11 - Mohamed Salah

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Scherwin » mandag, 20. nov, 2017 18:34

Det hjælper også lidt på salah's statestik at han har scoret 6 mål eller sådan på 9 forsøg eller sådan i de sidste 5 kampe. i starten skulle han jo bruge 5 store muligheder.

tænk hvad det ikke kunne have været.

Men jeg sagde allerede i pre-season i asia trophy cup at Coutinho vil lave 15 assists til salah i denne season. deres sammen arbejde var torres-gerrard agtigt allerede efter 2 kampe. det var vanvittig tydeligt.

Forum: Liverpool FC diskussioner Emne: Hertha Berlin - LFC >> Kamptråden
Wormie
Titel: Re: Hertha Berlin - LFC >> Kamptråden : lørdag, 29. jul, 2017 18:23

Svar: 27
Visninger: 2567

Coutinho til Salah, den kommer vi til at høre minimum 15 gange i premier league alone.

Det helt vildt hvordan de 2 finder hinanden allerede.

Verdens klasse.
ok ikke helt asia trophy cup men tæt på !
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af TG12 » mandag, 20. nov, 2017 20:51

Fedt at tænkte på hvordan Salah's performance har gjort folks skepsisk omkring pris, og om han passede til PL til samme!

Endnu federe jeg tror ikke Brandt, som eftersigende var første prioritet havde været nær ligeså god! Måske kan han blive det, men her og nu er Salah KLASSER over Brandt,.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 30. nov, 2017 15:31

Jeg er fuldstændig blæst bagover af ham her... i sommer havde jeg sagt godkendt, hvis han ramt ti scoringer i alle turneringer. Det er ikke engang december og han har scoret 17... og mange af dem er deciderede klassemål jo. Shit.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Niels K » torsdag, 30. nov, 2017 15:45

Tom_Jorsal skrev:Jeg er fuldstændig blæst bagover af ham her... i sommer havde jeg sagt godkendt, hvis han ramt ti scoringer i alle turneringer. Det er ikke engang december og han har scoret 17... og mange af dem er deciderede klassemål jo. Shit.
Ja, det er stærke tal, han sætter ind på kontoen, og de tåler sammenligning med alle vores bedste skarpskytter bortset fra Ian Rush:

http://www.liverpool.no/innsikt/2017/11 ... sh-i-1986/

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Cynwal » fredag, 01. dec, 2017 02:16

Niels K skrev:
Tom_Jorsal skrev:Jeg er fuldstændig blæst bagover af ham her... i sommer havde jeg sagt godkendt, hvis han ramt ti scoringer i alle turneringer. Det er ikke engang december og han har scoret 17... og mange af dem er deciderede klassemål jo. Shit.
Ja, det er stærke tal, han sætter ind på kontoen, og de tåler sammenligning med alle vores bedste skarpskytter bortset fra Ian Rush:

http://www.liverpool.no/innsikt/2017/11 ... sh-i-1986/
Statistik er jo taknemmelig. Skal vi lige huske, at én af sammneligningsfaktorerne er Luis Suarez, som i den sæson, hvor han smadrede 31 kasser ind, havde karnatæne i de første 8 kampe! Jamen - Jeg sir' det bare! ....og så bliver der målt på tiden frem til december? Jamen HALLELUJAH! Salah er foreløbig en flot nummer 2 bag den største målræv klubben har haft: Luis Suarez! (Ved godt Rush ligger lidt deromkring - men jo ikke i gennemsnit......)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Spazzjack
Indlæg: 320
Tilmeldt: onsdag, 22. maj, 2013 12:46

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Spazzjack » fredag, 01. dec, 2017 08:25

Cynwal skrev:
Niels K skrev:
Tom_Jorsal skrev:Jeg er fuldstændig blæst bagover af ham her... i sommer havde jeg sagt godkendt, hvis han ramt ti scoringer i alle turneringer. Det er ikke engang december og han har scoret 17... og mange af dem er deciderede klassemål jo. Shit.
Ja, det er stærke tal, han sætter ind på kontoen, og de tåler sammenligning med alle vores bedste skarpskytter bortset fra Ian Rush:

http://www.liverpool.no/innsikt/2017/11 ... sh-i-1986/
Statistik er jo taknemmelig. Skal vi lige huske, at én af sammneligningsfaktorerne er Luis Suarez, som i den sæson, hvor han smadrede 31 kasser ind, havde karnatæne i de første 8 kampe! Jamen - Jeg sir' det bare! ....og så bliver der målt på tiden frem til december? Jamen HALLELUJAH! Salah er foreløbig en flot nummer 2 bag den største målræv klubben har haft: Luis Suarez! (Ved godt Rush ligger lidt deromkring - men jo ikke i gennemsnit......)
Var det ikke kun fem eller seks kampe Suarez havde karantæne? Han nåede at afsone nogle af de 10 i sæsonen forinden. Det skal dog ikke tage noget fra den imponerende start af Salah!
Billede

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Bojangles » fredag, 01. dec, 2017 09:41

Spazzjack skrev:
Cynwal skrev:
Niels K skrev:
Tom_Jorsal skrev:Jeg er fuldstændig blæst bagover af ham her... i sommer havde jeg sagt godkendt, hvis han ramt ti scoringer i alle turneringer. Det er ikke engang december og han har scoret 17... og mange af dem er deciderede klassemål jo. Shit.
Ja, det er stærke tal, han sætter ind på kontoen, og de tåler sammenligning med alle vores bedste skarpskytter bortset fra Ian Rush:

http://www.liverpool.no/innsikt/2017/11 ... sh-i-1986/
Statistik er jo taknemmelig. Skal vi lige huske, at én af sammneligningsfaktorerne er Luis Suarez, som i den sæson, hvor han smadrede 31 kasser ind, havde karnatæne i de første 8 kampe! Jamen - Jeg sir' det bare! ....og så bliver der målt på tiden frem til december? Jamen HALLELUJAH! Salah er foreløbig en flot nummer 2 bag den største målræv klubben har haft: Luis Suarez! (Ved godt Rush ligger lidt deromkring - men jo ikke i gennemsnit......)
Var det ikke kun fem eller seks kampe Suarez havde karantæne? Han nåede at afsone nogle af de 10 i sæsonen forinden. Det skal dog ikke tage noget fra den imponerende start af Salah!
Det var 5. kampe.

Efter han havde spillet 14 kampe den sæson (13/14), ligesom Salah har nu, havde han scoret 19mål og lavet 10 assist. Mod Chelsea, City og Arsenal scorende han ingen må og lave en assist. Mod tottenham scorede han 2 og lavede 3 assist.

Hans første 13. kampe (i 10/11 sæsonen) lavede han 4 mål og 5 assist. og i hans første 14 kampe i sæsonen efter stod den på 4 mål og to assist.

Så ja. 13/14 sæsonen var vanvittig og usammenlignelig med hvad som helst tidligere i PL. Men han havde en relativ sløv start.

Brugeravatar
Valdemax
Indlæg: 488
Tilmeldt: lørdag, 10. mar, 2012 18:21
Alder: 51

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Valdemax » fredag, 01. dec, 2017 10:52

Thommo skrev:Jeg kan næsten kun blive skuffet, jeg har kæmpe forventninger til ham, mine forventninger er at han over tid(12-14 mdr) bliver næsten så god som Mane. Mané vil jeg tilfældigvis ikke bytte med nogen som helst, i ramme alvor. Så høje forventninger herfra, jeg er ude med riven efter Klopp af og til, men har også kæmpe forventninger til ham, så når han får ledelsen til at smide kassen, tror jeg på det. Og stats er jo "mental" som Ali G ville sige.
Jeg må spøger har han levet op til dine kæmpe forventninger, eller har han overgået dine kæmpe forventninger ?

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Thommo » fredag, 01. dec, 2017 14:25

Jamen han har overgået dem.... Godt og grundigt endda, og hvor er det herligt. For tror ikke det er sket før, i bedste fald har spilleren "bare" spillet op til mine forventninger. Morientes havde jeg eksempelvis giga forventninger til, det gik ikke må man sige. Det er lettere ikke at forvente noget, som jeg havde det med Cou og Mane, og så blive taget med storm.
Verden er smask fuld af hyklere....

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af AJJ » lørdag, 02. dec, 2017 22:05

Den egyptiske landstræner udtaler, at Real Madrid er interesseret i Salah. Puha vi skal jo ikke af med både Cou og Salah til sommer...

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Thommo » lørdag, 02. dec, 2017 22:23

AJJ skrev:Den egyptiske landstræner udtaler, at Real Madrid er interesseret i Salah. Puha vi skal jo ikke af med både Cou og Salah til sommer...
bør han ikke flette næbet? hvorfor skabe uro ved en af hans spillere? Ikke at jeg er videre urolig, da jeg har set LFC´s handlen ved Cou affæren, hårdt mod hårdt, me like :headbang: . fifa bør snart indføre at man overhovedet ikke må omtale klubskifter fra spilllere,trænere fysio´er og hele vejen rundt, bare se alle de gange Cou blev solgt i sommers, lettere træls at følge. Ja vel kan aviser skrive som spanioler aviserne i barcelona, men det er let at gennemskue efter 5. gang det ikke holder vand på en uge. Det bliver nok ikke indført, da kæledæggen i barcelona, så får det meget mere træls, RM får det også marginalt værre. Ingen kan dog konkurrere med den klamme klub, med et kodeks, som de bryster sig af, men pisser ud over.
Verden er smask fuld af hyklere....

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Oomph242 » søndag, 03. dec, 2017 00:37

AJJ skrev:Den egyptiske landstræner udtaler, at Real Madrid er interesseret i Salah. Puha vi skal jo ikke af med både Cou og Salah til sommer...

Mon ikke bare det er sladder. Det er så sjældent egyptisk fodbold har noget og prale af, så selvfølgelig sigter de sigter de mod det de synes er størst.

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af mortenbak » søndag, 03. dec, 2017 06:33

Oomph242 skrev:
AJJ skrev:Den egyptiske landstræner udtaler, at Real Madrid er interesseret i Salah. Puha vi skal jo ikke af med både Cou og Salah til sommer...

Mon ikke bare det er sladder. Det er så sjældent egyptisk fodbold har noget og prale af, så selvfølgelig sigter de sigter de mod det de synes er størst.
Jeg rejser til Egypten d. 21/12... så tager jeg en snak med deres landstræner og beder ham om at at lukke røven!

Mo skal ingen steder! Coutinho smutter måske, men so be it..... til den tid er vi endt i top 4 i PL og har fået stabiliseret forsvaret og hele verden kan se at Liverpool FC er tilbage på landkortet, og Klopp har en klar gameplan, så vi får ikke problemer med at erstatte en brasilianer der drømmer om Spaniens varme himmelstrøg.
NUFF SAID!
YNWA

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Cynwal » søndag, 03. dec, 2017 12:31

mortenbak skrev:
Oomph242 skrev:
AJJ skrev:Den egyptiske landstræner udtaler, at Real Madrid er interesseret i Salah. Puha vi skal jo ikke af med både Cou og Salah til sommer...

Mon ikke bare det er sladder. Det er så sjældent egyptisk fodbold har noget og prale af, så selvfølgelig sigter de sigter de mod det de synes er størst.
Jeg rejser til Egypten d. 21/12... så tager jeg en snak med deres landstræner og beder ham om at at lukke røven!

Mo skal ingen steder! Coutinho smutter måske, men so be it..... til den tid er vi endt i top 4 i PL og har fået stabiliseret forsvaret og hele verden kan se at Liverpool FC er tilbage på landkortet, og Klopp har en klar gameplan, så vi får ikke problemer med at erstatte en brasilianer der drømmer om Spaniens varme himmelstrøg.
NUFF SAID!
YNWA
Jeg tror det er ved at blive så sjovt at spille i den forreste linje hos Liverpool, at det kan være medvirkende til at holde på spillerne. Vi har jo verdens hurtigste angreb i øjeblikket, som ud over speeden også er hurtige i både tanke og handling, og samtidig teknisk kompetente. Det må være en fed fornemmelse at sidde i omklædningsrummet bagefter, efter at have været med i veludførte kontraangreb, hvor knivskarpe førstegangsaflevringer river modstanderens forsvar fra hinanden.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Bojangles » søndag, 03. dec, 2017 13:37

Cynwal skrev:
mortenbak skrev:
Oomph242 skrev:
AJJ skrev:Den egyptiske landstræner udtaler, at Real Madrid er interesseret i Salah. Puha vi skal jo ikke af med både Cou og Salah til sommer...

Mon ikke bare det er sladder. Det er så sjældent egyptisk fodbold har noget og prale af, så selvfølgelig sigter de sigter de mod det de synes er størst.
Jeg rejser til Egypten d. 21/12... så tager jeg en snak med deres landstræner og beder ham om at at lukke røven!

Mo skal ingen steder! Coutinho smutter måske, men so be it..... til den tid er vi endt i top 4 i PL og har fået stabiliseret forsvaret og hele verden kan se at Liverpool FC er tilbage på landkortet, og Klopp har en klar gameplan, så vi får ikke problemer med at erstatte en brasilianer der drømmer om Spaniens varme himmelstrøg.
NUFF SAID!
YNWA
Jeg tror det er ved at blive så sjovt at spille i den forreste linje hos Liverpool, at det kan være medvirkende til at holde på spillerne. Vi har jo verdens hurtigste angreb i øjeblikket, som ud over speeden også er hurtige i både tanke og handling, og samtidig teknisk kompetente. Det må være en fed fornemmelse at sidde i omklædningsrummet bagefter, efter at have været med i veludførte kontraangreb, hvor knivskarpe førstegangsaflevringer river modstanderens forsvar fra hinanden.
Og med Cou, har de en af verdens bedste til at servicere den, samtidigt med at Cou har nogen af verdens bedste til at tage de rigtige løb for ham - jeg er faktisk lige ved at tro at Borini kunne gøre det genialt som en af de forreste i Liverpool, med den slags spil vi spiller nu ;-)

Besvar