11 - Mohamed Salah

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af jensemand » lørdag, 04. nov, 2017 21:05

12 mål i 17 kampe det er satme godt nok imponerende ! Fantastisk køb og til en billig penge i forhold til priserne for tiden. Han er på meget kort tid blevet en favoritspiller hos mig. Han spiller på en fed måde med fed energi og altid et smil på læben og så knokler han samtidig røven ud af bukserne det er satme fedt at se ! Og så skader målene da heller ikke ;)
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Niels K » lørdag, 04. nov, 2017 21:21

jensemand skrev:12 mål i 17 kampe det er satme godt nok imponerende ! Fantastisk køb og til en billig penge i forhold til priserne for tiden. Han er på meget kort tid blevet en favoritspiller hos mig. Han spiller på en fed måde med fed energi og altid et smil på læben og så knokler han samtidig røven ud af bukserne det er satme fedt at se ! Og så skader målene da heller ikke ;)
Ja, med både mål og assists så er han jo på 100%. Coutinho, Mané og Firmino ligger dog også på 70-75%, så de forreste gør det super.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af nikand » lørdag, 04. nov, 2017 23:27

Boom. Wow. Boom.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Surf » søndag, 05. nov, 2017 15:28

jensemand skrev:12 mål i 17 kampe det er satme godt nok imponerende ! Fantastisk køb og til en billig penge i forhold til priserne for tiden. Han er på meget kort tid blevet en favoritspiller hos mig. Han spiller på en fed måde med fed energi og altid et smil på læben og så knokler han samtidig røven ud af bukserne det er satme fedt at se ! Og så skader målene da heller ikke ;)
Men han brænder jo alt for mange chancer, så vi har stadig brug for en angriber med mål i støvlerne! Eller....

Hans udnyttelsesprocent ligger oppe blandt de bedste i Europa. Og imø. er han mere angriber i den måde vi spiller på, end Firmino er. Så set på den måde (@Hr. Drejer) så har vi jo fået vores effektive angriber :D Hvis han fortsætter formen i hvert fald.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Oomph242 » søndag, 05. nov, 2017 16:00

Surf skrev:
jensemand skrev:12 mål i 17 kampe det er satme godt nok imponerende ! Fantastisk køb og til en billig penge i forhold til priserne for tiden. Han er på meget kort tid blevet en favoritspiller hos mig. Han spiller på en fed måde med fed energi og altid et smil på læben og så knokler han samtidig røven ud af bukserne det er satme fedt at se ! Og så skader målene da heller ikke ;)
Men han brænder jo alt for mange chancer, så vi har stadig brug for en angriber med mål i støvlerne! Eller....

Hans udnyttelsesprocent ligger oppe blandt de bedste i Europa. Og imø. er han mere angriber i den måde vi spiller på, end Firmino er. Så set på den måde (@Hr. Drejer) så har vi jo fået vores effektive angriber :D Hvis han fortsætter formen i hvert fald.
Hvad er hans udnyttelsesprocent?

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Surf » søndag, 05. nov, 2017 16:54

Jeg har set forskellige statistikker flere steder på det seneste. Og tallet er selvfølgelig afhængig af opgørelsesform. Men her et par:



"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af nikand » mandag, 06. nov, 2017 15:52

Pæn statistik, som illustrere at kommentatorer på dansk ikke laver nok lektier.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af zalcos » mandag, 06. nov, 2017 18:18

Jeg syntes også han brændte mange changer i starten. Men en conversion rate siger jo ikke noget om hvor mange han brænder. Han kan jo sagtens brænde 76 ud af 100 kæmpe chancer som bare skal prikkes ind, og bevare sin conversion rate på 24. Men så er man immervæk dygtig til at komme til chancer, men elendig til at sætte dem ind.......
Med det sagt synes jeg han brænder mindre og er mindre offside samtidig med at målene øges. Han er god.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af AJJ » mandag, 06. nov, 2017 19:34

jensemand skrev:12 mål i 17 kampe det er satme godt nok imponerende ! Fantastisk køb og til en billig penge i forhold til priserne for tiden. Han er på meget kort tid blevet en favoritspiller hos mig. Han spiller på en fed måde med fed energi og altid et smil på læben og så knokler han samtidig røven ud af bukserne det er satme fedt at se ! Og så skader målene da heller ikke ;)
My words exactly. Han har så nu også fanget min kones interesse...Hun plejer ellers at se på med et meget ligegyldigt blik. Jeg tror, hun ville have nydt at se Liverpool drengene i 1980'erne :)

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Surf » mandag, 06. nov, 2017 21:18

zalcos skrev:Jeg syntes også han brændte mange changer i starten. Men en conversion rate siger jo ikke noget om hvor mange han brænder. Han kan jo sagtens brænde 76 ud af 100 kæmpe chancer som bare skal prikkes ind, og bevare sin conversion rate på 24. Men så er man immervæk dygtig til at komme til chancer, men elendig til at sætte dem ind.......
Med det sagt synes jeg han brænder mindre og er mindre offside samtidig med at målene øges. Han er god.
Okay, men har du noget der viser, at han har 100 kæmpe chancer som bare skal prikkes ind? Eller er det bare mavefornemmelse? Et hypotetisk scenarie? For ellers kan jeg jo også bare sige: Statistikken kunne også vise, at Salah har 100 mega svære chancer, og scorer alligevel på 76.

Alle spillere brænder jo chancer. Også store chancer. Men Salah konverterer altså på niveau med de bedste i verden. Forstår ikke al den effort der bliver lagt i at fastholde en kritik af holdet og spillerne selv når det går godt.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Callesen » tirsdag, 07. nov, 2017 08:57

Jeg så nogle tal inden West Ham kampen. Der havde han haft 34 skud på mål og scoret 10 mål. Jeg ved ikke lige hvordan tallene ser ud efter.

Og så har han lavet et mål eller et assists hver 76. min.

Han kan nå op på 36 mål i denne sæson, hvis han fortsætter og lave 6 flere end Suarez i dén sæson. Evt åben tweettet og rul op til toppen af samtalen.


Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Bojangles » tirsdag, 07. nov, 2017 09:33

Surf skrev:Forstår ikke al den effort der bliver lagt i at fastholde en kritik af holdet og spillerne selv når det går godt.
Fordi der ikke findes nogen der mere indædt HADER Liverpool, end Liverpool fans. Selv ManU fans kunne aldrig finde på at udtale sig så grimt om vores klub, træner(e) og spillere som man desværre ofte hører fra "Liverpoolfans"

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Niels K » mandag, 20. nov, 2017 17:44


Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 20. nov, 2017 17:47

Han fremstår mere og mere som et røverkøb!

Jeg tror det er første gang at jeg er blevet positivt overrasket over en Liverpool spiller, som jeg i første omgang syntes at vi gav for meget for.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Thommo » mandag, 20. nov, 2017 18:24

Hr. Drejer skrev:Han fremstår mere og mere som et røverkøb!

Jeg tror det er første gang at jeg er blevet positivt overrasket over en Liverpool spiller, som jeg i første omgang syntes at vi gav for meget for.
Hmm hvad med Mane købet? Det køb var jeg møj skeptisk overfor, men Salahs stats var jo "through the roof", så der var jeg meget mere rolig, uden dog at se noget som helst serie A.
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar