Marko Grujic

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Marko Grujic

Indlæg af Emmy » søndag, 04. dec, 2016 09:50

Det er en skam, primært for dig selv, at du ikke kan se alt delt gode en spiller som Gini bidrager med. Din fodbold hjerne er skruet skævt sammen sådan generelt set så det er ikke så overraskende at du ikke kan se det.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Marko Grujic

Indlæg af JTN » søndag, 04. dec, 2016 09:53

A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
Hendo
Indlæg: 276
Tilmeldt: mandag, 16. sep, 2013 19:02
Geografisk sted: Tæt på en bar, København

Re: Marko Grujic

Indlæg af Hendo » onsdag, 14. dec, 2016 16:18

Havde overset at Grujic åbenbart har været skadet og det er derfor han ikke har været på bænken de to seneste kampe og heller ikke i dag. Klopp sige,r at han er på vej tilbage, men ikke helt klar til Boro i dag. Bliver godt at få ham med igen. Ser ham som en spændende spiller, som kan blive værdifuld som indskiftningsmulighed.
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Marko Grujic

Indlæg af texy » onsdag, 14. dec, 2016 16:53

Hendo skrev:Havde overset at Grujic åbenbart har været skadet og det er derfor han ikke har været på bænken de to seneste kampe og heller ikke i dag. Klopp sige,r at han er på vej tilbage, men ikke helt klar til Boro i dag. Bliver godt at få ham med igen. Ser ham som en spændende spiller, som kan blive værdifuld som indskiftningsmulighed.
Jeg vidste heller ikke helt, hvorfor han ikke var i truppen. Synes ikke, at der har været talt meget om den skade.

Jeg tror også. at han har noget at bidrage med i et tætpakket kampprogram med mange skader. Så han må meget gerne blive klar.
Kloppite

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Marko Grujic

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 01. jan, 2017 21:24

Er han stadig skadet? Jeg synes det er lang tid siden han sidst var på bænken.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Marko Grujic

Indlæg af TomViolence » mandag, 02. jan, 2017 08:30

Hr. Drejer skrev:Er han stadig skadet? Jeg synes det er lang tid siden han sidst var på bænken.
Ifølge Physioroom var han ude med en seneskade og kunne allerede være tilbage i dag.

http://www.physioroom.com/news/english_ ... ble.php#c8
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Marko Grujic

Indlæg af Niels K » onsdag, 15. mar, 2017 08:56

Flotte roser til Grujic efter U23-kampen:

http://www.thickaccent.com/2017/03/14/g ... ht-tweets/

Han bliver meget spændende at følge, og jeg har stor fidus til ham.

Jeg forudsiger også stor konkurrence til Clyne fra TAA næste næste sæson, da jeg bedre kan lide hans type af flade hårde indlæg, der oftere finder den rigtige adresse.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Marko Grujic

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 15. mar, 2017 09:33

Ja, jeg glæder mig også til at se ham. Men hvad er det for nogle skader han har haft? Er det den samme skade som bryder op igen og igen.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Marko Grujic

Indlæg af Callesen » onsdag, 15. mar, 2017 12:35

Det har vist været noget med låret. Så var han ved at være klar omkring de EFL og FA cup kampe der var i januar/februar. Men der fik han et tilbagefald og de måtte så udskyde hans tilbagevenden.

Han fik en time i sidste uge for U23, jeg ved ikke hvor meget han spillede i forgårs. Men lader til han er på vej tilbage.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Marko Grujic

Indlæg af Cynwal » onsdag, 15. mar, 2017 12:46

Ham har jeg haft gigantisk (og sikkert for stor - nogen kan vist nok grave frem, at jeg forudså han var fast mand på holdkortet fra januar eller deromkring)
tiltro til lige siden hans elegant styrede hovedstødsscoring mod Barcelona i preseason.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

bblauritzen
Indlæg: 1053
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Marko Grujic

Indlæg af bblauritzen » onsdag, 15. mar, 2017 12:51

Fra Chelsea kampen:


mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Marko Grujic

Indlæg af mortenbak » onsdag, 15. mar, 2017 13:03

Ser ud til at han har fint blik for sine medspillere og også en god fysik.

Håber han snart kan få gennembruddet på 1 holdet, så han kan få prøvet kræfter med PL ordentligt.

Spændende spiller.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Marko Grujic

Indlæg af nikand » onsdag, 15. mar, 2017 13:47

mortenbak skrev:Ser ud til at han har fint blik for sine medspillere og også en god fysik.

Håber han snart kan få gennembruddet på 1 holdet, så han kan få prøvet kræfter med PL ordentligt.

Spændende spiller.
Tjah, hvem skal han slå af for at få chancen? I mine øjne er der væsentlige spillere der er bedre på 8 positionen: Wijnaldum, Milner, Henderson, Lallana.
We need a new Fowler...

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Marko Grujic

Indlæg af mortenbak » onsdag, 15. mar, 2017 14:49

nikand skrev:
mortenbak skrev:Ser ud til at han har fint blik for sine medspillere og også en god fysik.

Håber han snart kan få gennembruddet på 1 holdet, så han kan få prøvet kræfter med PL ordentligt.

Spændende spiller.
Tjah, hvem skal han slå af for at få chancen? I mine øjne er der væsentlige spillere der er bedre på 8 positionen: Wijnaldum, Milner, Henderson, Lallana.
Det kan du have ret i. Wijnaldum har dog ikke den store stjerne hos mig endnu, Milner har qua hans indstilling, Henderson også pga indstilling, men ikke pga af deres evner. Lallana tænkte jeg ikke han skulle konkurrere med, da jeg ser Lallana som en anden type spiller end Grujic.

De er måske bedre nu fordi de har fået spilletid og har mere erfaring, men jeg synes Grujic ligner en spiller der også kunne få det via spilletid i PL. Jeg har ikke set ham så meget, men jeg synes at det ovenstående klip viser at han har blik for fremadrettede afleveringer.... forudsat at nogen løber i længden.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Marko Grujic

Indlæg af Niels K » torsdag, 16. mar, 2017 08:52

Han ligner en spiller med hele pakken. Om han skal være 8'er eller 6'er, må tiden vise.

God højde ift luftspillet, virkelig god teknik, godt drive med bolden, vender flot, gode, præcise både korte og lange afleveringer og med begge ben.
Jeg tror, Klopp har fundet en gem her, og der bør være godt med spil til ham i næste sæson, hvor den forhåbentligt står på CL bold.

Besvar