12 - Joe Gomez

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af JTN » fredag, 15. jul, 2016 11:25

Ja der er ingen grund til at male fanden på væggen, men fart er netop en af de ting, som for mange skader har det med at påvirke. Jeg håber, at han bliver klar hurtigt, men en hel preseason med Klopp og spilletid i venskabskampe plus det løse i liga og cup bliver svært at indhente midt i sæsonen.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af Pede » onsdag, 31. aug, 2016 20:07

Ham her kan vi hurtigt ende med at få brug for, med vores nuværende konstellation in mente. Jeg håber han er klar til opgaven.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af Niels K » søndag, 25. sep, 2016 09:25

Så er han snart tilbage, og han får flotte ord med på vejen fra Kaptajnen:

http://www.hitc.com/en-gb/2016/09/24/jo ... -by-gomez/?

Jeg tror også, at han kan blive en rigtig stor spiller for os.

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af JTN » fredag, 21. okt, 2016 11:15

Joe Gomez overvejes udlejet, så han kan få kamptræning. Måske ikke så dumt, men jeg så hellere det skete in house på det lovende u23-hold som beskrevet og efterfølgende på førsteholdet i cupkampe eller ved skader/træthed. Til gengæld kunne det være bonus at give ham kampe sammen med Ward i Huddersfield, som vel nærmest er at betragte som vores b-hold ;)

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... h-12055781
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af texy » fredag, 21. okt, 2016 13:47

Flere interesserede klubber i forhold til at leje Gomez i januar, end tilfældet foreløbigt er for Sakho. Samtidig tøver klubben med at sige ja til en sådan aftale, fordi man ikke er sikker på bredden i et midterforsvar bestående af Matip, Lovren, Klavan, Lucas og så førnævnte Sakho.

Det sidste kan jeg kun tolke som om, at man på ingen måde ser nogen form for rolle til Sakho i LFC. Men hvad siger det første om Sakho? Stiller det spørgsmålstegn ved hans kvalitet eller engagement? Eller er det bare fordi, der er for langt til januar, og tilbuddene om køb og lejeaftaler nok skal komme til den tid?

Godt for Gomez, at han allerede nu har beundrere. Knap så godt for Sakho.
Kloppite

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 21. okt, 2016 13:51

Et mere interessant spørgsmål er om Gomez kommer tilbage til fordums styrke. Jeg er rimelig tilfreds med Matip og Lovren, hvorimod Klavan er jeg knap så tilfreds med, måske hvis Gomez viser god form, kan han true Klavan som tredje valg i midterforsvaret.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af Mads T. » fredag, 21. okt, 2016 16:40

Nu er der jo også en del forskel på leje af et yngre talent til en championship-klub, som alle har spillere på lån og så til en løntung spiller som Sakho, som næsten kræver at være fast mand, hvis han skal udlejes. Det er da klart lettere at leje Gomez ud og derfor er der også flere bejlere til ham.

Er fint tryg ved at have Sakho som tredjevalg til forsvaret, hvis det skulle blive nødvendigt, så en udlejning af Gomez ville være fint.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af Niels K » lørdag, 22. okt, 2016 14:36

Jer både for en udlejning resten af sæsonen, eller spil på vores rigtig stærke U23 hold alt efter, hvad spiller og klub finder mest rigtigt.

Klopp har stor tiltro til Gomez, og det har jeg også:

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... d-12063294?

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af Thommo » lørdag, 22. okt, 2016 21:05

Han må da være en drøm at have på bænken, han kan dække alle 4 pladser i forsvaret, og nu da Flanno er udlejet, bør Joe efter min mening ikke udlejes, specielt da vi er så smalle bagude, 6 mand plus Joe til 4 pladser, der kan hurtigt blive brug for den unge spiller
Verden er smask fuld af hyklere....

Sir Bob Three Times
Indlæg: 29
Tilmeldt: mandag, 08. sep, 2014 20:04

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af Sir Bob Three Times » søndag, 13. nov, 2016 18:30

Han skulle efter sigende have været i kamp i dag. I en kamp bag lukkede døre mod Accrington Stanley. Han fik en halveg, så det er jo bare rigtig gode nyheder. Vi vandt i øvrigt kampen 5-0. Hattrick af Rhian Brewster.

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af jørgen lk » mandag, 14. nov, 2016 13:35

Sir Bob Three Times skrev:Han skulle efter sigende have været i kamp i dag. I en kamp bag lukkede døre mod Accrington Stanley. Han fik en halveg, så det er jo bare rigtig gode nyheder. Vi vandt i øvrigt kampen 5-0. Hattrick af Rhian Brewster.
Rhian Brewster er brandvarm i øjeblikket. Det er dæleme nogle spændende typer vi har i ungdomsrækkerne..
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af Mads T. » fredag, 27. jan, 2017 20:26

Ny femårig kontrakt til Gomez. Der venter forhåbentlig en stor fremtid for ham. Virker i hvert fald som om, Klopp og Liverpool ser et stort lys i ham.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af Niels K » lørdag, 28. jan, 2017 11:27

Mads T. skrev:Ny femårig kontrakt til Gomez. Der venter forhåbentlig en stor fremtid for ham. Virker i hvert fald som om, Klopp og Liverpool ser et stort lys i ham.
Så bliver det spændende at se, om han tiltænkes en plads ved siden af Matip snart, eller om han er tiltænkt en afløserrolle ?

Jeg byttede under alle omstændigheder gerne Lovren for Van Dijk til sommer.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af Mads T. » lørdag, 28. jan, 2017 12:33

Van Dijk ville være et fantastisk køb. Lovren får meget kritik, men med en god makker ved siden af sig, er han dog stadig en god forsvarsspiller i mine øjne. Ville dog ikke have noget imod at smide ham ud på bænken, hvis det betød Van Dijk og Matip som vores midterforsvar.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af Niels K » lørdag, 28. jan, 2017 12:57

Mads T. skrev:Van Dijk ville være et fantastisk køb. Lovren får meget kritik, men med en god makker ved siden af sig, er han dog stadig en god forsvarsspiller i mine øjne. Ville dog ikke have noget imod at smide ham ud på bænken, hvis det betød Van Dijk og Matip som vores midterforsvar.
Det lyder også voldsomt stærkt i mine ører :dance:

Besvar