Marko Grujic

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Marko Grujic

Indlæg af nikand » lørdag, 18. mar, 2017 16:54

Jeg er nu mere i tvivl om Grujic end I to giver udtryk for. Var han bedre var blevet brugt og der er ellers to pladser at kæmpe om, Milner der ikke er i betragtning til pladsen som 8.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3933
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 44
Kontakt:

Re: Marko Grujic

Indlæg af ThunderZtorm » mandag, 20. mar, 2017 21:42

Grujic har været hæmmet rigtig meget af skader hele denne sæson umiddelbart. Nok lige så meget derfor han ikke har fået mere tid på førsteholdet.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Marko Grujic

Indlæg af nikand » mandag, 20. mar, 2017 22:10

ThunderZtorm skrev:Grujic har været hæmmet rigtig meget af skader hele denne sæson umiddelbart. Nok lige så meget derfor han ikke har fået mere tid på førsteholdet.
Hvis man ser på hvornår han været tilgængelig og antal minutter i de perioder så tror jeg det billede er tydeligt. Ligesom det er almindeligt at man skal bruge lidt tid at vænne sig til nyt land sprog og spillestil. Derfor bliver han først målt af mig i næste sæson


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Marko Grujic

Indlæg af Niels K » søndag, 21. jan, 2018 10:43

Debut'en for Cardiff ude mod Sheffield Wednesday var ok uden at være prangende for Grujic i en dybtliggende 6'er rolle, som jeg synes, det er fedt, han skal prøves af i en snes kampe og forhåbentligt i et Play Off-spil:

http://www.walesonline.co.uk/sport/foot ... c-14182642

Klopp ønsker virkelig, at det skal lykkes for Grujic:

http://www.liverpoolfc.com/news/first-t ... for-grujic

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Marko Grujic

Indlæg af AJ » søndag, 21. jan, 2018 11:46

Det er i hvert fald en anderledes form for fodbold, Grujic kommer til at spille i Cardiff. Selvom det er et tophold, så er de et af de mest defensive hold i The Championship. Jeg kan huske, at de tidligere på sæsonen, hvor de lå nummer 2, var det hold med færrest chancer og mindst spil på den sidste tredjedel. Men det er vel ikke så overraskende med Neil Warnock på trænerbænken. I sidste uge spillede de hjemme mod bundholdet Sunderland, men selv der blev initiativet overgivet til modstanderen.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Marko Grujic

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 21. jan, 2018 14:10

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... t-14183778

Han går da søde ord med på vejen, sammenlignes med Matic. Men også nogle småfejl, der kan forklares med manglende spilletid.
Den defensive rolle han bestred på banen harmonerer jo meget fint med at flere herinde gerne så ham brugt som 6’er.
Kan han få et godt run i Cardiff, kan vi stadig få ham at se spille en stor rolle i den røde trøje.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Marko Grujic

Indlæg af Niels K » tirsdag, 20. feb, 2018 10:46

Det går godt for Grujic i Cardiff:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/2 ... t-opprykk/

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Marko Grujic

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 21. feb, 2018 10:51

Niels K skrev:Det går godt for Grujic i Cardiff:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/2 ... t-opprykk/
Der er en plads i truppen til en stor dreng, hvis Can smutter...

måske lidt længere tilbage i køen, men stadig, holdet ville vel have meget godt af at have to-tre midtbaner der havde mere klasse end dem vi har nu, og så at 5.-6. valgene stadig havde noget at lære, ville vel ikke være så slemt.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Marko Grujic

Indlæg af Tom_Jorsal » onsdag, 21. feb, 2018 11:27

Hvis de rykker op, skal han bare forlænge sit lån med en sæson, tænker jeg. Så kan han spille en 30 kampe for dem i stedet for at få ti indhop hos Liverpool.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Marko Grujic

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 21. feb, 2018 11:35

Tom_Jorsal skrev:Hvis de rykker op, skal han bare forlænge sit lån med en sæson, tænker jeg. Så kan han spille en 30 kampe for dem i stedet for at få ti indhop hos Liverpool.
Det har jeg også tænkt på kunne være en god mulighed, det skulle vi måske have gjort med Ward og Huddersfield, så havde vi selvfølgelig manglet en 3. keeper i denne sæson.

Det er sjældent man får lejet sine spillere ud til PL, men det er jo der man helst vil havde dem til at spille så de lærer det.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Marko Grujic

Indlæg af Niels K » onsdag, 21. feb, 2018 11:43


Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3933
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 44
Kontakt:

Re: Marko Grujic

Indlæg af ThunderZtorm » onsdag, 21. feb, 2018 20:01

Filos of Isk skrev:
Tom_Jorsal skrev:Hvis de rykker op, skal han bare forlænge sit lån med en sæson, tænker jeg. Så kan han spille en 30 kampe for dem i stedet for at få ti indhop hos Liverpool.
Det har jeg også tænkt på kunne være en god mulighed, det skulle vi måske have gjort med Ward og Huddersfield, så havde vi selvfølgelig manglet en 3. keeper i denne sæson.

Det er sjældent man får lejet sine spillere ud til PL, men det er jo der man helst vil havde dem til at spille så de lærer det.
Tja, vi har jo reelt set stadig Bogdan, og 3 dygtige unge talenter der alle kan gå ind og være 3. keeper. Jeg forstår stadig ikke at man ikke lejede Ward ud. Lige nu har vi tre keepere på nogenlunde samme niveau (omend Ward nok er en tand efter de andre to), og det er simpelthen en for mange.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Marko Grujic

Indlæg af Mads T. » onsdag, 21. feb, 2018 21:28

ThunderZtorm skrev:
Filos of Isk skrev:
Tom_Jorsal skrev:Hvis de rykker op, skal han bare forlænge sit lån med en sæson, tænker jeg. Så kan han spille en 30 kampe for dem i stedet for at få ti indhop hos Liverpool.
Det har jeg også tænkt på kunne være en god mulighed, det skulle vi måske have gjort med Ward og Huddersfield, så havde vi selvfølgelig manglet en 3. keeper i denne sæson.

Det er sjældent man får lejet sine spillere ud til PL, men det er jo der man helst vil havde dem til at spille så de lærer det.
Tja, vi har jo reelt set stadig Bogdan, og 3 dygtige unge talenter der alle kan gå ind og være 3. keeper. Jeg forstår stadig ikke at man ikke lejede Ward ud. Lige nu har vi tre keepere på nogenlunde samme niveau (omend Ward nok er en tand efter de andre to), og det er simpelthen en for mange.
Bogdan er kun i klubben fordi han rev korsbåndet over i november 2016 mens han var udlejet til Wigan og dermed ikke kunne sælges/lejes ud i sommers. Jeg kunne forestille mig, at han bliver fritstillet til sommer, selvom hans kontrakt løber til 2019.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Marko Grujic

Indlæg af Niels K » tirsdag, 27. feb, 2018 06:51

Kan Grujic spille sig ind på vores 6'er via Cardiff ?

https://fansided.com/2018/02/26/marko-g ... ool-claim/

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Marko Grujic

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 27. feb, 2018 09:12

Niels K skrev:Kan Grujic spille sig ind på vores 6'er via Cardiff ?

https://fansided.com/2018/02/26/marko-g ... ool-claim/
I den forstand at selvom Can smutter, så har vi i Grujic et hæderligt alternativ til Hendo på den bagerste midtbane, omend han er en anderledes type.

Cardiff spiller dog ikke på et højt nok niveau til at, hvis Grujic gør det godt der, så er alt tvivl om hans evner slettet.

Det sætter os i en god position forud for transfermarkedet, nemlig at vi kan fokusere på at kigge på midtbanespillere på højest tilgængelige niveau. Men hvis vi ikke får den spiller vi gerne vil have er vi ikke tvunget til at skulle ud og hente en nødløsning.

Hendo's skades historik taget i betragtning er det vigtigt at vi har et solidt alternativ og derfor er vi selvfølgelig også mange der gerne vil have en ny defensiv midt, også det taget i betragtning at Hendo ikke altid føler sig naturligt hjemme i den rolle.

Så næsten uanset hvor godt Grujic gør det, så er han afhængig af hvad vi gør på transfermarkedet. Men gør han det godt betyder det at vi godt kan forbedre os uden at hente en DM, ved at investere pengene i en klassespiller på en anden plads. Men derfor kan han selvfølgelig godt påvirke processen ved at spille rigtig godt.

Besvar