66 - Trent Alexander-Arnold

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 66 - Trent Alexander-Arnold

Indlæg af Jesper » lørdag, 19. jan, 2019 12:09

Det er jo helt fantastisk at vi nu har forlænget med mere eller alle profiler. Vores trup er nok noget dyrere i lønninger nu

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 66 - Trent Alexander-Arnold

Indlæg af Niels K » torsdag, 28. feb, 2019 10:22

OptaJoe

@OptaJoe

3 - Trent Alexander-Arnold is the youngest ever player to assist three goals in a single Premier League game (20 years, 143 days). Prodigy. #LIVWAT

7,842
10:41 PM - Feb 27, 2019

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: 66 - Trent Alexander-Arnold

Indlæg af pow9199 » søndag, 10. mar, 2019 14:31

Det er relativt ofte oppe at vende at TAA har en mulig fremtid (i sin gamle rolle) som central midt, det er også et interessant perspektiv. Jeg begynder oftere og oftere at overveje ham som alternativ i det centrale forsvar, til trods for van Dijk og Gomez kan holde mange år frem. Hvad synes i andre om hans muligheder der? Jeg er selv stadig i tvivl, og han skal self have en bedre fysik, men ud over det passer hans boldomgang bedre i den rolle, end på den centrale midt.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: 66 - Trent Alexander-Arnold

Indlæg af Bellamy_fever » søndag, 10. mar, 2019 15:52

Man skal aldrig sige aldrig , og jeg ved ikke nok om den slags til at tuede sige det (men alligevel kan jeg overhovedet ikke se det...) så vil næsten hellere hære til dine argumenter for hvorfor han skal der ind ? Vil man ikke tabe alt hans offensive kvaliteter, tilgebgæld for nogle til tider klare defensive mangler samt en ikke eksisterende hovedstøds styrke.

For mig ligger hans fremtid hvor han er, på HB, jeg tror han på denne position hsr muligheden for at blive en Sf de bedste, hvor jeg ikke ser det samme potentiale på midten. Han skal nok kunne spille der, men tror bare ikke han hsr evnerne til at blive blandt de klart bedste på samme måde som på HB.

Men igen er jeg da frygtelig nysgerrig på at høre segumenterne for hvorfor han skulle ind i misterforsvaret
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 66 - Trent Alexander-Arnold

Indlæg af Niels K » søndag, 10. mar, 2019 22:12

Lad os ikke håbe skaden var alvorlig:

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/3 ... rn-kampen/

Ellers fint at have Lovren og Milner klar til BM og videre.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: 66 - Trent Alexander-Arnold

Indlæg af Redtothebone » mandag, 11. mar, 2019 09:28

pow9199 skrev:Det er relativt ofte oppe at vende at TAA har en mulig fremtid (i sin gamle rolle) som central midt, det er også et interessant perspektiv. Jeg begynder oftere og oftere at overveje ham som alternativ i det centrale forsvar, til trods for van Dijk og Gomez kan holde mange år frem. Hvad synes i andre om hans muligheder der? Jeg er selv stadig i tvivl, og han skal self have en bedre fysik, men ud over det passer hans boldomgang bedre i den rolle, end på den centrale midt.
Jeg kan kan på ingen måde se ham som midterforsvarer, selvom han gør det godt så ser jeg ham stadig som det svage punkt rent defensivt, og selvom han forbedre sig så synes jeg tit han har placerings vanskeligheder, hvis han kommer ind i midten vil han komme til at stå overfor Aguero, Kane, Vardy osv samt alle tonserne fra de små hold, tror ganske enkelt han vil blive most samtidig med han ikke ville kunne bidrage fremad. Derudover så tror jeg Gomez hvis han kan holde sig skadesfri kan være fast mand i midterforsvaret de næste 5-10 år. Jeg kan derimod sagtens se ham spille på midten, da han så vil have lidt færre defensive forpligtelser, og samtidig kan bidrage mere offensivt og lave flere mål og assist end i dag og lidt udfylde den rolle som Milner bidrager med idag.

Ved godt der mangler offensive kræfter på midtbanen men håber faktisk Liverpool køber Matthijs de Ligt til sommer, han bliver et bæst, og hvis Liverpool ikke køber ham ender han 100% sikkert i en anden storklub. Overvej lige at have De Light, Van Dijk, og Gomez :wall: :wall: :wall: tror vi ville få verdens bedste midterforsvar, ville hade at se ham ende i City eller United.
YNWA

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 66 - Trent Alexander-Arnold

Indlæg af texy » mandag, 11. mar, 2019 12:15

Redtothebone skrev: Jeg kan kan på ingen måde se ham som midterforsvarer, selvom han gør det godt så ser jeg ham stadig som det svage punkt rent defensivt, og selvom han forbedre sig så synes jeg tit han har placerings vanskeligheder, hvis han kommer ind i midten vil han komme til at stå overfor Aguero, Kane, Vardy osv samt alle tonserne fra de små hold, tror ganske enkelt han vil blive most samtidig med han ikke ville kunne bidrage fremad. Derudover så tror jeg Gomez hvis han kan holde sig skadesfri kan være fast mand i midterforsvaret de næste 5-10 år. Jeg kan derimod sagtens se ham spille på midten, da han så vil have lidt færre defensive forpligtelser, og samtidig kan bidrage mere offensivt og lave flere mål og assist end i dag og lidt udfylde den rolle som Milner bidrager med idag.

Ved godt der mangler offensive kræfter på midtbanen men håber faktisk Liverpool køber Matthijs de Ligt til sommer, han bliver et bæst, og hvis Liverpool ikke køber ham ender han 100% sikkert i en anden storklub. Overvej lige at have De Light, Van Dijk, og Gomez :wall: :wall: :wall: tror vi ville få verdens bedste midterforsvar, ville hade at se ham ende i City eller United.
1: Helt enig i din vurdering af, at Trent ikke vil være et godt "fit" til vores midterforsvar.

2: Også enig i, at De Ligt kunne være en fremragende signing, der vil gøre bredden i midterforsvaret vanvittig. Men jeg mener helt oprigtigt, at når Gomez er på 100%, har vi allerede verdens bedste midterforsvar. Og jeg ser faktisk kun De Ligt få en rolle som tredjevalg, hvis Gomez er på 100%. Men nu er jeg også ekstremt begejstret for Gomez.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 66 - Trent Alexander-Arnold

Indlæg af Niels K » mandag, 11. mar, 2019 12:53

texy skrev:
Redtothebone skrev: Jeg kan kan på ingen måde se ham som midterforsvarer, selvom han gør det godt så ser jeg ham stadig som det svage punkt rent defensivt, og selvom han forbedre sig så synes jeg tit han har placerings vanskeligheder, hvis han kommer ind i midten vil han komme til at stå overfor Aguero, Kane, Vardy osv samt alle tonserne fra de små hold, tror ganske enkelt han vil blive most samtidig med han ikke ville kunne bidrage fremad. Derudover så tror jeg Gomez hvis han kan holde sig skadesfri kan være fast mand i midterforsvaret de næste 5-10 år. Jeg kan derimod sagtens se ham spille på midten, da han så vil have lidt færre defensive forpligtelser, og samtidig kan bidrage mere offensivt og lave flere mål og assist end i dag og lidt udfylde den rolle som Milner bidrager med idag.

Ved godt der mangler offensive kræfter på midtbanen men håber faktisk Liverpool køber Matthijs de Ligt til sommer, han bliver et bæst, og hvis Liverpool ikke køber ham ender han 100% sikkert i en anden storklub. Overvej lige at have De Light, Van Dijk, og Gomez :wall: :wall: :wall: tror vi ville få verdens bedste midterforsvar, ville hade at se ham ende i City eller United.
1: Helt enig i din vurdering af, at Trent ikke vil være et godt "fit" til vores midterforsvar.

2: Også enig i, at De Ligt kunne være en fremragende signing, der vil gøre bredden i midterforsvaret vanvittig. Men jeg mener helt oprigtigt, at når Gomez er på 100%, har vi allerede verdens bedste midterforsvar. Og jeg ser faktisk kun De Ligt få en rolle som tredjevalg, hvis Gomez er på 100%. Men nu er jeg også ekstremt begejstret for Gomez.
Enig i ovenstående, og så skal vi da huske på, at vi har Nat Philips og Ki-Jana Hoever rendende rundt også, og især for sidstnævntes vedkommende tror jeg, at der er meget store forventninger.

Jeg synes iøvrigt, at det ville være berigende for vores spil og medvirkende til endnu en måde at skabe overtal på, hvis en af vores CB's kunne/ville/måtte gå mere med helt frem, som en 6'er kan gøre det, hvis muligheden byder sig.
Vi har set Matip gøre det, og man ser tydeligt, at modstanderne står rådvilde over, hvem der skal gøre noget ved denne ekstra spiller, og jeg ville egentlig hellere have van Dijk til det, og så skal han egentlig bare klappe til kuglen, når der er åbent, for han har et super skud.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: 66 - Trent Alexander-Arnold

Indlæg af Tom_Jorsal » mandag, 11. mar, 2019 14:38

Tror vi på Nat Phillips? Burde han ikke være lidt tættere på truppen i en alder af snart 22, hvis man skulle tro på ham?

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 66 - Trent Alexander-Arnold

Indlæg af Mads T. » mandag, 11. mar, 2019 17:36

Tom_Jorsal skrev:Tror vi på Nat Phillips? Burde han ikke være lidt tættere på truppen i en alder af snart 22, hvis man skulle tro på ham?
Han har været skadet siden november, men var jo meget involveret i pre-season, hvor han var god. Skaden gjorde jo desværre også, at han ikke var til rådighed i den periode, hvor Hoever og Camacho fik chancen på førsteholdet. Ellers havde han helt sikkert stået først i køen.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 66 - Trent Alexander-Arnold

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 12. mar, 2019 06:39

Redtothebone skrev:
pow9199 skrev:Det er relativt ofte oppe at vende at TAA har en mulig fremtid (i sin gamle rolle) som central midt, det er også et interessant perspektiv. Jeg begynder oftere og oftere at overveje ham som alternativ i det centrale forsvar, til trods for van Dijk og Gomez kan holde mange år frem. Hvad synes i andre om hans muligheder der? Jeg er selv stadig i tvivl, og han skal self have en bedre fysik, men ud over det passer hans boldomgang bedre i den rolle, end på den centrale midt.
Jeg kan kan på ingen måde se ham som midterforsvarer, selvom han gør det godt så ser jeg ham stadig som det svage punkt rent defensivt, og selvom han forbedre sig så synes jeg tit han har placerings vanskeligheder, hvis han kommer ind i midten vil han komme til at stå overfor Aguero, Kane, Vardy osv samt alle tonserne fra de små hold, tror ganske enkelt han vil blive most samtidig med han ikke ville kunne bidrage fremad. Derudover så tror jeg Gomez hvis han kan holde sig skadesfri kan være fast mand i midterforsvaret de næste 5-10 år. Jeg kan derimod sagtens se ham spille på midten, da han så vil have lidt færre defensive forpligtelser, og samtidig kan bidrage mere offensivt og lave flere mål og assist end i dag og lidt udfylde den rolle som Milner bidrager med idag.

Ved godt der mangler offensive kræfter på midtbanen men håber faktisk Liverpool køber Matthijs de Ligt til sommer, han bliver et bæst, og hvis Liverpool ikke køber ham ender han 100% sikkert i en anden storklub. Overvej lige at have De Light, Van Dijk, og Gomez :wall: :wall: :wall: tror vi ville få verdens bedste midterforsvar, ville hade at se ham ende i City eller United.
Har lige været en tur på Amsterdam Arena her i weekenden, og de Ligt er ganske rigtigt et bæst. Hold op hvor er han god (omend modstanden var begrænset...). Med ham, VvD, Alisson, Trent og Robbo i forsvaret kommer modstanderne ikke til at score over 10 mål mod os pr. PrL-sæson :) Og så har jeg slet ikke nævnt Joe Gomez.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 66 - Trent Alexander-Arnold

Indlæg af YNWA! » onsdag, 20. mar, 2019 19:16



Trent Alexander-Arnold has pulled out of England squad and will return to Liverpool. Been playing with a back injury since being substituted against Burnley on March 10.

Spil for galleriet tror jeg.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 66 - Trent Alexander-Arnold

Indlæg af Niels K » torsdag, 21. mar, 2019 09:19

Rimelig vild støvleaftale til Trent kun overgået af Kane's aftale med Nike:

https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... rmour.html

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: 66 - Trent Alexander-Arnold

Indlæg af Mugge » lørdag, 06. apr, 2019 10:35

Ved ikke om jeg er den eneste, men jeg er dæleme ved at være træt af TAA.
Alt for ofte kører han med en for nonchalant og overlegen stil, og det ender med at give bagslag bit-time snart.
Jeg gad virkelig godt, at vi havde et alternativ til højre backen!

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 66 - Trent Alexander-Arnold

Indlæg af YNWA! » lørdag, 06. apr, 2019 10:46

Mugge skrev:Ved ikke om jeg er den eneste, men jeg er dæleme ved at være træt af TAA.
Alt for ofte kører han med en for nonchalant og overlegen stil, og det ender med at give bagslag bit-time snart.
Jeg gad virkelig godt, at vi havde et alternativ til højre backen!

Det har vi også i Gomez.

Tror dog Gomez er tilregnet CB når han er tilbage 100%. Mon vi sælger Clyne og henter en ny HB til sommer? Jeg tvivler godt nok..
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Besvar