12 - Joe Gomez

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af AndreasN » lørdag, 28. jan, 2017 13:07

Van Dijk ville være et fantastisk køb synes jeg. Vi vinder simpelthen aldrig noget, hvis Lovren og Klavan skal spille så mange kampe. Ingen af dem er i nærheden af at være gode nok over en hel sæson.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 28. jan, 2017 18:32

JoE Gomez må være tiltænkt reservesspiller i længden(Klavans overtager?), hans alder iøvrigt snart 20'erne. Van Djik ville være mere end perfekt til CB sammen med Joel Matip. Dog kommer der nok en "kanin op af hatten" til sommer med VB også.. Moreno er da forfærdeligt, at se på.
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af Niels K » lørdag, 29. jul, 2017 15:15

Klopp melder Gomez i fin form:

http://www.liverpool.no/nyheter/2017/7/ ... rer-klopp/

Det bliver en vigtig pre season for Gomez.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af Niels K » søndag, 30. jul, 2017 15:48

Gomez har smidt nogle kilo efter ønske fra Klopp, da han skulle være hurtigere, og så ser han ud til at skulle vikariere over hele 4-back linjen:

http://www.liverpool.no/nyheter/2017/7/ ... muskuloes/

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af Mads T. » onsdag, 30. aug, 2017 23:37

Gomez ny kaptajn for U21. Godt gået af ham.


Brugeravatar
lasse.j
Indlæg: 1111
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 09:24
Geografisk sted: Randers
Alder: 51

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af lasse.j » torsdag, 31. aug, 2017 09:24

Mads T. skrev:Gomez ny kaptajn for U21. Godt gået af ham.

Tillykke til ham :aliboronz8:
Mvh

Lasse

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 31. aug, 2017 09:49

lasse.j skrev:
Mads T. skrev:Gomez ny kaptajn for U21. Godt gået af ham.

Tillykke til ham :aliboronz8:
Jeg vidste ikke at New England havde deres eget fodboldhold. :alcohol:
TILLYKKE til knægten

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 06. sep, 2017 08:06

Joe Gomez blev kåret som Man of the Match i Englands U21 kamp mod Litauen (ifølge jensemand skal der stå Letland, beklager). Flot!

https://twitter.com/lfcfanscorner?lang=da

Efter hans skadeshelvede, håber jeg virkelig han får succes. Han Var for et par siden beskrevet som et af de største forsvarstalenter i Europa.
Senest rettet af Hr. Drejer onsdag, 06. sep, 2017 10:40, rettet i alt 2 gange.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af jensemand » onsdag, 06. sep, 2017 09:53

ikke at det betyder så meget men det var nu altså mod Letland ;)

Men skide fedt og tillykke til Joe det er godt at se at vores spillere gør det godt og samtidig ikke får skader her i pausen :)
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 11. sep, 2017 13:01

jensemand skrev:ikke at det betyder så meget men det var nu altså mod Letland ;)

Men skide fedt og tillykke til Joe det er godt at se at vores spillere gør det godt og samtidig ikke får skader her i pausen :)
Selvtillid skal aldrig undervurderes i elitesport. så ved jeg ikke om Letland giver mere eller mindre end Litauen.

Det er fedt at Gomez er ved at komme tilbage på sporet, kan han overvinde den modgang han oplevede kan det jo give ham en enorm mental styrke.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 14. sep, 2017 14:48

Skal Gomez spille i midterforsvaret istedet for backen?

Diskutionen er dukket op i kamptrådende et par gange i løbet af den sidste månedstid.

På den ene side er det vigtigt at TAA ikke er vores eneste HB indtil Clyne er tilbage, så for holdet er det super at vi har en hurtig, stærk og defensivt velfunderet Gomez som alternativ til TAA. det giver også Gomez en masse spilletid og erfaring som han kan bruge senere i karrieren.

på den anden side.. Gomez's fremtid er sandsynligvis som centerhalf, så det giver absolut mening at han også skal koncentrere sig om den position så han kan blive ekspert i den. Gomez har en masse speed og det vil være rigtig godt for os med en hurtig og teknisk dygtig CB. Desuden går hans vej til start opstillingen "kun" igennem Lovren og Klavan, så det er bestemt ikke umuligt at han kan være vores 2.-3. valg i løbet af et par kampe.

