11 - Mohamed Salah

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af pow9199 » fredag, 27. nov, 2020 20:38

AJJ skrev:
fredag, 27. nov, 2020 18:20
Red Man Walking skrev:
fredag, 27. nov, 2020 14:44
pow9199 skrev:
Thommo skrev:
torsdag, 26. nov, 2020 23:26
Jeg synes i den grad det er helt i orden, ikke overraskende for dem der kender min mening om pro frihed og modstand mod politisk ynkelig ussel korrekthed og derfor politisk inkompetence, Salah er jo for helvede ikke udsat så lad ham da for satan have sin frihed....Hellere en dag i frihed en ti år som slave citat Mandela, oversat til den hviderussiske præsident, hellere dø stående end dø knælende. Jeg er enig i begge postulater, både Mandela og den hviderrussiske.

Kors hvor er folk blevet en omgang ynkelig medløbere. Og er med på jeg også klynker, men det er jeg umuligt for mig at se, umuligt at fortælle om klynkeri uden selv at bitche? Jeg hold fest forleden for 15 mennesker(på 15 kvm stue men vi sad vel på 10 kvm), mundbind var forbudt, folk kom frivilligt, og jeg har en ejerlejlighed så jeg bestemmer. bortset fra vi har en politi stat, men fred være med det, men den gik. Jeg holder en fest imorgen igen, og igen er mundbind forbudt, jeg elsker min lejlighed må jeg sige, også at folk vil komme trods mit forbud. Mette er en nar
Du godeste.
Mod dumhed kæmper selv guderne forgævesBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Fokus på det, der samler os - vores kærlighed til verdens skønneste fodboldklub- og by.
Og der er selv Saseline velkommen ;)

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af AJJ » fredag, 27. nov, 2020 20:58

pow9199 skrev:
fredag, 27. nov, 2020 20:38
AJJ skrev:
fredag, 27. nov, 2020 18:20
Red Man Walking skrev:
fredag, 27. nov, 2020 14:44
pow9199 skrev:
Thommo skrev:
torsdag, 26. nov, 2020 23:26
Jeg synes i den grad det er helt i orden, ikke overraskende for dem der kender min mening om pro frihed og modstand mod politisk ynkelig ussel korrekthed og derfor politisk inkompetence, Salah er jo for helvede ikke udsat så lad ham da for satan have sin frihed....Hellere en dag i frihed en ti år som slave citat Mandela, oversat til den hviderussiske præsident, hellere dø stående end dø knælende. Jeg er enig i begge postulater, både Mandela og den hviderrussiske.

Kors hvor er folk blevet en omgang ynkelig medløbere. Og er med på jeg også klynker, men det er jeg umuligt for mig at se, umuligt at fortælle om klynkeri uden selv at bitche? Jeg hold fest forleden for 15 mennesker(på 15 kvm stue men vi sad vel på 10 kvm), mundbind var forbudt, folk kom frivilligt, og jeg har en ejerlejlighed så jeg bestemmer. bortset fra vi har en politi stat, men fred være med det, men den gik. Jeg holder en fest imorgen igen, og igen er mundbind forbudt, jeg elsker min lejlighed må jeg sige, også at folk vil komme trods mit forbud. Mette er en nar
Du godeste.
Mod dumhed kæmper selv guderne forgævesBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Fokus på det, der samler os - vores kærlighed til verdens skønneste fodboldklub- og by.
Og der er selv Saseline velkommen ;)
Præcis - Med eller uden mundbind og vaccination

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 01. dec, 2020 00:00

Thommo skrev:
torsdag, 26. nov, 2020 23:26
Kors hvor er folk blevet en omgang ynkelig medløbere. Og er med på jeg også klynker, men det er jeg umuligt for mig at se, umuligt at fortælle om klynkeri uden selv at bitche? Jeg hold fest forleden for 15 mennesker(på 15 kvm stue men vi sad vel på 10 kvm), mundbind var forbudt, folk kom frivilligt, og jeg har en ejerlejlighed så jeg bestemmer. bortset fra vi har en politi stat, men fred være med det, men den gik. Jeg holder en fest imorgen igen, og igen er mundbind forbudt, jeg elsker min lejlighed må jeg sige, også at folk vil komme trods mit forbud. Mette er en nar
Hvordan er det relevant ift Mohammed Salah, eller Liverpool - generelt?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Niels K » mandag, 07. dec, 2020 15:52

Mo Salah equals Ronaldo’s Premier League goal record – in 65 fewer games

By finding the net against Wolves, Mohamed Salah has equalled Cristiano Ronaldo’s Premier League goal tally in 65 fewer games.

https://www.thisisanfield.com/2020/12/m ... wer-games/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Niels K » mandag, 07. dec, 2020 16:02

Mohamed Salah har vært Premier Leagues målkonge siden han kom til Anfield. Ingen er i nærheten

Mohamed Salah har vært direkte involvert i 112 ligamål siden han kom til klubben.

https://www.liverpool.no/nyheter/2020/1 ... naerheten/

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 17. dec, 2020 11:36

Jeg skammer mig over, jeg for et års tid siden var irriteret på Salah og havde det sådan, hvis han smutter og vi får Sancho i stedet, så er alt ok. Han er en af de mest fantastiske spillere, vi har haft i den periode, jeg har fulgt klubben(siden '97). En meget atypisk stjerne(lidt moody, ingen tats eller smart hår), men som leverer på et grotesk niveau, og har meget få kampe under niveau. Hvor var det dog ualmindeligt godt set af Edwards og Klopp at hente ham. Håber han kan levere på det niveau i tre-fire år endnu og har lyst til at blive hos os.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 18. dec, 2020 09:45

Tom_Jorsal skrev:
torsdag, 17. dec, 2020 11:36
Jeg skammer mig over, jeg for et års tid siden var irriteret på Salah og havde det sådan, hvis han smutter og vi får Sancho i stedet, så er alt ok. Han er en af de mest fantastiske spillere, vi har haft i den periode, jeg har fulgt klubben(siden '97). En meget atypisk stjerne(lidt moody, ingen tats eller smart hår), men som leverer på et grotesk niveau, og har meget få kampe under niveau. Hvor var det dog ualmindeligt godt set af Edwards og Klopp at hente ham. Håber han kan levere på det niveau i tre-fire år endnu og har lyst til at blive hos os.
Selv Carragher faldt for Salah ud Sancho ind hypen for et år siden, så ingen skam i det.
Man må jo bare sige at den værdi vi går glip af ved ikke at sælge Salah, den høster vi jo inde på banen i form af hans præstationer(det samme gælder naturligvis folks som Mané, Gini, van Dijk når han ikke er skadet). Og vi så jo med Suarez ud, Sanchez ind at når "ind" spilleren så vælger en anden klub, så kan man stå med håret i postkassen og Balotelli på banen.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Niels K » søndag, 20. dec, 2020 09:53

Ged Rea efter CP kampen

@ged0407
Mo Salah has today become the only LFC player in history to score twice in a league game on 2 separate occasions after coming on as a substitute.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Niels K » torsdag, 24. dec, 2020 09:29

Mohamed Salah’s Liverpool contract and an opportunity to rewrite the history books

As Mohamed Salah continues to break records and set his sights on more, speculation over the future of Liverpool’s No. 11 is similar to that seen thirty years ago.

https://www.thisisanfield.com/2020/12/m ... portunity/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Niels K » fredag, 01. jan, 2021 17:14

Oppsiktsvekkende statistikk:

Salah blant Premier Leagues mest kreative spillere i 2020

En oppsiktsvekkende statistikk belyser at Salah er blant Premier Leagues mest kreative spillere. Også Naby Keita gjør seg bemerket i positiv forstand.

https://www.liverpool.no/nyheter/2021/1 ... re-i-2020/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Niels K » mandag, 18. jan, 2021 18:31

Salah snakker ut om fremtiden

Mohamed Salah snakker ut om spekulasjonene.

https://www.liverpool.no/nyheter/2021/1 ... ns-hender/

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Thommo » torsdag, 21. jan, 2021 21:43

Red Man Walking skrev:
fredag, 27. nov, 2020 14:44
pow9199 skrev:
Thommo skrev:
torsdag, 26. nov, 2020 23:26
Jeg synes i den grad det er helt i orden, ikke overraskende for dem der kender min mening om pro frihed og modstand mod politisk ynkelig ussel korrekthed og derfor politisk inkompetence, Salah er jo for helvede ikke udsat så lad ham da for satan have sin frihed....Hellere en dag i frihed en ti år som slave citat Mandela, oversat til den hviderussiske præsident, hellere dø stående end dø knælende. Jeg er enig i begge postulater, både Mandela og den hviderrussiske.

Kors hvor er folk blevet en omgang ynkelig medløbere. Og er med på jeg også klynker, men det er jeg umuligt for mig at se, umuligt at fortælle om klynkeri uden selv at bitche? Jeg hold fest forleden for 15 mennesker(på 15 kvm stue men vi sad vel på 10 kvm), mundbind var forbudt, folk kom frivilligt, og jeg har en ejerlejlighed så jeg bestemmer. bortset fra vi har en politi stat, men fred være med det, men den gik. Jeg holder en fest imorgen igen, og igen er mundbind forbudt, jeg elsker min lejlighed må jeg sige, også at folk vil komme trods mit forbud. Mette er en nar
Du godeste.
Mod dumhed kæmper selv guderne forgævesBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jow jow, og propaganda virker på dem med lav iq!https://www.bt.dk/samfund/i-2018-doede- ... lukket-ned ergo om 1000 døde har vi ramt 17/18niveauet. CUNT!!!!!!!!!!!!!, og det er nok ikke lovligt af mugge at skrive, da jeg har mindretals holdningen, og fred være med det. dette understreger jo meget godt der er plads til holdning, ikke holdninger forum var godt, nu eksisterer det bare. og 5-7 holder det i live, om jeg fatter det er så skide fedt at tale med folk med samme holdning, det er den trumpske(stupide) holdning. FACT
Verden er smask fuld af hyklere....

