Jürgen Klopp

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af MP » søndag, 24. sep, 2017 01:56

RedRedRed skrev:
ThunderZtorm skrev:Klopp har indtil videre købt:

Grujic - time will tell.
Caulker - flop
Mané - hit
Karius - flop
Matip - hit
Klavan - flop
Manninger - flop
Wijnaldum - svært at vurdere. Hit på de gode dage, flop på de dårlige dage..
Salah - hit
Solanke - time will tell
Robertson - time will tell
Ox - time will tell

Så 12 indkøb - 3 hit, 5 ubekendte og 4 flop so far..

Jeg synes egentlig 3 hit ud af 12 indkøb er for lidt. Og hvis truppen virkelig var så elendig som folk herinde siger, hvorfor er der så kun købt 12 spillere på fire transfervinduer?
1) Hvordan vurderer du Manninger til at være flop. Det var vel en gardering man aldrig håbede ville komme til at spille, da det ville betyde at både 1. og 2. keeper var skadede.
Manninger åbnede for udlejningen af Ward, som viste sig at få en kanon sæson. Så den frie transfer af Manninger vil jeg sige er hit.

2) Du kan jo ikke sige kun 3 hit ud af 12, da du jo selv nævner at 5 af dem endnu er ubekendte. Så det er vel 3 hits af 7, so far. Og med Manninger vil det så være 4 hit af 7.
Dertil skal også tillægges pris og betydning af dem som flopper. Der er stor forskel på om det er talent indkøbene der flopper såsom Grujic og Solanke eller om det er marquee indkøbene som Salah og Mané. Det er jo langt fra katastrofalt at talent indkøb ikke slår igennem, men hvis man satser transfervinduet på spillere som Carroll, Benteke, Lovren, Balotelli, Markovic, Aspas osv. så går det galt.
På den front synes jeg Klopp har ramt ganske fornuftigt med dem han har som main targets


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Highspeed
Indlæg: 2427
Tilmeldt: søndag, 03. jun, 2007 21:30

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Highspeed » søndag, 24. sep, 2017 13:50

Man skal heller ikke glemme konkurrencen fra klubber som RM, Barca, PSG
City, Bayern og United.

De har vel nærmest førsteret til de allerbedste spillere.

Så opgaven med at gøre os helt store igen er ikke bare lige til.
I medgang og modgang - Liverpool FC forever!

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 04. okt, 2017 09:33

Dér var jeg sq lige ved at få morgenkrydderen galt i halsen ... :shock:

Håber godt nok at det er en and.

https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... til-bayern
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 04. okt, 2017 09:38

Han siger jo bare at Klopp er et sted i sin trænerkarriere, hvor han ville kunne håndtere jobbet i Bayern. Ikke at han ville overtage det. Artiklen siger også at Nagelsmann er favorit til at overtage jobbet.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af RedRedRed » onsdag, 04. okt, 2017 09:47

Hr. Drejer skrev:Han siger jo bare at Klopp er et sted i sin trænerkarriere, hvor han ville kunne håndtere jobbet i Bayern. Ikke at han ville overtage det. Artiklen siger også at Nagelsman er favorit til at overtage jobbet.
Heldigvis ja.

Men skulle det utænkelige alligevel vise sig at ske, så står Carlo klar i kulissen (fra sommer);


Går Klopp, tror jeg ikke vi kan få bedre mand end Ancelotti. Eller måske Rafa tilbage? Nå, det er heldigvis kun hypotetisk snak. :)

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 04. okt, 2017 10:11

RedRedRed skrev:
Hr. Drejer skrev:Han siger jo bare at Klopp er et sted i sin trænerkarriere, hvor han ville kunne håndtere jobbet i Bayern. Ikke at han ville overtage det. Artiklen siger også at Nagelsman er favorit til at overtage jobbet.
Heldigvis ja.

Men skulle det utænkelige alligevel vise sig at ske, så står Carlo klar i kulissen (fra sommer);


Går Klopp, tror jeg ikke vi kan få bedre mand end Ancelotti. Eller måske Rafa tilbage? Nå, det er heldigvis kun hypotetisk snak. :)

FSG har allerede Eddie Howe klar i kulissen:)

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af RedRedRed » onsdag, 04. okt, 2017 10:15

Oomph242 skrev:
RedRedRed skrev:
Hr. Drejer skrev:Han siger jo bare at Klopp er et sted i sin trænerkarriere, hvor han ville kunne håndtere jobbet i Bayern. Ikke at han ville overtage det. Artiklen siger også at Nagelsman er favorit til at overtage jobbet.
Heldigvis ja.
Men skulle det utænkelige alligevel vise sig at ske, så står Carlo klar i kulissen (fra sommer);

Går Klopp, tror jeg ikke vi kan få bedre mand end Ancelotti. Eller måske Rafa tilbage? Nå, det er heldigvis kun hypotetisk snak. :)
FSG har allerede Eddie Howe klar i kulissen:)
:lol: Eller ham halv-danskeren fra Leeds, det går jo godt for ham. :D

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af nikand » onsdag, 04. okt, 2017 14:10

I hvert fald et stilskifte fra Klopp til Carlos quite management.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Highspeed
Indlæg: 2427
Tilmeldt: søndag, 03. jun, 2007 21:30

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Highspeed » onsdag, 04. okt, 2017 21:19

Naturligvis starter denne diskussion nu, hvor Bayern har sat jagten ind på en ny træner.

Klopp var jo dårligt tiltrådt på Anfield før et medie skrev at Klopp ville komme til Bayern på den korte bane.

P.t er Klopp nok ikke så "hot", så jeg regner da med at han fortsætter hos os og bringer sig selv i en bedre position før han siger ja til en anden opgave i sit hjemland.

