19 - Sadio Mané

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af Skovdal » lørdag, 30. dec, 2017 12:53

Cynwal skrev:
nrg skrev:Mané er “min mand” i den nuværende trup. Det indrømmer jeg gerne, men er en lille smule bekymret over hans attitude ved udskiftninger, smårygter om uoverensstemmelser med Klopp. Har det mon noget på sig, for så kan det blive sprængstof. Skal vi holde niveau som trup - også i næste sæson, hvor Coutinho nok er væk, kræver det en Mané i topform.
Det synes jeg ikke, at jeg har læst noget om nogen steder. Er det Twitter-rygter eller hvor kommer det fra?
Jeg mener det var efter en kamp på hjemmebane for nylig, kan ikke huske hvem det var imod. Men Mane har efterfølgende i et interview på hjemmesiden forklaret hvad der skete, og at der ingen problemer var - I øvrigt med et kæmpe smil på læben.

Så lige den episode tror jeg ikke vi skal være så nervøse for. Dog synes jeg også hans attitude har været elendig de sidste mange kampe. Lad os håbe han starter idag, og får hul på bylden med et par mål. Det kunne helt sikkert hjælpe.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af nrg » lørdag, 30. dec, 2017 13:19

Smukt at høre. Så lad os håbe, det er en storm i et glas vand, for som sagt er jeg tæske vild med ham.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af YNWA! » søndag, 31. dec, 2017 10:19



Havde jeg faktisk slet overhovedet ikke regnet med. Hvis det er rigtigt selvfølgelig
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 31. dec, 2017 10:35

Det er jeg overrasket over.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 02. jan, 2018 11:14

Så det er måske også fordi der skal mere til at imponere i år end tidligere.

For lige at gå lidt i kødet på statistikken, så var der jo bred enighed om at han gjorde det rigtig godt indtil det røde kort imod City, så havde han tre kampe ude efterfulgt af fem kampes skades pause. Han leverede imod Hammers, Sevilla, Moskva og Stoke (7 mål+assist), men han kæmpede stadig lidt med det, f.eks. i 3-3 Sevilla kampen var han tydeligt mega træt og udkørt allerede tidligt i 2. halvleg og så så vi en masse ringe aktioner fra ham, og den dårlige stemning efter kampen har gjort at vi fokuserde på det negative fra ham istedet for det mål han scorede, og det samme har han måske også selv gjort. Og så er der også bare en regning der skal betales når man vender tilbage i kampform ophobes der noget træthed, som jeg tror forfulgte ham lidt i starten af december.

så tallene skjuler jo lidt at han har haft en rigtig god periode i starten, en periode udenfor banen og så en periode hvor han har haft det lidt svært ved at genfinde sin plads på holdet.

Jeg tror han har haft det svært ved at blive roteret så meget fordi det er sket i en periode hvor han selv har været på vej tilbage fra skade og karantæne fravær og det har nok gjort det svært for ham. Det at Mané kunne spille imod både Leicester og Burnley vidner om at formen virkelig er på vej tilbage for ham og samtiddig har han bidraget til at sikre mål i begge kampe.

Jeg er helt sikker på at han nok skal gøre det godt i resten af sæsonen, det har været en meget stressende december måned for hele holdet.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af Thommo » tirsdag, 02. jan, 2018 13:25

Filos of Isk skrev:Så det er måske også fordi der skal mere til at imponere i år end tidligere..
Det tror jeg du har ret i, plus at det at Salah får næsten alle til at blegne. Men stats er nu ikke alt, han har ikke været så god som sidste år, holder jeg på. Torres havde også super stats i den sidste LFC tid, men han var stadig elendig de sidste 4-6 mdr.
Verden er smask fuld af hyklere....

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 02. jan, 2018 13:38

Thommo skrev:
Filos of Isk skrev:Så det er måske også fordi der skal mere til at imponere i år end tidligere..
Det tror jeg du har ret i, plus at det at Salah får næsten alle til at blegne. Men stats er nu ikke alt, han har ikke været så god som sidste år, holder jeg på. Torres havde også super stats i den sidste LFC tid, men han var stadig elendig de sidste 4-6 mdr.
nej det har han ikke, men jeg an godt lide at påpege at han startede rigtig fint i denne sæson, fordi det giver mig en hvis optimisme om at det mere er et spørgsmål om at han skal genfinde rytmen end at han var et one season wonder eller at han ikke magter at spille venstre angriber eller at hans ego ikke kan tåle at dele rampelyset med Salah.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af Niels K » torsdag, 04. jan, 2018 10:35

Mané erkender, at han har manglet selvtillid. Lad os håbe, at det sidste mål gjorde ham godt. Han skal da bare give den max gas og tro på sig selv:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/1 ... vtilliten/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af Niels K » mandag, 22. jan, 2018 12:36

Mané var nede i en bølgedal efter derby'et, men han er ved at finde topformen igen:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/1 ... blunderen/

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af texy » torsdag, 01. feb, 2018 23:14

Jeg tror, at vi alle kan se, at Mané leder efter de sidste procenter i sit spil. I øjeblikket sker det lidt for ofte, at førsteberøringen lige fejler en smule, tæmningen springer en halv meter for langt væk, og trækket bliver en anelse for langt.

Men selv midt i en lille krise, så leverer Mané stadig et "end product" som de fleste kantspillere vil være misundelige på.

6 mål og 5 assists i 17 PL kampe og 3 mål og 1 assist i 4 CL kampe.

Det kan være lidt frustrerende at se på de ting, der mislykkes. Men jeg tror ikke, at han kan undværes i startopstillingen på grund af de ting, der trods alt lykkes.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af Niels K » torsdag, 01. feb, 2018 23:20

texy skrev:Jeg tror, at vi alle kan se, at Mané leder efter de sidste procenter i sit spil. I øjeblikket sker det lidt for ofte, at førsteberøringen lige fejler en smule, tæmningen springer en halv meter for langt væk, og trækket bliver en anelse for langt.

Men selv midt i en lille krise, så leverer Mané stadig et "end product" som de fleste kantspillere vil være misundelige på.

6 mål og 5 assists i 17 PL kampe og 3 mål og 1 assist i 4 CL kampe.

Det kan være lidt frustrerende at se på de ting, der mislykkes. Men jeg tror ikke, at han kan undværes i startopstillingen på grund af de ting, der trods alt lykkes.
Det er højt bundniveau, når man leder efter formen, og han får forhåbentlig en super skarp in-spurt

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af Mads T. » fredag, 16. feb, 2018 12:26

Det her er altså meget sjovt. Lagde godt mærke til det i Porto-kampen, men det er åbenbart ikke første gang at Sadio kopiere jubelscenen :)


Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af Thommo » fredag, 16. feb, 2018 12:28

Haha det er da det fedeste, det vil jeg lægge mærke til ved samtlige 9-10 mål i de næste 2 kampe.
Verden er smask fuld af hyklere....

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af Bojangles » fredag, 16. feb, 2018 13:03

Thommo skrev:Haha det er da det fedeste, det vil jeg lægge mærke til ved samtlige 9-10 mål i de næste 2 kampe.
Ja, på et tidspunkt bliver man jo træt af at sidde og kigge efter det, så det er jo helt i orden at springe en 5-6 mål over. :D

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af Niels K » fredag, 16. feb, 2018 13:58

Mané kun 1 mål efter sidste sæson:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/2 ... paa-1-2-3/

Besvar