Jürgen Klopp

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Sivi » torsdag, 19. maj, 2016 23:52

Spazzjack skrev:Billede


Nogen der ved hvor denne historie stammer fra?
Jeg har tænkt over det samme, den var overalt på min Twitter idag
Justice for the 96! <3

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af MP » fredag, 20. maj, 2016 08:01

http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... -hotelbar/

Eftersigende fra en Mirror journalist David Maddock?

Brugeravatar
CVLiverpool
Indlæg: 679
Tilmeldt: mandag, 16. dec, 2013 10:43
Geografisk sted: Aarhus

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af CVLiverpool » fredag, 20. maj, 2016 08:08

Uden at træde nogle over tæerne, så synes jeg tålmodigheden fra både nye og gamle fans er helt ude i hampen.
Der er nogle af de gamle fans, som var vænnet til succes med Liverpool, der kræver trænerens hoved hurtigere end andre.
Der er også nogle af de nye, der nok har set United levere store præstationer, der håber på det samme for Liverpool (bevares, det gør vi alle),
og nogle af dem viser også en stor mangel på tålmodighed. Der er naturligvis hver sin måde at være trofast fan på, men i stedet for at dømmende og bagklog kunne man måske være mere konstruktiv og støttende i tider, hvor holdet lider.

Hvor vil jeg hen med det? Pointen er, at under Dortmund kampen, Villerreal kampen og alle de andre gode kampe har vi kaldt Klopp genial, kaldt spillerne for klipperne og scoringsmaskiner,
men ligeså snart der er lidt modgang, så skal halvdelen af holdet ud og trænerens taktik var forkert.

For mig er Klopp den rigtige mand til jobbet og han bliver støttet helt til han går på pension og har vundet alt hvad der er vinde med Liverpool.
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Scherwin » fredag, 20. maj, 2016 08:18

Er det nogle som mener klopp ikke er det bedste som er sket for liverpool de sidste 10 år?

INGEN managers kan gøre det bedre i Liverpool end Klopp.

Klopp forever. thank you

YNWA
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Kelly » fredag, 20. maj, 2016 08:32

CVLiverpool skrev:Uden at træde nogle over tæerne, så synes jeg tålmodigheden fra både nye og gamle fans er helt ude i hampen.
Der er nogle af de gamle fans, som var vænnet til succes med Liverpool, der kræver trænerens hoved hurtigere end andre.
Der er også nogle af de nye, der nok har set United levere store præstationer, der håber på det samme for Liverpool (bevares, det gør vi alle),
og nogle af dem viser også en stor mangel på tålmodighed. Der er naturligvis hver sin måde at være trofast fan på, men i stedet for at dømmende og bagklog kunne man måske være mere konstruktiv og støttende i tider, hvor holdet lider.

Hvor vil jeg hen med det? Pointen er, at under Dortmund kampen, Villerreal kampen og alle de andre gode kampe har vi kaldt Klopp genial, kaldt spillerne for klipperne og scoringsmaskiner,
men ligeså snart der er lidt modgang, så skal halvdelen af holdet ud og trænerens taktik var forkert.

For mig er Klopp den rigtige mand til jobbet og han bliver støttet helt til han går på pension og har vundet alt hvad der er vinde med Liverpool.

Jeg tror det er vigtigt at tale ud fra sig selv :) :) og ikke kommenterer på hvad du tror andre tænker. For med 90 % sikkerhed har du ikke ret :). Det har jeg efterhånden lært :) . Jeg er helt enig i at Klopp er den rigtige i mange år.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

bblauritzen
Indlæg: 1059
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af bblauritzen » fredag, 20. maj, 2016 09:27

CVLiverpool skrev:Uden at træde nogle over tæerne, så synes jeg tålmodigheden fra både nye og gamle fans er helt ude i hampen.
Der er nogle af de gamle fans, som var vænnet til succes med Liverpool, der kræver trænerens hoved hurtigere end andre.
Der er også nogle af de nye, der nok har set United levere store præstationer, der håber på det samme for Liverpool (bevares, det gør vi alle),
og nogle af dem viser også en stor mangel på tålmodighed. Der er naturligvis hver sin måde at være trofast fan på, men i stedet for at dømmende og bagklog kunne man måske være mere konstruktiv og støttende i tider, hvor holdet lider.

Hvor vil jeg hen med det? Pointen er, at under Dortmund kampen, Villerreal kampen og alle de andre gode kampe har vi kaldt Klopp genial, kaldt spillerne for klipperne og scoringsmaskiner,
men ligeså snart der er lidt modgang, så skal halvdelen af holdet ud og trænerens taktik var forkert.

For mig er Klopp den rigtige mand til jobbet og han bliver støttet helt til han går på pension og har vundet alt hvad der er vinde med Liverpool.
Hvis der er noget vi "gamle" fans er så er det da tålmodige.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Kelly » fredag, 20. maj, 2016 09:28

bblauritzen skrev:
CVLiverpool skrev:Uden at træde nogle over tæerne, så synes jeg tålmodigheden fra både nye og gamle fans er helt ude i hampen.
Der er nogle af de gamle fans, som var vænnet til succes med Liverpool, der kræver trænerens hoved hurtigere end andre.
Der er også nogle af de nye, der nok har set United levere store præstationer, der håber på det samme for Liverpool (bevares, det gør vi alle),
og nogle af dem viser også en stor mangel på tålmodighed. Der er naturligvis hver sin måde at være trofast fan på, men i stedet for at dømmende og bagklog kunne man måske være mere konstruktiv og støttende i tider, hvor holdet lider.

Hvor vil jeg hen med det? Pointen er, at under Dortmund kampen, Villerreal kampen og alle de andre gode kampe har vi kaldt Klopp genial, kaldt spillerne for klipperne og scoringsmaskiner,
men ligeså snart der er lidt modgang, så skal halvdelen af holdet ud og trænerens taktik var forkert.

For mig er Klopp den rigtige mand til jobbet og han bliver støttet helt til han går på pension og har vundet alt hvad der er vinde med Liverpool.
Hvis der er noget vi "gamle" fans er så er det da tålmodige.
:laughin: :D :D
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Dieks » fredag, 20. maj, 2016 15:10

Sivi skrev:
Spazzjack skrev:Billede


Nogen der ved hvor denne historie stammer fra?
Jeg har tænkt over det samme, den var overalt på min Twitter idag
Rigtig god mandskabspleje. En sommerpause hvor spillerene er væk fra hinanden pga. EM, så er det vigtigt at få løftet stemningen lidt oven på skuffelsen. Ellers kan der hurtigt blive langt til engang i Juli. Tror heller ikke det var den sidste finale under Klopp. Med lidt mere held i City kampen og mere Gejst/rygrad eller hvad man nu skal kalde det i Sevilla kampen, så havde det været To pokaler på hans 1. Halv sæson. Og sæsonen havde derved været godkendt. Nu er der mange der mener at set har været en total fiasko med en 8. Plads og To tabte finaler. Men for mit vedkommende, så var sæsonen mere end godkendt da Klopp blev præsenteret. Havde afskrevet top 4 og alle andre pokaler inden. Så det imponerende presspil han har fået spillerene til at vise i flere kampe, det giver mig tro på at vi går en spændende og lys fremtid i møde. Der vil altid komme op og nedture i spillet. Jeg ser det som den stærste udfordring at få hævet bund niveauet. Så man får færre dumme pointtab ved at smide 2 måls førringer.

Med det beløb, rygterne siger at klopp har til rådighed, så er jeg også sikker på at han får samlet en slagkraftig trup. Ser i hvert faldet utrolig meget frem til næste sæson. Selvom det er uden Europæisk deltagelse.

God sommer derude. :aliboronz8:
YNWA..!

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Callesen » søndag, 05. jun, 2016 10:53

Jeg har skrevet lidt om et par episoder med Klopp (og lidt om spillet), hvor jeg synes han har grebet tingene forkert an og ikke gjort, som vi altid har gjort i Liverpool.

http://liverpool-fc.dk/klopps-foerste-tid-i-liverpool/

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af DAGGER! » søndag, 05. jun, 2016 11:07

"Men at smide point imod Southampton, Sunderland og Newcastle efter, at have været foran med 2-0 det er pinligt og viser, hvor lang vej der er igen for os.

Jeg håber han lærer af dette og er bedre forberedt næste gang vi står i en finale eller i en afgørende kamp. For det er jeg ikke i tvivl om han nok skal få os i. Den tro på tingene, som er kommet blandt Liverpool´s fans er steget helt vildt efter ansættelsen og den skal vi holde fast i og bygge videre på."