Skulle det ske, så kunne Ancelotti tage over med Steven ved sin side før Steven for alvor kan sætte sig i sædet.

Men jeg tror og håber ikke vi er færdige med Klopp endnu. Jeg glæder mig ufatteligt til hans ideer og evner bringer sølvtøj til Anfield ;)
I medgang og modgang - Liverpool FC forever!

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Thommo » onsdag, 04. okt, 2017 23:39

Klopp bliver minimum til 2020 er jeg overbevist om..... hvis præstationerne er der, for det bliver LFC der dikterer gangen Klopp tager minimum til 2020.Bayern har ikke råd til Klopp, det tror jeg ikke på. Klopp er lig med LFC brandet, og det brand har de ikke råd til. Jeg er lunken ved Klopp efterhånden, men kan ikke pege på en bedre, og elsker naturligvis spille stilen....Men jeg er godt nok lunken,møj hamrende lunken, tenderende kold overfor hans ageren. 730 dage sådan cirka med Klopp, og tilbagegang i forsvaret har det med at have den indflydelse på mig. For vel var det heller ikke godt med Brendan, men det er skrækkeligt nu, efter min mening. Klopp lovers er uenige og fred være med det. Den centrale midt er heller ikke skræmmende, men håber Keita kan gøre sin ting.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Thommo » onsdag, 04. okt, 2017 23:40

4 dage til 2 års jubilæumet :flag5:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Highspeed
Indlæg: 2427
Tilmeldt: søndag, 03. jun, 2007 21:30

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Highspeed » torsdag, 05. okt, 2017 08:52

Thommo skrev:Klopp bliver minimum til 2020 er jeg overbevist om..... hvis præstationerne er der, for det bliver LFC der dikterer gangen Klopp tager minimum til 2020.Bayern har ikke råd til Klopp, det tror jeg ikke på. Klopp er lig med LFC brandet, og det brand har de ikke råd til. Jeg er lunken ved Klopp efterhånden, men kan ikke pege på en bedre, og elsker naturligvis spille stilen....Men jeg er godt nok lunken,møj hamrende lunken, tenderende kold overfor hans ageren. 730 dage sådan cirka med Klopp, og tilbagegang i forsvaret har det med at have den indflydelse på mig. For vel var det heller ikke godt med Brendan, men det er skrækkeligt nu, efter min mening. Klopp lovers er uenige og fred være med det. Den centrale midt er heller ikke skræmmende, men håber Keita kan gøre sin ting.
Jeg havde også troet på mere da han fik jobbet. I dag kan jeg ikke se hvad vi kan som vi ikke har kunnet før, altsammen i gode perioder.

Jeg troede at Klopp ville løfte os til et højere niveau, både spillemæssigt og trofæ mæssigt.

Vi må stadig konstatere at når man ikke vil eller kan investere det der skal til, så bliver det derefter.

Bare ærgerligt at vi ikke kunne udnytte det tomrum som SAF skabte på OT, inden de havde styr på en ny fremtid dernede.

De er igen foran os og det er skidt i forhold til trofæ samlingen.

Lad os håbe og tro på at Klopp løfter de rigtige beslutninger i januar og henter en top angriber og en eller to klasse forsvarere, så kan det sammenholdt med næste sommers tilgang af Keita, måske være "de berømte sidste brikker".

På en eller anden måde tror jeg bare ikke det sker.
I medgang og modgang - Liverpool FC forever!

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af MP » torsdag, 05. okt, 2017 09:17

Jeg synes godt nok folk er utålmodige. Klopp overtog et hold hvis typiske placering var 6-8 pladsen (hvis 13/14 fjernes som outlier). Alligevel forventer folk et PL trofæ få år efter hans ankomst.
Der er vel ingen der forventede at vi pludselig ville begynde og smide om os med penge i ren Manchester stil efter Klopp kom til? Det betyder vi sætter vores lid til hans taktiske snilde og spillerudvikling, og har han fejlet her? Tjoooh det lader flere til at mene, men jeg er nu ikke en af dem. Folk lader til at glemme hvem konkurrenterne er, for udover at Manchester klubberne kaster om sig med milliarder, så har de altså også hentet 2 af de mest profilerede trænere i verden. Og selvom Klopp er en god træner, så er der grænser for hvor meget bedre end Pep og Mourinho han kan være.
Jeg mener personligt det er galskab at råbe på en Klopp fyring for at få en som Ancelotti ind. Hans spillestil er så milevidt fra Klopps at han skal starte en ny genopbygningsfase hvorefter der atter vil blive råbt på hans hoved når han ikke har vundet noget om 2 år..

Klopp sagde fra start at det er et længerevarende projekt det her, så giv ham nu lige en fair chance for rent faktisk at tage et sub-tophold og gøre det til titelbejlere. Næste sæson kollapser Mourinho og taber opklædningsrummet, så der er ihvertfald én mindre konkurrent at tænke på ;)

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af sjampen » torsdag, 05. okt, 2017 10:29

1. Nu meldte klubben og Klopp jo selv ud inden sæsonen, at man skulle konkurrere om mesterskabet, så er det vel ikke så underligt at man forventer et PL trofæ.

2. Hvem snakker seriøst om at fyre Klopp? Bevares, der er nogle ret tåbelige udbrud i kamptrådene en gang i mellem, men det er vel egentlig også det.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Callesen » torsdag, 05. okt, 2017 11:48

@Sjampen

På fanklubbens FB side er der flere, som ytrer vendingen at han skal fyres. Det var i starten enkelte, men kan se nu at der kommer flere til løbende i kommentarsporet. Og Twitter går heller ikke fri for dem.

Så tror der er en langsomt stigende gruppe der gerne se et skifte på posten.

Besvar