28 - Danny Ings

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 29. sep, 2015 18:28

Jeg er også Ings fan. Men er han en Borini eller Kuyt. Han er en fattigmands Suarez. Nu vil i sikkert protestere. Men jeg synes der er lidt Suarez over ham. Han løber og irriterer forsvaret konstant, tager løbene frem og tilbage og han har en never-surrender attitude. Han mangler lidt teknik. Men han bliver spændende at følge.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Dieks » tirsdag, 29. sep, 2015 18:41

Hr. Drejer skrev:Jeg er også Ings fan. Men er han en Borini eller Kuyt. Han er en fattigmands Suarez. Nu vil i sikkert protestere. Men jeg synes der er lidt Suarez over ham. Han løber og irriterer forsvaret konstant, tager løbene frem og tilbage og han har en never-surrender attitude. Han mangler lidt teknik. Men han bliver spændende at følge.
Er helt enig i din sammenligning. Er også kæmpe fan af ham (var jeg også før han kom til klubben). Virker til at har en ydmyg tilgang til tingene og arbejder utrolig hårdt for at opfylde sine mål og ambitioner. Det kunne Balotelli virkelig lære meget af.

Tror han kommer til at score en del mål i kraft af hans arbejdsiver og jagt efter bolden. Det bliver nok ikke så flotte mål som fx. Suarez lavede. Men hva faen, et mål er vel et mål ;)
YNWA..!

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 29. sep, 2015 19:36

Spørgsmålet er jo så, om han ikke bare bliver smidt på bænken, når Benteke er tilbage. Jeg håber, han i hvert fald lige får en 5-6 kampe sammen med Sturridge på toppen - jeg tror virkelig, der er potentiale i de to. Dog vil jeg hellere have ham som indskifter end, at Rodgers spilder ham på kanten, hvor han aldrig har og aldrig vil høre hjemme.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Ponzac » tirsdag, 29. sep, 2015 20:08

Jeg er selv blevet kæmpe fan af Ings!

Men sammenligningen med Borini og Kuyt kan jeg slet ikke se!

Ings besidder en fremragende teknik! Kun mig der har lagt mærke til de bolde han piller ned? :shock: Han er en af de bedste i truppen til at lave kattepotten, hvis du spørger mig!

Han skal bare lige have indstillet foden uden for feltet, så bliver han vores største bomber i sæsonen! (Har ærlig talt mere tiltro til ham end Sturridge). Sturridge er dygtig, men alt for skadet.

Og så er jeg bestemt ikke fan af Sturridges arbejde uden bold. På det punkt arbejde Balotelli sgu mere i sine sidste kampe hos os, end Sturridge nogensinde har gjort, men det er en anden snak. (Den får jeg nok tæsk for, men det er min mening). OG så burde jeg nok ikke have taget op i denne tråd :D

Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Dieks » tirsdag, 29. sep, 2015 20:18

AndreasN skrev:Spørgsmålet er jo så, om han ikke bare bliver smidt på bænken, når Benteke er tilbage. Jeg håber, han i hvert fald lige får en 5-6 kampe sammen med Sturridge på toppen - jeg tror virkelig, der er potentiale i de to. Dog vil jeg hellere have ham som indskifter end, at Rodgers spilder ham på kanten, hvor han aldrig har og aldrig vil høre hjemme.
Jeg håber bestemt at han får chancen. Og så længe Firmino ikke er tilbage fra skade, kunne jeg godt tænke mig at se Sturridge, Benteke og Ings, samtidig i angrebet. Tror de tre, sammen med en bagvedliggende Coutinho, kunne skabe en del mål chancer. Der er gode kombinationsmuligheder, dybde løb og også muligheder i luften fra indlæg.
YNWA..!

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Belloni » torsdag, 15. okt, 2015 10:09

Hvorfor er det lige kompensationen på Ings kan stige til over 10 Mill pund, fordi han har fået debut for det engelske landshold?
Burde hans værdi ikke vurderes da han skiftede klub, og ikke 4 måneder efter?? Synes det er groft hvis den stiger et par Mill fordi den er blevet syltet så længe!

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Emmy » torsdag, 15. okt, 2015 10:47

Belloni skrev:Hvorfor er det lige kompensationen på Ings kan stige til over 10 Mill pund, fordi han har fået debut for det engelske landshold?
Burde hans værdi ikke vurderes da han skiftede klub, og ikke 4 måneder efter?? Synes det er groft hvis den stiger et par Mill fordi den er blevet syltet så længe!
Det ændrer ikke på hans pris at han har fået debut på landsholdet. Det er værdien på tidspunktet der gælder, ikke hvad der måtte ske af fortræffeligheder efter skiftet.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af nikand » torsdag, 15. okt, 2015 11:04

Undrede mig også over de historier som fortalte at Ings ville blive dyrere pga landshold.

I samme ombæring læste jeg i tipsbladet at 50% af de engelske spillere der har mere end 5 pl kampe og spiller i pl nu har spillet på landsholdet.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Belloni » torsdag, 15. okt, 2015 15:24

Emmy skrev:
Belloni skrev:Hvorfor er det lige kompensationen på Ings kan stige til over 10 Mill pund, fordi han har fået debut for det engelske landshold?
Burde hans værdi ikke vurderes da han skiftede klub, og ikke 4 måneder efter?? Synes det er groft hvis den stiger et par Mill fordi den er blevet syltet så længe!
Det ændrer ikke på hans pris at han har fået debut på landsholdet. Det er værdien på tidspunktet der gælder, ikke hvad der måtte ske af fortræffeligheder efter skiftet.
Ok, det lyder fint. Har også set nogle artikler der nævner prisen bliver højere grundet debuten.
:army7:

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Aarhus » torsdag, 15. okt, 2015 15:33

Ings har revet korsbåndet over...


Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Surf » torsdag, 15. okt, 2015 15:37

For fucks sake! Godt nok nogle kedelige nyheder op til en PL-weekend man ellers glæder sig til. Hvor er det bare pisse uheldigt. Og så med den start han har fået!
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af LFC-Aaby » torsdag, 15. okt, 2015 15:45

Hvor er det synd for Ings... Og hvad fanden er chancen for at to af de store overraskelser i år, begge får samme skade. Fuck det er vanvittigt!
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 15. okt, 2015 15:54

LFC-Aaby skrev:Hvor er det synd for Ings... Og hvad fanden er chancen for at to af de store overraskelser i år, begge får samme skade. Fuck det er vanvittigt!

Så er der efterhånden kun Sturridge tilbage af kvalitet, til angrebet.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 15. okt, 2015 15:58

Synd for Ings.

Rent spillemæssigt ser jeg det dog ikke som en stor katastrofe, trods alt. Jeg forventer, at Klopp vil spille med én angriber, og at det bliver Sturridge hovedsageligt. Så jeg tror egentlig ikke, at Ings ville få så meget spilletid alligevel (i hvert fald i PL), forudsat Sturridge og Benteke holder sig fri af skader.

Vi er ok dækket ind med Origi som tredjeangriber, synes jeg.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 28 - Danny Ings

Indlæg af texy » torsdag, 15. okt, 2015 15:58

Nej nej nej!!! Det er fandme skidt. I mine øjne var/er han den af vores angribere, der er bedst egnet til at spille et Klopp'sk presspil.

Hvor alt (trods flere skader) var nærmest rosenrødt for mig lige efter Klopp's tiltrædelse, så vender denne nyhed meget rundt på det for mig. Jeg er godt klar over, at jeg vurderer Ings højere end de fleste andre, men jeg vil langt hellere spille med ham end med Benteke, fordi jeg tror at holdet bliver bedre på den måde. Også selvom Benteke har overrasket mig vildt positivt og rent faktisk har spillet virkelig godt.

Nu giver startelveren vel snart sig selv....
Kloppite

Besvar