Jeg tror at planen er at Gomez skal rotere med TAA indtil Clyne kommer tilbage og så være fjerdevalg i midterforsvaret. Det giver rigtig god mening, det er den løsning der kan give Gomez mest spilletid i et halvt års tid og Gomez er bedre end Flanno pt. Men spørgsmålet er selvfølgelig om Gomez virkelig vil kunne true Lovren og Klavan. Der er jo også det ved det at vi måske forsøger at hente en ny CB i januar og sker det vil Gomez pludselig få noget længere til start opstillingen.

Personligt er jeg meget i tvivl, indtil i aftes mod Sevilla var jeg sikker på at vi skulle holde os til planen, lade Gomez fokusere på HB indtil december eller hvornår Clyne er tilbage og så skifte ham til CB og håbe at vi får mange nemme FA cup kampe han kan spille i. Men nu er jeg godt nok på vippen. Det afhænger også lidt af hvor god Flanno er blevet, for TAA skal ikke spille to fulde kampe om ugen og hvis Gomez skal spille CB så skal han ikke også spille HB halvdelen af kampene, så skal han fokusere på at slå til som CB.


Men hvad siger i andre?

HB indtil CLyne er tilbage og så kan han få Klavans plads i CB-køen efter nytår?

CB nu og så må vi klare os på HB så godt vi kan, evt. med Ox eller Milner dernede et par kampe?

3. valg på CB og 2. valg på HB og håbe at Gomez er så alsidig at han kan klare det uden at blive forvirret?

en helt fjerde mulighed jeg ikke kan komme i tanke om?

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af Pede » torsdag, 14. sep, 2017 15:33

Prøv ham som 2. valg til CB pladsen. Jeg tror ikke han gør det værre end Lovren og Klavan.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 16. nov, 2017 11:22

og debatten fortsætter...
http://www.skysports.com/football/news/ ... m-sherwood
Despite being only 20-years-old with only 14 Premier League appearances under his belt, Sherwood thought his performance showed he should be the first-choice centre-back at Liverpool ahead of Dejan Lovren and Joel Matip while also praising Gareth Southgate's decision to blood the youngsters.
Det er hårdt at spille i midterforsvaret og Gomez er ramt af at han også er vores bedste højreback lige pt. Jeg syntes han gør det rigtig godt og får en masse gode minutter og erfaring.

Jeg ved ikke om Flanno er begyndt at røre lidt på sig igen hos reserverne, det syntes jeg de sagde i den sidste Blood Red Podcast, men står valget mellem Matip-Lovren-Gomez/Trent vs. Matip-Gomez - Trent/Flanno, så tror syntes jeg at Trent og Flanno til højre back er lidt af et sats. Så er der selvfølgelig Milner, men han er bare også vigtig på midten, hvor han i den grad har spillet sig helt op i kampen op pladserne og i de sidste par kampe har han været en bedre 8'er end Can(der også har haft en skidt periode) og nogle af dem bedre end Gini(der ellers også har spillet sig op i samme periode) og han har også haft gode indhop som en mere stabiliserende midtbane.

I min verden skal vi forstsætte med Gomez på højre back, suppleret af Trent, indtil Clyne er tilbage også selvom det betyder det meste af året. Så kan han forhåbentlig glide ind i midterforsvaret i næste sæson som 2.-3. valg alt efter hvordan han gør det.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 16. nov, 2017 11:37

Gomez kan da sagtens starte i midterforsvaret og Arnold på backen. Bare vi undgår at se Lovren og Klavan på banen.

En konstellation som denne er da at foretrække:

Arnold--Gomez--Matip--Moreno

Arnold er bedre på backen end både Lovren og Klavan er i miderforsvaret. Derfor skal Gomez starte i midten. Men vi skal passe på med at drive rovdrift på ham, han skal også hviles.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af Cynwal » torsdag, 16. nov, 2017 11:53

Filos of Isk skrev:Så er der selvfølgelig Milner, men han er bare også vigtig på midten, hvor han i den grad har spillet sig helt op i kampen op pladserne og i de sidste par kampe har han været en bedre 8'er end Can(der også har haft en skidt periode) og nogle af dem bedre end Gini(der ellers også har spillet sig op i samme periode) og han har også haft gode indhop som en mere stabiliserende midtbane.
Nu kommer Adam Lallana jo også tilbage, og hans arbejdsraseri og hurtige fødder ser også godt ud på 8'er positionen, så jeg er ikke så bange, hvis Millner skal vikariere på højre back.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Besvar