1 - Loris Karius

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Re: 1 - Loris Karius

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 10. dec, 2018 12:34

Fowler89 skrev:
Tænk hvis vi stadig havde haft ham på målet i år..
Han skulle have stået ret godt i de to efterfølgende kampe. Jf. evt. Niels K's indlæg i "vores udlånte spillere"- tråden, hvor han fik stor ros i den artikel der var linket til.
Ikke at jeg er ked af at vi har fået Alisson, absolut ikke.

Fowler89
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 30

Indlæg af Fowler89 » mandag, 10. dec, 2018 16:36

Okay, er ikke så god til at læse de links der bliver smidt op.

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 10. dec, 2018 22:12

Fowler89 skrev:Okay, er ikke så god til at læse de links der bliver smidt op.
Nej for det meste har jeg også kun tid til at skimme dem. Men nu havde jeg lige fået læst at han havde stået to rigtig gode kampe ovenpå en fadæse i EL.

Men som sagt så er det ikke fordi jeg advokerer for at hente Karius hjem igen. Jeg er meget tilfreds med Alisson.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » lørdag, 25. maj, 2019 13:59

Jeg har nu haft det på denne måde med Karius hele vejen igennem men fint skriv, og lad os vinde denne finale også for Loris Karius:

A Final Defense of Loris Karius

https://liverpooloffside.sbnation.com/l ... ague-final

AJJ

Indlæg af AJJ » lørdag, 25. maj, 2019 22:51

Ja ja, det er alt sammen meget godt. Men meget behændigt bliver den fuldstændigt tåbelige og idiotiske "Baywatch" video fra LA slet ikke nævnt. Den sagde imidlertid mere om Karius end 1000 ord... Og var angiveligt også dråben ift. hans holdkammerater. Klopp taler altid om, hvor vigtigt det er for ham, at de spillere han rekrutterer, har hovedet skruet rigtigt på. Karius er hans indtil videre eneste fejlskud i den forbindelse, mener jeg.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 43

Indlæg af Thommo » lørdag, 25. maj, 2019 23:01

AJJ skrev:Og var angiveligt også dråben ift. hans holdkammerater..
Hmm troede jeg var den eneste der var imod den ynkelige patetiske pan klub video han kom med, der var griezman værdig, når det kommer til selv iscenesættelse.Og håber da naturligvis vi vinder, men ikke for karius...på trods af ham. jeg bryder mig bare ikke om ham, kort og godt. Og signede Klopp ikke også Solanke, et vildskud af dimensioner, uanset hvem der skrev med ham, om ikke andet.
Some people have a way with words, and other people...oh, uh, not have way....

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 35

Indlæg af Mads T. » søndag, 26. maj, 2019 12:46

Solanke var da en fantastisk signing. Backup i en sæson og solgt videre med kæmpe fortjeneste.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Skee

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 26. maj, 2019 14:30

Mads T. skrev:Solanke var da en fantastisk signing. Backup i en sæson og solgt videre med kæmpe fortjeneste.
Jo, hvis man opgør en signing ud fra økonomi, så var han en succes. Ud fra impact på banen var han en fiasko.
Kenny Dalglish requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood.

Besvar