Jürgen Klopp

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Oomph242
Indlæg: 5673
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 24. aug, 2016 08:40

Om det er Klopp eller en anden manager. Vores transfers lugter stadig en del af transferkomiteen.

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af TomViolence » onsdag, 24. aug, 2016 10:57

Oomph242 skrev:Om det er Klopp eller en anden manager. Vores transfers lugter stadig en del af transferkomiteen.
Den må du uddybe, for det synes jeg ikke. Mane og Wijnaldum er spillere, som Klopp i mine øjne går specifikt efter for at bidrage måden, han vil spille på. Det er også spillere, jeg sagtens kunne se ham købe i Dortmund. Klavan er vel i øvrigt ikke et særligt typisk transferkomitekøb, medmindre det var samme tilfælde som med Kolo.
Scouser by heart.

Siden 2009.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af AJ » onsdag, 24. aug, 2016 12:45

@ texy

Jeg ved ikke, hvem du hentyder til, men jeg synes godt nok ikke, at min kritik ligefrem er hysterisk. Jeg kritiserer nogle helt konkrete beslutninger. Specielt angående transfers. Ved vi overhovedet, hvor god Klopp er på det punkt? Måske stod Zorc alene for at hente de gode spillere til Dortmund? Jeg forstår ikke den store tiltro til Klopp.

Jeg prøver slet ikke at negligere hans meritter fra Dortmund-tiden, men du overdriver altså, efter min mening, når du påstår, at det Bayern-hold, han slog, var på niveau med Barcelona. Det Bayern-hold, han slog i første omgang hed primært: Butt - Lahm, van Buyten/Tymoschuk, badstuber, Pranjic - van Bommel, Schweinsteiger - Robben, Müller/Kroos, Ribéry - Gómez. Et meget stærkt hold, men ikke Barca-niveau. Året efter hed holdet: Neuer - Rafinha, Boateng, Badstuber, Lahm - Kroos, Schweinsteiger/Gustavo - Robben, Müller, Ribéry - Gómez. Jeg understreger, at det ikke er for at negligere de store bedrifter, som de virkelig er.

Pointtal for Dortmund fra 2011-2015: 75, 81, 66, 71, 46. Jeg synes altså ikke, at man bør glemme, at Klopps seneste hele sæson bød på et fuldstændig håbløst efterår. Det blev godt nok reddet lidt med et flot forår, som dog endte med et nederlag i pokalfinalen til Wolfsburg. Og jeg synes ikke, at man skal dømme Klopp på tabte finaler, men faktum er, at han har vundet én pokalfinale i Tyskland, men tabt to. Derudover har han tabt en CL-finale, en Liga Cup-finale og en EL-finale. Det er en sejr ud af seks mulige. Det er flot overhovedet at komme i så mange finaler, men jeg prøver bare at skabe en modvægt til den efter min mening overdrevne begejstring for Klopp.

Jeg er ikke pessimistisk bare for at være pessimistisk, men jeg har endnu for alvor til gode at se, hvorfor det skulle blive helt fantastisk med Klopp i Liverpool.

Hr. Drejer
Indlæg: 13744
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 24. aug, 2016 14:02

Enig med AJ - igen. En træner skal bedømmes på resultater, og Klopp har haft flotte resultater, men også meget varierende resultater. Hans sidste sæson for Dortmund, havde han et helt forfærdeligt efterår. Dernæst tegner der sig et mønster med at hans hold ikke slår til i finaler. Hvorfor, ved jeg ikke. Som AJ skriver har han 1 sejr ud af 6 mulige, hvilket langtfra er imponerende. Og han har ført os til 2 finaler, som begge endte med tab. Heller ikke imponerende.

Jeg mener ikke kritikken af Klopp er hysterisk. Derimod mener jeg at den store blinde tro på ham er hysterisk. Bare fordi vores manager hedder Klopp, fritager ham ikke for et ansvar ej heller for kritik. Jeg er Klopp tilhænger, og tror og håber han får succes, men som sagt er han ikke fritaget for kritik. Kritik skal være i orden i en hver debat, ellers er det ikke en fri debat.

Som AJ mangler jeg stadig at se, det fantastiske i at vi har fået Klopp som manager. Jo, han siger nogle sjove ting til pressemøderne, han jubler sammen med spillerne. Men han har lavet nogle store taktiske fejl, lavet nogle transfers som jeg ikke forstår, samt mener jeg at han ikke har adresseret nogle mangler ved vores hold. Men han skal jo også lære PL at kende, og derfor skal han gives tid.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af texy » onsdag, 24. aug, 2016 15:57

AJ skrev:@ texy

Jeg ved ikke, hvem du hentyder til, men jeg synes godt nok ikke, at min kritik ligefrem er hysterisk.
Ikke dig specielt, men mere den generelle tendens i medier og også lidt her på forum. For 4 officielle kampe siden var Klopp nærmest et geni. 4 kampe senere stilles der mange spørgsmål, som slet ikke var relevante tidligere.

Et eksempel for mig, er den offentlige konklusion af, at Moreno er nærmest skadelig for LFC og Klopp (fordi han har skilt sig af med Flanno og Smith) skal købe en ny spiller til pladsen. Igennem lang tid har det manglende køb været en skarp kritik af Klopp. Især fra folk som Carra, Souness, Collymore og andre ex spillere, der betales for at vide bedre end diverse managers, selvom Neville vel har illustreret, at det ikke nødvendigvis er tilfældet.

Hvem har taget sig tid til (eller fået lov til) at sidde stille og roligt med Klopp for at høre ham om hans syn på positionen. Vurderer han Moreno som en topspiller eller en spiller, som han kan udvikle til en topspiller. Vurderer han Milner som ideel til pladsen. Har han tænkt sig, at Gomez skal sikres noget kamperfaring på positionen. Vurderer han, at endnu en spiller til positionen kombineret med færre kampe i denne sæson vil skabe for meget larm i truppen i forhold til ønsker om spilletid. Overvejer han at spille med 3 midterforvsarere i nogle kampe. Ser han ikke gode nok alternativer på markedet, som kan hentes. Eller har han nogle helt andre overvejelser, som vi slet ikke kan se lige nu. Kritikken er for mig lidt "børn i en slikbutik" agtig. Køb køb køb. Nærmest panisk. Eller hysterisk - som så var det ord, jeg valgte at bruge.

Det samme kan siges om forsvaret. Vi lukker mange mål ind i 3 kampe i streg (EL finale og 2 nye PL kampe) og så er der panik eller hysteri.

Vi scorer ikke imod Burnley og så er der panik i forhold til vores spillestil og kreative evner.

Mit indlæg var bestemt ikke sigtet imod nogen specielt (så skulle det da mest af alt være Carra og Souness). Det var mere affødt af en observering af, hvor dramatisk stemningen har ændret sig i løbet af meget få reelle kampe. Jeg savner "den gamle" stemning. Den hvor alle var glade for Klopp og sikre på succesen. Den som Man Utd fans foreløbigt har i forhold til Mourinho og Zlatan. For jeg tror helt oprigtigt på, at stemningen omkring klubben og personer i klubben også kan have indflydelse på spil og resultater.
Kloppite

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af texy » onsdag, 24. aug, 2016 17:38

@Drejer

Synes, at du kun fokuserer negativt.

Hvor mange managers for klubber med begrænsninger i budgettet har nået 6 finaler på 8 år? Tegner sig et billede af, at Klopp ikke kan vinde finaler? Ja, måske. Eller også kan alt bare ske i en finale, og Klopp's hold har trukket det korteste strå 5 ud af 6 gange. Skal ikke kunne udtale mig om dem alle, men vi trak da bestemt det korteste strå i EL-finalen, hvor en eller anden inkompetent svensker sikrede, at vi ikke fik de straffe, der blev begået i den første halvleg, som vi ellers sad totalt på. Resten er bedrøvelig historie.

Hvor mange managers for klubber med begrænsede budgetter har 2 mesterskaber på 8 år?

Og hvem er i øvrigt alle de taktiske genier, der er Klopp overlegne? Mourinho? Conte? Pep? Klopp's stats imod Pep er vel noget der ligner 40-60 i Pep's favør. Klopp's stats imod Mourinho er i omegnen af 60 i Klopps favør. Både Mourinho og Pep har kunnet vælge og vrage imellem verdens bedste spillere (og Pep nuppede da også både Götze og Lewandowski fra Klopp), mens Klopp har skulle finde "bargains" eller selv udvikle spillere.

Og så gik Dortmund ned med flaget i en halv sæson under Klopp. Hvis det diskvalificerer hans evner, så er Mourinho også diskvalificeret for sidste sæson.

Du og andre må da gerne kritisere Klopp for min skyld. Men jeg er uenig i kritikken, og synes i øvrigt, at den kommer AAALLLT for tidligt.

Og jeg synes i øvrigt, at det var ekstremt imponerende, at Klopp førte os til to finaler. Også selvom vi tabte dem. Især EL-finalen var imponerende, hvor man trods alt slog Man Utd, Dortmund og Villarreal ud på vejen.
Kloppite

Livercool
Indlæg: 15
Tilmeldt: lørdag, 27. jun, 2015 01:44

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Livercool » onsdag, 24. aug, 2016 18:50

Hr. Drejer skrev:Enig med AJ - igen. En træner skal bedømmes på resultater, og Klopp har haft flotte resultater, men også meget varierende resultater. Hans sidste sæson for Dortmund, havde han et helt forfærdeligt efterår. Dernæst tegner der sig et mønster med at hans hold ikke slår til i finaler. Hvorfor, ved jeg ikke. Som AJ skriver har han 1 sejr ud af 6 mulige, hvilket langtfra er imponerende. Og han har ført os til 2 finaler, som begge endte med tab. Heller ikke imponerende.

Jeg mener ikke kritikken af Klopp er hysterisk. Derimod mener jeg at den store blinde tro på ham er hysterisk. Bare fordi vores manager hedder Klopp, fritager ham ikke for et ansvar ej heller for kritik. Jeg er Klopp tilhænger, og tror og håber han får succes, men som sagt er han ikke fritaget for kritik. Kritik skal være i orden i en hver debat, ellers er det ikke en fri debat.
Enig i betragtningen om at man må dømmes på resultaterne.
Er dog noget usikker på tonen angående vedr tabte finaler og målsætningen for sidste sæson og den nuværende.
Jeg synes at man med stor tålmodighed skal se frem til udviklingen frem for resultatet, og her en udvikling over 3 år. Klopp overtog holdet der havde et setup som ikke var hans hvor hans mål var at redde trådene ud og komme videre. Han fik holdet i 2 finaler, og det er set fra mange vinkler mere end fornuftigt for klubben og holdets mentale fællesøkonomi. Ja vi er da ærgerlige over vi ikke vandt finalerne, men skuffede - nej det er jeg ikke. Jeg kan godt lide hvad jeg ser.
Ja han har fået købt ind i dette transfervindue, og han burde ikke være færdig med at male sit lærred ud. Det tager tid, og naturligvis gør det det. Han vil købe flere.
Jeg måler klopps udvikling af holdet set på 3 sæsonner frem, gældende fra denne sæson.
Jeg synes hans overtagelse af stolen fra Rodgers har været forbilledlig. Jeg håber og tror på at vi er inden for top 4 i år. Skulle vi ramme en 5 plads vil jeg få en tuder på, men så må hævnens time komme de næste 2 liga år. Jeg synes at vores hold er på vej i rette retning også selv om de taber til Burnley. Resultatet mod Burnley var måske ikke helt så uretfærdig på trods. Vi bør slå dem men Burnley tabte kun 5 kampe i sidste sæson i ligaen under. De spillede 15 uafgjorte så det er et hold som kan holde et pres set overall. De scorede 73 mål! Bang! Måske nemmere i en dårligere liga? I al fald tror jeg at Burnley kan sammenlignes med placeringer 17 til 11 i ligaen. Jeg forventer de give andre hold problemer uden at synge dem ind i himlen. På trods er det ikke for heldigt for nogen at vi taber til dem.

Hvis man skulle søge efter mening med sådan et resultat, så tror jeg det er et fremragende wakeup call at få så tidligt i sæsonnen. Som spiller, og det er dem jeg retter kritik af, så må de 3 point føles som et spark i måsen. Der må komme en trodsreaktion, og det tror jeg ultimativt set kan få vores hold og sult i et andet gear tidligt.
Når vores spillere er blevet mere bekendte hinanden er der måske endnu et gear for holdet at hente og det tager igen tid.
10 kampe frem bliver det spændende at se hvad vi har hentet hjem.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Niels K » onsdag, 24. aug, 2016 20:03

texy skrev:@Drejer

Synes, at du kun fokuserer negativt.

Hvor mange managers for klubber med begrænsninger i budgettet har nået 6 finaler på 8 år? Tegner sig et billede af, at Klopp ikke kan vinde finaler? Ja, måske. Eller også kan alt bare ske i en finale, og Klopp's hold har trukket det korteste strå 5 ud af 6 gange. Skal ikke kunne udtale mig om dem alle, men vi trak da bestemt det korteste strå i EL-finalen, hvor en eller anden inkompetent svensker sikrede, at vi ikke fik de straffe, der blev begået i den første halvleg, som vi ellers sad totalt på. Resten er bedrøvelig historie.

Hvor mange managers for klubber med begrænsede budgetter har 2 mesterskaber på 8 år?

Og hvem er i øvrigt alle de taktiske genier, der er Klopp overlegne? Mourinho? Conte? Pep? Klopp's stats imod Pep er vel noget der ligner 40-60 i Pep's favør. Klopp's stats imod Mourinho er i omegnen af 60 i Klopps favør. Både Mourinho og Pep har kunnet vælge og vrage imellem verdens bedste spillere (og Pep nuppede da også både Götze og Lewandowski fra Klopp), mens Klopp har skulle finde "bargains" eller selv udvikle spillere.

Og så gik Dortmund ned med flaget i en halv sæson under Klopp. Hvis det diskvalificerer hans evner, så er Mourinho også diskvalificeret for sidste sæson.

Du og andre må da gerne kritisere Klopp for min skyld. Men jeg er uenig i kritikken, og synes i øvrigt, at den kommer AAALLLT for tidligt.

Og jeg synes i øvrigt, at det var ekstremt imponerende, at Klopp førte os til to finaler. Også selvom vi tabte dem. Især EL-finalen var imponerende, hvor man trods alt slog Man Utd, Dortmund og Villarreal ud på vejen.
Jeg er fuldstændig 100% enig med dig, texy. Klopp er vild dygtig, og jeg vil altid være super tilfreds med at nå finalerne og ja - naturligvis skal de helst vindes, men det tæller rigtig meget, at man i det hele taget står i dem og kan kæmpe om pokalen og dermed give os alle de ultimative fodboldoplevelser.

Jeg var dog stærkt bekymret under og efter Burnley-kampen, da et mega stort problem så fuldstændigt uadresseret ud - nemlig vores problemer med at få lukket en defensiv op og oven i det kom så, at der går 2 mål ind på os. Det lignede noget, vi har set lidt for ofte, og det kan jo ikke være rigtigt, at vi ikke formår at vinde over hold som Burnley. Denne gang var statistikkerne totalt misvisende, da de 23 skud alle var total bovlamme, ukvalificerede og idéforladte.
Mané gjorde mig igen glad og optimistisk, da jeg igen så, hvor hurtige fødder, han har, så han bare lige sætter en mand i feltet på 1 sekund med et træk forbi, og så er vi farlige.
Dette bør andre af vores offensiv spillere bare også kunne gøre, og det irriterer mig, at Coutinho ikke er mere udfordrende i sit spil, og går direkte på målet noget mere i stedet for på tværs af feltet.

Jeg synes også, at vi mangler at se, at den defensive organisation begynder at virker fra centralt på midten og bagover. Jeg vil give Klopp masser af tid, men vi skal da se noget udvikling, der hvor vi trænger allermest til det.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Niels K » onsdag, 24. aug, 2016 20:06

Livercool skrev:
Hr. Drejer skrev:Enig med AJ - igen. En træner skal bedømmes på resultater, og Klopp har haft flotte resultater, men også meget varierende resultater. Hans sidste sæson for Dortmund, havde han et helt forfærdeligt efterår. Dernæst tegner der sig et mønster med at hans hold ikke slår til i finaler. Hvorfor, ved jeg ikke. Som AJ skriver har han 1 sejr ud af 6 mulige, hvilket langtfra er imponerende. Og han har ført os til 2 finaler, som begge endte med tab. Heller ikke imponerende.

Jeg mener ikke kritikken af Klopp er hysterisk. Derimod mener jeg at den store blinde tro på ham er hysterisk. Bare fordi vores manager hedder Klopp, fritager ham ikke for et ansvar ej heller for kritik. Jeg er Klopp tilhænger, og tror og håber han får succes, men som sagt er han ikke fritaget for kritik. Kritik skal være i orden i en hver debat, ellers er det ikke en fri debat.
Enig i betragtningen om at man må dømmes på resultaterne.
Er dog noget usikker på tonen angående vedr tabte finaler og målsætningen for sidste sæson og den nuværende.
Jeg synes at man med stor tålmodighed skal se frem til udviklingen frem for resultatet, og her en udvikling over 3 år. Klopp overtog holdet der havde et setup som ikke var hans hvor hans mål var at redde trådene ud og komme videre. Han fik holdet i 2 finaler, og det er set fra mange vinkler mere end fornuftigt for klubben og holdets mentale fællesøkonomi. Ja vi er da ærgerlige over vi ikke vandt finalerne, men skuffede - nej det er jeg ikke. Jeg kan godt lide hvad jeg ser.
Ja han har fået købt ind i dette transfervindue, og han burde ikke være færdig med at male sit lærred ud. Det tager tid, og naturligvis gør det det. Han vil købe flere.
Jeg måler klopps udvikling af holdet set på 3 sæsonner frem, gældende fra denne sæson.
Jeg synes hans overtagelse af stolen fra Rodgers har været forbilledlig. Jeg håber og tror på at vi er inden for top 4 i år. Skulle vi ramme en 5 plads vil jeg få en tuder på, men så må hævnens time komme de næste 2 liga år. Jeg synes at vores hold er på vej i rette retning også selv om de taber til Burnley. Resultatet mod Burnley var måske ikke helt så uretfærdig på trods. Vi bør slå dem men Burnley tabte kun 5 kampe i sidste sæson i ligaen under. De spillede 15 uafgjorte så det er et hold som kan holde et pres set overall. De scorede 73 mål! Bang! Måske nemmere i en dårligere liga? I al fald tror jeg at Burnley kan sammenlignes med placeringer 17 til 11 i ligaen. Jeg forventer de give andre hold problemer uden at synge dem ind i himlen. På trods er det ikke for heldigt for nogen at vi taber til dem.

Hvis man skulle søge efter mening med sådan et resultat, så tror jeg det er et fremragende wakeup call at få så tidligt i sæsonnen. Som spiller, og det er dem jeg retter kritik af, så må de 3 point føles som et spark i måsen. Der må komme en trodsreaktion, og det tror jeg ultimativt set kan få vores hold og sult i et andet gear tidligt.
Når vores spillere er blevet mere bekendte hinanden er der måske endnu et gear for holdet at hente og det tager igen tid.
10 kampe frem bliver det spændende at se hvad vi har hentet hjem.
Godt indlæg :clap: :clap: :clap: :clap:

Hr. Drejer
Indlæg: 13744
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 26. aug, 2016 21:13

Jeg synes bare ikke at Klopp har gjort det helt vildt godt. Jeg synes at msn er i sin gode ret til at kritisere ham. Jeg håber han gør det bedre og køber en VB, CM og måske en angriber. Og at vi begynder at vinde kampe mod små hold, og at han begynder at få taktikken på plads.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af RedRedRed » fredag, 26. aug, 2016 22:21

Hr. Drejer skrev:Jeg synes bare ikke at Klopp har gjort det helt vildt godt. Jeg synes at msn er i sin gode ret til at kritisere ham. Jeg håber han gør det bedre og køber en VB, CM og måske en angriber. Og at vi begynder at vinde kampe mod små hold, og at han begynder at få taktikken på plads.
Jeg synes de skulle koncentrere sig om Barcelona. Så kan vi andre bekymre os om Liverpool. :)

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 03. sep, 2016 08:06

Rigtig interessant interview med Klopp;

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... -good.html

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af texy » lørdag, 03. sep, 2016 10:11

RedRedRed skrev:Rigtig interessant interview med Klopp;

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... -good.html
Fantastisk interview. Flere passager, der er værd at citere. Kan godt lide denne, som summer os fans og medier meget godt op. Og vi kommer aldrig til at ændre os. Heldigvis. Fordi vi er kun sådan på grund af vores passion for spillet og klubben.

‘The atmosphere around this club is how football should be. But with so much emotion there will always be impatience. You cannot be emotional and then switch and say, but now I am cool and we can wait two years. It is always — now!

‘So the Burnley game was a big hit in our face. I can’t control this expectation. People are allowed to dream. All I can say is that if you really love this club then you need to believe in our way, and that way is not always going to be easy, but I think we will do it.’
Kloppite

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Surf » lørdag, 03. sep, 2016 10:48

Fint nok interview. Men jeg savner godt nok, at man går mere i dybden med nogle af de ting han siger. F.eks. nævner han, hvordan han arbejder med strukturer, og hvordan man nærmest behøver to-tre hold for at komme igennem juleprogrammet. Her kunne jeg godt tænke mig, at man spurgte ind til hvilke strukturer og hvordan, samt hvordan han planlægger at komme igennem juleprogrammet uden samme dybde som de store hold.

Jeg ville virkelig ønske, at det ikke altid gik op i de her spørgsmål om transfermarked, om Liverpool-byen og fansene og hvor fantastisk passionerede de er, osv. Men sportsjournalistikken er desværre mere interesseret i følelser end i rationaler og taktik.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af texy » lørdag, 03. sep, 2016 12:06

Surf skrev:Fint nok interview. Men jeg savner godt nok, at man går mere i dybden med nogle af de ting han siger. F.eks. nævner han, hvordan han arbejder med strukturer, og hvordan man nærmest behøver to-tre hold for at komme igennem juleprogrammet. Her kunne jeg godt tænke mig, at man spurgte ind til hvilke strukturer og hvordan, samt hvordan han planlægger at komme igennem juleprogrammet uden samme dybde som de store hold.

Jeg ville virkelig ønske, at det ikke altid gik op i de her spørgsmål om transfermarked, om Liverpool-byen og fansene og hvor fantastisk passionerede de er, osv. Men sportsjournalistikken er desværre mere interesseret i følelser end i rationaler og taktik.
Det svarer jo til at bede en kok eller en bager om at udlevere deres bedste opskrifter og hemmeligheder?

I øvrigt forstår jeg det da sådan, at det er de hold, der også har europæisk fodbold, der skal bruge to-tre hold? Og derudover lader konklusionen til at være, at det er England, der rammes hårdest ved slutrumder af det stramme program uden nogen form for pause.
Kloppite

Besvar