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 26. jan, 2021 08:56

Thommo skrev:
torsdag, 21. jan, 2021 21:43
Red Man Walking skrev:
fredag, 27. nov, 2020 14:44
pow9199 skrev:
Thommo skrev:
torsdag, 26. nov, 2020 23:26
Jeg synes i den grad det er helt i orden, ikke overraskende for dem der kender min mening om pro frihed og modstand mod politisk ynkelig ussel korrekthed og derfor politisk inkompetence, Salah er jo for helvede ikke udsat så lad ham da for satan have sin frihed....Hellere en dag i frihed en ti år som slave citat Mandela, oversat til den hviderussiske præsident, hellere dø stående end dø knælende. Jeg er enig i begge postulater, både Mandela og den hviderrussiske.

Kors hvor er folk blevet en omgang ynkelig medløbere. Og er med på jeg også klynker, men det er jeg umuligt for mig at se, umuligt at fortælle om klynkeri uden selv at bitche? Jeg hold fest forleden for 15 mennesker(på 15 kvm stue men vi sad vel på 10 kvm), mundbind var forbudt, folk kom frivilligt, og jeg har en ejerlejlighed så jeg bestemmer. bortset fra vi har en politi stat, men fred være med det, men den gik. Jeg holder en fest imorgen igen, og igen er mundbind forbudt, jeg elsker min lejlighed må jeg sige, også at folk vil komme trods mit forbud. Mette er en nar
Du godeste.
Mod dumhed kæmper selv guderne forgævesBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jow jow, og propaganda virker på dem med lav iq!https://www.bt.dk/samfund/i-2018-doede- ... lukket-ned ergo om 1000 døde har vi ramt 17/18niveauet. CUNT!!!!!!!!!!!!!, og det er nok ikke lovligt af mugge at skrive, da jeg har mindretals holdningen, og fred være med det. dette understreger jo meget godt der er plads til holdning, ikke holdninger forum var godt, nu eksisterer det bare. og 5-7 holder det i live, om jeg fatter det er så skide fedt at tale med folk med samme holdning, det er den trumpske(stupide) holdning. FACT
Vi kan i princippet også reducere antallet af smittetilfælde for influenza ved at lukke hele landet ned
»Ved coronavirus kendte vi ikke på forhånd styrken af smitten og dødeligheden. Derfor var man tvunget til at reagere så voldsomt,« siger han.
Artiklen er i sig selv inde på hvorfor det ikke rigtigt giver mening at bruge det tal i isolation.

Så kan man jo have holdninger til om nedlukning er det rigtige at gøre, men det er jo klart at den dødelighed vi ser i dag er afhængig af hvilken indsats der sker i samfundet for at forhindre smitte; så det giver jo ikke rigtigt mening at slynge det tal ud.
Vil også sige "fordelen" i en influenza epidemi er jo at vi alle sammen har haft influenza, så flere af os vil stadig have immunitet fra sidste gang vi var i kontakt med sygdommen. Problemet med Corona er jo at ingen har haft det, så alle har en ret høj risiko for at få det.

Men det er da klart at det skal være lovligt at have den holdning du har til om det er prisen værd at lukke samfundet ned, stille spørgsmål til om vi gør det for folkesundheden eller samfundsøkonomien, skaber vi en epidemi af depression og stress og andre helt legitime spørgsmål. Det er helt i orden med mig og selvfølgelig er det helt rigtigt at det ville være uholdbart hvis vi skulle reagere så voldsomt på diverse influenza epidemier.

Altså hvis vi bare havde lukket samfundet ned ved det mindste modgang i stenalderen, så havde vi jo aldrig udkonkurreret neandertalerne.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Niels K » mandag, 01. feb, 2021 09:34

Mohamed Salah produces goal feat only Liverpool’s best-ever strikers have done before

Mohamed Salah has matched a host of Liverpool’s legendary strikers including Gordon Hodgson, Roger Hunt and Ian Rush in hitting the 20-goal mark again this season.

https://www.thisisanfield.com/2021/01/m ... ne-before/

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Tom_Jorsal » mandag, 01. feb, 2021 10:31

Han er fantastisk. Det andet mål i går, var urimelig godt.

Besvar