Smukt skrevet Lasse Callesen, og beskriver godt afslutningen på sæsonen i hhv PL og EL.

YNWA :army8:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Cynwal » søndag, 05. jun, 2016 14:24

Callesen skrev:Jeg har skrevet lidt om et par episoder med Klopp (og lidt om spillet), hvor jeg synes han har grebet tingene forkert an og ikke gjort, som vi altid har gjort i Liverpool.
Udmærket og velovervejet indlæg, Lasse. At altid gøre som vi altid har gjort, er dog i mine øjne ikke en ubetinget kvalitet. Eksempelvis hang klubben, da nedturen satte ind / succes'en ikke fortsatte (i starten af 90'erne) alt for længe fast i Shankly ånden, og forstod ikke, at klubbens indtjening var alfa og omega for at kunne være med i den absolutte top efter dannelsen af Premier League og Champions League.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Callesen » søndag, 05. jun, 2016 20:42

@Dagger mange tak.

@Carsten

Jeg er skam helt enig i det du siger. Men jeg kan ikke se, hvordan vi skal kunne komme videre og blive bedre ved f.eks. at overfuse spillerne offentligt?

Som sagt er jeg lidt splittet med skiltet. Det kan give motivation til at få lov til at klappe det og har helt sikkert virket, som en god omgang motivation. Men at ændre på den del fremadrettet i klubben?
Jeg kan godt forstå der var nød til, at blive gjort op med Shankly´s romantiske syn på tingene og få rykket klubben på mange af tingene for, at vi kunne bliver i toppen af Premier League. Men her er vi vel mere over i en anden del af det, hvad der er en nødvendighed i fodboldklubber?

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af texy » fredag, 08. jul, 2016 11:49

Måske dette er en bedre tråd, at linke til den fantastiske nyhed om Klopps forlængelse af kontrakten.

http://www.liverpoolfc.com/news/first-t ... m-lfc-deal

Og hvorfor er jeg så konstant optimistisk i forhold til, hvad jeg tror Klopp kan få ud af vores trup?

Et af svarene kan findes ved at kombinere nedenstående tweets med det faktum, at Klopp har købt en ny målmand og en ny midterforsvarer, som forhåbentlig samlet set kan forbedre vores defensiv.





Jeg tror oprigtigt talt ikke, at vi mangler så meget for at kunne spille med helt i toppen af PL. Slet ikke i en sæson, hvor der ikke er europæiske kampe. De hold, der pludselig også skal koncentrere sig om Europa vil efter min opfattelse blive mere presset end nogensinde før i PL, da der er mange hold udenfor den normale top, som ser ud til at blive virkelig stærke.

Leicester tvivler jeg lidt på. Men Everton, West Ham og Crystal Palace tror jeg vil presse sig på sammen med os.
Kloppite

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 08. jul, 2016 16:03

texy skrev:Måske dette er en bedre tråd, at linke til den fantastiske nyhed om Klopps forlængelse af kontrakten.

http://www.liverpoolfc.com/news/first-t ... m-lfc-deal

Og hvorfor er jeg så konstant optimistisk i forhold til, hvad jeg tror Klopp kan få ud af vores trup?

Et af svarene kan findes ved at kombinere nedenstående tweets med det faktum, at Klopp har købt en ny målmand og en ny midterforsvarer, som forhåbentlig samlet set kan forbedre vores defensiv.





Jeg tror oprigtigt talt ikke, at vi mangler så meget for at kunne spille med helt i toppen af PL. Slet ikke i en sæson, hvor der ikke er europæiske kampe. De hold, der pludselig også skal koncentrere sig om Europa vil efter min opfattelse blive mere presset end nogensinde før i PL, da der er mange hold udenfor den normale top, som ser ud til at blive virkelig stærke.

Leicester tvivler jeg lidt på. Men Everton, West Ham og Crystal Palace tror jeg vil presse sig på sammen med os.
Klopp´s forlængelse er imo den bedste nyhed i dette vindue. Indtil nu i hvert fald. Håber selvfølgelig at der kommer endnu større og endnu bedre senere ... :love3:

Hvad angår det med antal målchancer, så er det jo bare at håbe at Ings, Origi, Sturridge og [angriber #4] kan holde sig skarpe.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 08. jul, 2016 16:16

Dejlig sommer nyhed. Tillykke til Liverpool FC. Jeg tror på Klopp og jeg tror på ægteskabet mellem Liverpool og Klopp.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar