5-Georginio Wijnaldum

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

5-Georginio Wijnaldum

Indlæg af Thommo » lørdag, 27. aug, 2016 20:48

Jeg KAN bare ikke se han har en tråd, kan det passe? Nå men havde store forventninger om vi havde købt en stabil spiller, der rask væk sparkede Hendo ud af start 11´eren, men må da godt nok indrømme at det ligner en Suzuki Alto(jeg kører i Alto :wall: ) istedet for den Porche jeg forventede at se allerede nu. Men jeg tror stadig, at til nytår så er han nok nummer 3 på holdkortet efter Mané og Karius. Hvis den påstand holder er 3 nyindkøb jo i 11´eren og så har det dælme været et godt vindue.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: 5-Georginio Wijnaldum

Indlæg af Pede » lørdag, 27. aug, 2016 20:57

Stadig early days, men han er fortsat den jeg har flest spørgsmålstegn omkring, af sommerens indkøb.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 5-Georginio Wijnaldum

Indlæg af Niels K » søndag, 11. sep, 2016 09:32

Lidt stats på Gini:

http://thekoptimes.com/2016/09/11/with- ... till-date/?

Han får svært ved at beholde pladsen, når Can er klar... Grujic skal måske også til at have et par kampe, da jeg synes, han har set mere overbevisende ud, men måske skal han lige sidde og snuse atmosfæren og intensiteten i Prl ind fra bænken her i starten ?

Brugeravatar
tue69
Indlæg: 2654
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:27
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Re: 5-Georginio Wijnaldum

Indlæg af tue69 » mandag, 10. okt, 2016 22:06

Udgået med en skade her til aften. Sørens!
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: 5-Georginio Wijnaldum

Indlæg af RedRedRed » mandag, 10. okt, 2016 22:08

Der røg Wijnaldum i kampen mod Frankrig.

Er udgået med hvad der ligner en forstrækning i baglåret. Nu håber jeg sgu Lallana bliver klar til ManU, ellers skal vi spille med 2 nye på midten ved siden af Hendo.

For helvede altså de landskampe!! :gunfire: :wall:

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: 5-Georginio Wijnaldum

Indlæg af JTN » tirsdag, 11. okt, 2016 10:11

Gini bliver garanteret en spiller, man først rigtig lægger mærke til, når han ikke spiller. Det undrer mig ikke, hvis det er en overbelastningsskade som en forstrækning. Selvom alt ikke er lykkes, har han virkelig arbejdet røven ud af bukserne i sin første tid i trøjen. Forhåbentlig er han hurtigt tilbage på fødderne, men mon ikke Klopp og co har kalkuleret med denne type skader og har et træk klar.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11140
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 5-Georginio Wijnaldum

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 11. okt, 2016 10:25

Det ligger vel ligefor, at Emre Can får lov til at bevise, hvad han kan.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 35

Re: 5-Georginio Wijnaldum

Indlæg af Tom_Jorsal » søndag, 01. jan, 2017 16:36

Dejligt at Wijnaldum bliver matchvinder og spiller sin første rigtig gode kamp (af dem jeg har set). Jeg har fulgt ham i lang tid, da min far er Feyenoord-fan og snakkede om ham, da han brød igennem som 16-17 årig. Jeg har altid godt kunne lide ham, men har været skuffet over hans første halvsæson hos os. Lad os håbe, han oven på oplevelsen igår kan lægge nogle procenter på sit spil.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 5-Georginio Wijnaldum

Indlæg af YNWA! » søndag, 01. jan, 2017 16:55

Tom_Jorsal skrev:Dejligt at Wijnaldum bliver matchvinder og spiller sin første rigtig gode kamp (af dem jeg har set). Jeg har fulgt ham i lang tid, da min far er Feyenoord-fan og snakkede om ham, da han brød igennem som 16-17 årig. Jeg har altid godt kunne lide ham, men har været skuffet over hans første halvsæson hos os. Lad os håbe, han oven på oplevelsen igår kan lægge nogle procenter på sit spil.

Nu ved jeg ikke om du så kampen mod Chelsea på broen. Det er imo den bedste kamp han har spillet i trøjen. Det virker dog ikke som om at vi skal sammenligne ham med den Wijnaldum der spillede i Newcastle. Synes han har fået en mere defensiv rolle på midten.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 5-Georginio Wijnaldum

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 12. feb, 2017 22:35

Fed spiller! Han har et godt niveau, dog falder han ud af kampen mod de mindre hold, bliver det ændret, så har vi en virkelig super spiller i truppen. Men han har også vist at han er en spiller til de store kampe, hvor han virkelig stepper op. Jeg kan lide hans tænding og så bidrager han med teknik på vores ikke-teknisk stærke midtbane.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: 5-Georginio Wijnaldum

Indlæg af JTN » mandag, 13. feb, 2017 13:05

Gini virker til at fungere bedst i kampe med højt tempo og stort pres på boldholderen. Han er eminemt til at holde på bolden og altid få afleveret sikkert videre, ligesom han altid gør sig spilbar og kan indgå i spil i små områder. Desværre formår han ikke at få samme indflydelse på spillet mod de små hold, hvor det i højere grad er op til midtbanespillerne at forcere spillet. Men det kan også være svært at svinge dirigentstokken allerede i den første sæson på et relativt sammenspillet hold i en ny klub. Lad os se, om han ikke bliver bedre i næste sæson. Jeg tror det.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 5-Georginio Wijnaldum

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 06. mar, 2017 10:23

Igen-igen viste han sig frem i en storkamp. Nu har han scoret mod både Man C, Chelsea og Arsenal.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 5-Georginio Wijnaldum

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 16. mar, 2017 07:28

Hamann mener at Gini tilfører holdet mål fra midtbanen, noget som vi har manglet siden Gerrard stoppede.

http://www.liverpool.no/nyheter/2017/ha ... r-manglet/
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: 5-Georginio Wijnaldum

Indlæg af Jensen » onsdag, 22. mar, 2017 17:21

Wijnaldum (små?)skadet under træning med Holland.

According to reports, the Liverpool star had to stop training after he suffered a head injury. It’s unclear how the injury happened.
http://www.telegraaf.nl/tv/27849837/video.html?vp=99

Det skulle efter sigende kun være en mindre skade.
Lad os håbe han er klar inden 1 April :army7:

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 5-Georginio Wijnaldum

Indlæg af Mads T. » onsdag, 22. mar, 2017 21:16

Jensen skrev:Wijnaldum (små?)skadet under træning med Holland.

According to reports, the Liverpool star had to stop training after he suffered a head injury. It’s unclear how the injury happened.
http://www.telegraaf.nl/tv/27849837/video.html?vp=99

Det skulle efter sigende kun være en mindre skade.
Lad os håbe han er klar inden 1 April :army7:
So it begins.

Besvar