Jürgen Klopp

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Surf » torsdag, 05. okt, 2017 12:02

Man er helt væk hvis man mener han skal fyres.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Spazzjack
Indlæg: 320
Tilmeldt: onsdag, 22. maj, 2013 12:46

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Spazzjack » torsdag, 05. okt, 2017 12:15

Fuldstændig til grin hvis man synes han skal fyres. Da Klopp kom til Liverpool var han så perfekt et match at vi ikke troede vores egne øjne. Nu hvor alt ikke kører på skinner, er det som at folk har glemt at ingen er perfekte. Forventningerne fra folk var så høje at de mindste dyk i performance gør at idioter på Facebook og Twitter kræver ny manager, og jeg gider ikke at tage sådanne personer seriøst. Jeg tror på at størstedelen af Liverpool fans tror på Jürgen Klopp, men også ved at han ikke er en genopstået Messias.
Værd at lægge mærke til er altså at siden 23/4 har vi altså kun tabt én vigtig kamp.
Jeg tror fuldt og fast på at Klopp er manden der kan føre os tilbage til noget stort, og selvfølgelig kan han se de samme problemer som os andre. Og selvfølgelig kan han løse dem. Han er stadig det perfekte match.
Billede

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af sjampen » torsdag, 05. okt, 2017 12:41

Callesen skrev:
På fanklubbens FB side er der flere, som ytrer vendingen at han skal fyres. Det var i starten enkelte, men kan se nu at der kommer flere til løbende i kommentarsporet. Og Twitter går heller ikke fri for dem.

Så tror der er en langsomt stigende gruppe der gerne se et skifte på posten.
Tak for oplysningen. Det er heldigvis gået min næse forbi, for det fatter jeg hat af. Desværre en sørgelig tendens.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Callesen » torsdag, 05. okt, 2017 12:47

Der kommer et opslag om et par dage, som måske kan give en idé om, hvor stor den del, som ønsker han skal fyres men også beholdes.

Skal nok lige smide linket den her vej når det er oppe.

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af jensemand » torsdag, 05. okt, 2017 15:59

Jeg kan slet ikke forstå at nogen allerede er der hvor han skal fyres. Det er jo helt absurd ! Som jeg også skrev i en anden tråd er vi to point bedre i år end vi var mod præcis samme hold sidste sæson så måske det ikke er så forfærdeligt ! Desuden er vi det hold der har flest skud generelt, og flest skud inde i feltet i ligaen, så chancer bliver der skabt. Desværre er vi også det hold med flest skud forbi mål, men den skarphed vender det er jeg sikker på.

Defensivt har det set usikkert ud, men vi så i slutningen af sidste sæson at vi godt kunne være kyniske defensivt, og den kynisme har vi brug for at finde frem nu. Jeg tror stadig på en fremragende sæson med en top 4 placering og hvor vi kommer videre fra gruppen i CL.
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Surf » torsdag, 05. okt, 2017 17:14

jensemand skrev:Jeg kan slet ikke forstå at nogen allerede er der hvor han skal fyres. Det er jo helt absurd ! Som jeg også skrev i en anden tråd er vi to point bedre i år end vi var mod præcis samme hold sidste sæson så måske det ikke er så forfærdeligt ! Desuden er vi det hold der har flest skud generelt, og flest skud inde i feltet i ligaen, så chancer bliver der skabt. Desværre er vi også det hold med flest skud forbi mål, men den skarphed vender det er jeg sikker på.

Defensivt har det set usikkert ud, men vi så i slutningen af sidste sæson at vi godt kunne være kyniske defensivt, og den kynisme har vi brug for at finde frem nu. Jeg tror stadig på en fremragende sæson med en top 4 placering og hvor vi kommer videre fra gruppen i CL.
Enig jensemand. Og i øvrigt tak for din opgørelse, jeg synes den var meget informativ - fik bare ikke lige skrevet det i tråden da jeg læste dit indlæg.

Der skal hul på bylden, men det skal nok komme. Jeg tror også på top 4 og at vi kommer videre fra CL-gruppen, men nok desværre ikke noget trofæ. Når vi i top 4 igen, så er det kolossale fremskridt i sig selv - altså qua, at det sker to sæsoner i træk.

Jeg er heller ikke i tvivl om, at Klopp tænker langsigtet i Liverpool. Ellers ville Keita ikke skrive kontrakt til sommeren 2018 (Klopps drømmespiller), ellers ville han ikke lade være med at købe en CB. Meget ved de valg, der er taget i sommerens transfervindue, indikerer at man tænkere længere frem end én sæson. Og godt det samme, når vi ikke har silly money. Så vil kritikerne sige, at det er en dårlig undskyldning. Jeg tror desværre bare, at det er et vilkår for LFC når vi ikke har oliepenge at smide om os med.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Thommo » torsdag, 05. okt, 2017 18:14

jeg kan da ikke forstå, man er helt væk, idiot, absurd og lignende for at synes noget andet end en selv :dontknow: Nu er jeg ikke selv i helt bås med dem der sigtes mod, men synes mildt sagt det er mærkeligt, bare fordi man har en anden mening.
Verden er smask fuld af hyklere....

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af jensemand » torsdag, 05. okt, 2017 18:37

@ Surf tak for de pæne ord jeg tænker jeg holder det opdateret efter hver kamp og så finder en smartere måde at sætte det op :) må indrømme jeg ikke er super gode venner med Excel !

Desuden enig i at det er et langsigtet projekt, og jeg er med på det er trættende at høre på som fan og det er fair at man er ved at være træt af det, men jeg synes dette projekt virker mere velovervejet og holdbart i længden og så må vi tage de bump der er på vejen med :)

@Thommo

Man kan vel godt synes holdningen om at ville fyre Klopp er absurd, men derfor skal folk da have lov at mene det alligevel. Dem der synes han skal fyres mener muligvis det er absurd så naive os der bakker ham op er eller noget lignende. Det er da bare sådan det er med meninger og det er der vel ikke noget fortænkt i?
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
Valdemax
Indlæg: 488
Tilmeldt: lørdag, 10. mar, 2012 18:21
Alder: 51

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Valdemax » torsdag, 05. okt, 2017 20:25

Kloop tager ikke til Bayern München. Husk på han er kun i klubber hvor fans synger "You never walk alone"

Brugeravatar
Hendo
Indlæg: 276
Tilmeldt: mandag, 16. sep, 2013 19:02
Geografisk sted: Tæt på en bar, København

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Hendo » torsdag, 05. okt, 2017 21:18

Surf skrev:
jensemand skrev:Jeg kan slet ikke forstå at nogen allerede er der hvor han skal fyres. Det er jo helt absurd ! Som jeg også skrev i en anden tråd er vi to point bedre i år end vi var mod præcis samme hold sidste sæson så måske det ikke er så forfærdeligt ! Desuden er vi det hold der har flest skud generelt, og flest skud inde i feltet i ligaen, så chancer bliver der skabt. Desværre er vi også det hold med flest skud forbi mål, men den skarphed vender det er jeg sikker på.

Defensivt har det set usikkert ud, men vi så i slutningen af sidste sæson at vi godt kunne være kyniske defensivt, og den kynisme har vi brug for at finde frem nu. Jeg tror stadig på en fremragende sæson med en top 4 placering og hvor vi kommer videre fra gruppen i CL.
Enig jensemand. Og i øvrigt tak for din opgørelse, jeg synes den var meget informativ - fik bare ikke lige skrevet det i tråden da jeg læste dit indlæg.

Der skal hul på bylden, men det skal nok komme. Jeg tror også på top 4 og at vi kommer videre fra CL-gruppen, men nok desværre ikke noget trofæ. Når vi i top 4 igen, så er det kolossale fremskridt i sig selv - altså qua, at det sker to sæsoner i træk.

Jeg er heller ikke i tvivl om, at Klopp tænker langsigtet i Liverpool. Ellers ville Keita ikke skrive kontrakt til sommeren 2018 (Klopps drømmespiller), ellers ville han ikke lade være med at købe en CB. Meget ved de valg, der er taget i sommerens transfervindue, indikerer at man tænkere længere frem end én sæson. Og godt det samme, når vi ikke har silly money. Så vil kritikerne sige, at det er en dårlig undskyldning. Jeg tror desværre bare, at det er et vilkår for LFC når vi ikke har oliepenge at smide om os med.
Vil også sige at Klopp skal blive! Men tror ikke på top 4 denne sæson. MEst pga. de åbenlyse svagheder mht. truppens sammensætning og de gentagne defensive problemer. Mener stadig han skal blive selvom top 4 evt. glipper. Så dog gerne man ansatte flere dygtige folk i klubben bl.a. mht. køb og salg, men egentligt bare overalt i klubben. Synes det er en bekvem og behagelig indstilling fra ejerne, den om at vi ikke har oliepenge så øv, vi må konkurrere hårdest om titlen for flotteste, mest trimmede budget med Arsenal. Forstår ikke man ikke bruger flere penge. Man indikerede, endelig tilbage i CL og nu skulle der spenderes stort også fordi man ikke kan få sine to førstevalg så fuser det ud. Det bliver dyrt hvis top 4 glipper. Sådan som PL er blevet kræver det både en bredere trup og en bedre trup hvis man vil være med om titler hver sæson og ikke spille CL hver 3. eller 4. sæson. Det er så skuffende, og det er nok det punkt min kritik mod Klopp er størst, at han ikke indser at truppen skal forbedres. Og man kan altså bruge store penge - uden beskidte oliepenge. Der ruller TV-penge osv. ind i hidtil usete mængder. Man skal ikke bruge for at bruge, men når truppen (STADIG!) har så tydelige mangler og problemerne inden denne sæson var så tydelige, så er det bare ekstra skuffende. Kunne man ikke få sine førstavalg asap så er der rugeligt af andet at tage fat på. Men ellers, synes Klopp er dygtig, sympatisk og bør få flere sæsoner i spidsen for Liverpool. Ingen er perfekte og han er god nok ham Klopp, en af de bedste! Bare fedt han er i Liverpool! :D
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."

Larry Dillman
Indlæg: 1061
Tilmeldt: mandag, 13. aug, 2007 14:29

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Larry Dillman » fredag, 06. okt, 2017 10:28

Valdemax skrev:Kloop tager ikke til Bayern München. Husk på han er kun i klubber hvor fans synger "You never walk alone"
Og heldigvis sidder Agent Rodgers og blokerer pladsen i Celtic, så Klopp er nødt til at blive hos os :mrgreen:
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Niels K » lørdag, 07. okt, 2017 09:12

Jeg forstår ikke, hvorfor Klopp så sjældent skifter ud på en plads eller 2 i pausen, når det har kørt ringe i 1. halvleg, og når det meget ofte viser sig, at den spiller eller 2, som ikke spillede godt fortsætter med at spille dårligt i 2. halvleg. Og jagter vi en scoring, så skal den eller gerne de indskiftede spillere minimum have en halv time til at gøre en forskel:

http://www.liverpool.no/nyheter/2017/10 ... -av-klopp/

2. halvleg er i det hele taget blevet et problem. Vores stil kører ikke modstanderne trætte, det virker nærmere som om, at vi selv går langsomt døde for kræfter, fokus og idéer:

http://www.liverpool.no/innsikt/2017/10 ... der-klopp/

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Callesen » søndag, 08. okt, 2017 08:45

Her er afstemningen som lovet på vores Facebook side.
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 7925063752

Den blev startet her til morgen, så resultatet kan ændre sig i løbet af de næste dage.

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af TG12 » torsdag, 26. okt, 2017 11:52

Niels K skrev:Jeg forstår ikke, hvorfor Klopp så sjældent skifter ud på en plads eller 2 i pausen, når det har kørt ringe i 1. halvleg, og når det meget ofte viser sig, at den spiller eller 2, som ikke spillede godt fortsætter med at spille dårligt i 2. halvleg. Og jagter vi en scoring, så skal den eller gerne de indskiftede spillere minimum have en halv time til at gøre en forskel:

http://www.liverpool.no/nyheter/2017/10 ... -av-klopp/

2. halvleg er i det hele taget blevet et problem. Vores stil kører ikke modstanderne trætte, det virker nærmere som om, at vi selv går langsomt døde for kræfter, fokus og idéer:

http://www.liverpool.no/innsikt/2017/10 ... der-klopp/
Jeg forstår din undren, men hvor mange managers skifter reelt ud før sidst i kampen? Rafa skiftede næsten aldrig ud før de sidste ti minutter, samme med Rodgers.

Uden at vide det tror jeg det primært hænger sammen med at i 8/10 kampe (de sidste 2/10 er kampe som de første runder af FA cup hvor man ofte kan tillade sig at stille med yngre spillere) sætter manageren det bedste hold på dagen, eller til at matche modstanderen. Derfor består bænken oftest altså af spillere som på forhånd spillere er vurderet som værende "second-best option - i bedste tilfælde" til den pågældende kamp.

Derfor tror jeg man som manager har lidt af et dilemma ved at udskifte tidligt, af flere årsager:

1) Taktiske ændringer midtvejs i kampen medfører også en risiko - taktikken før en kamp er givetvis indøvet i ugen op til kampen, hvorfor at ændre midt i kampen kan skabe større forvirring end gavn

2) Da man har sat det bedste hold til kampen, vil man ofte stille spørgsmål ed om de på bænken reelt kan gøre en forskel - medmindre man har en bred trup hvor kampen om pladserne er særligt stor.

3) Manageren skal "erkende" sin egen fejl i opstillingen eller det taktiske oplæg - måske det sværeste.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Cynwal » torsdag, 26. okt, 2017 14:54

TG12 skrev:
Niels K skrev:Jeg forstår ikke, hvorfor Klopp så sjældent skifter ud på en plads eller 2 i pausen, når det har kørt ringe i 1. halvleg, og når det meget ofte viser sig, at den spiller eller 2, som ikke spillede godt fortsætter med at spille dårligt i 2. halvleg. Og jagter vi en scoring, så skal den eller gerne de indskiftede spillere minimum have en halv time til at gøre en forskel:

http://www.liverpool.no/nyheter/2017/10 ... -av-klopp/

2. halvleg er i det hele taget blevet et problem. Vores stil kører ikke modstanderne trætte, det virker nærmere som om, at vi selv går langsomt døde for kræfter, fokus og idéer:

http://www.liverpool.no/innsikt/2017/10 ... der-klopp/
Jeg forstår din undren, men hvor mange managers skifter reelt ud før sidst i kampen? Rafa skiftede næsten aldrig ud før de sidste ti minutter, samme med Rodgers.

Uden at vide det tror jeg det primært hænger sammen med at i 8/10 kampe (de sidste 2/10 er kampe som de første runder af FA cup hvor man ofte kan tillade sig at stille med yngre spillere) sætter manageren det bedste hold på dagen, eller til at matche modstanderen. Derfor består bænken oftest altså af spillere som på forhånd spillere er vurderet som værende "second-best option - i bedste tilfælde" til den pågældende kamp.

Derfor tror jeg man som manager har lidt af et dilemma ved at udskifte tidligt, af flere årsager:

1) Taktiske ændringer midtvejs i kampen medfører også en risiko - taktikken før en kamp er givetvis indøvet i ugen op til kampen, hvorfor at ændre midt i kampen kan skabe større forvirring end gavn

2) Da man har sat det bedste hold til kampen, vil man ofte stille spørgsmål ed om de på bænken reelt kan gøre en forskel - medmindre man har en bred trup hvor kampen om pladserne er særligt stor.

3) Manageren skal "erkende" sin egen fejl i opstillingen eller det taktiske oplæg - måske det sværeste.
Jeg hæftede mig ved en artikel omkring fyringen af Koemann, at skribenten hæftede sig ved, at han havde mange udskiftninger i pausen. Dette blev udlagt som at han ikke havde styr på, hvad der var hans ideal-opstilling. Det er fa... ikke nemt at være manager, der er vel sagtens tæt på en mia. hyper-eksperter/censorer på hele Kloden :shock:
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Besvar