er også kørt, desværre.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Bojangles » søndag, 22. apr, 2018 22:47

AJJ skrev:Er det virkelig stadig til diskussion, om Ings har niveauet til Liverpool? Det har han da så åbenlyst ikke. Og tjek lige, hvad vores konkurrenter har siddende på bænken...Synd for som person virker han på alle måder fantastisk. Origi? Det løb er også kørt, desværre.
Salah og Firmino blev også i starten talt ned og havde ikke niveauet. Mané er også blevet det i denne sæson. Tror ikke der er nogen der siger at Ings i næste sæson vælter Firmino af pinden som førstvalg - men det er der reelt ingen angriber derude der vil gøre. Men Ings er en fantastisk backup at have til Firmino, fordi de leverer noget af det samme fodbold. Kæmpe arbejdsraseri. Et godt blik for spillet og hvor man skal bevæge sig. Et godt blik for ens medspillere. Og et fantastisk defensivt arbejde for holdet. Ings er ikke en spiller vi kan smide på banen, når der skal prøves noget andet. Ings er en spiller, der kan gå ind og afløse Firmino, uden at vi på nogen måde skal ændre vores spil - det skal vi med Sturridge, Origi, Solanke....og Aubemayang, Lewandowski, Morata, Lukaku og hvad alle de der andre angribere rundt omkring hedder, som hvis de nu engang spillede hos os, skulle på banen istedet for Firmino.
Indtil den dag, hvor Ings begynder at bitche over manglende spilletid eller kræve en skyhøj lønforhøjelse, så skal vi imø pris os lykkelige for at have ham i truppen og det vil være vanvid at skille sig af med ham til sommer. Næste sommer? Tja. får vil en ny angriber til sommer, som i løbet af næste år bider sig godt fast i holdet - eller er der nogen af de andre nuværende eller de unge talenter, der kommer ind og blæser os omkuld? Bliver Ings skadet igen. Eller Stagnere ham totalt og som den eneste af alle Liverpool spillere under Klopp nægter at udvikle sig? Ja, så sælg ham endelig. Men pt. er i simpelthen klar til at sende en spiller, der har spillet 15 kampe, hvoraf størstedelen har været få minutter væk fra klubben. Der er imø ikke meget YNWA over det.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 23. apr, 2018 10:26

Hvis man tager de kyniske briller på, så kan man sige, at Ings har haft to store knæskader, og sandsynligheden for at han kommer i nærheden af sit tidligere niveau, er tvivlsomt.

Mht. Origi versus Ings, så har førstnævnte spillet på højere niveau i løbet af sin karriere. Han har spillet for det belgiske landshold (hvor han kæmper om spilletid mod store spillere som Lukaku, Benteke og Batshuayi), og han har spillet til et VM. Trods den store konkurrence på det belgiske landshold, så har Origi spillet over 20 landskampe.

Jeg synes Ings er utrolig sympatisk person, men jeg er større Liverpool tilhænger, og jeg mener at vi kan gøre det langt bedre på den plads, end hvad Ings kan tilføre.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar