Marko Grujic

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Marko Grujic

Indlæg af DAGGER! » mandag, 08. aug, 2016 21:06

Marko Grujic vil nok i Liverpool starten blive brugt, som rotationsmand og dyste klinger med Emre Can, Jordan Henderson, Adam Lallana, Milner og Wijendum.

Om det giver førstestarter fra 1. januar af, det er alt for usikkert med bare fysikken og gamet i PL - så skal han brage ind i et hav af succesfulde perioder.

Selvom han har lavet et hav af mål i Preseason kampene, dog skal hellere ikke tage meget i en 0-4 nederlag til Mainz med reservene i går, mens 4-0 sejr i lørdags mod FC Barcelona. Der er alligevel en stor forskel, når der kommer noget på spil i hhv Cups, PL osv.
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Marko Grujic

Indlæg af Niels K » tirsdag, 09. aug, 2016 10:08

DAGGER! skrev:Marko Grujic vil nok i Liverpool starten blive brugt, som rotationsmand og dyste klinger med Emre Can, Jordan Henderson, Adam Lallana, Milner og Wijendum.

Om det giver førstestarter fra 1. januar af, det er alt for usikkert med bare fysikken og gamet i PL - så skal han brage ind i et hav af succesfulde perioder.

Selvom han har lavet et hav af mål i Preseason kampene, dog skal hellere ikke tage meget i en 0-4 nederlag til Mainz med reservene i går, mens 4-0 sejr i lørdags mod FC Barcelona. Der er alligevel en stor forskel, når der kommer noget på spil i hhv Cups, PL osv.
Jeg synes jo at de navne, du nævner på vores centrale midtbane lover godt for sæsonen. Om vi så skal stille med 2 eller 3 mand må bero på modstanderen og efter hvilke spillere, vi har til rådighed.

Der skal i hvert fald nok blive et pænt antal kampe til alle nævnte 6 spillere i denne sæson, er jeg sikker på.

Vi har også virkelig mange gode spillere til de offensive pladser, så det lover også rigtig godt for sæsonen, mens vi må håbe, at vi snart har de skadede defensivspillere til rådighed snart, så vi også har gode valgmuligheder dér.
Vi burde dog købe en rutineret back, der kan spille i begge sider, da vi åbenlyst er såbare på disse pladser.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Marko Grujic

Indlæg af Callesen » torsdag, 29. sep, 2016 15:34

Han er blevet nomineret til Golden boy (årets talent i Europa).

Kan dog ikke se ham vinde den. Dertil spiller han ikke nok i forhold til nogle af de andre og flere af dem har allerede fået et større eller mindre gennembrud.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... d-11955041

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Marko Grujic

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 29. sep, 2016 17:11

Callesen skrev:Han er blevet nomineret til Golden boy (årets talent i Europa).

Kan dog ikke se ham vinde den. Dertil spiller han ikke nok i forhold til nogle af de andre og flere af dem har allerede fået et større eller mindre gennembrud.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... d-11955041
Var det den pris Sterling vandt for nogle år siden?

Hvem er favorit i år?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Marko Grujic

Indlæg af RedRedRed » torsdag, 29. sep, 2016 17:23

Hr. Drejer skrev:
Callesen skrev:Han er blevet nomineret til Golden boy (årets talent i Europa).
Kan dog ikke se ham vinde den. Dertil spiller han ikke nok i forhold til nogle af de andre og flere af dem har allerede fået et større eller mindre gennembrud.
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... d-11955041
Var det den pris Sterling vandt for nogle år siden?
Hvem er favorit i år?
Jep, Sterling vandt den i 2014.

Jeg vil mene Ousmane Dembele og Renato Sanchez, er gode bud i år.

Gabriel Barbosa og Marcus Rashford er begge hypede nok til at kunne vinde også. Men de 2 førstnævnte, mener jeg er på et helt andet niveau end både Barbosa (begrænset kendskab, indrømmet) og Rashford.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Marko Grujic

Indlæg af AndreasN » torsdag, 29. sep, 2016 19:43

Angående Rashford må jeg også lægge mig fladt ned. Det er fandme bittert, at de lige har hevet sådan et talent op af hatten. Han har lavet 12 mål i sine første 25 kampe - til sammenligning lavede Aguero 7, Van Nistelrooy 6, Messi 4 og Shearer 3. Hvem der dog skal vinde må Renato Sánches være et rigtig solidt bud på.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Marko Grujic

Indlæg af RedRedRed » torsdag, 29. sep, 2016 19:58

Stem på Grujic, eller hvem i ellers ønsker;

http://www.tuttosport.com/sondaggi/calc ... okieAccept

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Marko Grujic

Indlæg af Cynwal » onsdag, 30. nov, 2016 06:59

Med det vi så fra Grujic i preseason, havde jeg forventet at se ham tættere inde omkring 1. holdet, end det lader til han er. Indskiftning i de døende minutter i kvartfinalen mod Leeds United er ikke prangende. Er han gået i stå, eller er det tilvænning til nyt land, kultur og sprog han lige skal igennem?
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Marko Grujic

Indlæg af Belloni » onsdag, 30. nov, 2016 10:10

Havde forventet han havde startet istedet for Can eller Wijnaldum.
Synes han har gjort det godt de kampe han har fået, men måske Klopp mente det blev for reservespækket så.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Marko Grujic

Indlæg af Bellamy_fever » onsdag, 30. nov, 2016 13:29

Cynwal skrev:Med det vi så fra Grujic i preseason, havde jeg forventet at se ham tættere inde omkring 1. holdet, end det lader til han er. Indskiftning i de døende minutter i kvartfinalen mod Leeds United er ikke prangende. Er han gået i stå, eller er det tilvænning til nyt land, kultur og sprog han lige skal igennem?
Kan jo være det ene som det andet, og en kombination SF begge.. men tror da ikke man skal underkende hvor stor en omvæltning det er at flytte fra Serbien til England, og så som 20-årig.
Der er helt enormt stor forskel på de eks-jugoslaviske lande og så England; kulturen, forholdene mellem
Ung/gammel, forholdene mellem Mand/kvinde, vejret, maden osv. Osv. Og så tilmed komme til en klub som Liverpool der er så enormt kæmpe stor, det er sku noget andet end hvad han er vant til.. "hva siger du, nyt stadion? Her tag et par milliarder - men så skal din næste spiller kun koste 200 millioner" - Kosovo konflikten er på ingen måder et overstået kapitel dernede og unge Marko var en lille knægt da det fandt sted, samt hans nærmeste familie var lig midt i det - jeg er stor tilhænger af at unge spillere skal have tid, og ISÆR når der er tale om så enormt store kulturelle forskelle fra ens hjemland. Vi må og SKAL have en trup med etablerede spillere der kan tage ansvaret så han nurses forsigtigt ind - han er klar når han er klar, hvis han bliver klar.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Marko Grujic

Indlæg af jensemand » onsdag, 30. nov, 2016 16:14

Der var en på RAWK der skrev han havde haft nogle skadesproblemer og derfor ikke havde spillet for u23 heller, og først lige er kommet tilbage efter flere små knocks så måske det bare er derfor? :)
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Marko Grujic

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 02. dec, 2016 15:28

Jeg syntes det var ret fornuftigt at Klopp holdt det til en ikke etableret spiller per kæde, både i forhold til at sikre resultatet, men også så de unge spillere der kommer på banen får erfaring med at spille med de etablerede spillere. Det er ikke meget første holds erfarring man får, hvis første holdet er på bænken.

Jeg håber da at Grujic er klar til at starte inde i et par FA cup kampe og måske kan det bringe ham tættere på førsteholdet.

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Marko Grujic

Indlæg af MP » fredag, 02. dec, 2016 15:59

Cynwal skrev:Jeg vil godt sætte noget på højkant. Med mindre han bliver skadet, så er Grujic i startelleveren, inden vi går ind i 2017.
Ellers tager jeg et dip i Ringe Sø 1. januar 2017 (vil selvfølgelig blive behørigt videodokumenteret)

Nogen, der tør sætte noget på højkant den anden vej?
Utroligt vi alle sammen var nogle kyllinger og ikke tog imod Cynwal's væddemål :aliboronz8:

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Marko Grujic

Indlæg af Cynwal » fredag, 02. dec, 2016 17:55

MP skrev:
Cynwal skrev:Jeg vil godt sætte noget på højkant. Med mindre han bliver skadet, så er Grujic i startelleveren, inden vi går ind i 2017.
Ellers tager jeg et dip i Ringe Sø 1. januar 2017 (vil selvfølgelig blive behørigt videodokumenteret)

Nogen, der tør sætte noget på højkant den anden vej?
Utroligt vi alle sammen var nogle kyllinger og ikke tog imod Cynwal's væddemål :aliboronz8:
Der var jo sat en kattelem i væddemålet. Som det blev beskrevet, har han været noget skadesplaget
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Marko Grujic

Indlæg af Thommo » lørdag, 03. dec, 2016 23:50

Grujic må intet vise til træning, når han ikke engang kan konkurrere med Wijnaldum. Wijn kom for at bringe mål fra midten, dem er der så et sølle af. Fatter ikke han ikke bænkes for alvor. Altid noget vi ligger okay på trods af hollænderen. Den tid hvor jeg var glad for denne signing er ved at være kølnet noget. At han har været tæt på, tjah det det giver ikke point. Indtil videre havde jeg klart foretrukket Allen....Eller Grujic om ikke andet
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar