1 - Loris Karius

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 1 - Loris Karius

Indlæg af Cynwal » søndag, 14. jan, 2018 21:31

Klopp udtaler til tysk TV at Karius nu er førstevalg på målmandsposten. Ud over, at han bør nå at vippe underarmen ud, og blokere ved Man City's udligning, synes jeg faktisk han stod en god kamp.

https://www.thisisanfield.com/2018/01/j ... gn=webpush
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 1 - Loris Karius

Indlæg af Bojangles » søndag, 14. jan, 2018 21:40

Shey Given pegede også skarpe fingre af Karius på Sky - og det gjorde Carragher bestemt også. Oh well. Forhåbentligt betyder VvD, at for fremtiden bliver der kun skud på os, som alle målmænd af 1.division og opad altid bør tage.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 1 - Loris Karius

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 14. jan, 2018 22:23

Karius var den bedste målmand i kampen. Man C’s målmand lavede nogle gevaldige fejl, bl.a. ved Salahs mål.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 1 - Loris Karius

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 15. jan, 2018 08:22

Thommo skrev:
Ponzac skrev:
Thommo skrev:
Thommo skrev:Et års tid siden sidste aktivitet i denne tråd :shock: Jeg har en fornemmelse af han står et brag af en kamp mod Vardy og Co. idag, og så lad ham stå den næste måneds tid Klopp, hvis du læser med.....Jeg synes Mig har stået okay i år, minus et par kampe. Er bare imod at Karius får een kamp hist og pist, lad ham nu stå og se hvordan det går, mestre bliver vi ikke alligevel, og vi kommer i top 3 uanset hvilken målmand som står, er jeg overbevist om.
Glem bare dette indlæg, håber han bliver solgt, han må¨da stadig være et godt navn i Tyskland, hvis ikke de kan se PL bold.
Hahaha du er helt væk.
Flot måde at argumentere på :lol: :wall: :wall: :wall: :roll: :roll: :roll: :roll:
Jeg ved ikke om du er ironisk Oomph, for da Gomez dækker den fjerneste stolpe, ved 1-1 målet(mener jeg) burde enhver målmand(og alle andre) vide han skal dække forreste stolpe, fandme om han står og ikke dækker en skid....igen!!!.....Jeg har på fornemmelsen at han gentagne gange fik at vide han ikke måtte stå/gå i vejen i barndommen, og det har han taget med sig ind i jobbet desværre, for han må i bund og grund godt stå i vejen for bolden.
Gomez var helt væk og dækkede ikke noget som helst. Og det var i øvrigt hans fejl der splittede forsvaret foran Sane der fik fuldstændig frit spil og jeg syntes han ligner en mand der kan gå begge veje om Matip og skyde.


Sent from my iPhone using Tapatalk

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: 1 - Loris Karius

Indlæg af jensemand » mandag, 15. jan, 2018 11:16

På de engelske forums diskuterer de målmandssituationen heftigt ligesom vi gør, men en ting der går igen derinde er at meget af skylden for vores "dårlige" målmænd ligger hos målmandstræner John Achterberg. Det synes jeg er lidt interessant. Ham blev åbenbart hentet ind to år inden Pepe Reina forlod os og det er sjovt nok de to år det begyndte at gå ned ad bakke for Reina her. Han fandt efter skiftet til Napoli sit høje niveau igen så måske der er noget om det?

Jeg skal ikke kunne sige det, men synes det er interessant. Vi har ikke haft en stabilt leverende målmand siden han kom til klubben så måske man burde kigge på ham i stedet for vores målmænd, eller måske man burde kigge på begge dele for løses det skal det godt nok.
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: 1 - Loris Karius

Indlæg af athomsen » mandag, 15. jan, 2018 11:37

jensemand skrev:På de engelske forums diskuterer de målmandssituationen heftigt ligesom vi gør, men en ting der går igen derinde er at meget af skylden for vores "dårlige" målmænd ligger hos målmandstræner John Achterberg. Det synes jeg er lidt interessant. Ham blev åbenbart hentet ind to år inden Pepe Reina forlod os og det er sjovt nok de to år det begyndte at gå ned ad bakke for Reina her. Han fandt efter skiftet til Napoli sit høje niveau igen så måske der er noget om det?

Jeg skal ikke kunne sige det, men synes det er interessant. Vi har ikke haft en stabilt leverende målmand siden han kom til klubben så måske man burde kigge på ham i stedet for vores målmænd, eller måske man burde kigge på begge dele for løses det skal det godt nok.
Det er i hvert fald en meget relevant pointe.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 1 - Loris Karius

Indlæg af Bojangles » mandag, 15. jan, 2018 11:41

athomsen skrev:
jensemand skrev:På de engelske forums diskuterer de målmandssituationen heftigt ligesom vi gør, men en ting der går igen derinde er at meget af skylden for vores "dårlige" målmænd ligger hos målmandstræner John Achterberg. Det synes jeg er lidt interessant. Ham blev åbenbart hentet ind to år inden Pepe Reina forlod os og det er sjovt nok de to år det begyndte at gå ned ad bakke for Reina her. Han fandt efter skiftet til Napoli sit høje niveau igen så måske der er noget om det?

Jeg skal ikke kunne sige det, men synes det er interessant. Vi har ikke haft en stabilt leverende målmand siden han kom til klubben så måske man burde kigge på ham i stedet for vores målmænd, eller måske man burde kigge på begge dele for løses det skal det godt nok.
Det er i hvert fald en meget relevant pointe.
Bestemt, for det er jo de samme fejl, der går igen hos alle tre. De samme problemer Reina viste i sin sidste tid hos os, har Mignolet også, og det er samme problemer som Karius leverer - og alle tre burde jo være fortrinlige målmænd.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 1 - Loris Karius

Indlæg af Cynwal » mandag, 15. jan, 2018 11:48

Kan man tillade sig at skrive en ansøgning på vegne af Lars Høgh?
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: 1 - Loris Karius

Indlæg af Niche » mandag, 15. jan, 2018 12:06

Cynwal skrev:Kan man tillade sig at skrive en ansøgning på vegne af Lars Høgh?
Du går bare igang :D

bongfong
Indlæg: 818
Tilmeldt: onsdag, 07. nov, 2007 11:23

Re: 1 - Loris Karius

Indlæg af bongfong » mandag, 15. jan, 2018 16:11

Man kan håbe på at Karius laver en De Gea og stepper gevaldigt op

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 1 - Loris Karius

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 15. jan, 2018 17:04

bongfong skrev:Man kan håbe på at Karius laver en De Gea og stepper gevaldigt op
Han skal skynde sig; vi har efterhånden et rigtig godt hold (så har jeg ikke sagt for meget ...) og så er det utåleligt, at en knapt så god målmand gang på gang risikerer at smide alle holdkammeraternes bestræbelser overbord. Nuvel, vi slap med skrækken i går, men havde kampen varet 5 minutter længere var det sandsynligvis endt 4-4 eller endda 4-5.

Om det er målmanden der gør resten af forsvaret usikkert eller det er omvendt har været diskuteret til hudløshed. Jeg er ikke længere i tvivl om, at det er det første, der gør sig gældende. Forsvaret spillede egentlig en god kamp i går, jo jo, der var kiksere fra både Lovren og Gomez, men en af målmandens opgaver er altså også at redde kastanierne ud af ilden, når folkene foran ham begår en fejl; det sker bare ikke, med det resultat, at forsvarerne ikke tør stole på manden i buret. Derfor presses de ud i risikable aktioner og kommer til at se skidt ud.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 1 - Loris Karius

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 15. jan, 2018 17:32

Bojangles skrev:
athomsen skrev:
jensemand skrev:På de engelske forums diskuterer de målmandssituationen heftigt ligesom vi gør, men en ting der går igen derinde er at meget af skylden for vores "dårlige" målmænd ligger hos målmandstræner John Achterberg. Det synes jeg er lidt interessant. Ham blev åbenbart hentet ind to år inden Pepe Reina forlod os og det er sjovt nok de to år det begyndte at gå ned ad bakke for Reina her. Han fandt efter skiftet til Napoli sit høje niveau igen så måske der er noget om det?

Jeg skal ikke kunne sige det, men synes det er interessant. Vi har ikke haft en stabilt leverende målmand siden han kom til klubben så måske man burde kigge på ham i stedet for vores målmænd, eller måske man burde kigge på begge dele for løses det skal det godt nok.
Det er i hvert fald en meget relevant pointe.
Bestemt, for det er jo de samme fejl, der går igen hos alle tre. De samme problemer Reina viste i sin sidste tid hos os, har Mignolet også, og det er samme problemer som Karius leverer - og alle tre burde jo være fortrinlige målmænd.
Puha hvis vi bruger 100 mill på Oblak og finder ud af at vi kunne have opnået samme resultat ved at skifte målmandstræner.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3933
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 44
Kontakt:

Re: 1 - Loris Karius

Indlæg af ThunderZtorm » tirsdag, 23. jan, 2018 19:18

jensemand skrev:På de engelske forums diskuterer de målmandssituationen heftigt ligesom vi gør, men en ting der går igen derinde er at meget af skylden for vores "dårlige" målmænd ligger hos målmandstræner John Achterberg. Det synes jeg er lidt interessant. Ham blev åbenbart hentet ind to år inden Pepe Reina forlod os og det er sjovt nok de to år det begyndte at gå ned ad bakke for Reina her. Han fandt efter skiftet til Napoli sit høje niveau igen så måske der er noget om det?

Jeg skal ikke kunne sige det, men synes det er interessant. Vi har ikke haft en stabilt leverende målmand siden han kom til klubben så måske man burde kigge på ham i stedet for vores målmænd, eller måske man burde kigge på begge dele for løses det skal det godt nok.

Så Reina glemmer pludselig alt det han kan og har kunnet i et årti, alene fordi der kommer en ny målmandstræner? Det lyder mærkeligt på mig.

Men ja, det har da været oppe før - og Klopp har da også kommenteret på det i sommers, mener jeg det var.

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: 1 - Loris Karius

Indlæg af jørgen lk » onsdag, 24. jan, 2018 18:14

Ingen der hørte Per Frimanns vurdering af Klopps nære relationer til Karius, nærmere specifikt hans far?
Hvis nepotisme spiller ind (på bekostning af Liverpool), jamen det går da ikke, aldeles uholdbart.
Jeg har så lidt fidus til Karius, men megen til Klopp. Jeg forstår det ikke....
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 1 - Loris Karius

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 25. jan, 2018 18:05

jørgen lk skrev:Ingen der hørte Per Frimanns vurdering af Klopps nære relationer til Karius, nærmere specifikt hans far?
Hvis nepotisme spiller ind (på bekostning af Liverpool), jamen det går da ikke, aldeles uholdbart.
Jeg har så lidt fidus til Karius, men megen til Klopp. Jeg forstår det ikke....
Det ville virke mærkeligt, Klopp har også haft flere chancer for at bænke Mignolet og støttet ham.

Vi kan desværre ikke følge med til træning, så jeg kan ikke afvise at Karius er elendig til træning, men mon ikke det ville have medført nogle transfer requests hvis Mané, Firmino og Salah tydeligt kunne se at Karius ikke burde stå?

Det er selvfølgelig farligt for det kan være at Klopp ubevidst har givet Karius et ekstra plus i bogen, men det er vel for sådanne tilfælde at han har en assistent træner og en målmandstræner.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar