Jürgen Klopp

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11284
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Cynwal » fredag, 07. apr, 2023 14:48

Jeg vil lige "Flage denne tråd op", da der - naturligt nok - kommer mere og mere debat om hvor ansvaret for vores dårlige præstationer ligger, og noget af dette ligger helt klart hos Klopp, hvilket jeg også synes han i nogen grad tager på sig.
Han skal jo ikke lægge sig fladt ned, og sige: "Alles ist mein Schuld!" da han er nødt til at fastholde autoriteten overfor spillertruppen. Der er mange spfillere, som underpræsterer i den grad, men i min verden taler det til Klopps anerkendelse, at han ikke smider individer under bussen.

Der har været en tendens til, at nogle kamptråde har udviklet sig til et par sider for og imod samt debat om Klopp, så vil lige minde alle om denne tråd. Kamptråde forsvinder jo efter et stykke tid, og det kunne da være morsomt om 26 måneder, at rive nogen i næsen, at de var hårde mod Klopp, men at han nu står med endnu en CL og PL titel :D
Så småt et menneske er jeg også, men glæden over at Klopp fik rettet skuden op een gang til, ville selvfølgelig overskygge alt andet, frem for gammelt nag og "hvem fik ret"

Bare så alle ved det, så er jeg uhelbredeligt optimist omkring stort set alle livets facetter, og den gode Jürgen har i den grad givet mig tiltro til, at han har de rette menneskelige kvaliteter til, at få rettet mange af tingene op igen, hvilket dog også vil kræve et pænt udlæg fra FSG i transfermarkedet. Hvis der derimod viser sig, at Klopp er godt gammeldags udbrændt, så er der selvfølgelig kun een vej. Men der har jeg igen tiltro til hans menneskelige egenskaber og tror, at så vælger han at gå selv.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Besvar