Jürgen Klopp

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Surf » lørdag, 03. sep, 2016 12:16

texy skrev:Det svarer jo til at bede en kok eller en bager om at udlevere deres bedste opskrifter og hemmeligheder?

I øvrigt forstår jeg det da sådan, at det er de hold, der også har europæisk fodbold, der skal bruge to-tre hold? Og derudover lader konklusionen til at være, at det er England, der rammes hårdest ved slutrumder af det stramme program uden nogen form for pause.
1. Man kan jo godt tale om strukturer i generelle termer. Det handler jo ikke om at udlevere hemmeligheder, men om at give os lidt indblik i, hvordan han tænker fodbold.

2.:
He knows rivals can cope with the fixture list by fielding two starting XIs. He knows when Christmas comes, Liverpool may be stretched again in a way others are not.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af texy » lørdag, 03. sep, 2016 15:06

Surf skrev:
texy skrev:Det svarer jo til at bede en kok eller en bager om at udlevere deres bedste opskrifter og hemmeligheder?

I øvrigt forstår jeg det da sådan, at det er de hold, der også har europæisk fodbold, der skal bruge to-tre hold? Og derudover lader konklusionen til at være, at det er England, der rammes hårdest ved slutrumder af det stramme program uden nogen form for pause.
1. Man kan jo godt tale om strukturer i generelle termer. Det handler jo ikke om at udlevere hemmeligheder, men om at give os lidt indblik i, hvordan han tænker fodbold.

2.:
He knows rivals can cope with the fixture list by fielding two starting XIs. He knows when Christmas comes, Liverpool may be stretched again in a way others are not.
1: Jeg tror, at man taber læserne med en artikel om strukturer. Og det hører reelt heller ikke med i det indblik i hvem mennesket/manageren Klopp er, som artiklen vel prøver at beskrive? Det hører mere med i et Monday Night Football program. Uanset hvad, så synes jeg i hvert fald, at det var en aldeles glimrende artikel.

2: Ja, ok. Fair nok. Jeg bed vist kun mærke i denne del om engelsk fodbold.

"They are the mother of football, so now we have to play every day. OK, it’s like it is. But in the end you have to accept that when the summer comes, if you want to be successful, you need to maybe cut one or two games."
Kloppite

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Surf » lørdag, 03. sep, 2016 15:31

texy skrev: 1: Jeg tror, at man taber læserne med en artikel om strukturer. Og det hører reelt heller ikke med i det indblik i hvem mennesket/manageren Klopp er, som artiklen vel prøver at beskrive? Det hører mere med i et Monday Night Football program. Uanset hvad, så synes jeg i hvert fald, at det var en aldeles glimrende artikel.
Det gør man muligvis. Og det kan da godt være, at det er artiklens formål. Men jeg synes bare ikke, at den rigtigt bragte noget nyt eller specielt interessant på banen. Hvis det var for at fortælle om Klopp, så ville jeg da gerne have haft et lidt mere psykologisk portræt, inklusiv noget historie om manageren Klopps historie, hvordan han blev til den han manager han er i dag. Eller måske høre lidt mere om hvordan hans hverdag ser ud på Melwood, osv. Det kan sagtens være, at det helt skyder forbi artiklens formål, men måske synes jeg så bare ikke den var så spændende og så er den jo ikke længere :)
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Niels K » onsdag, 07. sep, 2016 21:44

Klopp var i forvejen begejstret for Origi, Lallana, Can og Firmino:

http://www.empireofthekop.com/2016/09/0 ... lly-liked/?

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af AJ » torsdag, 08. sep, 2016 09:38

Niels K skrev:Klopp var i forvejen begejstret for Origi, Lallana, Can og Firmino:

http://www.empireofthekop.com/2016/09/0 ... lly-liked/?
Så meget desto mindre holder argumentet med, at Klopp ikke havde en tilfredsstillende trup til rådighed.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af texy » torsdag, 08. sep, 2016 10:19

AJ skrev:
Niels K skrev:Klopp var i forvejen begejstret for Origi, Lallana, Can og Firmino:

http://www.empireofthekop.com/2016/09/0 ... lly-liked/?
Så meget desto mindre holder argumentet med, at Klopp ikke havde en tilfredsstillende trup til rådighed.
Et af Klopps vedvarende argumenter var jo også, at der aldrig var tid til andet end at restituere.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Niels K » lørdag, 10. sep, 2016 12:19

Salg og udlejning i stor stil var blev også foretaget for at gøre vejen til 1. holdet kortere for de største talenter:

http://www.empireofthekop.com/2016/09/0 ... he-summer/?

Det kan man jo kun bifalde, da det er et af de ben, vi skal stå på.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Niels K » lørdag, 24. sep, 2016 09:24

Vi er fanme heldige, at Klopp blev forelsket i Liverpool FC. Jeg håber på et long term relationship :D

http://anfieldindex.com/24678/risk-unde ... peril.html?

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 24. sep, 2016 09:58

Niels K skrev:Vi er fanme heldige, at Klopp blev forelsket i Liverpool FC. Jeg håber på et long term relationship :D
http://anfieldindex.com/24678/risk-unde ... peril.html?
Jeg glæder mig over det hver dag. :)

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14384
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Emmy » lørdag, 24. sep, 2016 09:58

Han har lige underskrevet en ny 6-årig kontrakt. Det er da forholdsvis longterm...
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Niels K » lørdag, 24. sep, 2016 13:02

Emmy skrev:Han har lige underskrevet en ny 6-årig kontrakt. Det er da forholdsvis longterm...
Det var faktisk gået forbi min næse - så fedt :love3:

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af RedRedRed » søndag, 25. sep, 2016 10:14


Haha, det går ikke ubemærket hen, at Klopp gør det godt.
Der går jo nok nogle år før det kunne blive aktuelt. Men hvad tænker i, tror i Klopp er som andre managers og ønsker at komme til en mindre udfordrende klub som Bayern?
Jeg ser ham jo egentlig som en type, der hellere vil skabe et hold end overtage et allerede succesfuldt.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af texy » mandag, 26. sep, 2016 17:10

Er der nogen, der kender til et lovligt stream af Monday Night Football (MNF) eller alternativt en lovlig genudsendelse af programmet senere?

Vil rigtigt gerne opleve aftenens seance med Klopp og Carra.

http://www.skysports.com/football/news/ ... -this-week
Kloppite

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af MP » mandag, 26. sep, 2016 17:21

texy skrev:Er der nogen, der kender til et lovligt stream af Monday Night Football (MNF) eller alternativt en lovlig genudsendelse af programmet senere?

Vil rigtigt gerne opleve aftenens seance med Klopp og Carra.

http://www.skysports.com/football/news/ ... -this-week
Jeg har selv ledt efter et sted uden held desværre. Men alle MNF analyser plejer at ligge på youtube dagen efter.

Luske-LFC
Indlæg: 131
Tilmeldt: onsdag, 25. feb, 2009 20:37

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Luske-LFC » mandag, 26. sep, 2016 18:52

Må man ligge "ulovlige" streams ud, hvis man kender nogle?

Besvar