78 Jarell Quansah

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Besvar
Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11233
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

78 Jarell Quansah

Indlæg af Cynwal » søndag, 27. aug, 2023 19:46

Flot - flot Premier League debut med indskiftning i 77. minut i en hyper vanskelig udebanekamp på St James Park hvor vi spiller 11 mod 12 de første 32 minutter og 10 mod 12 i resten af kampen. Holdt hovedet koldt og lagde bl.a. en skarp 30 meters flad aflevering helt præcist op ad banen.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

pingel
Indlæg: 1002
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: 78 Jarell Quansah

Indlæg af pingel » mandag, 28. aug, 2023 08:43

Han er klart et step up ifht Rhys Williams og Phillips…

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11233
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 78 Jarell Quansah

Indlæg af Cynwal » mandag, 28. aug, 2023 09:28

pingel skrev:
mandag, 28. aug, 2023 08:43
Han er klart et step up ifht Rhys Williams og Phillips…
Enig
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Hr. Drejer
Indlæg: 13718
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 78 Jarell Quansah

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 17. sep, 2023 00:23

Meget godkendt kamp mod Wolves. Har han lige sparet os for £50 M.?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Tom_Jorsal
Indlæg: 2115
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: 78 Jarell Quansah

Indlæg af Tom_Jorsal » mandag, 18. sep, 2023 11:10

Det vil da være en drøm. Han har været i klubben siden han var fem, men jeg synes stadig, det er for tidligt at spå om, er det ikke? Han har spillet ret få kampe, og det jeg så med ham i pre-season, var sgu af meget svingende kvalitet. Men håber da, klubben vil arbejde seriøst hen imod, at han skal blive en fast del af førsteholdet. Vi er bare blevet skuffet en del gange tidligere med unge midterforsvarere fra egne rækker: Martin Kelly, Andre Wisdom, Billy Koumetio, Nat Phillips, Ki-Jana Hoever osv., som alle viste glemt af noget talent, men som aldrig for alvor blev til noget hos os.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2115
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: 78 Jarell Quansah

Indlæg af Tom_Jorsal » onsdag, 27. dec, 2023 14:21

Man kan vist efterhånden godt tillade sig at være oppe og køre over Quansah.. Den havde jeg godt nok ikke set komme. Udlån til League One sidste år, og så har han spillet 14 kampe på en halv sæson, og selvom der stadig er plads til forbedringer, er man jo slet ikke nervøs, når han er på banen. Satme godt at se endnu en lokal knægt træde ind på scenen.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11233
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 78 Jarell Quansah

Indlæg af Cynwal » torsdag, 28. dec, 2023 04:18

Tom_Jorsal skrev:
onsdag, 27. dec, 2023 14:21
Man kan vist efterhånden godt tillade sig at være oppe og køre over Quansah.. Den havde jeg godt nok ikke set komme. Udlån til League One sidste år, og så har han spillet 14 kampe på en halv sæson, og selvom der stadig er plads til forbedringer, er man jo slet ikke nervøs, når han er på banen. Satme godt at se endnu en lokal knægt træde ind på scenen.
Han er fremragende, og hans kølighed på bolden gør, at jeg fra starten af har sammenlignet ham med en ung Beckenbauer.
Eneste lille minus jeg kan finde er, at hans antrit/accelleration er lidt langsomt. Det har samtidig pyntet på hans spil, at han er begyndt at blive spillet sammen med VVD, så der generelt er mere styr på 4-bagkæden, hvor han tidligere spillede når med andre 3-4-5 valg til CB positionerne. ....men der så han nu også god og lovende ud.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14366
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 78 Jarell Quansah

Indlæg af Emmy » torsdag, 28. dec, 2023 09:06

Jeg er ikke fan af hans yderside clearing samt aflevering. Det kommer til at koste på et tidspunkt.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar