Jürgen Klopp

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Cynwal » søndag, 24. jan, 2016 16:23

Wormie skrev:Næst bedste manager vi nogenside har haft?

Arrrrhhh - Sku' vi nu æt lie..............
Når vi nu i striben af managers kan nævne Shankley, Paisley, Fagan, Dalglish (et yderst succesfuldt 1. stint) og Benitez, så er der meget lang vej endnu at gå, før den kære Jürgen kommer bare i nærheden af nogen af de ovennævnte!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af texy » søndag, 24. jan, 2016 16:32

Cynwal skrev:
Wormie skrev:Næst bedste manager vi nogenside har haft?

Arrrrhhh - Sku' vi nu æt lie..............
Når vi nu i striben af managers kan nævne Shankley, Paisley, Fagan, Dalglish (et yderst succesfuldt 1. stint) og Benitez, så er der meget lang vej endnu at gå, før den kære Jürgen kommer bare i nærheden af nogen af de ovennævnte!
Fuldkommen enig.

Men jeg kan stadig ikke lade være, at være aldeles solgt på Klopp's passionerede og karismatiske tilgang til spillet og sit job. Jeg har en ukuelig tro på markant fremgang allerede i næste sæson og decideret succes i sæsonen efter den.
Kloppite

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Cynwal » søndag, 24. jan, 2016 16:37

texy skrev:
Cynwal skrev:
Wormie skrev:
Arrrrhhh - Sku' vi nu æt lie..............
Fuldkommen enig.
Men jeg kan stadig ikke lade være, at være aldeles solgt på Klopp's passionerede og karismatiske tilgang til spillet og sit job. Jeg har en ukuelig tro på markant fremgang allerede i næste sæson og decideret succes i sæsonen efter den.
..og min kommentar er jo heller ikke fordi jeg har noget i mod Klopp. Jeg er tværtimod helt på linje med dig texy med hensyn til håbet for fremtiden, og nyder da allerede den nye, brusende fornemmelse i blodbanerne, trods tilbageslag en gang imellem.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af nikand » søndag, 24. jan, 2016 16:43

På karisma skalaen er Klopp i toppen, men med et point snit (3 point for sejr) under 1.5 skal vi så ikke bare konstatere at Klopp skal hive markant flere sejre før han nær toppen.
We need a new Fowler...

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af texy » onsdag, 27. jan, 2016 20:45

Mest en post, fordi jeg synes virkelig godt om billedet. Men artiklen er da også fin nok.

Kloppite

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3933
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 44
Kontakt:

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af ThunderZtorm » torsdag, 28. jan, 2016 21:55

Klopp er fantastisk, og giver han os PL-titlen vil jeg helt klart kaste ham direkte ind i en top-5 over LFC managers - men top-3 lige nu? Hell no.

L4
Indlæg: 478
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 13:55

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af L4 » søndag, 07. feb, 2016 21:53

Jeg synes at det er iskoldt af Klopp ikke at fare ud og købe stort og fibrilsk ind her i hans første transfervindue i en klub som stadig er en af de største i Europa. Ingen tvivl om at der hviler et kæmpe pres på ham, og at han mærker det, men jeg synes at det udstråler ro og overblik at han blot kalder spillere hjem fra lejemål og giver dem en ny chance for at vise sit værd for LFC. At han så sandsynligvis kommer til den konklusion at der skal ageres til sommer er jo bare spændende og lover godt for LFC´s fremtid. Jeg kan godt lide hans og trænerteamets stil. Lets face it, 2015/16 er og bliver en overgangssæson som hurtigt går i glemmebogen, men som forhåbentlig er startskuddet til noget stort. Jeg er Klopptimist, men også forbandet utålmodig. Som jer andre har jeg til tider fløjet på en sky og til andre rykket håret af mig selv. :headbang: :wall:

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Surf » mandag, 08. feb, 2016 08:36

Jeg må desværre indrømme, at jeg stadig ikke helt kan tro på, at Klopp er/gider være vores træner. Et eller andet sted forventer jeg, at han indser projektet er for uoverkommeligt, og er videre om halvandet år.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

L4
Indlæg: 478
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 13:55

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af L4 » mandag, 08. feb, 2016 09:09

Surf skrev:Jeg må desværre indrømme, at jeg stadig ikke helt kan tro på, at Klopp er/gider være vores træner. Et eller andet sted forventer jeg, at han indser projektet er for uoverkommeligt, og er videre om halvandet år.
Hvad bygger du dine forventninger på, virker han uengageret eller......?

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Surf » mandag, 08. feb, 2016 09:19

L4 skrev:
Surf skrev:Jeg må desværre indrømme, at jeg stadig ikke helt kan tro på, at Klopp er/gider være vores træner. Et eller andet sted forventer jeg, at han indser projektet er for uoverkommeligt, og er videre om halvandet år.
Hvad bygger du dine forventninger på, virker han uengageret eller......?
Slet ikke. Det er rent selv-pineri.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Repsej
Indlæg: 601
Tilmeldt: lørdag, 09. jul, 2011 14:28
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 52

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Repsej » mandag, 08. feb, 2016 10:47

Surf skrev:Jeg må desværre indrømme, at jeg stadig ikke helt kan tro på, at Klopp er/gider være vores træner. Et eller andet sted forventer jeg, at han indser projektet er for uoverkommeligt, og er videre om halvandet år.
Mon dog ;)

Men på den anden side vil jeg så også sige at han skal til at vise et eller andet snart.
Jeg ved da godt han ikke kan gøre for at flere spillere kikser inde på banen, men det er trods alt ham der sætter holdet og taktikken.
Og når en spiller igen og igen kikser og stadig får chancen så må han til at indse at der er noget galt.

De mange unge spillere som fik chancen i den første kamp mod West Ham i FA-cuppen må jo undre sig over hvad de gjorde forkert når de spiller lige op mod næsten det stærkeste hold West Ham, Mens vores såkaldte bedste spillere samlet har fået en over nallerne med 0-5.

Hvorfor får de ikke chancen Klopp, hvorfor skal spillere som Mignolet, Hendo, Milner, Moreno og sikkert flere spille hver gang selvom man kan se at de til tider er decideret ringe?
Hendo er sikkert påvirket af hans skade, men så burde han vel heller ikke spille bare fordi han er anføre?

Jeg tror ikke Klopp smutter lige med det samme, men jeg forventer virkelig en seriøs oprydning til sommer og at Klopp finder et koncept som han vil handle efter.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

L4
Indlæg: 478
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 13:55

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af L4 » mandag, 08. feb, 2016 14:38

Repsej skrev:
Surf skrev:Jeg må desværre indrømme, at jeg stadig ikke helt kan tro på, at Klopp er/gider være vores træner. Et eller andet sted forventer jeg, at han indser projektet er for uoverkommeligt, og er videre om halvandet år.
Mon dog ;)

Men på den anden side vil jeg så også sige at han skal til at vise et eller andet snart.
Jeg ved da godt han ikke kan gøre for at flere spillere kikser inde på banen, men det er trods alt ham der sætter holdet og taktikken.
Og når en spiller igen og igen kikser og stadig får chancen så må han til at indse at der er noget galt.

De mange unge spillere som fik chancen i den første kamp mod West Ham i FA-cuppen må jo undre sig over hvad de gjorde forkert når de spiller lige op mod næsten det stærkeste hold West Ham, Mens vores såkaldte bedste spillere samlet har fået en over nallerne med 0-5.

Hvorfor får de ikke chancen Klopp, hvorfor skal spillere som Mignolet, Hendo, Milner, Moreno og sikkert flere spille hver gang selvom man kan se at de til tider er decideret ringe?
Hendo er sikkert påvirket af hans skade, men så burde han vel heller ikke spille bare fordi han er anføre?

Jeg tror ikke Klopp smutter lige med det samme, men jeg forventer virkelig en seriøs oprydning til sommer og at Klopp finder et koncept som han vil handle efter.
Du er bare nødt til at anerkende at hvis disse unge spillere ikke viser det samme til træning ugens 6 andre dage, så er det altså bare ikke nok at spille 1 god FA-cup kamp imod et halvt PL-hold fra Hammers. Om deres træningsindsats er god nok til en start-11 i en PL-kamp ved hverken du eller jeg, men jeg er overbevist om at Klopp er dygtig til at arbejde med talenter, hvilket han har vist i BVB og Mainz.
Man kan ikke forvente at han skal forvandle en trup som er købt ind til en form for tiki taka-stil, skal spille dynamisk direkte angrebs fodbold, det vil kræve andre typer med andre kompetancer. Pulis kan heller ikke få barcas dyre drenge til at spille den form for fodbold han vil praktisere uden at bringe nye spillere, der må ændringer til. Var det så nemt kunne enhver klub jo nøjes med at skifte træner og altid beholde den samme trup.

Repsej
Indlæg: 601
Tilmeldt: lørdag, 09. jul, 2011 14:28
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 52

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Repsej » mandag, 08. feb, 2016 14:47

L4 skrev:
Du er bare nødt til at anerkende at hvis disse unge spillere ikke viser det samme til træning ugens 6 andre dage, så er det altså bare ikke nok at spille 1 god FA-cup kamp imod et halvt PL-hold fra Hammers. Om deres træningsindsats er god nok til en start-11 i en PL-kamp ved hverken du eller jeg, men jeg er overbevist om at Klopp er dygtig til at arbejde med talenter, hvilket han har vist i BVB og Mainz.
Man kan ikke forvente at han skal forvandle en trup som er købt ind til en form for tiki taka-stil, skal spille dynamisk direkte angrebs fodbold, det vil kræve andre typer med andre kompetancer. Pulis kan heller ikke få barcas dyre drenge til at spille den form for fodbold han vil praktisere uden at bringe nye spillere, der må ændringer til. Var det så nemt kunne enhver klub jo nøjes med at skifte træner og altid beholde den samme trup.
Det ved jeg godt, men jeg forstår ikke de ikke får chancen noget mere.

Moreno kan feks ikke ramme en ladeport fra ½ meter, han kan ikke dække op men alligevel spiller han hver gang. Hvorfor ikke prøve at lade Brad Smith få chancen?
Han kan da på ingen måde være ringere.

Hendo er virkelig påvirket af hans hælskade og spiller vel max på 75%, feks mindes jeg ikke at have set så mange fejlafleveringer fra ham som de seneste kampe.
Ward kommer tilbage fra et succes ophold, og får ikke chancen, ikke engang i FA-cuppen. Det kan da ikke være tilfreds stillende for ham på nogen måde. Han har masser af selvtillid, hvorfor så ikke give ham chancen?

Jeg siger ikke Klopp skal skifte halvdelen af holdet ud, selvom jeg synes det var fortjent hvis det skete, men smid da en enkelt eller 2 ind i opstillingen så vi virkelig kan se hvilket stof de er lavet af. De er måske ikke gode nok, men som de spiller nu kan vi forvente en 110% fighter indsats fra dem, det kan vi desværre ikke fra dem der spiller pt.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

L4
Indlæg: 478
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 13:55

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af L4 » tirsdag, 09. feb, 2016 03:37

Repsej skrev:
L4 skrev:
Du er bare nødt til at anerkende at hvis disse unge spillere ikke viser det samme til træning ugens 6 andre dage, så er det altså bare ikke nok at spille 1 god FA-cup kamp imod et halvt PL-hold fra Hammers. Om deres træningsindsats er god nok til en start-11 i en PL-kamp ved hverken du eller jeg, men jeg er overbevist om at Klopp er dygtig til at arbejde med talenter, hvilket han har vist i BVB og Mainz.
Man kan ikke forvente at han skal forvandle en trup som er købt ind til en form for tiki taka-stil, skal spille dynamisk direkte angrebs fodbold, det vil kræve andre typer med andre kompetancer. Pulis kan heller ikke få barcas dyre drenge til at spille den form for fodbold han vil praktisere uden at bringe nye spillere, der må ændringer til. Var det så nemt kunne enhver klub jo nøjes med at skifte træner og altid beholde den samme trup.
Det ved jeg godt, men jeg forstår ikke de ikke får chancen noget mere.

Moreno kan feks ikke ramme en ladeport fra ½ meter, han kan ikke dække op men alligevel spiller han hver gang. Hvorfor ikke prøve at lade Brad Smith få chancen?
Han kan da på ingen måde være ringere.

Hendo er virkelig påvirket af hans hælskade og spiller vel max på 75%, feks mindes jeg ikke at have set så mange fejlafleveringer fra ham som de seneste kampe.
Ward kommer tilbage fra et succes ophold, og får ikke chancen, ikke engang i FA-cuppen. Det kan da ikke være tilfreds stillende for ham på nogen måde. Han har masser af selvtillid, hvorfor så ikke give ham chancen?

Jeg siger ikke Klopp skal skifte halvdelen af holdet ud, selvom jeg synes det var fortjent hvis det skete, men smid da en enkelt eller 2 ind i opstillingen så vi virkelig kan se hvilket stof de er lavet af. De er måske ikke gode nok, men som de spiller nu kan vi forvente en 110% fighter indsats fra dem, det kan vi desværre ikke fra dem der spiller pt.
Det er jo så der at fodbold er vidunderligt, jeg synes jo f.eks at Moreno er fantastisk, til trods for et mindre formdyk som ALLE andre i truppen, og han er en af de få som virkeligt bringer holdet noget i offensiven og det som back. Defensivt er jeg os uenig med dig når det kommer til Moreno, han er en slider og giver aldrig op. Frygter faktisk at han er den næste vi mister til en af de 2 store spanske klubber. At du ikke nævner Sahko i din remse af spillere der skal sættes på bænken er så tilgengæld en gåde for mig og sådan ser vi jo forskelligt, han er en forfærdelig fodboldspiller.
Tilbage til Klopp, så synes jeg stadig at han gør det han kan med en middelmådig trup, som jeg er sikker på bliver opdateret kraftigt til sommer, ellers har vi et problem. Det var en kæmpe signalværdi at hyre ham og hvis ikke det bliver fulgt op af FSG, så falder projektet til jorden og så kunne de næsten ligeså godt ha beholdt BR. At man henter en af klodens på det tidspunkt "hotteste" trænere giver mig tro på at man vil noget med klubben, og jeg er sikker på at Klopp ikke satter sit rygte og renome på spil for sjov skyld, han var udemærket klar hvilken stor klub han gik ind til og med den attitude han udstråler, er det ikke et halvhjertet projekt for ham heller. Om han har evnerne vil tiden vise, men jeg tror på ham, og for Klopp og for LFC er sommerens transfervindue nok det vigtigste i mange år mht. hvordan vi udvikler os som klub.

