66 - Trent Alexander-Arnold

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 66 - Trent Alexander-Arnold

Indlæg af nikand » lørdag, 10. mar, 2018 22:42

Spændende at se om TAA slår tilbage i næste kamp. Efter denne utrolig usikre kamp.

En spøjs detalje er at TAA er ualmindelig lang tid om at tage indkast.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 66 - Trent Alexander-Arnold

Indlæg af Thommo » lørdag, 10. mar, 2018 23:28

Det var ikke godt idag, men han rejser sig jo igen, med unge spillere kan det vel tage lidt længere tid. Jeg er dog ret sikker på han er vores højre back i de næste 13-15 år, er med på det kan indeholde en skuffelse hvis ikke det sker. Men sådan er det jo når man kommer med en tese, jeg tror næsten lige så meget som jeg gjorde på Ste G som møj ung. Hellere have forventninger end det modsatte.
Verden er smask fuld af hyklere....

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 66 - Trent Alexander-Arnold

Indlæg af Bojangles » søndag, 11. mar, 2018 10:32

nikand skrev:Spændende at se om TAA slår tilbage i næste kamp. Efter denne utrolig usikre kamp.

En spøjs detalje er at TAA er ualmindelig lang tid om at tage indkast.
Kan det have noget at gøre med at folk ikke løber? Jeg har egentlig godt lagt mærke til at han generelt er længe om at kaste, men han ser ofte også lidt frustreret ud, som om at han ikke er tilfreds med, hvad hans medspillere gør?

Jeg husker mine egne år som backspiller - jeg kunne kaste bolden enormt langt, men mine medspillere løb altid imod mig, istedet for at løbe i hullerne, det var enormt frustrerende. Måske er det noget af det samme?

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 66 - Trent Alexander-Arnold

Indlæg af nikand » mandag, 12. mar, 2018 12:48

Bojangles skrev:
nikand skrev:Spændende at se om TAA slår tilbage i næste kamp. Efter denne utrolig usikre kamp.

En spøjs detalje er at TAA er ualmindelig lang tid om at tage indkast.
Kan det have noget at gøre med at folk ikke løber? Jeg har egentlig godt lagt mærke til at han generelt er længe om at kaste, men han ser ofte også lidt frustreret ud, som om at han ikke er tilfreds med, hvad hans medspillere gør?

Jeg husker mine egne år som backspiller - jeg kunne kaste bolden enormt langt, men mine medspillere løb altid imod mig, istedet for at løbe i hullerne, det var enormt frustrerende. Måske er det noget af det samme?
Tænker det skyldes en kombination af medspillere og ubeslutsomhed. Det er bare mærkværdigt at det tager så lang som Stoke tidl brugte på et indkast.

Men når han bruger fusserne er problemet heldigvis ikke det samme.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 66 - Trent Alexander-Arnold

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 12. mar, 2018 12:59

nikand skrev:
Bojangles skrev:
nikand skrev:Spændende at se om TAA slår tilbage i næste kamp. Efter denne utrolig usikre kamp.

En spøjs detalje er at TAA er ualmindelig lang tid om at tage indkast.
Kan det have noget at gøre med at folk ikke løber? Jeg har egentlig godt lagt mærke til at han generelt er længe om at kaste, men han ser ofte også lidt frustreret ud, som om at han ikke er tilfreds med, hvad hans medspillere gør?

Jeg husker mine egne år som backspiller - jeg kunne kaste bolden enormt langt, men mine medspillere løb altid imod mig, istedet for at løbe i hullerne, det var enormt frustrerende. Måske er det noget af det samme?
Tænker det skyldes en kombination af medspillere og ubeslutsomhed. Det er bare mærkværdigt at det tager så lang som Stoke tidl brugte på et indkast.

Men når han bruger fusserne er problemet heldigvis ikke det samme.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg tror egentlig i Scum kampen at vi gerne ville dræbe tempoet lidt, indtil vi kom bagud, så vi kunne overfalde dem for fuld damp senere i kampen. Men nej det er også lidt den der snak om ledere på holdet, der mangler ofte ham der søger ud og siger "kast bare til mig".

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 66 - Trent Alexander-Arnold

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 12. mar, 2018 13:06

Thommo skrev:Det var ikke godt idag, men han rejser sig jo igen, med unge spillere kan det vel tage lidt længere tid. Jeg er dog ret sikker på han er vores højre back i de næste 13-15 år, er med på det kan indeholde en skuffelse hvis ikke det sker. Men sådan er det jo når man kommer med en tese, jeg tror næsten lige så meget som jeg gjorde på Ste G som møj ung. Hellere have forventninger end det modsatte.
Helt sikkert, det er heller ikke første gang at han skal rejse sig fra en fejl og han lader sig ikke bare sådan slå ud tror jeg.

Som sagt kunne jeg godt se ham på midtbanen eller måske endda på kanten i fremtiden. Men det er jo svært at spå om, hvis hans egen ambition er at blive verdens bedste højreback, så vil jeg ikke spille på at han ikke opnår det mål.

Jeg ved ikke helt hvordan hans hurtighed kommer til at udvikle sig, jeg syntes det svinger lidt, så jeg er lidt nervøs for om han "kun" har den der backhurtighed i de unge år eller om han kan bygge videre på det.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 66 - Trent Alexander-Arnold

Indlæg af Niels K » lørdag, 14. apr, 2018 10:56

Ham hér får vi glæde af i rigtig mange år frem:

http://anfieldindex.com/34088/alexander ... f-age.html

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 66 - Trent Alexander-Arnold

Indlæg af Niels K » lørdag, 14. apr, 2018 23:29

Squawka Football

Verificeret konto

@Squawka
@Squawka

Trent Alexander-Arnold's game by numbers vs. Bournemouth:

103 touches
100% take-ons completed
69 passes
10 crosses
7 long balls
4 interceptions
4 chances created
3 tackles won
1 assist

Phenomenal display (again).

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 66 - Trent Alexander-Arnold

Indlæg af Thommo » søndag, 15. apr, 2018 00:14

Niels K skrev: 100% take-ons completed

7 long balls
Hvad menes med take ons? muligt jeg har spurgt før,men har i så fald glemt svaret.

Træls at blive losset i kuglerne når man hedder TAA, det må gøre 3,5 gange mere ondt end hos en normalt dødelige....jaja jeg er lige så elendig som thomas wiwel, men lever dog heller ikke af at fyre dårlige jokes af. De er gratis hos mig
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 66 - Trent Alexander-Arnold

Indlæg af Niels K » søndag, 15. apr, 2018 07:13

Thommo skrev:
Niels K skrev: 100% take-ons completed

7 long balls
Hvad menes med take ons? muligt jeg har spurgt før,men har i så fald glemt svaret.

Træls at blive losset i kuglerne når man hedder TAA, det må gøre 3,5 gange mere ondt end hos en normalt dødelige....jaja jeg er lige så elendig som thomas wiwel, men lever dog heller ikke af at fyre dårlige jokes af. De er gratis hos mig
:laughin:

Take on – Attempted dribble past an opponent
Read more at http://www.squawka.com/football-stats-definitions

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 66 - Trent Alexander-Arnold

Indlæg af YNWA! » søndag, 15. apr, 2018 12:32



Fuldt fortjent!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Xick
Indlæg: 140
Tilmeldt: tirsdag, 20. mar, 2018 08:24

Re: 66 - Trent Alexander-Arnold

Indlæg af Xick » fredag, 20. apr, 2018 11:28

https://streamable.com/tuqqz

Nogen har været så venlige, at lave en lille video med TAA's fantastiske afleveringer. Jeg må sige, det er ikke hans skyld, at han kun har 1 assist i Premier League. Det tegner godt for fremtiden!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 66 - Trent Alexander-Arnold

Indlæg af Niels K » fredag, 20. apr, 2018 14:29

Xick skrev:https://streamable.com/tuqqz

Nogen har været så venlige, at lave en lille video med TAA's fantastiske afleveringer. Jeg må sige, det er ikke hans skyld, at han kun har 1 assist i Premier League. Det tegner godt for fremtiden!
Han har nogle killer-passes, og han skulle heller ikke være helt ueffen udi frispark, så med en times ekstra træning hver dag på dødbolde, så skal det nok blive til noget :D
Jeg synes også, at Robbo's indlæg er blevet skarpere, som sæsonen skrider frem. Super backs, vi har fået i disse 2, og deres back ups er heller ikke at kimse a'

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: 66 - Trent Alexander-Arnold

Indlæg af Tom_Jorsal » onsdag, 16. maj, 2018 15:28

Han faar nok ikke mange minutter, men det er alligevel flot, at Trent af udtaget til Englands VM-trup. Tillykke til ham :)

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 66 - Trent Alexander-Arnold

Indlæg af Scherwin » mandag, 30. jul, 2018 15:20

Trent er i dag fløjet til frankrig for at deltage i preseason træningen, en uge før forventet

(Henderson er blevet tvunget til at tage en uge's ferie mere. Lovren holder også en uges ferie mere.)
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Besvar