11 - Mohamed Salah

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Thommo » torsdag, 08. feb, 2018 17:51

To sjæle, for tænkte også på Kanon Jon, da jeg skrev indlægget. Særligt da vi slog Italien 2-3 ude i en vigtig kval kamp, Jon med sejrs målet, jeg sad i en forsamling, hvor alle som en ville have ham skiftet ud, pånær mig :lol: og han blev da også matchvinder.
Verden er smask fuld af hyklere....

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af mortenbak » torsdag, 08. feb, 2018 22:56

But we got Salah.....
Oh Mané Mané.....


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 09. feb, 2018 12:59

Diego Perotti mener at det er et spørgsmål om tid hvornår Salah forlader os.

Nu har jeg efterhånden læst nogle artikler, hvor der står noget ala "de store klubber kommer bla bla", det er lidt ligesom at Liverpool ikke regnes for en stor klub blandt spillere osv. Perotti siger også at "He (Salah) will be on the move because the big clubs will come calling for him,” he added."

https://www.kingfut.com/2018/02/09/dieg ... liverpool/

De vigtigste handler vi kan lave til sommer, er at beholde Firmino og Salah.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Redmaniac » fredag, 09. feb, 2018 13:15

Man kan vel stille det op sådan;

Vi er en storklub, men ikke et storhold. Vi er på vej, men det kræver kontinuerlig Champions League deltagelse samt trofæer af en eller anden art.
Jeg tror dog ikke på, at Salah ryger til sommer - heller ikke selv, hvis CL skulle glippe.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 09. feb, 2018 14:40

Redmaniac skrev:Man kan vel stille det op sådan;

Vi er en storklub, men ikke et storhold. Vi er på vej, men det kræver kontinuerlig Champions League deltagelse samt trofæer af en eller anden art.
Jeg tror dog ikke på, at Salah ryger til sommer - heller ikke selv, hvis CL skulle glippe.
Nej det er sjældent at en spiller kun holder et år medmindre der er noget helt galt. De største klubber har også pengene til at vente at se om spilleren også kan have mere en en god sæson. Coutinho var god fra dag 1 og han holdt i fem år. Ok noget af det handlede om at Suarez var måske en lynafleder i starten.

Jeg tror også at Salah selv gerne vil blive i LFC lit, om ikke andet for at bygge ovenpå sin stjernestatus, lige nu vil nogle stadig se ham som et one-season wonder, han skal vinde en titel eller have flere gode sæsoner, før han kan tage til Real Madrid og være en af stjernerne og ikke bare en mand bredden.

Se bare på James Rodriguez, han kom til på et godt VM og en fin tid i Monaco, men hans stjerne var ikke stor nok til at Real folkene tog hans udvikling seriøst, så han blev aldrig ret god for dem. Ok noget af det er hans egen skyld, han kunne måske have kæmpet hårdere til træning eller hvad ved jeg, men en stor del handler også om at hans stjernestatus bare ikke var stor nok da han kom til at han fik tilstrækkelig lang snor i starten til at kunne slå igennem inden klubmedierne mistede troen på ham.

Så selv hvis Salah "bare" ser Liverpool som et trin på stigen på vejen imod storhed, så syntes jeg stadig der er meget der taler for at han bliver et par år.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Bojangles » fredag, 09. feb, 2018 17:15

Filos of Isk skrev:
Redmaniac skrev:Man kan vel stille det op sådan;

Vi er en storklub, men ikke et storhold. Vi er på vej, men det kræver kontinuerlig Champions League deltagelse samt trofæer af en eller anden art.
Jeg tror dog ikke på, at Salah ryger til sommer - heller ikke selv, hvis CL skulle glippe.
Nej det er sjældent at en spiller kun holder et år medmindre der er noget helt galt. De største klubber har også pengene til at vente at se om spilleren også kan have mere en en god sæson. Coutinho var god fra dag 1 og han holdt i fem år. Ok noget af det handlede om at Suarez var måske en lynafleder i starten.

Jeg tror også at Salah selv gerne vil blive i LFC lit, om ikke andet for at bygge ovenpå sin stjernestatus, lige nu vil nogle stadig se ham som et one-season wonder, han skal vinde en titel eller have flere gode sæsoner, før han kan tage til Real Madrid og være en af stjernerne og ikke bare en mand bredden.

Se bare på James Rodriguez, han kom til på et godt VM og en fin tid i Monaco, men hans stjerne var ikke stor nok til at Real folkene tog hans udvikling seriøst, så han blev aldrig ret god for dem. Ok noget af det er hans egen skyld, han kunne måske have kæmpet hårdere til træning eller hvad ved jeg, men en stor del handler også om at hans stjernestatus bare ikke var stor nok da han kom til at han fik tilstrækkelig lang snor i starten til at kunne slå igennem inden klubmedierne mistede troen på ham.

Så selv hvis Salah "bare" ser Liverpool som et trin på stigen på vejen imod storhed, så syntes jeg stadig der er meget der taler for at han bliver et par år.
Præcis. Hvis Salah efter at have været her i tre år, kan se at vi er stagneret eller at alt går baglæns, så kan ingen fortænke sig i at han forlader os igen. Men der er absolut INTET der taler for at han skulle forlade os til sommer. Vi mangler ikke penge. I sommers væltede vi os i penge, men vi kunne ikke få lov til at bruge dem, da ingen ville sælge de spillere vi ville have, til trods for at vores bud lå i minimum top 20 af alle tiders handler. Så det skulle ikke være derfor vi skulle sælge.
Jeg kan heller ikke erindre nogen spillere, der har gjort alt for at skifte væk igen, efter et år, hvis de er skiftet til en klub, hvor de får masser af tillid og spilletid i en topklub?

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 12. feb, 2018 15:17

Bojangles skrev:
Filos of Isk skrev:
Redmaniac skrev:Man kan vel stille det op sådan;

Vi er en storklub, men ikke et storhold. Vi er på vej, men det kræver kontinuerlig Champions League deltagelse samt trofæer af en eller anden art.
Jeg tror dog ikke på, at Salah ryger til sommer - heller ikke selv, hvis CL skulle glippe.
Nej det er sjældent at en spiller kun holder et år medmindre der er noget helt galt. De største klubber har også pengene til at vente at se om spilleren også kan have mere en en god sæson. Coutinho var god fra dag 1 og han holdt i fem år. Ok noget af det handlede om at Suarez var måske en lynafleder i starten.

Jeg tror også at Salah selv gerne vil blive i LFC lit, om ikke andet for at bygge ovenpå sin stjernestatus, lige nu vil nogle stadig se ham som et one-season wonder, han skal vinde en titel eller have flere gode sæsoner, før han kan tage til Real Madrid og være en af stjernerne og ikke bare en mand bredden.

Se bare på James Rodriguez, han kom til på et godt VM og en fin tid i Monaco, men hans stjerne var ikke stor nok til at Real folkene tog hans udvikling seriøst, så han blev aldrig ret god for dem. Ok noget af det er hans egen skyld, han kunne måske have kæmpet hårdere til træning eller hvad ved jeg, men en stor del handler også om at hans stjernestatus bare ikke var stor nok da han kom til at han fik tilstrækkelig lang snor i starten til at kunne slå igennem inden klubmedierne mistede troen på ham.

Så selv hvis Salah "bare" ser Liverpool som et trin på stigen på vejen imod storhed, så syntes jeg stadig der er meget der taler for at han bliver et par år.
Præcis. Hvis Salah efter at have været her i tre år, kan se at vi er stagneret eller at alt går baglæns, så kan ingen fortænke sig i at han forlader os igen. Men der er absolut INTET der taler for at han skulle forlade os til sommer. Vi mangler ikke penge. I sommers væltede vi os i penge, men vi kunne ikke få lov til at bruge dem, da ingen ville sælge de spillere vi ville have, til trods for at vores bud lå i minimum top 20 af alle tiders handler. Så det skulle ikke være derfor vi skulle sælge.
Jeg kan heller ikke erindre nogen spillere, der har gjort alt for at skifte væk igen, efter et år, hvis de er skiftet til en klub, hvor de får masser af tillid og spilletid i en topklub?
Det skulle måske lige være en Neymar i år :laughin:

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Niels K » mandag, 12. feb, 2018 19:31

Mon ikke Salah napper rekorden for flest scorede PL-mål med venstreskøjten på en sæson ?

https://www.premierleague.com/news/622453

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Niels K » onsdag, 14. feb, 2018 15:04

Historien om Salah:

https://www.liverpool.no/innsikt/2018/2 ... -hver-dag/

Udover at være en vild fodboldspiller, er han yderst sympatisk som menneske, lyder det som om.

elpistolero7
Indlæg: 176
Tilmeldt: fredag, 04. nov, 2011 18:24
Alder: 31

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af elpistolero7 » torsdag, 15. feb, 2018 18:22


Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Niels K » fredag, 16. feb, 2018 13:54

Det er 122 år siden, en Liverpool-spiller sidst scorede 30 mål så hurtigt. Det var endda over 2 sæsoner og i en division lavere:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/2 ... saa-raskt/

:clap: :clap: :clap:

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Scherwin » lørdag, 17. feb, 2018 14:47



bare se filmen, real passion fra salah
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af YNWA! » søndag, 18. feb, 2018 13:45



Velfortjent! Så mangler vi bare lige Bobby.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Bojangles » søndag, 18. feb, 2018 14:00

YNWA! skrev:

Velfortjent! Så mangler vi bare lige Bobby.
Tvivler på at Bobby skriver under på noget før sæsonen er slut - med den kontrakt han har nu, skal vi jo op og give ham en Alexis Sanchez kontrakt for at forbedre den (de 750.000 per mål + 250.000per assist har får per kamp nu (ret mig gerne hvis beløbene er forkert)) - vi kan selvfølgelig tilbyde ham en ny kontrakt, og lade bonussen fortsætte sæsonen ud oveni.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 11 - Mohamed Salah

Indlæg af Niels K » torsdag, 22. feb, 2018 09:05

Fine ord fra Totti:

http://www.teamtalk.com/news/francesco- ... amed-salah

Måske det næste niveau kunne indebære som med Coutinho, at Salah også bliver farlig på skud udenfor feltet, hvor han er god til at ramme indenfor stængerne, men der mangler fart - ligesom med Coutinho.
Det ville måske samtidig gøre til en farlig frisparksskytte også ?

Ellers kan jeg næsten ikke se, hvad han kan forbedre andet end måske lidt i sit pres/genvindingsspil og defensive facetter af spillet generelt ?

Besvar