5-Georginio Wijnaldum

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: 5-Georginio Wijnaldum

Indlæg af Bellamy_fever » onsdag, 22. mar, 2017 21:21

Landsholdsfodbold er så kæmpe dumt. Vi kan sku rigelig selv finde ud sf at ødelægge vores spillere, det behøver vi sku hjælp til
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: 5-Georginio Wijnaldum

Indlæg af mortenbak » onsdag, 22. mar, 2017 21:48

Bellamy_fever skrev:Landsholdsfodbold er så kæmpe dumt. Vi kan sku rigelig selv finde ud sf at ødelægge vores spillere, det behøver vi sku hjælp til
Engang var det meget fedt og samlende for fodboldsfans.... idag er det lort fordi dem der bliver skadet koster vores klubber himmelråbende dumt mange knaster og fordi at Champions League nu er langt vigtigere end klubber og landshold. Det kan ikke vare længe før klubejerne nægter at fritage de dyre ben til landsholdstjeneste..... risikoen bliver simpelthen for stor økonomisk.

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: 5-Georginio Wijnaldum

Indlæg af Jensen » torsdag, 23. mar, 2017 14:57

Liverpool midfielder Gini Wijnaldum has eased concerns over his fitness by declaring himself available for the Netherlands’ World Cup qualifier in Bulgaria on Saturday.

The Dutchman left training early on Wednesday after taking a blow to the head - sparking fears he could miss the showdown in Sofia.

However, Wijnaldum has now recovered and is determined to replicate his fine club form for his country.
“When I got up I felt sick and I felt that I had to throw up,” Wijnaldum said.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/li ... e-12785965

Håber han slipper fra kampen i Bulgarien uden flere skader.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 5-Georginio Wijnaldum

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 30. mar, 2017 13:19

Gini virker super professionel i alt hvad han gør.

http://www.liverpool.no/innsikt/dette-g ... tter-kamp/
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 5-Georginio Wijnaldum

Indlæg af texy » onsdag, 12. apr, 2017 15:30

Sad og så Stoke-kampen igen i går og lagde mærke til, hvordan Gini spurtede over og jublede med Klopp efter hans fornemme assist til Firmino. Den slags gør mig glad. Det virker som om, at holdet oprigtigt gerne vil kæmpe og vinde for både Klopp og dem selv. Det virker som om, der er en holdånd. Og det er ikke altid, at det virker sådan i moderne fodbold.

Det var nærmest en zen-oplevelse at se kampen med en viden om, at vi ville hive den hjem i anden halvleg :D
Kloppite

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 5-Georginio Wijnaldum

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 22. maj, 2017 14:42

Hvilken super spiller vi har i Gini. Og vi gav kun £25 M. for ham. Han løfter holdet i de store kampe. Vi skulle bruge 3 point mod Boro, og han viste vejen med en fornem scoring. Han gjorde det samme mod Chelsea og Man C. Han har scoret 6 mål i PL, og jeg tror at han kan score flere mål.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 5-Georginio Wijnaldum

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 22. maj, 2017 16:21

Hr. Drejer skrev:Hvilken super spiller vi har i Gini. Og vi gav kun £25 M. for ham. Han løfter holdet i de store kampe. Vi skulle bruge 3 point mod Boro, og han viste vejen med en fornem scoring. Han gjorde det samme mod Chelsea og Man C. Han har scoret 6 mål i PL, og jeg tror at han kan score flere mål.
Og en halv snes assists udover de 6 mål. Han skal - ligesom resten af holdet btw - præstere bedre mod de små hold, men potentialet er der. Jeg tror han bliver meget værdifuld for os de næste sæsoner og minder lige om, at Adam Lallana, som i denne sæson har været en af de absolutte nøglespillere, også brugte en sæson til halvanden før han for alvor kom i omdrejninger.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 5-Georginio Wijnaldum

Indlæg af Scherwin » mandag, 22. maj, 2017 16:39

Han er en vældig mærkelig type for han flytter sig ikke særlig meget eller laver løb som giver plads til medspillerne tilgengæld dukker han bare op engang imellem og laver et godt mål eller lige spiller en assist
Han spiller dog 10'er i systemet og er reelt set bedre i det defensive "Løb hjem" spil imo

Hvis han bare kunne/gad løbe solen sort og tage dybe løb ala mane og Firmino så ville han blive 40 % bedre.

Syntes simpelthen han er for dårlig mod de hold som pakker sig men er super god mod de store som vil angribe os og hvis vi har brug for press spil.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 5-Georginio Wijnaldum

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 22. maj, 2017 17:10

Wormie skrev:Syntes simpelthen han er for dårlig mod de hold som pakker sig men er super god mod de store som vil angribe os og hvis vi har brug for press spil.
Det gælder hele holdet. Hendo er bestemt heller ikke god mod de dårlige. Han træffer mange dårlige valg.
Wormie skrev:Hvis han bare kunne/gad løbe solen sort og tage dybe løb ala mane og Firmino så ville han blive 40 % bedre.
Du så altså ikke kampen i går? Her lavede han en del dybde løb, og Boro pakkede sig.

Men han kan da blive bedre, selvfølgelig. Men det er vanskeligt at finde bedre spiller i PL til £25 M.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 5-Georginio Wijnaldum

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 22. maj, 2017 23:41

"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 5-Georginio Wijnaldum

Indlæg af texy » tirsdag, 23. maj, 2017 09:33

Jeg synes, at kampen imod Boro opsummerede Gini's præstationer for os meget godt.

Helt ufatteligt dårlig i første halvleg, hvor hans niveau var langt nærmere den række, som han i sidste sæson var med til at spille Newcastle ned i. Men så scorer han et fantastisk mål ud af det blå, og leverer en aldeles fremragende anden halvleg, hvor han var en af vores klart bedste.

Jeg kan ikke blive klog på ham.

Men det her var hans første sæson hos os. Det er et stort step op han har taget, og han skal vænne sig til nye holdkammerater, ny klub og en ny by. Og der er andre spillere, der har haft det sværere i deres første sæson hos os. Lovren er vel et pragteksempel på dette. Men også spillere som vi vel hylder nu kan nævnes i den sammenhæng. Umiddelbart tænker jeg, at eksempelvis Hendo, Lallana og hvis vi går længere tilbage også Kuyt havde deres udfordringer i første sæson.
Kloppite

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: 5-Georginio Wijnaldum

Indlæg af Aggerdoo » tirsdag, 23. maj, 2017 17:01

Gini har fået lavet et pænt antal mål og assists for os i sin første sæson i klubben, og det et godt, men spillemæssigt er der stadig meget tilbage at ønske. Det er tydeligt, at han er bedst i kampe, hvor der er plads at løbe i, og der er nok derfor, han har set bedre ud i de store kampe, hvor holdene ikke pakker sig. Minus United.

Når han skal bidrage til at skabe kampene, kommer han til kort, da han ikke har nok visioner i sit pasningsspil og i øvrigt ikke er den bedste spiller rent teknisk. I min verden bør han blot være en reserve/rotationsspiller hos os, men en fin en af slagsen.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 5-Georginio Wijnaldum

Indlæg af Surf » tirsdag, 23. maj, 2017 17:33

Det er vel også et ret stort krav at stille at alle spillere skal kunne skabe kampene hele tiden. Med en midtbane med Can, Gini og Lallana/Cou og tre offensive spillere foran dem kan man vel godt acceptere, at 2/3 midtbanespillere ikke konstant skaber chancerne. At han så har så flot et antal mål og assists gør bare hans første sæson endnu bedre.

Tror han bliver en stor spiller for os. Også qua hans stabilitet. Selvom jeg forstår folks ønske om at han bliver lidt mere dynamisk, er mit indtryk nu at han altid arbejder hårdt. Men er også enig i, at han kan forsvinde lidt ud af kampene. Tror dog, at en del af det han kritiseres for her også skyldes bevidste taktiske valg ift hans rolle.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: 5-Georginio Wijnaldum

Indlæg af Aggerdoo » tirsdag, 23. maj, 2017 18:27

Surf skrev:Det er vel også et ret stort krav at stille at alle spillere skal kunne skabe kampene hele tiden. Med en midtbane med Can, Gini og Lallana/Cou og tre offensive spillere foran dem kan man vel godt acceptere, at 2/3 midtbanespillere ikke konstant skaber chancerne. At han så har så flot et antal mål og assists gør bare hans første sæson endnu bedre.

Tror han bliver en stor spiller for os. Også qua hans stabilitet. Selvom jeg forstår folks ønske om at han bliver lidt mere dynamisk, er mit indtryk nu at han altid arbejder hårdt. Men er også enig i, at han kan forsvinde lidt ud af kampene. Tror dog, at en del af det han kritiseres for her også skyldes bevidste taktiske valg ift hans rolle.
Det er da ikke et stort krav for en spiller i Liverpool. Og særligt når vores midtbane er så lidt kreativ, som den er, hvor Hendo, Can og Lucas heller ikke er de store playmakere

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 5-Georginio Wijnaldum

Indlæg af texy » tirsdag, 23. maj, 2017 18:48

Surf skrev:Det er vel også et ret stort krav at stille at alle spillere skal kunne skabe kampene hele tiden.
Det er måske et stort krav. Men det er da så absolut det, som vi skal sigte efter. Man behøver vel ikke miste evnen til at skabe noget blot fordi man har defensive opgaver?

Jeg ser meget gerne, at vi evner noget nær totalfodbold.

Vigtigst af alt imod hold der pakker sig, er dog evnen til at flytte bolden hurtigt. Og helst på førsteberøringen. Så skal sprækkerne i frosvaret nok komme. Og det synes jeg har været Gini's største problem. Han virker ret langsom på bolden, når holdende står dybt, og han vælger ofte den ligegyldige bold baglæns. Men mon ikke det bliver bedre.
Kloppite

Besvar