Sheyi Ojo

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Besvar
Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Sheyi Ojo

Indlæg af nikand » mandag, 29. maj, 2017 11:01

Et vore store talenter, Ojo.
Hvor langt vurderes Ojo at være i sin udvikling. Hvor langt er han fra at kunne spilletid?

Jeg selv har været imponeret af Ojos tekniske niveau, og driblefærdigheder.

Newcastle rygtes interesseret. Kunne vi muligvis udleje Ojo eller sælge med acceptabel tilbagekøbsklausul og den sidste mulighed er jo bare at sælge.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Hendo
Indlæg: 276
Tilmeldt: mandag, 16. sep, 2013 19:02
Geografisk sted: Tæt på en bar, København

Re: Sheyi Ojo

Indlæg af Hendo » onsdag, 16. aug, 2017 16:18

Ojo er i dag blevet udlånt til Fulham resten af sæsonen. Der står ikke noget om at Fulham har forkøbsret. Med tanke på Klopps tidligere udtalelser om udlån, villigheden til at bruge unge spillere osv. så lugter det måske lidt af at han af Klopp & Co. ikke ses som en fremtidig Liverpool-spiller?
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Sheyi Ojo

Indlæg af Mads T. » onsdag, 16. aug, 2017 16:30

Hendo skrev:Ojo er i dag blevet udlånt til Fulham resten af sæsonen. Der står ikke noget om at Fulham har forkøbsret. Med tanke på Klopps tidligere udtalelser om udlån, villigheden til at bruge unge spillere osv. så lugter det måske lidt af at han af Klopp & Co. ikke ses som en fremtidig Liverpool-spiller?
Eller at vi gerne vil have Sessegnon næste år at dette måske kunne være lidt smørelse?

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Sheyi Ojo

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 31. jul, 2018 10:17

Er Ojo vores fjerde valg på kanten i den kommende sæson?

Sidste sæson beholdt vi Woodie i truppen til at være perifer figur i truppen.

Ojo imponerer i preseason og hvis man samtidig har vurderet at Woodie og Wilson ville gavne af udlån, så kunne Ojo måske få lov at blive?

- Han har en sæsons Championship erfaring(missede lidt pga. skader).
- Han har også en alder hvor han godt kunne finde på at bryde igennem
- Vi vælter os ikke ligefrem i kanter og Shaqiri kan ikke erstatte både Salah og Mané i samme kamp.

Det ville give Ojo chancen for at træne med førsteholdet og presse lidt på. Primært i cups kunne han få spilletid og så kan han selv afgøre om det skal blive til mere.

Det er jo ikke en ret vigtig rolle der er tale om, men i tilfælde af skader er det vigtigt nok at have et ok 4. valg på kanterne.

Jeg gik ind til preseason og troede at Origi ville være manden, men det ser ikke ud til at blive til noget og nu tænker jeg at Ojo nok er det mere logiske valg. Han kan bare nogle ting som kant som Lallana, Milner og Ings ikke rigtigt kan, spørgsmålet er om det også er tilfældet når vi nærmer os Premier League niveauet.

han er fyldt 21 i juni måned og har to sæsoner tilbage på sin kontrakt.

Nu antager jeg selvfølgelig at vi ikke køber Pulisic eller lign. men jeg tror at det ville være fornuftigt nok at have en ung spiller som 4. kantangriber, derfor behøver han jo ikke at få meget spilletid, vi er fleksible nok til at spille med 2 oppe foran istedet for 3, hvis nu vi mangler Mané og Shaqiri til en vigtig kamp. Om en sæson er Wilson forhåbentlig tilbage med et godt år i baggagen og vil forsøge at komme på 1. holdet, derfor tænker jeg det giver mening at Ojo får chancen i denne sæson.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Sheyi Ojo

Indlæg af Niels K » tirsdag, 31. jul, 2018 10:23

Jeg ved ikke, om Rafa Camacho lige har overhalet ham indenom, ligesom Curtis Jones meget vel kan have taget skridtet foran Woodburn ?

Et års udlejning til Ojo vil nok være det bedste, men jeg napper også gerne 15 mille for ham her og nu, da vi har Wilson i baghånden.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Sheyi Ojo

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 31. jul, 2018 11:44

Niels K skrev:Jeg ved ikke, om Rafa Camacho lige har overhalet ham indenom, ligesom Curtis Jones meget vel kan have taget skridtet foran Woodburn ?

Et års udlejning til Ojo vil nok være det bedste, men jeg napper også gerne 15 mille for ham her og nu, da vi har Wilson i baghånden.
Det er meget muligt. Ojo er bare det ældre og har fået den sæson i Championship der har givet hår på brystet og noget at stå imod med når man skal spille imod Hull i en ligacup.

Camacho er stadig kun 18 år og har kun spillet 4 PL2 kampe og ellers U18 kampe. Man kan også beholde dem begge og håbe de vil holde hinanden til ilden. og så sende Shaqiri ned som den mere offensive midt i de der cupkampe. Det er der ikke så meget galt ved.

Ojo står noteret for 50 championship kampe, sikkert mange korte indhop, men han er altså ved at være en småerfaren ung gut.

Men ja Camacho har også gjort det godt.

15 millioner kan vi nok drive akademiet for i et par år, så det er fint nok. Det afhænger meget af hvilke tilbud der kommer ind. Det ideelle ville jo have været hvis Fulham ville have Ojo med op i PL en sæson og vi samtiddigt forlængede med knægten, men det ser ikke sådan ud.

Besvar