L4
Indlæg: 478
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 13:55

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af L4 » tirsdag, 09. feb, 2016 03:40

Repsej skrev:
L4 skrev:
Du er bare nødt til at anerkende at hvis disse unge spillere ikke viser det samme til træning ugens 6 andre dage, så er det altså bare ikke nok at spille 1 god FA-cup kamp imod et halvt PL-hold fra Hammers. Om deres træningsindsats er god nok til en start-11 i en PL-kamp ved hverken du eller jeg, men jeg er overbevist om at Klopp er dygtig til at arbejde med talenter, hvilket han har vist i BVB og Mainz.
Man kan ikke forvente at han skal forvandle en trup som er købt ind til en form for tiki taka-stil, skal spille dynamisk direkte angrebs fodbold, det vil kræve andre typer med andre kompetancer. Pulis kan heller ikke få barcas dyre drenge til at spille den form for fodbold han vil praktisere uden at bringe nye spillere, der må ændringer til. Var det så nemt kunne enhver klub jo nøjes med at skifte træner og altid beholde den samme trup.
Det ved jeg godt, men jeg forstår ikke de ikke får chancen noget mere.

Moreno kan feks ikke ramme en ladeport fra ½ meter, han kan ikke dække op men alligevel spiller han hver gang. Hvorfor ikke prøve at lade Brad Smith få chancen?
Han kan da på ingen måde være ringere.

Hendo er virkelig påvirket af hans hælskade og spiller vel max på 75%, feks mindes jeg ikke at have set så mange fejlafleveringer fra ham som de seneste kampe.
Ward kommer tilbage fra et succes ophold, og får ikke chancen, ikke engang i FA-cuppen. Det kan da ikke være tilfreds stillende for ham på nogen måde. Han har masser af selvtillid, hvorfor så ikke give ham chancen?

Jeg siger ikke Klopp skal skifte halvdelen af holdet ud, selvom jeg synes det var fortjent hvis det skete, men smid da en enkelt eller 2 ind i opstillingen så vi virkelig kan se hvilket stof de er lavet af. De er måske ikke gode nok, men som de spiller nu kan vi forvente en 110% fighter indsats fra dem, det kan vi desværre ikke fra dem der spiller pt.
Det er jo så der at fodbold er vidunderligt, jeg synes jo f.eks at Moreno er fantastisk, til trods for et mindre formdyk som ALLE andre i truppen, og han er en af de få som virkeligt bringer holdet noget i offensiven og det som back. Defensivt er jeg os uenig med dig når det kommer til Moreno, han er en slider og giver aldrig op. Frygter faktisk at han er den næste vi mister til en af de 2 store spanske klubber. At du ikke nævner Sahko i din remse af spillere der skal sættes på bænken er så tilgengæld en gåde for mig og sådan ser vi jo forskelligt, han er en forfærdelig fodboldspiller.
Tilbage til Klopp, så synes jeg stadig at han gør det han kan med en middelmådig trup, som jeg er sikker på bliver opdateret kraftigt til sommer, ellers har vi et problem. Det var en kæmpe signalværdi at hyre ham og hvis ikke det bliver fulgt op af FSG, så falder projektet til jorden og så kunne de næsten ligeså godt ha beholdt BR. At man henter en af klodens på det tidspunkt "hotteste" trænere giver mig tro på at man vil noget med klubben, og jeg er sikker på at Klopp ikke satter sit rygte og renome på spil for sjov skyld, han var udemærket klar over hvilken stor klub han gik ind til og med den attitude han udstråler, er det ikke et halvhjertet projekt for ham heller. Om han har evnerne vil tiden vise, men jeg tror på ham, og for Klopp og for LFC er sommerens transfervindue nok det vigtigste i mange år mht. hvordan Liverpool udvikler os som klub.

Besvar