2 - Nathaniel Clyne

Underkategori til tidligere LFC-spillere
YNWA-1892
Indlæg: 104
Tilmeldt: lørdag, 26. okt, 2013 15:44

Re: 2 - Nathaniel Clyne

Indlæg af YNWA-1892 » søndag, 07. jan, 2018 18:01

Jesper skrev:
Sledgehammer skrev:
Emmy skrev:Hvad tror i om det her?

https://www.facebook.com/permalink.php? ... 2487885336

Jeg har flere gange tænkt over at det er underligt vi ikke hører mere om det skadesforløb samt hvad der egentlig er galt. Hvis det passer så ryger han ud til sommer.
Har kun én kommentar: WTF??? :shock:
Hvad står der? Kan ikke åbne linket?


Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk




Der står: Rumours are circulating that Nathaniel Clyne is not actually injured but has failed an in house drugs test and has been banned from playing by the club. Seemingly he will never play for Liverpool again.
“We have to change, from doubters to believers — now.”

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: 2 - Nathaniel Clyne

Indlæg af sjampen » søndag, 07. jan, 2018 18:58

YNWA-1892 skrev:
Der står: Rumours are circulating that Nathaniel Clyne is not actually injured but has failed an in house drugs test and has been banned from playing by the club. Seemingly he will never play for Liverpool again.
Rygterne går på henholdsvis kokain og den her nye dille med lattergas. Det eneste "bevis" jeg dog har set, er hvor Clyne står med en ballon. Og han er så vidt jeg ved blevet opereret i ryggen, så helt skadesfri er han nok ikke. Men vi må selvfølgelig se hvad det ender med.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 2 - Nathaniel Clyne

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 08. jan, 2018 08:56

Det ligner ikke en super seriøs kilde, så lad os nu se. Hvis han er i behandling god et misbrug istedet for en skade... puha.

Men det er sgu da godt at Gomez og Trent har fået fart på udviklingen. Så vi ikk tvinges til at se igennem fingre med noget.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 2 - Nathaniel Clyne

Indlæg af Surf » mandag, 08. jan, 2018 09:30

Rygterne har cirkuleret siden i sommers, men det har indtil nu været spekulationer. Som sjampen skriver er det eneste "bevis" et billede, hvor han suger en ballon. Eller: Hvor han angiveligt suger en ballon. For mig at se kunne han lige så godt være igang med at puste den op. Hvad der er i den er uklart. Er det lattergas er det sgu da godt nok harmløst.

Har det ambivalent. Jeg har ikke lyst til at spekulere i den slags om vores spillere uden konkrete beviser, men omvendt er det svært ikke at være lidt mistænksom i det her forløb.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 2 - Nathaniel Clyne

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 08. jan, 2018 09:49

Surf skrev:Rygterne har cirkuleret siden i sommers, men det har indtil nu været spekulationer. Som sjampen skriver er det eneste "bevis" et billede, hvor han suger en ballon. Eller: Hvor han angiveligt suger en ballon. For mig at se kunne han lige så godt være igang med at puste den op. Hvad der er i den er uklart. Er det lattergas er det sgu da godt nok harmløst.

Har det ambivalent. Jeg har ikke lyst til at spekulere i den slags om vores spillere uden konkrete beviser, men omvendt er det svært ikke at være lidt mistænksom i det her forløb.
Jeg syntes egentlig godt jeg kan skubbe den lidt i baggrunden, hvis der er en positiv B prøve så er der jo beviser, spørgsmålet er bare hvorfor klubben så skulle dække over ham?
Er det for hans egen skyld? måske hvis han har et misbrug af et eller andet som han bliver hjulpet igennem af folk i klubben og derfor skal undgå(beskyttes) medierne så vidt det er muligt, men ellers kan jeg ikke lige dreje den. Man har selvfølgelig ikke lyst til at stikke en af sine egne, men hvorfor så holde interne tests hvis man alligevel bare begraver dem?

For mig ligner det lidt at der er nogen der keder sig og så "graver" lidt i Clyne's skade og så har konkluderet et eller andet mere eller mindre tilfældigt fordi det lige var den mest interessante historie man kunne presse de tilgængelig informationer ned i. Derfor kan det selvfølgelig godt være rigtigt, men jeg kan jo også være Azor Ahai reborn og håndtere et brændende sværd.

Jeg har også fulgt meget med i professionel cykling i mange år så jeg er vant til at alt man ikke kan finde en åbenlys forklaring på, på færre end 3 sekunder skal forklares med doping, om det så er en løs hund der løber ind i en rytter, så er måske lidt tykhudet med den slags.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: 2 - Nathaniel Clyne

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 11. jan, 2018 13:26

https://www.anfield-online.co.uk/lfc-ne ... te-update/
Clyne er en af frontfigurerne i præsentationen af det nye træningstøj. Det havde han nok næppe været, hvis han var i bad standing og på vej ud af klubben...

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 2 - Nathaniel Clyne

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 11. jan, 2018 13:29

Aggerdoo skrev:https://www.anfield-online.co.uk/lfc-ne ... te-update/
Clyne er en af frontfigurerne i præsentationen af det nye træningstøj. Det havde han nok næppe været, hvis han var i bad standing og på vej ud af klubben...
Nej :lol:
medmindre selvfølgelig de gjorde det for at kunne pege på dette senere for at sige "hvis vi vidste at..... så ville vi jo ikke være dumme nok til at tage de billeder" :aliboronz2:

Ej det er da dejligt at han har noget at lave i sin fritid og han ser ikke ud til at være blevet tyk i mellemtiden.

Brugeravatar
martinsommer
Indlæg: 938
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:26
Geografisk sted: Viborg
Alder: 43

Re: 2 - Nathaniel Clyne

Indlæg af martinsommer » torsdag, 11. jan, 2018 13:51

Aggerdoo skrev:https://www.anfield-online.co.uk/lfc-ne ... te-update/
Clyne er en af frontfigurerne i præsentationen af det nye træningstøj. Det havde han nok næppe været, hvis han var i bad standing og på vej ud af klubben...
På den officielle side er det Lovren, Klavan og Karius der har det nye træningstøj på. Ingen Clyne.

Brugeravatar
Spazzjack
Indlæg: 320
Tilmeldt: onsdag, 22. maj, 2013 12:46

Re: 2 - Nathaniel Clyne

Indlæg af Spazzjack » fredag, 12. jan, 2018 12:20

På det link der er der et billede længere nede med clyne på. Det billede er så et link til samme artikel. Lidt spøjst lavet! Men, ligemeget hvad så er der et billede af Clyne med det nye træningstøj på. Hvad man skal lægge i det, har jeg ikke mange tanker om.
Billede

bblauritzen
Indlæg: 1053
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: 2 - Nathaniel Clyne

Indlæg af bblauritzen » fredag, 12. jan, 2018 12:49

Siden klubben ikke har været ude og dementere rygterne kunne der måske være noget om snakken. De er så alvorlige at man efter min mening burde have reageret på dem med det samme.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 2 - Nathaniel Clyne

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 16. feb, 2018 17:34

http://www.liverpoolfc.com/news/first-t ... right-back

Clyne træner med!
Så kan han være klar til de sidste ti minutter i CL finalen. Ej han er jo en dygtig spiller, så det bliver dejligt at få ham tilbage, det kan åbne for at Gomez eller Trent bliver omskolet til andre pladser på banen.

Alternativt kunne man sælge Clyne eller leje ham , Gomez ellerTrent ud i næste sæson.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 2 - Nathaniel Clyne

Indlæg af Thommo » fredag, 16. feb, 2018 18:42

Jeg håber på et salg, både Gomez og TAA er gode nok allerede nu, og Clyne skal ikke "stjæle" spilletid når kvaliteten er hen af det samme, og dermed stoppe deres udvikling.
Verden er smask fuld af hyklere....

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 2 - Nathaniel Clyne

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 16. feb, 2018 19:47

Thommo skrev:Jeg håber på et salg, både Gomez og TAA er gode nok allerede nu, og Clyne skal ikke "stjæle" spilletid når kvaliteten er hen af det samme, og dermed stoppe deres udvikling.
Som udgangspunkt er jeg enig, men...
Det kommer lidt an på om det vurderes at Gomez skal spille i midten allerede næste sæson. Jeg tror dog at Gomez-Trent duoen får lov at fortsætte et par år endnu så de begge kan tanke erfaring.

Måske Clyne skal trænes op og så ud på leje i næste sæson. fordi at vi måske kan få flere penge for ham, hvis potentielle købere kan se at han stadig kan spille fodbold.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 2 - Nathaniel Clyne

Indlæg af nikand » fredag, 16. feb, 2018 20:36

Så er Gomez og TAA altså heller ikke bedre på højrebacken at man bare kan sende Clyne på en lejeaftale.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 2 - Nathaniel Clyne

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 16. feb, 2018 21:57

nikand skrev:Så er Gomez og TAA altså heller ikke bedre på højrebacken at man bare kan sende Clyne på en lejeaftale.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Nej de laver begge fejl som gerne skulle forsvinde med rutinen.

Det kommer til at være en lang og sej kamp for Clyne at komme tilbage på sit bedste niveau efter så lang en skade. Jeg tænker også at vi ikke nødvendigvis har råd til at give Clyne førsteholdskampene der kræves hvis han skal tilbage på 100% for selvom Clyne på toppen måske stadig ville være vores bedste højreback, så kommer han ikke tilbage uden kampe og i starten risikerer vi at tabe point fordi han sandsynligvis ikke kan holde niveau det første lange stykke tid.

Derfor kunne en lejeaftale være en mulighed fordi han i en mindre klub vil være bedste mand på pladsen selvom han i starten kun brænder på halvt blus.

Dertil skal også siges at Trent og Gomez stadig er inde i en rivende udvikling og bliver bedre og bedre, så det handler ikke kun om hvor gode de er nu, men også om hvor gode de er når Clyne er tilbage i topform.

Der er selvfølgelig en del spekulation i det her, Clyne har været ude længe, men jeg aner jo ikke hvordan hans fysiske form er og hvad hans chancer for at komme tilbage på 100 % er.

Havde Clyne været skadesfri i år havde vi nok ikke set så meget til Trent og Gomez, en af dem var måske endda blevet lejet ud. Clyne er mere stabil end dem begge og han er markant bedre end Trent defensivt og bedre på bolden end Gomez, eller det var han i hvertfald.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar