19 - Sadio Mané

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 27. aug, 2017 18:44

Oomph242 skrev:
Cynwal skrev:Jeg tror ikke, at Barcelona har scoutet ret meget på Coutinho i Liverpools kampe i preseason og så her PL og CL.
For så havde de sgu da kastet boxen efter Mané i stedet for. Hold nu kæft hvor er den mand god, og så har han de suverænt hurtigste fødder i PL. Hans første berøring er i de allerfleste tilfælde også helt sublim. Han var igen i dag min MoM i kampen mod Crystal Palace.
Hvorfor Mané i stedet? Jeg tror Coutinho vil passe noget bedre til Iniesta's plads end Mané....
Dembele forstår jeg godt de foretrækker over Mané. Han har potentialet og alderen med sig.
Iniestas plads?
Hvad med Xavi, ham har de stadig ikke erstattet Billede

De solgte Fabregas lige da de rent faktisk fik brug for ham.

Problemet er jo at Barcelona læser hvem de skal hente i den lokale presse. Vælgerne læser de samme "aviser" og vil derfor i høj grad være enige. Og så hjælper Champions League eller landsholds eksponering også kraftigt på det.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af Kasper88 » tirsdag, 12. sep, 2017 22:55

Desværre ingen medhold til klubbens appel. Mané får 3 dage i skammekrogen.
Corner taken quickly...

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 13. sep, 2017 09:57

Kasper88 skrev:Desværre ingen medhold til klubbens appel. Mané får 3 dage i skammekrogen.
Så skal vi ikke bekymre os om at spare ham i aften for at være klar mod Burnley og 2 x Leicester. :aliboronz5:

Jaja diskutionen har jo raset siden i lørdags så den orker jeg ikke at bruge mere tid på.

Det er ærgerligt, men så kan Sturridge og Woodburn få nogle chancer, måske er holdet styrket når Mané er tilbage og han sidder ude i kampe vi bør kunne vinde uden Mané.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 10. okt, 2017 17:16

Mane er dømt ude i op til 6 uger med en forstrækning. Jeg synes godt nok, at vi har været hårdt ramt på skader til nøglepersoner i denne sæson. Først Lallana og nu Mane.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 10. okt, 2017 17:42

Robbie_God_Fowler skrev:Mane er dømt ude i op til 6 uger med en forstrækning. Jeg synes godt nok, at vi har været hårdt ramt på skader til nøglepersoner i denne sæson. Først Lallana og nu Mane.
Ja vores papirtynde trup, er allerede hårdt ramt. Det bliver en lang sæson.

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af jensemand » tirsdag, 10. okt, 2017 17:43

Åh du milde hvor er det dog irriterende... Der bør altså blive gjort noget ved landsholdsfodbold fordi det er hver eneste sæson der kommer skader til nøglespillere i landskampspauserne og ærligt talt er det sgu for meget af det gode. I hvert fald efter min mening, men det er nok også fordi landskampe rager mig langsomt.
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 10. okt, 2017 17:59

Jeg hader landsholdspauser. Det mest ligegyldige lort i fodboldens verden.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
McHelmer
Indlæg: 384
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 19:42
Geografisk sted: Nykøbing F
Alder: 61

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af McHelmer » tirsdag, 10. okt, 2017 18:16

Typisk :(

Sendt fra min SM-J510FN med Tapatalk

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af texy » tirsdag, 10. okt, 2017 18:17

Det er jo absurd, som vi er forfulgt af skader. Mon ikke Klopps træning og filosofi får skylden, selvom Mané har siddet ude med karantæne i tre og en halv kamp.

Nu mangler vi bare, at Coutinho og Firmino også samler skader op i nat..
Kloppite

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 10. okt, 2017 18:22

Season over imo :)

Gider ikke engang være sur mere.

Og ja, jeg har det faktisk bedre med at være sortseere lige pt. så bliver jeg ikke alt for skuffet når vi ender som nr 6.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af Surf » onsdag, 11. okt, 2017 09:05

Sort uheld. Godt vi købte Salah, så vi da stadig har lidt fart. Hvis man er interesseret i noget positivt, så fungerede vores offensiv med Cou - Firmino - Mané jo fremragende sidste efterår, så mon ikke det nok skal gå. Dog spændende om Ox får chancen for Mané, eller om Cou rykkes op. Desværre er Oxlade ikke den store målsluger.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 11. okt, 2017 09:58

Det er noget skidt. Vi klarede os dårligt sidste år, da Mané var til Africa Cup. Men den gang rådede vi heller ikke over Salah, og det kan måske være forskellen på hvordan vi vil klare os uden Mané. Enig i at det bliver spændende om Ox får chancen fra start eller ej.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af Bojangles » onsdag, 11. okt, 2017 10:34

Var lige så glad, da jeg ellers kunne læse, at der var så mange andre klubber, der var ramt af landsholdsskader, men at vi endelig var gået fri - men sådan skulle det selvfølgelig ikke være.

Heldigvis kan man så sige, at det er på en position hvor vi er godt besat og ikke har andre skader i forvejen. Og med Ox og Salah i truppen, så har vi stadig masser af fart.

Havde det været en midtbanespiller eller en central forsvarer der var blevet ramt, havde det set rigtig skidt ud - også selvom at Mané er mange niveauer over de midtbanespillere og centrale forsvarsspillere vi har. For alternativerne der er nærmest ikke eksisterende.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 12. okt, 2017 15:04

Bojangles skrev:Var lige så glad, da jeg ellers kunne læse, at der var så mange andre klubber, der var ramt af landsholdsskader, men at vi endelig var gået fri - men sådan skulle det selvfølgelig ikke være.

Heldigvis kan man så sige, at det er på en position hvor vi er godt besat og ikke har andre skader i forvejen. Og med Ox og Salah i truppen, så har vi stadig masser af fart.

Havde det været en midtbanespiller eller en central forsvarer der var blevet ramt, havde det set rigtig skidt ud - også selvom at Mané er mange niveauer over de midtbanespillere og centrale forsvarsspillere vi har. For alternativerne der er nærmest ikke eksisterende.
Jeg syntes så det er lidt omvendt, på midten. Især Milner, men også AOC ser jeg ikke som værende markant ringere end Can, Gini, måske Hendo, men de er begge dygtige og Jeg har før sagt at en af dem skal have nogle starter istedet for Can/Gini.

Mané og Salah er vores eneste kanter med fart. Ok Ox har også fart og fysik med i hatten, men indtil videre har jeg ikke set ham gøre det rigtig godt på fløjen. Ok hans hele kamp imod Leicester var på højrefløj, hvor han havde det noget svært fordi han trak ind og skulle lave afslutninger og sukkerbolde i dybden med sin venstre fod, så jeg kan ikke helt bebrejde ham at hans optræden ikke var så god.

Men selvom Lovren ikke har været stort bedre end Klavan i flere af vores dumme point tab, så tror jeg at Lovren stepper op i nogle større og mere lige kampe. Igen, ikke at han bliver fantastisk, men sidste år imod Everton havde han fuldstændig styr på Lukaku.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af Bojangles » torsdag, 12. okt, 2017 22:21

Filos of Isk skrev:
Bojangles skrev:Var lige så glad, da jeg ellers kunne læse, at der var så mange andre klubber, der var ramt af landsholdsskader, men at vi endelig var gået fri - men sådan skulle det selvfølgelig ikke være.

Heldigvis kan man så sige, at det er på en position hvor vi er godt besat og ikke har andre skader i forvejen. Og med Ox og Salah i truppen, så har vi stadig masser af fart.

Havde det været en midtbanespiller eller en central forsvarer der var blevet ramt, havde det set rigtig skidt ud - også selvom at Mané er mange niveauer over de midtbanespillere og centrale forsvarsspillere vi har. For alternativerne der er nærmest ikke eksisterende.
Jeg syntes så det er lidt omvendt, på midten. Især Milner, men også AOC ser jeg ikke som værende markant ringere end Can, Gini, måske Hendo, men de er begge dygtige og Jeg har før sagt at en af dem skal have nogle starter istedet for Can/Gini.

Mané og Salah er vores eneste kanter med fart. Ok Ox har også fart og fysik med i hatten, men indtil videre har jeg ikke set ham gøre det rigtig godt på fløjen. Ok hans hele kamp imod Leicester var på højrefløj, hvor han havde det noget svært fordi han trak ind og skulle lave afslutninger og sukkerbolde i dybden med sin venstre fod, så jeg kan ikke helt bebrejde ham at hans optræden ikke var så god.

Men selvom Lovren ikke har været stort bedre end Klavan i flere af vores dumme point tab, så tror jeg at Lovren stepper op i nogle større og mere lige kampe. Igen, ikke at han bliver fantastisk, men sidste år imod Everton havde han fuldstændig styr på Lukaku.
Vores trup er selvfølgelig bred nok, til at der sidder kompetente alternativer på stort set alle pladser. Men i offensiven har vi så mange alternativer, og i Morten Olsenske termer masser af Polyvante spillere. Så der er vel 3-4 spillere til hver plads af høj kvalitet. I det centrale forsvar har vi f.eks Lovren og Matip - så har vi alternativerne i Klavan og Gomez, der trods stor kritik af Lovren, slet ikke er på det niveau (om Lovren er, lader vi så være med at diskutere i den her kontekst)

På midtbanen, har vi rigtigt nok Milner og Ox'en. Men om Milner stadig kan levere der, er et stort spørgsmålstegn, og vi mangler stadig at se Ox'en trylle for os der. Og med Hendo, der stadig ligner en skygge af sig selv, så er der simpelthen ingen derinde, som andre kan læne sig opad.

Og generelt - ja, vi kan godt sætte andre ind på de fleste pladser, men har vi så noget som helst tilbage til bænken? Vi har ofte kritiseret Klopp for ikke at skifte ud, men ofte har han også kun haft noget på bænken der ville gøre os svagere, og der vil jeg stadig mene, at vores offensiv er så bred, at selv med et par skader, kan vi stadig have spillere på bænken, der reelt kan komme ind og være en trussel og ændre kampen.

Besvar